Haaveena vauva 2020

Voi, monella alkaa olla taas jännät paikat!

@Keltasirkku- sovitaanko jo yhteinen päivä jolloin testataan? :LOL: katoin tota tilastoa, että millä dpo:lla on saatu positiivisia tuloksia, niin huomenna alkais olla jo aika fifty-fifty :sneaky:
Näitä mä kans katselin ja pohdiskelin, että joko olisin muka niin malttamaton, että huomenna testaisin. Mä herään usein yöllä vessaan niin tuumasin, että jos herään tarpeeksi aikasin yöpissalle voisin tehdä jo huomenna testin, jos taas herään pari tuntia ennen herätystä ei kerkee pidätellä tarpeeksi ja jäisi torstaille. Pitää myös näköjään testikaupoille lähteä, mulla on vaan 1 PC raskaustesti jäljellä :eek:. Menkkoja ennustaa lauantaille flow eli 4 testiä ehtii tehdä, eli vaan 4€ menettää vaikkei nyt olis tärpännyt. Lienee mulle sen arvoista kun yleensä oon niin varma että ei voi olla onnistunut.
 
Näitä mä kans katselin ja pohdiskelin, että joko olisin muka niin malttamaton, että huomenna testaisin. Mä herään usein yöllä vessaan niin tuumasin, että jos herään tarpeeksi aikasin yöpissalle voisin tehdä jo huomenna testin, jos taas herään pari tuntia ennen herätystä ei kerkee pidätellä tarpeeksi ja jäisi torstaille. Pitää myös näköjään testikaupoille lähteä, mulla on vaan 1 PC raskaustesti jäljellä :eek:. Menkkoja ennustaa lauantaille flow eli 4 testiä ehtii tehdä, eli vaan 4€ menettää vaikkei nyt olis tärpännyt. Lienee mulle sen arvoista kun yleensä oon niin varma että ei voi olla onnistunut.
Pöh. Pakko mun oli testata, kun nukuin koko yön kun tukki. Kuopuskaan ei huudellut äitiä kertaakaan. Ja ihan puhdas nega oli :unsure: Kyllä heti tuli ihan kökkö fiilis, vaikka ihan liian aikaista taisi testaaminen ollakin. Mulla pitäs alkaa menkat vasta maanantaina, joten lupa seuraavaan testiin on vasta lauantai aamuna, jos on tarpeeksi pitkä pissan pidätys takana.
 
TOIVEENA VAUVA 2020

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

23.10.2019

Nimi ★ Kiertopäivä ★


Hipposka.......................kp 63/30
vauvahaaveilija2396......kp 58/28-30
Pilvinentaivas................kp 55/28-30
Millimetrii...................... kp 48/28-29
Amadecasa..................kp 47/34-55
Tingeli...........................kp 40/34-36
Daana.......................... kp 40/23
FaBuu...........................kp 37/28
nieve30.........................kp 37/28
Mape19........................ kp 32/25
Keltasirkku.................... kp 28/28-32
mimmik..........................kp 28/28-32
Vaniljapulla....................kp 27/30-32
Mahaotus......................kp 25/24-26
nessu87........................kp 25/28
Retkunen......................kp 24/26-29
rosemarie......................kp 24/xx
Vauvameille...................kp xx/28-35
Snanniska.....................kp 23/28
HMami..........................kp 23/28
Jjenn.............................kp 23/30-31
Mirkkuli26.....................kp 20/23-28
poreilevalimu.................kp 17/25-26
Shibali.......................... kp 17/23-26
Marilainen.....................kp 16/28
Helmiina1978...............kp 16/31
Mirella92.......................kp 15/34
Kasikuus.......................kp 15/28-31
W.we.............................kp 14/25
Ilona Eloisa...................kp 14/30
Titi-Love.......................kp 13/28-30
Haavejuttu....................kp 12/29
Hope91.........................kp 10/32-37
Tiukuliina89.................. kp 6/31
Marrrsipaani..................kp 5/28
Koodikissa.....................kp 3/24
Veevavi..........................kp 3/26-28
taikinatonttu...................kp 1/28


★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:


nessu87.......................dpo 11
Vaniljapulla..................dpo 10
Keltasirkku...................dpo 9
snanniska....................dpo 9
Retkunen.....................dpo 8
poreilevalimu...............dpo 6
W.we............................dpo 2
Helmiina1978...............dpo 1

★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
Viiva on taas vähän vahvistunut :love: erottaa hyvin näin aikaseen aamulla pimeessäkin huonolla lampulla. Jännä muuten kun eilen tein aamulla RFSU sen 6 päivää aiemmin testin niin siinä ei näkynu mitään, tai näky semmosta viivanpaikkaa mutta samana päivänä tää niiden vahvempi normi testi näyttää jo hailua :rolleyes: ei vaikuta niin herkältä se niiden herkkä... siks ostin nyt tätä normia lisää :LOL:
 

Attachments

Tää on tosi jännittävää nähä mihin tää kehittyy. Mullahan oli 7-9 pv luteaali tähän asti ja koko ajan luulin että mahdoton lähes raskautua. Tässä kierrossa aloitin ovulaation aikaan B6 50mg vitamiinin ja siveydenpuu uutteen, josta olin lukenu olevan vaikutuksia lyhyeen luteaaliin! ja monen saaneen sillä pidennettyä luteaalia tai tulleet raskaaksi pian kun ottaneet nuo käyttöön. Ties vaikka ne oiski auttanu, mut luultavasti vaan sattumaa ja hormonit tasaantu nyt pillerien jälkeen. En nyt vielä kuitenkaan toivo liikoja, mutta vahvistuva viiva antaa hyvää toivonpilkahdusta :love::love:
 
@Mahaotus Lopetin e-pillerit kesäkuun lopulla ja osasin vähän odottaa että kierrot voi seota jossakin kohtaa.. Luulen että johtui siis siitä ja toivotaan että jatkuisi taas normaalisti sitä 27-29 kp rytmiä jota mulla ehtikin olla ennen tätä megapitkää kiertoa :)
 
@Mahaotus Onnea suuresti :love::love:

Täällä on tänään sen dpo8-11 ja päätin et pakko testata vielä tänään jossain vaiheessa :D sitten en enää kyllä testaa ennenkuin menkat JOS sattus olee myöhässä.

Mielialojen mukaan ois kyllä täys pms päällä, niin en toivo liikoja

Mukavaa päivää kaikille :)
 
@Mahaotus Lopetin e-pillerit kesäkuun lopulla ja osasin vähän odottaa että kierrot voi seota jossakin kohtaa.. Luulen että johtui siis siitä ja toivotaan että jatkuisi taas normaalisti sitä 27-29 kp rytmiä jota mulla ehtikin olla ennen tätä megapitkää kiertoa :)
Mä lopetin myös kesäkuun lopussa, mulla oli cerazette minipillerit käytössä :) toivotaan että nyt tulee sulle normaali kierto taas :love:(y)
 
@Mahaotus Onnea suuresti :love::love:

Täällä on tänään sen dpo8-11 ja päätin et pakko testata vielä tänään jossain vaiheessa :D sitten en enää kyllä testaa ennenkuin menkat JOS sattus olee myöhässä.

Mielialojen mukaan ois kyllä täys pms päällä, niin en toivo liikoja

Mukavaa päivää kaikille :)
Kiitos, toivotaan että tää pysyy matkassa :love:
Kerro kun oot testannut!
Mä oon semmonen hullu testaaja että testejä on kyllä kulunut enkä millään malta ikinä olla testaamatta siihen asti että menkat myöhässä :whistle::cautious: mulla on nyt dpo 10-12
 
Viiva on taas vähän vahvistunut :love: erottaa hyvin näin aikaseen aamulla pimeessäkin huonolla lampulla. Jännä muuten kun eilen tein aamulla RFSU sen 6 päivää aiemmin testin niin siinä ei näkynu mitään, tai näky semmosta viivanpaikkaa mutta samana päivänä tää niiden vahvempi normi testi näyttää jo hailua :rolleyes: ei vaikuta niin herkältä se niiden herkkä... siks ostin nyt tätä normia lisää :LOL:
Mulla tismalleen sama kokemus rfsu herkästä :rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: Nessu87
Voi tätä ilon ja onnen määrää! Nyt en voisi olla tyytyväisempi.. kp 60 vaihtuikin kp 1:ksi, joten olen taas gameissa mukana! :D
Vaikuttaa siltä, että yhdet menkat skippaantui ihan järjestelmällisesti...
Mulla on kans normikierto kp60+ korkeintaan. Oon kans ite miettinyt että ihan ku yks kierto jäis välistä. Mulla ei oo kovin monia luomumenkkoja, kun mulle on määrätty terolutit. Hirveästi kyl huvittais jättää ne välillä pois :LOL:
 
@Snanniska samaa vikaa rahikaisella, ihan oli blanko negatesti. Jospa tämä vähän toisi mua alas pilvilinnoista todellisuuteen. Ei sitten satu ihan niin paljon kun menkat loppuviikosta alkaa. Melkein kyllä jo huvitti oma kärsimättömyys, vaikka tiesi että eiköhän se nega tässä vaiheessa vielä kumminkin oo. Jännitti illalla niin, etten unta meinannut saada. Nyt pitää vähän rauhottua kyllä.

@succubus sun testiä siis odotellessa!

@Nyyyti olipas harmi :(. Samoja fiiliksiä täällä, oot näköjään mun ja Snanniskan kanssa samoilla dpo.
 
Viivan paikkahan se tais olla. Nyt tänään aamulla tein toisella merkillä testin ja ei mitään toista viivaa näkynyt. Tuntemukset on kyl sellaset et joku on nyt pielessä.

Kk piti tosiaan alkaa 16.10 tai sen jälkeen riippuu taas mikä tää kierto on. No 13.10 tuli tosiaan vuotoa. Ensin miettisin et alkoko kk jo aikaisemmin. Tunne oli jotain muuta sit ku tein sen ekan testin. Ja 2 viivaahan siihen tuli, mut ilmeisesti vain siis Viivan paikka?

:poop::cry:
 
Aloitin tämän kierron ovistestailut tänään. Olikos täällä Clearbluen tuplahormoonitestin spesialisteja, muistelen että oli... Kun käytän sitä samaa laitetta kuin edellisessä kierrossa, tekeekö se taas ensimmäisellä tikulla sen pohjatason määrityksen, eli onko ensimmäinen testikerta tyhjä naama joka tapauksessa, vaikka samaan laitteeseen on se jo viime kierrossa testattu?
 
Eiköhän se digi nyt plussaa jo näytä. Veikkaan, et viikkonäytöllinen näyttäisi 1-2.

Onnea plussasta!
Kiitos! :love: jos viiva on huomenna vielä tummempi kerron ehkä miehelle... jännittävää. Just tossa puhuttiin yks päivä että jos ei saada ikinä lapsia hommataan 3 lemmikkiä lisää :giggle: Käyn ehkä töiden jälkeen huomenna ostamassa digitestin.
 
  • Tykkää
Reactions: Mammakatri

Yhteistyössä