Haaveena vauva 2020

Kuin pitkä sun luteaalivaihe nyt oli? Mulla taitaa olla sama ongelma sen kanssa. Meillä 7yk juuri päättymässä ja kaikella todennäköisyydellä yk 8 parin päivän sisään alkamassa. Eilen mieli oli tosi maassa tästä kaikesta kun tajusin et menkat alkamassa ja samanlaisia pelkoja juuri tosta et jos ei enää raskaudukaan. Mäkin koitan keskittyä ens kierrossa muihin juttuihin, ja onkin onneksi kaikenlaista kiirettä ja happeningia tiedossa, joten jos sais hiukan ajatuksia muualle ja vähän positiivisempaa fiilistä. Tsemppiä kaikille :love:
Nyt ollut 8-10 päivän luteaalivaiheita, nyt tais olla 10. Onko sulla ollut muissa raskauksissa lyhyitä luteaaleja? Mulla ei oo hajuakaan kun sillon kun pamahdin vahingossa paksuksi kondomin läpi vuosia sitten ei paljoa ovulaatioita tarkkailtu :ROFLMAO: olin vielä sen tyypin kanssa tapaillut alle kuukauden... semmonen muistikuva kuitenkin että kierto ollut suht lyhyt aina... munki pitäs kehittää mulle kaikkea ohjelmaa ja jotain mielenhallintaa että osais nauttia elämästä tässä yrittäessä :love:

Täällä pyörähti 6+0. Niin ahdistavat kaks viikkoa, että oon aivan henkisesti loppu :cry:
Kipuja ja pientä vuotoa ollu koko tän kaks viikkoa. Ultrassa nähty vaan kohdun sisällä raskauspussi, jossa kokoon nähden pitäis jo näkyä jotain, mutta ei vielä näkyny perjantaina. Tosin, laite on hitusen huono ja viimestään viikon päästä ku meen yksityiselle, pitäs tilanne selkeytyä. Niin ja kohdun ulkopuolella vapaata nestettä (eli verta), mutta kuulemma määrällisesti ei vielä haittaa mitään.
Tää on vaan niin ahdistavaa.
Pelkään, että se on taas tuulimuna tai sitten kohdun ulkonen.
Peukut pystyssä, et nyt olisi kyse ihan oikeasta raskaudesta!

@Mammakatri hyvin sulla on kyllä viiva vahvistunut! Kunpa nyt olisi pysyvä!

Toivottavasti olot ei pidä paikkansa.. Muuten lyhenee luteaalivaihe vielä enempi. Tosi ahdistavaa kun oma kroppa ei toimi eikä siihen apuja saa kun "mun kropan omalla toiminnalla ei ole väliä". Tiedän ettei ole noissa hoidoissa, mut siitä on vuosi(!!!) kun sain tämän kommentin. Silti tähän ahdistavan pitkään odotusaikaan olis voinut jonkun tuen saada ni voisi edes kuvitella mahdollisia onnistumisia jos luteaalivaihe olis paremmalla puolella 10, eikä 7-9 mikä se nyt on ollut.
9v ei plussan plussaa raskaustestissä. Kuukausittain kyllä ovistestissä. o_O

Tsemppiä! Pääsitkö yhtään purkamaan esim urheilun parissa tms? Ite huomaan tarvitsevani purkua liikunnan ja päiväkirjan avulla. Muuten ei pää pysyisi kasassa.

Omaa napaa: ahdistaa kaikki babyshowerit ympärillä ja syli tuntuu niin tyhjältä. Polilta ei oo tullut vielä aikaa ekalle käynnille. Odottavan aika on pitkä... :poop:

Päätin et vedän terolutit sen ekan ohjeen mukaan kp30 lähtien, josko jäis enempi mahdollisuuksia ovikselle ja luteaalivaiheelle. Vaikkei sitä ovulaatiota siis välttämättä tuukaan. Huoh
No en mä yksinäni mihkään päässyt. Sen sijaan 3h uimahallissa kahden nuoremman kanssa. Vähän sentään helpotti. Menkkamaiset jomotukset jatkuu alaselässä ja menkkojen pitäis alkaa vasta 12pvä päästä :cautious:

Sinulle tsemppiä ja paljon :love:

@Binky ja @Karvakorvat, molemmille hirmuisen paljon tsemppejä. Ei varmasti ole helppoa olla epätietoisuudessa. Toivotaan, että sieltä pikkuinen ilmestyisi esiin piakkoin :love: Voimahalit!

Hitto, että olen huono kirjoittamaan mitään, kun meinaa samantein unohtaa mitä kukakin on kirjoittanut ja puhelimella selaus on jotenkin niin hankalaa :unsure: Pahoittelut, jos tunnun töykeältä, mutta aina kun alkaa kirjoittaa, ni jotain unohtuu ja sit ei voikaan palata taaksepäin ku tämä hävittää kaiken tekstin :mad: Pitäis varmaan alkaa selaa tietsikalla, ni ei ois niin hemmetin hankalaa ja vois toivotella onnea ja tsemppejä kaikille tasapuolisesti :love: Ja noin muutenkin vastailla, jos vain suinkin osaa :LOL:

• Tykkää
Reactions: kukapakuka ja Binky
Täällä pyörähti 6+0. Niin ahdistavat kaks viikkoa, että oon aivan henkisesti loppu :cry:
Kipuja ja pientä vuotoa ollu koko tän kaks viikkoa. Ultrassa nähty vaan kohdun sisällä raskauspussi, jossa kokoon nähden pitäis jo näkyä jotain, mutta ei vielä näkyny perjantaina. Tosin, laite on hitusen huono ja viimestään viikon päästä ku meen yksityiselle, pitäs tilanne selkeytyä. Niin ja kohdun ulkopuolella vapaata nestettä (eli verta), mutta kuulemma määrällisesti ei vielä haittaa mitään.
Tää on vaan niin ahdistavaa.
Pelkään, että se on taas tuulimuna tai sitten kohdun ulkonen.
Voih. Tsemppiä kovasti sulle,on kurjaa elää epätietoisuudessa. Toivotaan että pikkuinen olisi siellä missä kuuluu:love:

Kp1 ja yk4 alkaa... alan jo epäilee että en enää pysty raskautua vaikka tuntuu tosi tyhmältä aatella niin kun monet on yrittänyt pidempään. Tuntuu itsekkäältä surra kun näin lyhyt yritys takana. Mutta tänää ois voinu itkeä. Lyhyt luteaali ei taaskaa helpota toiveita jatkon suhteen.

Tulevassa kierrossa yritän pitää huolen itsestäni paremmin ja keskittyä tekemään muutakin kuin googlaamaan oireita ja oloja. Stressihän ei tutkitusti vaikeuta raskautumista mutta muuten vaan etten tuhlaa aikaani.

Tsemppiä kaikille :love: tänään ei jaksais hymyillä.
Voin jakaa nämä sun ajatukset,täällä nyt alkaa yk4..Negaa näytti testi tänään ja huomiseksi odotan kuukautisia. Niin kamala harmitus päällä vaikka sitä tietää,että monet yrittänyt pidempään. Sitä vaan on itse niin malttamaton..
Itsekin yrittänyt olla rennosti ja ajatella,että kyllä se plussa tulee kun on tullakseen mutta se vaan on niin vaikeaa.
Plussa tuulia sulle seuraavaan kiertoon:love:

Nyt ollut 8-10 päivän luteaalivaiheita, nyt tais olla 10. Onko sulla ollut muissa raskauksissa lyhyitä luteaaleja? Mulla ei oo hajuakaan kun sillon kun pamahdin vahingossa paksuksi kondomin läpi vuosia sitten ei paljoa ovulaatioita tarkkailtu :ROFLMAO: olin vielä sen tyypin kanssa tapaillut alle kuukauden... semmonen muistikuva kuitenkin että kierto ollut suht lyhyt aina... munki pitäs kehittää mulle kaikkea ohjelmaa ja jotain mielenhallintaa että osais nauttia elämästä tässä yrittäessä :love:
Ei oo valitettavasti ensimmäisten raskauksien kohdalla mitää hajua oviksista eikä luteaaleista. Olin heidät saadessani 25 ja 28-vuotias ja sillon kuukautiskierto oli 30-32 päivää. Toisen imetyksen jälkeen kun menkat alko niin kuukautiskierto jäi jostain syystä lyhyeks eli on ollut nyt sen 5 vuotta 22-26 päivää. Ilmeisesti tosi monilla kierto lyhenee kun ikää tulee, mut en tiedä lyheenekö luteaali vai ovis vain aikaistuu... Plaah... Pää ihan sekasin kun näitä kaikkia miettii :confused:

Miten toi luteaali muuten lasketaan(n)? Mulla nyt dpo 9. Jos menkat alkaa huomenna kun dpo10 niin onko luteaali silloin 9 vai 10 päivää? Kiitos jos jos joku jaksaa vastata:)

Voi, onnea plussanneille! Täällä olikin useampi:love:

Luin muutamia sivuja taaksepäin, kova vauhti täällä. :)

Kp 9 täällä. Ennustaa ovista ens lauantaiksi. Tänään talleteltu, mies lähtee työreissuun ja tulee to-pe. :) Toivottavasti tän päivänen riittää, jos ovis sattuu viikolle :LOL: En aio testailla, vaikka mieli tekis. Ärsyttäisi vaan, jos osuiski ja ei vois hyödyntää. (y)

Täällä ihan odotetusti nyt kp2. Kuukautiset alkoi tasan kaksi viikkoa ovulaatiosta, huippua! Tuntuu, että kroppa toimi pitkästä aikaa. Jotenkin tiesin, että en ole raskaana joten ei tullut mitenkään shokkina edes. Tallettelut ei olisi voinut osua paremmin, mutta nyt(kään) ei vain ollut meidän vuoro.
Huomenna jatkuu taas Letrozolit, kolmas letrokierto nyt menossa.

Vähän stressaa, että mahdanko saada letroja nyt mistään apteekista enää.. Tämän kierron jälkeen varastot on loppu.. Juuri googletin, että toimitusvaikeudet jatkuvat EDELLEEN ainakin vuoden loppuun..

TOIVEENA VAUVA 2020

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

30.9.2019

Nimi ★ Kiertopäivä ★

EnkeliRinkeli.................kp 52/28
Hipposka.......................kp 40/30
taikinatonttu...................kp 37/28
vauvahaaveilija2396......kp 36/28-30
Pilvinentaivas...............kp 31/28-30
papuma.........................kp 29/xx
Millimetrii...................... kp 27/28-29
Hope91.........................kp 26/32-37
Mahaotus......................kp 26/24-26
Mirkkuli26.....................kp 24/22-28
Amadecasa..................kp 24/34-55
Helmiina1978...............kp 24/32
Marilainen.....................kp 24/28
Haaveilija-31.................kp 24/38
Mirella92.......................kp 23/34
Effis..............................kp 22/26-37
Shibali......................... kp 21/23-26
Titi-Love.......................kp 19/28-30
Kasikuus.......................kp 19/28-31
Lennis...........................kp 19/28-34
Haavejuttu....................kp 18/29
Tingeli...........................kp 17/34-36
Daana.......................... kp 17/23
W.we.............................kp 15/25
FaBuu...........................kp 14/28
nieve30.........................kp 14/28
Tiukuliina89.................. kp 14/31
Marrrsipaani..................kp 11/28
Lumihiutale_................. kp 9/28
poreilevalimu.................kp 7/25-26
Koodikissa.....................kp 6/24
Veevavi..........................kp 6/26-28
Keltasirkku.................... kp 5/28-32
mimmik..........................kp 5/28-32
Vaniljapulla....................kp 4/30-32
nessu87........................kp 2/28
rosemarie......................kp 2/xx
Vauvameille...................kp xx/28-35
Snanniska.....................kp 1/28

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:

Mirkkuli26....................dpo 14
Mammakatri.................dpo 14
Helmiina1978..............dpo 6
Titi-Love.......................dpo 4
Lenni.............................dpo 4
Shibali...........................dpo 4
Effis...............................dpo 3
Haavejuttu....................dpo 2

★★★★★★★★★★★★★★★★

Viimeksi muokattu:
@Karvakorva toivotavasti löytys seuraaval ultra kerralla koko paketti sielt mis pitää❤

@Mahaotus on sulla yhtä lailla oikeus surra tai pettyä, ei sitä voi elää niinkään et ain miettii et muilla pahemmin... Itekin ressaan välil et kauanko menee vaik nyt vast yk 2 alko esikoisen kohalla meni vuosi (yks km siin välissä) ja tuntui niin turhauttavalta, varmasti jokanen tääl sen plussan heti tahtois ja jokanen pettyy oli se yritys alussa tai myöhemmin. Mäki koitan jotenki hillitä itteni enemmän täs kierros, etten liikaa tutkis itteeni vaan kaiken aikaa, oli tosi piinaavaa toi yk1... Tuntu et koko ajan joka tuntemusta googletti ja vertaili plussa kiertoihin

nyt raskauskeiju tilaus... Jospa nyt alkuun 30kpl ovisliuskoi ja 5kpl r testejä riittäs

@Kasikuus mä tiiän kans toi filis nenee ihan sekasin et kelle piti vastaa ja miten, sit pitäs selata ylös alas ja monesti jo unohtuu ku alkaa kirkottaa mun edellises luuris oli tota vikaa et tyhjensi kentän jos palas ylöspäin tarkistaa muiden kommentit. Tää nykynen ei tee niin mut jotenkin välil hankalaa plaraa ees taas, pitäs olla semmonwn syfeemi ku faces et voi kommentoida kommentin alle, pysyiskärryil paremmin mulla taas näyttää viestit usein tylyltä ku ei ain näytä julkasussa hymiöitä ja sydämmiä vaikka ne oon laittanu

@Kasikuus mä tiiän kans toi filis nenee ihan sekasin et kelle piti vastaa ja miten, sit pitäs selata ylös alas ja monesti jo unohtuu ku alkaa kirkottaa mun edellises luuris oli tota vikaa et tyhjensi kentän jos palas ylöspäin tarkistaa muiden kommentit. Tää nykynen ei tee niin mut jotenkin välil hankalaa plaraa ees taas, pitäs olla semmonwn syfeemi ku faces et voi kommentoida kommentin alle, pysyiskärryil paremmin mulla taas näyttää viestit usein tylyltä ku ei ain näytä julkasussa hymiöitä ja sydämmiä vaikka ne oon laittanu
Pitäis aina vastata tällä vastaa tyylillä, mutta jos aikoo vastata useammalle, ni sit onkin yks sivu täynnä yhden (eli mun :LOL:) tekstiä. Koska minä en ainakaan osaa lainata monen tekstiä samaan viestiin :cautious: (joku täällä muistaakseni niin tehnyt)

Käytätkö sinä puhelimen omaa hymynaama valikkoa vai tätä plussan valikkoa? Ite huomasin, että kun käytin puhelimen omaa, ni jäi hymiöt tulematta. Sit oon käyttänyt tätä plussan omaa (mistä ei kyl löydy aina sitä mitä haluais :confused:) ni ne näkyy..

Huh, luin just varmaan 15 sivua tekstiä täällä, kun en ollut hirvesti ehtinyt täällä pyöriä! :rolleyes:

Omanapailua, oon ovistikkuja tehnyt aika säännöllisen epäsäännöllisesti tässä parin viimeviikon aikana. Muutamasti oon saanu jo hyvin tummenemaan, mut sit se aina vaalenee kuitenkin. Mullahan on se diagnosoitu PCOS, mikä varppina selittää noi, miks tikut noin käyttäytyy, mut ärsyttää silti! :poop:(n) Ovisplussaa ei oo siis näkynyt, mut ei kyl pahemmin mitään vuotojakaan sen kapselin poiston jälkeen. Raskaustestinkin tein alkuviikosta, kun alavatsassa on semmonen outo, kuumottava tunne o_O negahan se oli.

En mitenkään pysty muistamaan, ketä kaikkia onnittelisin, joten tsemppiä kaikille, oli tilanne sit mikä hyvänsä!! :rolleyes:

Täällä ihan odotetusti nyt kp2. Kuukautiset alkoi tasan kaksi viikkoa ovulaatiosta, huippua! Tuntuu, että kroppa toimi pitkästä aikaa. Jotenkin tiesin, että en ole raskaana joten ei tullut mitenkään shokkina edes. Tallettelut ei olisi voinut osua paremmin, mutta nyt(kään) ei vain ollut meidän vuoro.
Huomenna jatkuu taas Letrozolit, kolmas letrokierto nyt menossa.

Vähän stressaa, että mahdanko saada letroja nyt mistään apteekista enää.. Tämän kierron jälkeen varastot on loppu.. Juuri googletin, että toimitusvaikeudet jatkuvat EDELLEEN ainakin vuoden loppuun..
Toi on käsittämätöntä miten vaikeaa noiden letrojen saaminen on... tsemppiä!