Haaveena vauva 2020

@Effis mä oon kans tällänen joka ei tunne käsitettä "odottaa testaamista" :D
Hoitajaki sanoi puhelimessa ku maanantaiksi sovittu inssi niin 'voit alkaa testata lauantaina, ehkä perjantainakin jos haluut aikaisemmin' nii vastasin sille että luultavasti alan jo keskiviikkona, mutta tosi asiassa rupesin testaamaan jo eilen kp1 ettei mene ohi.. :whistle:
 
@Effis mä oon kans tällänen joka ei tunne käsitettä "odottaa testaamista" :D
Hoitajaki sanoi puhelimessa ku maanantaiksi sovittu inssi niin 'voit alkaa testata lauantaina, ehkä perjantainakin jos haluut aikaisemmin' nii vastasin sille että luultavasti alan jo keskiviikkona, mutta tosi asiassa rupesin testaamaan jo eilen kp1 ettei mene ohi.. :whistle:
Musta on niin ihanaa etten oo ainoa :ROFLMAO::love:
 
Tänään meni kusitesti kyl nii pielee ku voi :ROFLMAO::ROFLMAO: kävin vessassa kun en ollu koko päivään melkeen päässy, sillo en voinu testaa, tunnin päästä piti tehdä ovistesti 1 h pissasta siis ja kuppi kaatui vessanpönttöön :ROFLMAO: tän jälkeen yritin väkisin puristaa pissaa ulos itestäni ja sain ihan tipat kupin pohjalle josta just ja just tehtyä ovistestin...

Jospa pari h päästä uusiks vähä paremmalla onnella (y):LOL:
 
Tänään meni kusitesti kyl nii pielee ku voi :ROFLMAO::ROFLMAO: kävin vessassa kun en ollu koko päivään melkeen päässy, sillo en voinu testaa, tunnin päästä piti tehdä ovistesti 1 h pissasta siis ja kuppi kaatui vessanpönttöön :ROFLMAO: tän jälkeen yritin väkisin puristaa pissaa ulos itestäni ja sain ihan tipat kupin pohjalle josta just ja just tehtyä ovistestin...

Jospa pari h päästä uusiks vähä paremmalla onnella (y):LOL:
Kuppi sentää kaatui pönttöö !! Pahemminkin olisi voinut käydä :ROFLMAO:
 
@W.we Mä tilasin maanantaina kasan testejä Raskauskeijulta, tulivat torstaina postilaatikkoon, ei siis ongelmaa.

Omasta tilanteesta: tsekkailin sovelluksista tätä viime kuukausien seksielämää ja totesin, että eihän meillä oo ollut minkäänmoista yrittäjien tahtia. Vielä kun kierto on aivan sekaisin, eikä niitä menkkoja näy; niin sanoin miehelle, että nyt yritetään oikeen järjestelmällisesti, vaikka nyt sitten joka toinen päivä, kun en oikeen ovulaatioitakaan saa tikkuun kiinni. Tällä hetkellä ei huvita niitä oviksia testakaan, parhaiten sitä raskautuu kai ahkerammalla tallettelulla :ROFLMAO: Näillä mennään nyt varmaan vuoden loppuun saakka, katsellaan sitten uusia taktiikoita, jos nyt ees kierrot alkais toimia...
 
Plääh, Auttakaa ovistestien untuvikkoa... En oo ennen ovistestejä tehnyt. Ostin pc-testejä ja aloin testaamaan keskiviikkona, jolloin kp 10. Ei näy minkäänlaista toista viivaa vielä tänäänkään. Kuuluisko ne alkaa tummenemaan pikkuhiljaa vai pärähtääkö se tummaksi vasta sitten just ennen ovista? Ainakin täällä oon nähny semmosia testejä, jotka pikkuhiljaa tummentunut. Kovin malttamaton oon :LOL:
 
Onko muita, joilla halut korkealla menkkojen viimeisenä päivänä/ heti menkkojen jälkeen? Nyt on ekat menkat ollu pillereiden lopettamisen jälkeen ja kierto oli heti 28 päivää. Nyt siis kp 8 ja halut ollut korkealla kolme päivää.

Kp 8/23-28
 
Tänään meni kusitesti kyl nii pielee ku voi :ROFLMAO::ROFLMAO: kävin vessassa kun en ollu koko päivään melkeen päässy, sillo en voinu testaa, tunnin päästä piti tehdä ovistesti 1 h pissasta siis ja kuppi kaatui vessanpönttöön :ROFLMAO: tän jälkeen yritin väkisin puristaa pissaa ulos itestäni ja sain ihan tipat kupin pohjalle josta just ja just tehtyä ovistestin...

Jospa pari h päästä uusiks vähä paremmalla onnella (y):LOL:
Mä kerran kaadoin ajatuksissani ne pissat heti pyttyyn... eikä tiristäessä sitten edes tullut oikein mitään. Kaikkea sattuu. :D
 
Tänään kp 8 ja ovulaatio :eek: onko muilla ollu näin aikasia? Mulla ei oo koskaan aiemmin! Kuukautiset oli just normaalia huomattavasti niukemmat. Mutta siis aivan päivänselvät ja kovat oviskivut :LOL: outoa. Ei kai auta kun hyödyntää tilaisuus :D
 
  • Tykkää
Reactions: Shibali
Tänään kp 8 ja ovulaatio :eek: onko muilla ollu näin aikasia? Mulla ei oo koskaan aiemmin! Kuukautiset oli just normaalia huomattavasti niukemmat. Mutta siis aivan päivänselvät ja kovat oviskivut :LOL: outoa. Ei kai auta kun hyödyntää tilaisuus :D
hhhmm... mulla ilmeni noin kohdun ulkoinen raskaus. Jos sulla ei koskaan ole ollut noin aikaisin ovis niin sitten on jotain pielessä.
En halua maalailla piruja seinille, mut oon tän asian kanssa aika kärppänä.
 
hhhmm... mulla ilmeni noin kohdun ulkoinen raskaus. Jos sulla ei koskaan ole ollut noin aikaisin ovis niin sitten on jotain pielessä.
En halua maalailla piruja seinille, mut oon tän asian kanssa aika kärppänä.
Hui! Ai miten ilmeni, tai siis mitä sulla tapahtui? :)
En usko että se mitenkään välttämättä meinaa että jotain olis pielessä. Raskautua voi vaikka kuukautisten aikanakin jos ovulaatio on jostain syystä ajoissa - kyllähän se voi tapahtua eri aikaan kierrosta. Se, että onko siitä sitten todennäköistä raskautua on eri juttu. En tiedä onko kohtu valmis kiinnittymiselle niin pian.
Mulla on ollut vuoden sisään useempi lyhyt kierto, joista osassa oon kyllä bongnnut oviksen normiaikaan, mut voishan se aikanen ovulaatio selittää osaltaan niitä lyhyitä kiertoja ehkä. Imetys vaikuttanee myös hormoneihin sen verran, että pidän melkein mitä vaan vaihtelua tällä hetkellä normaalina :D edelleen nähtäväksi jää kuinka paljon se vaikuttaa raskautumiseen, vai vaikuttaako
 
Tietääkö joku noista julkisen lapsettomuushoidoista enemmän? Eli yritetäänkö siinä ensin esim. lääkkeitä tms. ja jos ylipainoa niin laihduttamista. Miten kauan nämä keinot on ensisijaiset jos raskaaksi ei silti tule?

Ja saako julkisella siis kolme inssiä? Entäs ivf-hoidot, montako yritystä julkisella saa?
Me ollaan julkisella oltu hoidossa keväästä lähtien. En nyt tarkkaan tiedä miten homma etenisi jos mitään "vikaa" ei ole jo löytynyt. Meille kirjotettiin yksityiseltä gyneltä lähete kun totesi mulla endometrioosin ja PCOS (tämä sen jälkeen kun julkinen puoli ei suostunut tutkimaan kun yritystä oli takana vasta 10kk). Odotellessa ensimmäistä aikaa multa otettiin ihan perus verikokeet ja mies kävi antamassa spermanäytteen.

Ensimmäiseksi yleensä aloitetaan ovulaation induktiohoidolla (käsittääkseni tämä voidaan skipata jos miehen näytteessä jotain poikkeavaa). Mulla nyt käytössä Letrozolit kolmatta kiertoa ja kuusi kiertoa näitä maksimissaan käytetään. Sen jälkeen olisi inssin vuoro, mutta me skipataan suoraan IVF:ään mun endometrioosin takia. Mun mielestä julkisella saa kyllä enemmänkin kun kolme inssiä, jos vaan itse haluaa. IVF hoidoissa raja on se 3. Ylipainoon en osaa sanoa juuta enkä jaata, itsellä lievä ylipaino ja siihen ei lääkäri ainakaan mitenkään puuttunut.
 
Hui! Ai miten ilmeni, tai siis mitä sulla tapahtui? :)
En usko että se mitenkään välttämättä meinaa että jotain olis pielessä. Raskautua voi vaikka kuukautisten aikanakin jos ovulaatio on jostain syystä ajoissa - kyllähän se voi tapahtua eri aikaan kierrosta. Se, että onko siitä sitten todennäköistä raskautua on eri juttu. En tiedä onko kohtu valmis kiinnittymiselle niin pian.
Mulla on ollut vuoden sisään useempi lyhyt kierto, joista osassa oon kyllä bongnnut oviksen normiaikaan, mut voishan se aikanen ovulaatio selittää osaltaan niitä lyhyitä kiertoja ehkä. Imetys vaikuttanee myös hormoneihin sen verran, että pidän melkein mitä vaan vaihtelua tällä hetkellä normaalina :D edelleen nähtäväksi jää kuinka paljon se vaikuttaa raskautumiseen, vai vaikuttaako
No, jos jos sulla on ollu lyhyitä kiertoja niin sitten eri asia. (y)
Mut tekemällä r-testin sekin selviää.
 
TOIVEENA VAUVA 2020

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

12.10.2019

Nimi ★ Kiertopäivä ★


Hipposka.......................kp 52/30
taikinatonttu...................kp 49/28
vauvahaaveilija2396......kp 47/28-30
Pilvinentaivas................kp 43/28-30
Millimetrii...................... kp 38/28-29
Hope91.........................kp 37/32-37
Amadecasa..................kp 36/34-55
Mirella92.......................kp 35/34
Tingeli...........................kp 29/34-36
Daana.......................... kp 29/23
FaBuu...........................kp 26/28
nieve30.........................kp 26/28
Tiukuliina89.................. kp 26/31
Marrrsipaani..................kp 23/28
Mape19........................ kp 21/25
Lumihiutale_................. kp 20/28
Koodikissa.....................kp 18/24
Veevavi..........................kp 18/26-28
Keltasirkku.................... kp 17/28-32
mimmik..........................kp 17/28-32
Vaniljapulla....................kp 16/30-32
Mahaotus......................kp 14/24-26
nessu87........................kp 14/28
rosemarie......................kp 14/xx
Vauvameille...................kp xx/28-35
Snanniska.....................kp 13/28
HMami..........................kp 12/28
Jjenn.............................kp 12/30-31
Mirkkuli26.....................kp 9/23-28
poreilevalimu.................kp 6/25-26
Shibali......................... kp 6/23-26
Marilainen.....................kp 5/28
Helmiina1978...............kp 5/32
Kasikuus.......................kp 4/28-31
W.we.............................kp 3/25
Ilona Eloisa...................kp 3/30
Titi-Love.......................kp 2/28-30
Haavejuttu....................kp 1/29

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:


marrrsipaani.................dpo 8
Lumihiutale_................ dpo 5

★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
@Mirkkuli26 Mulla nyt kp4/27-30 menossa, eilen oli halut aika isot, mut eipä sitä mitään viittinyt touhuilla, kun eilen vuoti kuitenkin vielä niin hyvin. Tänään ei vielä ole toistaiseksi vuotanut yhtään (yleensä vuotaa 5pvä) (n) Ite en henk.kohtaisesti tykkää seksistä menkkojen aikana ja tämä onkin eka kerta, kun edes teki mieli menkkojen aikaan :ROFLMAO:

On: Kyl on taas mieli muuttunut yrityksien suhteen :cautious: Täällä jo odotellaan saako joka toisen päivän peittojen heilutuksen aloittaa tänään vai huomenna :whistle: Hiukan tuo gynellä käynti helpotti mieltä, kun tajusin, että tämä ei ole enää omissa käsissä ja mitään en voi tehdä. Sieltä pitää vain tarpeeksi sitkeä vauva löytyä, jolla elämänhalu niin kova, ettei välitä sektioarvesta :D Tokihan se pettymys varmaan joka kk tulee, mut ehkä tällä kaikella on tarkoitus/merkitys. Mutta olisipa kivaa kuitenkin, jos viimeistään yk7 tärppäis, niin saisin synt.lahjan ensi vuodelle :love:
 
Onkohan mulla ovis tänään vai eilen, mitä mieltä ootte näitten perusteella?? (n):)

Eilen: 35.9 aamulämpö. läpinäkyvää kirkasta limaa kunnon klöntti ja vetistä vv pitkin päivää. Kn suht ylhäällä aukinaisen oloinen. (Ovistesti 1h pissasta melkeen positiivinen, seuraavasta pissasta testi hailu viiva)

Tänään: 36.7 aamulämpö. Kn korkealla suht kova. (Aamupissasta taas yhtä vahva ovisviiva kun toi eilinen eka testi..)
 
  • Tykkää
Reactions: Kasikuus

Yhteistyössä