Haaveena vauva 2020

Viestiketju alueella 'Vauvakuume' , aloittaja Purrri, 07.03.2019.

1. Wintersun

Wintersun Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    10.02.2018
    Saadut tykkäykset:
    1 198
    Joka kolmas päivä ja sit oviksen ajankohtana joka toinen.
    Meidän ei edes "saa harrastaa" joka päivä koska siittiöissä vikaa ja pitää olla välipäivä. Pitäis näin olla parempi siittiömäärä ja - laatu.
    Tällä hetkellä itsellä kyllä halut aika nollissa. Ei vaan huvita kun lopputulos on sama kuin ei mitään tekis. Vaikkakin sit ei kuvittele olevansa raskaanao_O

2. Effis

Effis Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    31.08.2019
    Saadut tykkäykset:
    85
    Tota oon iteki miettiny, et eiks liian tiheellä tallettelulla siittiöiden määrä vähene o_O ja et kandeeko tiheeseen harrastaa mitään. Mut sit oon niin hullu tän jutun kans, et tuntuu vaikeelta olla yrittämättä joku ilta :rolleyes: eli meil on joka päivä oviksen aikaan talletteluja. Ja käy kyllä kunnon päälle, varsinki ku stressi syö omia haluja reippaasti :confused:

3. Helmiina1978

Helmiina1978 Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    21.07.2016
    Saadut tykkäykset:
    306
    Joka toinen päivä tosiaan ovikseen asti ja varsinkin jos saa plussan tikkuun niin silloin ja sit seuraavana päivänä eli ovispäivänä vielä.
    Nyt on just semmonen tilanne et harrastettu kp10-13-15. Eikä sitä plussaa näy. Tässä mietin silmät puoliksi jo unessa et pitäskö tänään vielä vai huomenna vasta. Iltaan se sit taas jää. Just sain nuorimman nukkumaan ja ittekin tekis mieli vaan vetää peitto korviin.

4. Pampula3

Pampula3 Jäsen

Rekisteröitynyt:
    08.09.2019
    Saadut tykkäykset:
    28
    Joo siis mäkin tosiaan aloin jo tosissani uskoa että tuskin edes ovuloin. Nyt kun ekaa kertaa testasin niin olinkin ihmeissäni kun se löytyi. Vaikka mitään muita ovisoireita ei ollu ku testi mut se oli tosi selkeä. Nyt taas mukamas niin toiveikas olo tässä oviksen jälkeen mut luultavasti menkat alkaa taas jo monta päivää ennen kuin pitäisi kun jostain syystä mulla jää aina kierto liian lyhyeksi. Me ei lähdetä hoitoihin jos ei vauvaa kuulu kun kaksi lasta meillä jo on, mut jotain lääkkeellistä apua aioin kysyä kierron pidentämiseksi jos ongelma on se et luteaalivaihe jää liian lyhyeksi. Mäkin oon miettiny et miten ihmeessä siitä selviää jos vauvaa ei enää saada. Kai se siinä kohtaa ois vain sitten pakko jotenkin hyväksyä asia. Vielä toivo elää kuitenkin (y):rolleyes:

5. Shibali

Shibali Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    22.09.2019
    Saadut tykkäykset:
    23
    Moikka kaikille! :) Täällä yks uusi liittyy iloisena joukkoon, joten mut saa lisätä listalle:

Shibali / 39v / 1. / ya 09/19

• Tykkään Tykkään x 8
    • List
  6. Lumihiutale_

Lumihiutale_ Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    19.09.2019
    Saadut tykkäykset:
    14
    Ompa tänne tullu paljon viestejä illan aikana! Tsemppiä kaikkien tilanteisiin. Listalle saisi laittaa kp 1/28.

Onko muilla muuten ollu silleen, että ensimmäisen raskauden kohdalla tai ensimmäisen lapsen ei oikein tullu mietittyä mahdollisia komplikaatioita raskauteen/synnytykseen tai vauvan terveyteen ym liittyen? Tuntuu että tokan kohdalla mua pelotti heti raskauden alusta kaikki mahdollinen ja pystyin nauttimaan kuitenkin raskaudesta vielä. Nyt kun mietin mahdollista raskautta ja synnytystä ym niin jotenkin pelottaa entistä enemmän että jos kaikki ei mee hyvin, lapselle sattuis jotain tms.. tai jotenkin sellainen olo että voisko kolmannen kerran kaikki muka sujua vielä hyvin?

7. Disco Volante

Disco Volante Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    22.07.2019
    Saadut tykkäykset:
    14
    Jokohan onnistuisi omanapa-kuulumisten päivitys, perjantaina yritin kirjoitella ja viesti tulkittiin spämmiksi eikä suostuttu julkaisemaan :cautious:

Minulla siis PCO, lapsettomuustutkimuksiin päästiin maaliskuussa ja letrozol-annostus oli kohdillaan heinäkuussa. Ei kuitenkaan tärpännyt, ja hoidot jäivät elokuuksi tauolle lomamatkojen ja raskaiden perhetilanteiden vuoksi. Nyt tilanteet alkavat järjestyä lokakuussa, olin aikeissa aloittaa vuodot teroluteilla jotta pääsen popsimaan letrozoleja ovulaation toivossa. Kuukautisia ei tuttuun tapaan ole ollut heinäkuun jälkeen, tämä minulle siis ihan normaalia PCO:n kanssa. Tein rutiinisti raskaustestin ennen kuurin aloitusta. Ja sieltähän tuli sitten heikko positiivinen.

En voinut uskoa että testi näytti oikein, joten tein illalla (n. 12h ensimmäisestä testistä) uuden testin, ja viiva oli vahvistunut sekä tuli näkyviin nopeammin. Seuraavana aamuna tein CB:n viikkonäkymä-testin, ja sen mukaan olen 1-2 viikkoa raskaana.

Mitä vaan voi vielä tapahtua, mutta halusin vaan kirjoittaa ensinnäkin tsemppiä erityisesti PCO-tovereille - ilmeisesti siinä 60 päivän kierrossakin voi ovuloida. Ja toisekseen, ehkä se joskus on parempi vain unohtaa yrittäminen, niin klisee kuin tämä onkin. Meilläkin toista vuotta yritystä takana. Nyt ei ole ollut mitään ovulaatiotuntemuksia tai raskausoireita, mieli on ollut täynnä muita asioita. Nyt vaan toivon että raskaus pysyy ja kaikki menee hyvin, jospa Murphyn laki hyppäisi nyt kerrankin yli...

• Ihana! Ihana! x 20
    • Tykkään Tykkään x 2
    • List
  8. SwanDeSol

SwanDeSol Jäsen

Rekisteröitynyt:
    06.01.2019
    Saadut tykkäykset:
    30

Oih, onnea! Tuntuu että usein kuulee näitä tarinoita, että tärppää heti kun yritys ns. loppuu tai hoidot on tauolla. Ihanaa!! :rolleyes:

ON: Onnistuin meneen koko kierron hermoilematta, testasin kyllä varoiksi samana aamuna kun menkatki alkoi 30/30-32, vaikkei ollutkaan yhtään raskautunut olo. Tämä oli yk 7 (jos oikein laskin) ja ikää itsellä 31 ja miehellä 43. Aion mennä gynelle jahka saan tuon yksityisen health insurancen kuntoon ja pääsen "ilmaiseksi" tutkimuksiin. Lekuri saa tarkistaa onko kaikki ihan ok (vuosi sitten gynellä oli kaikki okei) ja kysyn mitä mieltä, että koska tarkempiin tutkimuksiin jossei tärppää. Pikkasen alkaa jo turhauttamaan vaikka alusta asti olen ollut sillä mielellä et varmaan ottaa aikansa.. :confused: mutta kyllä ainakin vuosi mennään ennenku alan hötkyilemään sen enempää:LOL:

9. N4n

N4n Jäsen

Rekisteröitynyt:
    13.10.2018
    Saadut tykkäykset:
    46
    Anteeks tungen tähän väliin....

Pitäisittekö tätä luotettavana. Testi tehty aamupissasta, negaa näytti, menin suihkuun ja sen jälkeen tsekkasin uudelleen niin näytti tältä. Eli n. 20min testin teon jälkeen. En ikinä koskaan ole saanut haamuja tai mitään muutakaan näihin testeihin, puhtaita negoja ollut jos ollakseen.
    Testi siis pregcheck ja dpo12, oletettavasti.
    Käyn kyllä myöhemmin hakemassa lisää testejä.

Ainiin ja viimeyö tuli nukuttua todella heikosti, heräilin jatkuvasti ja klo 03 siihen kun alapäätä vihlaisi kipeästi. Menkkajomotuksia ollut myös läpi yön.

Liitetyt tiedostot:

• Tykkään Tykkään x 4
    • List
  10. Nessu87

Nessu87 Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    16.07.2015
    Saadut tykkäykset:
    119
    No mulle r testi nega kuten arvelin. Ovis testikin enään näytti haamua vaik hetken luulin et saisin elämäni ekan viivan paikan... Mutta ei edes sitä mulle suotu en oo ikän saamu viivan paikkoi, joko se on tyhjä tai haamu, there is no between.

mut hyvä et tein molemmat, nyt kerrankin loppu se epätoivonen ajattelutapa ja jään valmistautuu menkkoihin ens kierros sit enempi pessimistinä

jatkan toki ovis testien tekoo ihan vaan tutkimus mielessä eilen (päiväl) oli viel punanen viiva kp 22 ja tänä aamuna haamu (aamupissa) . Eli älkää innostuko liikaa jos ovis testi näyttää 2 punasta loppu kierrossa, se ei välttämät meinaa raskautta vaik monet raskaus testinä niit käyttää.

11. Nessu87

Nessu87 Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    16.07.2015
    Saadut tykkäykset:
    119
    @N4n on toi jo plussa mun silmään. Onnea!

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  12. Helmiina1978

Rekisteröitynyt:
    21.07.2016
    Saadut tykkäykset:
    306
    TOIVEENA VAUVA 2020

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

23.9.2019

Nimi ★ Kiertopäivä ★

Minic..............................kp 54/28
    Persikka123.................kp 47/34
    EnkeliRinkeli.................kp 45/28
    Hipposka.......................kp 33/30
    Lastunen.......................kp 31/xx
    taikinatonttu...................kp 30/28
    Keltasirkku..................... kp 29/28-32
    mimmik..........................kp 29/28-32
    vauvahaaveilija2396......kp 29/28-30
    Vaniljapulla....................kp 27/30-32
    Vauvameille...................kp 27/28-35
    Veevavi.........................kp 25/28-30
    rosemarie......................kp 25/xx
    Lapseton87...................kp 25/26-27
    taatelinen......................kp 24/27-30
    Pilvinentaivas...............kp 24/28-30
    Mammakatri.................kp 24/22-41
    nessu87........................kp 23/28
    Millimetrii...................... kp 20/28-29
    Hope91.........................kp 19/32-37
    Mahaotus......................kp 19/24-26
    Amadecasa..................kp 17/34-55
    Helmiina1978...............kp 17/30
    Marilainen.....................kp 17/28
    Haaveilija-31.................kp 17/38
    Mirella92.......................kp 16/34
    Kasikuus.......................kp 12/28-31
    Lennis...........................kp 12/28-34
    Haavejuttu.....................kp 11/29
    Tingeli...........................kp 10/34-36
    Daana........................... kp 10/23
    W.we.............................kp 8/25
    FaBuu...........................kp 7/28
    nieve30.........................kp 6/28
    Tiukuliina89.................. kp 6/31
    Marrrsipaani..................kp 4/28
    Lumihiutale_................ kp 2/28

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:

pallomaha123..............dpo 26
    papuma.......................dpo 24
    Nessu87......................dpo 13
    Vauvameille.................dpo 11
    Vaniljapulla..................dpo 10
    Veevavi........................dpo 10
    Lapseton87..................dpo 10
    Mammakatri.................dpo 7

★★★★★★★★★★★★★★★★

13. N4n

N4n Jäsen

Rekisteröitynyt:
    13.10.2018
    Saadut tykkäykset:
    46
    Kiitos, vaikka aikaista vielä onkin. Mä oon niin monet pettymykset käynyt läpi, ettei tästäkään osaa iloita, varsinkaan kun ei ilmestynyt 5min testiajalla. Mutta eiköhän se huomenna aamulla viimeistään selviä! Toivon sulle myös kovasti plussaa, kuten kaikille teille! ❤️

• Tykkään Tykkään x 1
    • Ihana! Ihana! x 1
    • List
  14. Wintersun

Wintersun Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    10.02.2018
    Saadut tykkäykset:
    1 198
    Kyllähän toi plussalta näyttää. Mutta jospa huomenna tulisi jo testiajalla! Sit uskaltaisi enemmän luottaa!

Mun Aamun testaukset (ovis) näyttää tältä.
    Mä laskisin pc:n plussaksi tai sit se on illemmalla ihan kunnon plussa. Rfsu en oikeen tiedä. IMG_20190923_055949.jpg

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  15. Helmiina1978

Rekisteröitynyt:
    21.07.2016
    Saadut tykkäykset:
    306
    @Wintersun ehkä vähän vielä vahvuutta lisää molempiin? Mul oli ehkä hiukan vahvempi viiva rsfu:ssa eilen. Liekö sitten plussa....
    Tänään osatan vielä lisää testejä ja testaan eiliseltä illalta ja tämän aamusesta pissasta. :confused:

16. Lumihiutale_

Lumihiutale_ Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    19.09.2019
    Saadut tykkäykset:
    14
    @N4n plussalla näyttää, onnea! :) @Wintersun näyttää olevan plussa tosi lähellä, illalla varmaan vielä tummempi? :)

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  17. taatelinen

taatelinen Jäsen

Rekisteröitynyt:
    05.09.2019
    Saadut tykkäykset:
    64
    Toivottavasti tuo nyt olisi ihan oikea plussa. :) Minulla kaksi rfsu:n herkkää testiä antoi viime kierrossa vahvan roskishaamun, vaikka en ollut raskaana. Tein silloin siis yhteensä kolme testiä, jotka kaikki olivat testiajalla negoja, mutta kahteen ilmestyi punertava haamu testiajan jälkeen.

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  18. N4n

N4n Jäsen

Rekisteröitynyt:
    13.10.2018
    Saadut tykkäykset:
    46

Joo, toivotaan. :) Rfsu ei voi kyllä luottaa, siksi teinkin pregcheckin. Olen kyllä itsekin joskus sortunut ostelemaan noita rfsu..

19. Lastunen

Lastunen Jäsen

Rekisteröitynyt:
    21.07.2019
    Saadut tykkäykset:
    88
    Omanapailua tähän väliin. Nyt dp 6, ja eilisillasta alkanut järkyttävä turvotus. Viimeks turvotusta oli paljon, mutta vaan oviksen aikoihin. Näin ne oireet eri vaiheissa kiertoa näköjään senkun vaan lisääntyy (nyt vasta toka kierto minien lopettamisen jälkeen). Viimeksi samoihin aikoihin oli rintojen arkuutta, jota on nytkin, mutta erilailla. Onneksi syksy on virallisesti alkanut niin voi kääriytyä isoihin villapaitoihin, niin ei haittaa, että näyttää, kun olisi vkl aikana tullut +10 kg :ROFLMAO:

20. taatelinen

taatelinen Jäsen

Rekisteröitynyt:
    05.09.2019
    Saadut tykkäykset:
    64
    @Lastunen Toi turvotus on kyllä niin inhottavaa! Sillon kun söin pillereitä turvotusta oli vaan pari päivää ennen menkkoja ja menkkojen 2-3 ekaa päivää. Tässä kierrossa turposin oletetun oviksen aikoihin ja edelleen on vatsa ihan pallona yli viikkoa myöhemmin :mad: Ilmeisesti turvotus kestää nykyään oviksesta menkkoihin siis. Inhottaa kun puolet kuukaudesta menee turvonneena ja suurinta osaa vaatteista ei pysty käyttämään.

21. StellaMom

StellaMom Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    01.10.2018
    Saadut tykkäykset:
    153
    @N4n Hmm, vaikka ei 5min sisällä tullut niin aika selkeä viiva näyttäisi olevan. Onko tuo maksimi aika vaihtunut? Mun mielestä ennen aikaa oli 10min sisällä. Mun dpo 12 oli haaleampi kuin tuo ja mä olin ihan innoissaan :D Toivottavasti ylihuomenna tulisi jo hyvä viiva :)

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  22. amadecasa

amadecasa Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    26.06.2015
    Saadut tykkäykset:
    115
    Muistankos mää väärin, vai kävikö joku täältä akupunktiossa tai muussa vastaavassa? Siis sillä ajatuksella, että hedelmällisyys paranis?

23. amadecasa

amadecasa Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    26.06.2015
    Saadut tykkäykset:
    115
    Mää en ole tänne nyt niin paljon ehtinyt kurkkimaan, kun ollut kiirettä töiden puolella. Ja ehkä vähän koittanut pitää ajatuksiakin muualla. Paljon tapahtunut, onnittelut, pahoittelut ja tsempit kaikille tilanteen mukaan!

Mulla menkat kesti ennätyskauan, oli tiputtelua alussa ja lopussa ja välissä isoja hyytymäklimppejä (kupin kans nämä huomaa erityisen hyvin). Tämä sai miettimään, että oisko ollut joku kiinnittymisyritys kuitenkin, kun sain sillon herkkiin testeihin niitä kohtuullisen näkyviä haamulaisia, vaikka digi sitten olikin nega. Toiveita tietty herättää, koska joku yrityskin tarkoittais sitä, että ovuloin. @Disco Volante tarina on kyllä kivaa kuultavaa, mielestäni olen myös tuollaisessa pitkässäkin kierrossa joskus ovuloinut, ainakin oireet on ollut tosi selkeinä ja 2 viikkoa oireiden jälkeen, silloin joskus kp 55 menkat alkaneet.

Nyt mennään vielä ovista odotellen, vähän tuntuu alavatsan sivuilla kipuja ja painetta, toivottavasti ois jotain tähän liittyvää eikä esimerkiksi jotain alkavaa mahatautia :D

24. Effis

Effis Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    31.08.2019
    Saadut tykkäykset:
    85
    Mulla samanlaiset viivat, mut pc tosiaan antanut jo pitkään.. Rfsu tosi haaleeta. Musta toi voi olla plussa, mut lämpöjä seuraamalla varmaan sit selviää? Jos nousee perustasosta parin pv sisään. (y)

25. Wintersun

Wintersun Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    10.02.2018
    Saadut tykkäykset:
    1 198

En oo jaksanut seurata lämpöjä pitkään mut ihan selkeitä oireita alkanut olla, et ovis tänään tai huomenna. Oikeaoppisesti ei aamupissasta tehtynä olis varmaan jo plussa.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri