Haaveena vauva 2020

TOIVEENA VAUVA 2020

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

21.10.2019

Nimi ★ Kiertopäivä ★


Hipposka.......................kp 61/30
taikinatonttu...................kp 58/28
vauvahaaveilija2396......kp 56/28-30
Pilvinentaivas................kp 53/28-30
Millimetrii...................... kp 47/28-29
Amadecasa..................kp 45/34-55
Tingeli...........................kp 38/34-36
Daana.......................... kp 38/23
FaBuu...........................kp 35/28
nieve30.........................kp 35/28
Mape19........................ kp 30/25
Veevavi..........................kp 27/26-28
Keltasirkku.................... kp 26/28-32
mimmik..........................kp 26/28-32
Vaniljapulla....................kp 25/30-32
Mahaotus......................kp 23/24-26
nessu87........................kp 23/28
Retkunen......................kp 22/26-29
rosemarie......................kp 22/xx
Vauvameille...................kp xx/28-35
Snanniska.....................kp 21/28
HMami..........................kp 21/28
Jjenn.............................kp 21/30-31
Mirkkuli26.....................kp 18/23-28
poreilevalimu.................kp 15/25-26
Shibali.......................... kp 15/23-26
Marilainen.....................kp 14/28
Helmiina1978...............kp 14/31
Mirella92.......................kp 13/34
Kasikuus.......................kp 13/28-31
W.we.............................kp 12/25
Ilona Eloisa...................kp 12/30
Titi-Love.......................kp 11/28-30
Haavejuttu....................kp 10/29
Hope91.........................kp 8/32-37
Tiukuliina89.................. kp 4/31
Marrrsipaani..................kp 3/28
Koodikissa.....................kp 1/24


★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:


nessu87.......................dpo 9
Vaniljapulla..................dpo 8
Keltasirkku...................dpo 7
snanniska....................dpo 7
Retkunen.....................dpo 6
poreilevalimu...............dpo 4
W.we............................dpo 0

★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:

Kp14 ohho. Eipä oo ennen tullut ovisplussa näin aikaisin kierrossa. Tai sit on eka plussa mennyt ohi. Testasin 5 jälkeen. Testaus ikkuna tossa laitteessa on mulla 5-11.
Ja toki just nyt tässä kierrossa, kun ei tänään ja huomenna päästä hommailemaan. :cautious:
Miksi muuten tuo käskee vieläkin testaamaan? Kyllä mä Testaan, mut muistaakseni luin jotain ettei sit enää tarvi testata. Vai johtuuko siitä, et on eka kierto laitteella...

Ja tossa näkee eron rsfu:n ja one step:n välillä. Huima ero!
No, eilen on talletettu ja limat oli kyl messevät koko päivän. :whistle:

Muokkaus: jos joku ihmettelee päivien eroa... Sain laitteen tähän kiertoon liian myöhään, mut aloitin silti ja merkkasin kierron alkaneeksi myöhemmin. :sneaky: pakko oli päästä testaamaan.
 
Joo, vuodot alkoi yöllä, outoa, vaaleanpunaista limaista vuotoa ja sit kirkasta verta, kuin jostain haavasta. Nyt päällä tyypilliset menkkajomot. Ehkäpä runsaimman vuodon jälkeen voisin testata vielä kerran, yleensä olen menkkojen jälkeen testannut vielä n. Kp 5, jotta saan varmuuden, ettei olisi olleet valemenkat kyseessä.
 
Siirryn varovaisesti odottavien puolelle. Aamun digi näytti 1-2 viikkoa, mutta mullahan pitäisi näillä päivillä (4+2) näkyä jo 2-3 viikkoa? Keskellä yötä heräsin jäätäviin menkkakipuihin, joten jännittää kovasti, onko tulla tarttunut elinkelpoinen yksilö tai onko se edes oikeassa paikassa. No, aika näyttää ja palailen leuka rinnassa takaisin jos tämä ei jatku. La olisi kesäkuussa.
 
  • Tykkää
Reactions: Helmiina1978
Onnittelut @Mohan ja muut hiljattain plussanneet. Toivottavasti kaikki menee hyvin.

Itellä lauantaina menkkajomon tunnetta, mutta eipä ne hanat sitten oo vieläkään auki :unsure:.. Testejä on taas tehty, aamun testi jälleen blanko, oli pakko vielä kokeilla, kun näin niin ihanaa unta plussatestistä :cautious:. Nyt alkaa olla 4kk siitä, kun lopetin pillerit.. Täytyykö tässä vielä vuoden vaihteeseen asti kärvistellä ja ihmetellä nukkuvaa hormonitoimintaa? Onko kellään ryhdytty hormoneilla avittamaan kiertoa ennen kun puoli vuotta pillereiden lopetuksesta on kulunut?
 
No eilen tosiaan dpo5-8 (joo-o :D) testasin rfsu liuskalla, tuli varmaan se sen testin kuuluisa viivanpaikka. Halusin sit verrata ni tein pc:n. https://aijaa.com/0KCBge
En tiiä tosta, et näkyykö siinä mitään kun periaatteessa ei siinä voi näkyä :D Nyt en testaa ainakaan tänään ja koitan jos malttasin muutaman päivänkin. Hyviä vinkkejä miten ootte hillinneet itsenne?
 
No eilen tosiaan dpo5-8 (joo-o :D) testasin rfsu liuskalla, tuli varmaan se sen testin kuuluisa viivanpaikka. Halusin sit verrata ni tein pc:n. https://aijaa.com/0KCBge
En tiiä tosta, et näkyykö siinä mitään kun periaatteessa ei siinä voi näkyä :D Nyt en testaa ainakaan tänään ja koitan jos malttasin muutaman päivänkin. Hyviä vinkkejä miten ootte hillinneet itsenne?
Mulla auttaa ainoastaa se ettei oo testejä kaapissa :D:ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: Nessu87 ja Mahaotus
@succubus mulla ainkin negatiivinen ajattelu tapa toiminu paremmin :alien: en oo yhtään r-testiä tehny eikä mieli ees tee... 23/28 Oon ni varma ettei oo tärpänny, ollu alust asti tunne vaik toki halusin toivoo et joku ihme ois tapahtunu, mut nääh.. Viime kierron olin ihan seko ja päätin olla raskaana, Joka hetki ittensä ja tuntemuksien analysointia, testejä ym ym:whistle::ROFLMAO: no menkat tuli, noh ehkä ens kierros saan piinailla tänki kk edestä mut tää kierto ollu iisi kiitos pessimistisyyden :):ROFLMAO:
 
Tein päivällä, alle 2 tunnin pidätyksellä one stepin. Se läväytti alle minuutissa tuplaviivat, punaiset, joskin testiviiva vaaleampi. Nyt sit myöhemmin, n. 2 tunnin pidätyksellä CB:n. Se puhdas nega. One step antoi aika huijausviivan, siitä ei kuvaa, kun töissä tehty testi ja puhelin ei mukana. Nii ja siis eilen illalla alkoi vuoto. Kuukupissa oli normaalia huomattavasti runsaammin vuotoa, mitä yleensä 2 tunnissa ehtii tulla ja siinä joukossa aika runsaasti jo hyytynyttä verta.
Voi siis olla että joku olisi yrittänyt kiinnittäytyä, muttei onnistunut. Testiin ei ennen tätä päivää kuitenkaan plussaa tullut ainakaan kunnollista, nii en tiiä sit mikä kyseessä. IMG_20191021_150605.jpg
 
Mulla tänään kp 1/24. Ehdin tottakai aamulla testata negan ennenkuin lounaalla alkoi vuoto. Tässä kohtaa ihan ok, olen luovuttanut sen suhteen että luomuna tärppäis. Myöskin joudutaan jonojen hännille hoitojen suhteen koska me muutetaan piakkoin eri kaupunkiin ja hoidot ei ehdi sen kummemmin alkaa. Että ehkä sitä täytyy alkaa säästää yksityistä varten.
 
Menin tyhmänä kuitenki tekee sen toisen pc:n tänään. Dpo huitelee siis 6-9 väliä.. Siihen ilmesty testiajalla jotain hyvin hyvin hyvin pientä. Kuivuttuaan siihen jäi aika voimakas viivanpaikka, jota ei oo ennen tullu. En kuitenkaa nähny väriä siinä, joten se siitä... nyt onneks loppu testit ja lisää en osta ennenku on oikeesti hitustakaa järkee ees testata.

Muuten... missä vaiheessa teille tulee pms oireita (kiukku)?
 
Onnittelut @Mohan ja muut hiljattain plussanneet. Toivottavasti kaikki menee hyvin.

Itellä lauantaina menkkajomon tunnetta, mutta eipä ne hanat sitten oo vieläkään auki :unsure:.. Testejä on taas tehty, aamun testi jälleen blanko, oli pakko vielä kokeilla, kun näin niin ihanaa unta plussatestistä :cautious:. Nyt alkaa olla 4kk siitä, kun lopetin pillerit.. Täytyykö tässä vielä vuoden vaihteeseen asti kärvistellä ja ihmetellä nukkuvaa hormonitoimintaa? Onko kellään ryhdytty hormoneilla avittamaan kiertoa ennen kun puoli vuotta pillereiden lopetuksesta on kulunut?
Itellä ei ehditty tutkimaan sen kummemmin kun alkoi sitten viimein kesäkuun lopulla, mutta kun maaliskuussa lopetin pillerit ja kesäkuun alussa kävin gynellä, oli ohjeena silloin että jos ei heinäkuun aikana menkat ala kuulumaan niin sit tutkimuksiin. Tää on siis tapahtunut 2017 kesällä, en tiedä onko paikkaohtaista, gynekohtaista vai mitä mut näin gyne silloin sanoi. Kannattaa kyl kysellä jos pääsis tutkimuksiin.
 
Täällä ollaan vaikken ole mitään pitkään aikaan kirjoittanut. Lueskelen päivittäin kylläkin mitä täällä jutskaillaan.
Onnittelut plussanneille :love:

Mulla menkat jo monta päivää myöhässä mutta eipä mitään oireita raskaudesta olekaan saati sitte olis yhtää sellanen tunne että olis raskaana. Ollu niin kauhea stressi päällä että siksi voi olla myöhässä. Odottelen vielä pari päivä ja sit testaan.
Tupakinpolton lopettaminen on menny iha ok, ainoastaan viihteellä ollessa on tullu poltettua mutta muuten oon pystyny olee polttamatta :D
 
Itekin vaan lueskelen pääasias ja pikku väli kommenttei, itel ei oo mitään merkittävää kerrotavaa omast tilanteest, su alkaa menkat ja siittä sit ootella pari vko et gynelle aika ja ovis samalle viikol. Toivon et ne ultrais jos näkyis onko munasolui kypsymäs , mut ahistaa jos mulle tulee se yks inhottavan olonen lekuri ... :notworthy::unsure:
 
Menin tyhmänä kuitenki tekee sen toisen pc:n tänään. Dpo huitelee siis 6-9 väliä.. Siihen ilmesty testiajalla jotain hyvin hyvin hyvin pientä. Kuivuttuaan siihen jäi aika voimakas viivanpaikka, jota ei oo ennen tullu. En kuitenkaa nähny väriä siinä, joten se siitä... nyt onneks loppu testit ja lisää en osta ennenku on oikeesti hitustakaa järkee ees testata.

Muuten... missä vaiheessa teille tulee pms oireita (kiukku)?
Pms-oireet alkaa yleensä tasan viikkoa ennen menkkoja. Kiukuttaa, ahdistaa, masentaa jne.
 
Menin tyhmänä kuitenki tekee sen toisen pc:n tänään. Dpo huitelee siis 6-9 väliä.. Siihen ilmesty testiajalla jotain hyvin hyvin hyvin pientä. Kuivuttuaan siihen jäi aika voimakas viivanpaikka, jota ei oo ennen tullu. En kuitenkaa nähny väriä siinä, joten se siitä... nyt onneks loppu testit ja lisää en osta ennenku on oikeesti hitustakaa järkee ees testata.

Muuten... missä vaiheessa teille tulee pms oireita (kiukku)?
Mulla alkaa nenävernvuoto 2pv ennen ja aika samoihin aikoihin migreenit. Kiukku tulee vasta vuodon mukana
 
Menin tyhmänä kuitenki tekee sen toisen pc:n tänään. Dpo huitelee siis 6-9 väliä.. Siihen ilmesty testiajalla jotain hyvin hyvin hyvin pientä. Kuivuttuaan siihen jäi aika voimakas viivanpaikka, jota ei oo ennen tullu. En kuitenkaa nähny väriä siinä, joten se siitä... nyt onneks loppu testit ja lisää en osta ennenku on oikeesti hitustakaa järkee ees testata.

Muuten... missä vaiheessa teille tulee pms oireita (kiukku)?
Mulla yleensä tulee vasta ihan paria päivää ennen tai sinä päivänä kun hanat aukeaa. Nälkäkiukkuja riittää sitten muuten ympäri kiertoa XD.

Kierron lopun lähestyessä alkaa aina kyllä pistämään merkille, että no nyt vihlaisee taas reidestä ja nyt vatsasta ja nyt tuntuu pimpissä, että olisinkohan kumminkin raskaana viimein. Yritän kuitenkin muistuttaa itseäni siitä, että aiheutan itselleni mm. suolisto-oireita syömällä suklaata sun muuta missä on laktoosia vaikka tiedän, että aiheuttaa ilmavaivoja. Yritän pysyä pessimistisenä, mutta jotenkin tässä kierrossa on toiveikkaampi olo kuin edellisessä oli. Yhteen aikaan mulla oli puhelimessa incognito modessa aina auki nää dpo laskurit, että millä päivällä kuinka iso prosentti on saanut plussan ja lasketun ajan laskurit ja vaikka mitkä, mutta viime kuisen pettymyksen jälkeen suljin ne kokonaan. Nyt tekisi kuitenkin mieli taas kurkkia, vaikka meillä ei testailla ennenkö korkeintaan sinä päivänä kun menkat pitäisi alkaa. Vielä mieluummin, jos vaan jaksaa odotella niin vasta, jos ovat myöhässä. Meillä on yk 6 meneillään ja kyllähän se vähän harmittaa. Ehdin kuitenkin odotella ensin yli puoli vuotta yrityksen aloittamista niin tuntuu aika pidemmältä kuin se on ollutkaan x).

Kyllähän sitä tulee myös aina listaa tarkistettua, että ketäs siellä olikaan suunnilleen samoilla kiertopäivillä tai piinapäivillä kuin itse on, että jokohan kohta joku heistä aloittaa testailun ja voi sitä edes jännittää.
 
Kysymyksiä gelee royalesta!

Ootko syönyt vain ovulaatioon saakka vai koko kierron ajan ja miksi? Kuinka monta kapselia oot ottanut päivässä? Voiko olla jotain haittaa kun oon syönyt niitä jo nyt tässä primolutien rinnalla kun oottelen tän kierron päättymistä? (n)
 
Mikäs meininki täällä? Mulla alkoi viikko 3 tyhjennysvuodon jälkeen ja vähän tuhruvuotoja on viellä epäsäännöllisesti mutta en ole huolissani. Odotan menkkojen alkavaksi viikon kuluttua :)

En tiedä kannattaako mun edes käydä täällä enää, joskus se tuntui hyödylliseltä ja nyt se tuntuu jotenkin ahdistavalta välillä kun lukee huonoja uutisia säännöllisesti... Toki positiiviset voi tuoda toivoa taas. Hyvin sekavat tunteet :)
 
  • Tykkää
Reactions: Mahaotus ja mom_89
Menin tyhmänä kuitenki tekee sen toisen pc:n tänään. Dpo huitelee siis 6-9 väliä.. Siihen ilmesty testiajalla jotain hyvin hyvin hyvin pientä. Kuivuttuaan siihen jäi aika voimakas viivanpaikka, jota ei oo ennen tullu. En kuitenkaa nähny väriä siinä, joten se siitä... nyt onneks loppu testit ja lisää en osta ennenku on oikeesti hitustakaa järkee ees testata.

Muuten... missä vaiheessa teille tulee pms oireita (kiukku)?
Viikkoa ennen menkkoja pinna kireellä, kiukuttaa, kärsivällisyys nolla..
 
Mä olen niin malttamaton. Tänään kävin kaupassa ja oli pakko muutama testi ostaa. Tänään kuitenkin vasta dpo 7,joten pakko malttaa vielä ainakin perjantaihin ennen kuin testailee.

Mä oon pari yötä nähny hirveesti unia, enkä normaalisti juurikaan uniani muista. Mulla on aiemmissa raskauksissa ollu myös tosi vilkkaita unia, joten tietty heti ajattelin tämän yhdeksi "oireeksi" :whistle:

Mahaa nippailee kyllä ja itteäni muutenkin kuuntelen ihan eri korvalla mitä sillon, kun ei vauvaa yritetty. Että tiedä sitten onko nämä kaikki nippailut vaan pään sisällä.

päivät matelee, haluaisin jo testailla. Toivottavasti en tipahda korkealta :unsure:

Plussatuulia kaikille :love:
 
Mulla alkaa pms-oireet dpo 3.

@W.we menikö inssin hyvin? :)



Ootko tehnyt raskaustestiä varmistaaksesi että hCG laskenut? Positiivista mieltä sulle toivon :love:
Mulla ei km kokemuksia ole, mutta välillä Samantyylinen oli että kannattaako käydä. Tsempit sulle :love:
Joo nehän sanoivat että 4vko tyhjennyksestä pitäisi testaa että on poistunut, ja jos silloin olisi vielä positiivinen niin lähtis näyttäytymään taas heille. Mutta ohjeissa oli että tekisi vielä 2 vko sen jälkeen, eli yhteensä 6vko tyhjennyksestä, vielä toisen. Mutta nyt 3vko sen jälkeen näyttää jo ettei ole enää mitään siellä joten kaikki hyvin kai?
Vielä tulee rusehtavaa ja vaaleanpunaista vuotoa välillä mutta vuotokin voi jatkua jopa 6vko niin en ole huolissaan siitä, ei ole paljon kipuja tms. tulehdukseen viittaavaa.
 
Minä kyttään kaikenlaisia mahdollisia ja mahdottomia oireita :geek: Kun nousin aamulla ylös sängystä, alkoi oksettaa. Missä vaiheessa mahdollinen raskauteen liittyvä pahoinvointi voi alkaa vai alanko pelätä jotain vatsatautia?
 

Yhteistyössä