Haaveena vauva 2020



Oma napa nopeasti. Tänään kp15. Ja ollaan eilisestä päivästä asti oltu miehen kanssa eri paikoissa ja vasta huomenna illalla nähdään... Sunnuntaiset veitikat odottelee poksahdusta...
 
@Snanniska mä tossa vähän mietinkin, että koskahan sä alat mahdollisesti testailla, että voin jännäillä ja kamppailla itseni kanssa, että pitäiskö itsekin x).

@W.we toivotaan oikein kovasti, että nyt olisi kaikki kohdallaan ja pääsisit viimein pitkän taipaleen päätteksi odottajiin siirtymään <3

Minä kyttään kaikenlaisia mahdollisia ja mahdottomia oireita :geek: Kun nousin aamulla ylös sängystä, alkoi oksettaa. Missä vaiheessa mahdollinen raskauteen liittyvä pahoinvointi voi alkaa vai alanko pelätä jotain vatsatautia?
Tää on nyt mullakin ollu tosi vahva jotenkin, kaiken maailman oireiden kyttäys ja analysointi :ROFLMAO:. En osaa valitettavasti auttaa tossa, että koska voi pahoinvointi alkaa.

@StellaMom kovasti sinne tsemppiä ja jaksamista vaikean asian keskelle!

@Helmiina1978 toivottavasti osuisi teilläkin nappiin vaikka tällä hetkellä ei niin lupaavalta näytä. Mutta voihan se sunnuntainenkin hyvin riittää, jos vaan on tuuria matkassa :).
 
Pahoinvointi on mulla alkanut aina rv5. Varhaisin oire mulla on ollu, ei esikoisesta eikä tokasta, vaan viimeisistä oli järkyttävä alavatsa turvotus iltaisin. Muistan kun olin lasten kevätjuhlaan menossa ja havahduin siihen kun mikään kolttu ei yhtäkkiä menny päälle tai pömpötti mahan kohdalta. Kevätjuhlien jälkeen tein testin illalla 5 päivää ennen menkkoja ja selvä viiva tuli +

Esikoisesta ehkäpä niin varhaisin oire on ollu poikkeuksellinen tissikipu joka tullut vasta kun menkatkin on selvästi myöhässä.

Niin ja mulla on kaksi lasta ja loput keskenmenoja (yks oli tuulimuna) rv6-10 väleillä. Siitä tuli nyt 5 vuotta kun oon lapsen syliin asti saanut viimeksi. Ikää alkaa olla jo sen verran et tää on todella haaveena vauva 2020 tai 2021 mutta sen jälkeen lopetamme yrittämisen :( :(

No joo se siitä. Täällä pms oireita eikä muuta.. ei pömpötä alavatsa, ei mitään. Vahva olo että ei tärpännyt tässäKÄÄN kierrossa. Aina ovulaation aikoihin ja dpo10 tienoille asti sitä on tositosi toiveikas. Sit se kääntyy mutta taustalla toivoo silti menkkoihin asti.Mut täysin erilainen olo, paljon apeempi suhtautuminen kaikkeen

Pessimisti ei pety :(

Plussatuulia kaikille muille silti :) Ja paljon (y)
 
Pitkästä aikaa täälä. Ovulaatio lähestymässä, loppuviikosta pitäs olla. Porukka kipeänä, joten nyt kp 12,viimeisin talletus kp 7. Mutta eipä mitään, ovulaatio vasta edessä päin ja jos ees yhden kerran jaksais kipeänäkin hommailla, nii olis ees toivoa tähänkin kiertoon :D
Tää meidän yrittäminen oli tarkoitus muutenkin olla täs kierrossa rentoa, mut tää kuume ja flunssa vielä niittasi sen, ettei varmasti ylimäärästä energiaa oo muuhun kuumeiluun :D
 
  • Tykkää
Reactions: Mahaotus
Mua pelottaa että nyt kun laitan testistä tänne kuvan nii tää ei ookaan mitään. Mutta syteen tai saveen... :barefoot:

Mulla on ollu monta päivää runsastunutta voidemaista valkosta valkovuotoa. Menkkakivut puuttuneet.. Eilen vv mukana mukana vaaleanpunaista ja illalla rusehtavaa/punertavaa tuhrua joka säikäytti. Pelkään vieläkin alkaako kohta menkat.

Eilen tein jo testin jossa hailu jota taas aattelin viivanpaikaks. Nyt äsken alle 2 h pissasta tämmöne ku kuvassa. Toivon kovasti vahvistumista. Nyt kp 24 ja oviksen epäilen olleen 13-15kp
 

Attachments

  • Tykkää
Reactions: Haavejuttu ja W.we
Mulla kanssa jännät päivät käsillä, nyt meneillään kp 30/25-31 (olettaisin että tämä on se normaali nyt kun tasaantunut yli 35pv kiertojen jälkeen). Nyt ollut ehkä jo viikon ajan alavatsakipua, mahan turvotusta, hieman pahoinvoinnin tunnetta välillä. Toissapäivänä tuli hieman rusehtavaa vuotoa joten odotin menkkoja alkavaksi eilen tai tänään mutta eipä tule enää edes tuota rusehtavaa. Vielä en uskalla testata kuitenkaan, ehkä ensi viikolla jos tilanne yhä sama.
 
Mulla kanssa jännät päivät käsillä, nyt meneillään kp 30/25-31 (olettaisin että tämä on se normaali nyt kun tasaantunut yli 35pv kiertojen jälkeen). Nyt ollut ehkä jo viikon ajan alavatsakipua, mahan turvotusta, hieman pahoinvoinnin tunnetta välillä. Toissapäivänä tuli hieman rusehtavaa vuotoa joten odotin menkkoja alkavaksi eilen tai tänään mutta eipä tule edes tuota rusehtavaa. Vielä en uskalla testata kuitenkaan, ehkä ensi viikolla jos tilanne yhä sama.
Mahtava itsekuri olla testaamatta! Toivotaan kuitenkin kovasti, että pääset pian plussaamaan :love:
 
Ite muistan yhen mun raskauden jossa pahoinvointi ja tissikivut alko paljo ennen menkkohen alkuu. Tyyliin vko ennen... Oli ihan kauheeta, sit tein testin et plussa pärähti heti ja kunnon semmonen. Laatta oli lentää kaikest ruuan lämpimäst hajust, ainoo mikä meni alas ni kylmä perunamuusi klementiinit ja suolakeksejä piti imeskellä. Nukuin ämpärin vieres ja illat oli pahimpaa... Uskon et tuolloin mul Oli se hypermeesi vai mikä se on? Tän raskauden tosin päätin aborttiin

raskaudet erilaisia, joskus oireet tulee heti kiinnittymisest joskus paljo myöhemmin. Ihmiskohtasta
 
Mulla kanssa jännät päivät käsillä, nyt meneillään kp 30/25-31 (olettaisin että tämä on se normaali nyt kun tasaantunut yli 35pv kiertojen jälkeen). Nyt ollut ehkä jo viikon ajan alavatsakipua, mahan turvotusta, hieman pahoinvoinnin tunnetta välillä. Toissapäivänä tuli hieman rusehtavaa vuotoa joten odotin menkkoja alkavaksi eilen tai tänään mutta eipä tule enää edes tuota rusehtavaa. Vielä en uskalla testata kuitenkaan, ehkä ensi viikolla jos tilanne yhä sama.
Ihanaa kun maltat olla testaamatta, ite en pysty siihen. Niinkuin joku aiemmin täällä kysyikin että onko vinkkejä miten malttaa olla testaamatta niin mulla myös vaan se ettei kotona olis testejä... :oops:
 
@Helmiina1978 Onko tuo ylin sulla OS ja plussa?
Mulla tänään kp14 ja vuodan limaa aikalailla + ihme kipuja ollut. Mun OS testi näyttää tollasta tällä hetkellä kun tuo sun ylin, mut en miellä sitä plussaksi (n) Viime kierrossa plussa tuli kp13 ja oli mun mielestä kyllä selkeästi vahvempi. Voiko näyttää erilailla joka kierrossa? :cautious: Tässä kuussa siis tulee pidempi kierto, jos ei raskaudu.

Ja mitä tää palsta sekoilee. Tietääkseni tuo mun viesti ihan asiallinen, mut silti tulee virheilmoitus, et kirjoita uusi viesti o_O Johtukohan siitä, että lainasin viestiäsi.
 
Eilen oli mulla ovulaatiotesti negatiivinen, tänään positiivinen. Kauhea päänsärky ja vilu mutta toisaalta iho kuumottaa ja posket punottaa. Lisäks oon itkuherkkänä ja ottaa päähän ku eilen ei harrastettu seksiä ja nyt jostaki syystä oon sitä mieltä et nyt on liian myöhästä :D hohhoi. Meinaa itkettää miehen eilinen nihkeily vaikka toki yhteinen vauvatoive ainakin pitäis olla.. sorry tämä masisteluviesti väliin! Äh.
 
  • Tykkää
Reactions: Mahaotus
@Lina87 joo tiiän fiiliksen mu Oli viime kierros et otti niin päähän ku mies ei jaksanu, ja ku olin sanonu ettei valboos ni myöhään et jaksaa sit touhuta seuraavan pvä. Mut otti päikkäreit ja mä olin ofc et koko yritys oli sitten vissiin tässä :ROFLMAO: ottaahan tuo Päähän sillon ku tämmönen tärkee projekti mis ajotus on tärkeetä
 
  • Tykkää
Reactions: Lina87 ja Mahaotus
Mulle on jostain iskenyt kauhea toiveikkuus ja jännitys kun jatkuvasti on jotain tuntemuksia xD. Nyt kaduttaa, että suljin kaikki ne tietovälilehdet mitä ennen pidin auki. Täällä tiputaan kyllä korkealta, jos menkat alkaa eikä ookaan tärpännyt. Oon ollu niin varman oloinen aiempina kuukausina, mutta nyt jotenkin ei osaakaan olla pessimistinen ja varma ettei oo tarttunut mitään mukaan. Mua paleltaakin jatkuvasti (ööh koska on syksy ja kylmemmät ilmat?). Taidankin mitata lämmöt varmuuden vuoksi niin saadaan vähän alas näitä haihatteluja. Mies myös ihanana antoi mulle luvan testata jo etukäteen halvoilla testeillä, jos haluan ;____; <3.

Nöyrästi pyytäisin, että jos jollain olisi linkata se dpo tilastojuttu missä sai klikattua aina mikä dpo ja se näytti moniko raskaana oleva on saanut silloin jo plussan. Yritin kauheasti googlaamalla etsiä, mutta ei vaan halua löytyä. Nyt tekee mieli kuumeilla oikein olan takaa!
 
@Helmiina1978 Onko tuo ylin sulla OS ja plussa?
Mulla tänään kp14 ja vuodan limaa aikalailla + ihme kipuja ollut. Mun OS testi näyttää tollasta tällä hetkellä kun tuo sun ylin, mut en miellä sitä plussaksi (n) Viime kierrossa plussa tuli kp13 ja oli mun mielestä kyllä selkeästi vahvempi. Voiko näyttää erilailla joka kierrossa? :cautious: Tässä kuussa siis tulee pidempi kierto, jos ei raskaudu.

Ja mitä tää palsta sekoilee. Tietääkseni tuo mun viesti ihan asiallinen, mut silti tulee virheilmoitus, et kirjoita uusi viesti o_O Johtukohan siitä, että lainasin viestiäsi.

On OS ja plussa. Eilen oli vielä haaleampi alle 10 min sisällä. Otan kuvat 5 min kohdalla. Mut vähän eilinen tummeni siitä tosi haaleasta 20 minuutin jälkeen.
Eli tosi haaleat on kyllä vaikka toi laite näyttää plussaa. Mut ehkä toi laite on herkempi? Ja tosiaan mittaa kahta hormoonia.
Enkä oo noilla tikuilla testannut muina aikoina tässä kierrossa. Muissa kierrossa oonkin sitten testaillut 2-3krt /pv.
 
  • Tykkää
Reactions: Kasikuus
On OS ja plussa. Eilen oli vielä haaleampi alle 10 min sisällä. Otan kuvat 5 min kohdalla. Mut vähän eilinen tummeni siitä tosi haaleasta 20 minuutin jälkeen.
Eli tosi haaleat on kyllä vaikka toi laite näyttää plussaa. Mut ehkä toi laite on herkempi? Ja tosiaan mittaa kahta hormoonia.
Enkä oo noilla tikuilla testannut muina aikoina tässä kierrossa. Muissa kierrossa oonkin sitten testaillut 2-3krt /pv.
On OS ja plussa. Eilen oli vielä haaleampi alle 10 min sisällä. Otan kuvat 5 min kohdalla. Mut vähän eilinen tummeni siitä tosi haaleasta 20 minuutin jälkeen.
Eli tosi haaleat on kyllä vaikka toi laite näyttää plussaa. Mut ehkä toi laite on herkempi? Ja tosiaan mittaa kahta hormoonia.
Enkä oo noilla tikuilla testannut muina aikoina tässä kierrossa. Muissa kierrossa oonkin sitten testaillut 2-3krt /pv.
Mulla tää tummeni tänään näin. Nyt voisin jo mieltää plussaksi, kun on aikalailla samanlainen kuin viime kierrossa, että tuo toinen reuna on plussan puolella? (n) Viime kierrossa kun tollanen tuli, ni seuraavana päivänä ei enää viivaa tullut. Mitä mieltä? Ja viime kierrossa myös ku tollanen tuli, ni samana iltana tuli kovat kivut ja joku sano, että nää näyttää plussaa aika usein just ovispäivänä, eikä päivää ennen. Mut huomenna ehkä dpo0? Jos näyttää negaa.

On nää vaan hankalia, varsinkin ku mä en oo koskaan testannu muulla kuin tolla merkillä :cautious:
 

Attachments

  • Tykkää
Reactions: Helmiina1978
Täälläkin vähän jännitystä, tosiaan kp 25, 26 ja 27 vähäistä rusehtavaa vuotoa ja tänään kp28 ei enää mitään. Tänään oli useamman tunnin myös sellasta hienoista etovaa oloa, muuten ei oikeestaan mitään paitsi palelee. Testejä ei vielä oo, ihan samoilla linjoilla @Bumbani kanssa että se negatesti ois pahempi kuin menkat. Huomenna ois mahdollisuus käydä apteekissa ja seuraavan kerran vasta viikonloppuna. Mutta jotenkin sitä vuotoa vaan vielä oottelee:unsure:
 
Kysymyksiä gelee royalesta!

Ootko syönyt vain ovulaatioon saakka vai koko kierron ajan ja miksi? Kuinka monta kapselia oot ottanut päivässä? Voiko olla jotain haittaa kun oon syönyt niitä jo nyt tässä primolutien rinnalla kun oottelen tän kierron päättymistä? (n)
Mä aloitin joskus yhdellä päivässä. Pari kuukautta olen syönyt 2 tai jopa 3. Ovikseen asti en 2-3 ja sitten jatkan yhdellä. Ei siitä haittaa ole, ja jos ei tärppääkään niin se gelee sitten taustalla parantaa niitä muniksia edelleen. Jos tärppää niin en tiedä lopetanko heti kerrasta vai jatkanko kuitenkin sen 1 kpl ja sitten myöhemmin lopetan. ehkä jatkan kuitenkin jos niitä on.
 
  • Tykkää
Reactions: tupsahus
TOIVEENA VAUVA 2020

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

22.10.2019

Nimi ★ Kiertopäivä ★


Hipposka.......................kp 62/30
taikinatonttu...................kp 59/28
vauvahaaveilija2396......kp 57/28-30
Pilvinentaivas................kp 54/28-30
Millimetrii...................... kp 47/28-29
Amadecasa..................kp 46/34-55
Tingeli...........................kp 39/34-36
Daana.......................... kp 39/23
FaBuu...........................kp 36/28
nieve30.........................kp 36/28
Mape19........................ kp 31/25
Keltasirkku.................... kp 27/28-32
mimmik..........................kp 27/28-32
Vaniljapulla....................kp 26/30-32
Mahaotus......................kp 24/24-26
nessu87........................kp 24/28
Retkunen......................kp 23/26-29
rosemarie......................kp 23/xx
Vauvameille...................kp xx/28-35
Snanniska.....................kp 22/28
HMami..........................kp 22/28
Jjenn.............................kp 22/30-31
Mirkkuli26.....................kp 19/23-28
poreilevalimu.................kp 16/25-26
Shibali.......................... kp 16/23-26
Marilainen.....................kp 15/28
Helmiina1978...............kp 15/31
Mirella92.......................kp 14/34
Kasikuus.......................kp 14/28-31
W.we.............................kp 13/25
Ilona Eloisa...................kp 13/30
Titi-Love.......................kp 12/28-30
Haavejuttu....................kp 11/29
Hope91.........................kp 9/32-37
Tiukuliina89.................. kp 5/31
Marrrsipaani..................kp 4/28
Koodikissa.....................kp 2/24
Veevavi..........................kp 2/26-28


★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:


nessu87.......................dpo 10
Vaniljapulla..................dpo 9
Keltasirkku...................dpo 8
snanniska....................dpo 8
Retkunen.....................dpo 7
poreilevalimu...............dpo 5
W.we............................dpo 1

★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä