Haaveena vauva 2020

Mää oon nyt pari päivää lupaillu kuvaa tänne. Vasta nyt sen saan..... IMG_20191028_105751.jpg aikaiseksi kun miehen kaverikin sai lähdetyksi täältä jne :D mulla on laskureitten mukaan rv3+2 (menkoista ja jos ovis olis täydellisesti keskellä kiertoo.. mutta joo, mulla ovis oli kyllä aikaisin, mut en kyllä enää tiiä kuinka aikasin)
eilen iltapissasta rfsu
 
Viimeksi muokattu:
@succubus Varovaiset onnittelut! :love: Varmaan ollut ovis aiemmin, aika vahva viiva rv 3+2.

Mulle voi päivittää dpo 0.

Talleteltiin aamulla ja täytyy talletella myös illalla, toivottavasti riittää (n) Nyt ei tullut talleteltua ennen ovista kuin dpo -4, joten odotukset ei ole korkealla tähän kiertoon.
 
Kiitokset vielä onnitteluista :)
Mä yhessä vaiheessa ajattelin jo täysin, että raskautta ei mulle enää suoda. Toki n. 1,5v sitten tärppäsi mutta meni kesken. Yksi tuulimuna myös ollut. On ollut kohtutulehdus ja mullahan on vain yksi munasarja. Toinen on jouduttu poistamaan vuonna 2015.
Mutta tässä sitä ollaan... ja nöyrän onnellisena päivä kerrallaan. Mä jään seuraamaan tätä ketjua toivoen paljon raskausuutisia <3
 
@Bumbani onnea! Ymmärrän toki epävarmuuden vielä. Lämmittää mieltä nämä plussat erityisesti pidemmän yrityksen jälkeen kun antaa myös itselle toivoa. Toivottavasti kaikki sujuu hyvin!
Kiitos <3 Mä olin viikko sitten aiemmin jo melkein menettänyt toivon ja alkanut valmistautumaan että hoidoissa saattaa mennä pitkään jne. Siksi tämä oli niin ihana uutinen meille, itsekin toivoisin juuri niille erityisesti plussaonnea jotka sitä lasta ovat pitkään joutuneet odottamaan
 
Kuinka pitkään muilla on ovisplussa? (n) Mä muistelisin että viime kierrossa oli samalla tavalla että kahtena päivänä peräkkäin tuli plussa. Tänään tuo tulos tuli varmaan ensimmäistä kertaa testihistoriassani siinä 10 min sisällä (n) Vaikeita juttuja nämä ovistestailut :D

Tässä vielä kuva, ylhäällä eiliset testit (aamu ja ilta) ja alhaalla äsken tehty, vielä märkä testi.IMG_20191028_114347__01__01.jpg
 
@Ilona Eloisa Joo näköjään opituista/totutuista tavoista on vaikea oppia pois, oli sitten kyse liikunnan lisäämisestä tai vähentämisestä. En oo mikään mahoton terveysintoilija, ja syön kyllä herkkuja. Mut liikunta on mulle niin syvälle iskostunu elämäntapa et löydän itteni millon mistäkin treeneistä tai lenkkipolulta ottalamppu päässä vaikka niin piti vähentää. Nyt marraskuun otan rennommin!

Näin viime yönä unta et olin raskaana ja olin herätes niin onnellinen. Kunnes tajusin ettei se ollukkaan totta. Miten jotain voikin toivoa ja haluta näin kovin! Varmaan tiedätte kaikki tunteen... Kaikki ajatukset pyörii mulla tämän ympärillä. Ja @Kasikuus juurikin toi juttu kun ei tiedä onko mahdollista enää ollenkaan. Jos tietäisin et vaikka puolen vuoden päästä onnistuu niin hyvin jaksaisin odottaa. Mut tää epätietoisuus kun ei tiedä. No, ei auta kun toivoa plussaa meille kaikille :love:
 
Kuinka pitkään muilla on ovisplussa? (n) Mä muistelisin että viime kierrossa oli samalla tavalla että kahtena päivänä peräkkäin tuli plussa. Tänään tuo tulos tuli varmaan ensimmäistä kertaa testihistoriassani siinä 10 min sisällä (n) Vaikeita juttuja nämä ovistestailut :D

Tässä vielä kuva, ylhäällä eiliset testit (aamu ja ilta) ja alhaalla äsken tehty, vielä märkä testi.katso liitettä 8462
Varmasti ihan just käsillä se ovis? Veikkaisin. Onhan toi ärsyttävää noitten testien kanssa.
 
Vuoto alkoi tänään viikon myöhässä, ja kamalat aaltoilevat ja pistävät kivut. Semmonen maanantai sitten:( että onko tää nyt sit kemiallinen vai keskenmeno vai mikä(n) testitkin tuli sopivasti tänään postissa, no säästyypähän nyt seuraavaan kiertoon. Täytyykö tästä välttämättä nyt olla yhteyksissä johonkin neuvolaan tms? Ei oo kokemusta aiemmin.

Mutta täytyy sanoa, että oli kyllä tosi vahvat raskausoireet ja tuli jo aikaisin! Etovaa oloakin kerkesi olla viikon verran.
 
Vuoto alkoi tänään viikon myöhässä, ja kamalat aaltoilevat ja pistävät kivut. Semmonen maanantai sitten:( että onko tää nyt sit kemiallinen vai keskenmeno vai mikä(n) testitkin tuli sopivasti tänään postissa, no säästyypähän nyt seuraavaan kiertoon. Täytyykö tästä välttämättä nyt olla yhteyksissä johonkin neuvolaan tms? Ei oo kokemusta aiemmin.

Mutta täytyy sanoa, että oli kyllä tosi vahvat raskausoireet ja tuli jo aikaisin! Etovaa oloakin kerkesi olla viikon verran.
No, hö. Saitko siis jotain testeihin?

Jos mikään epäilyttää, tee vielä testejä silti.
 
Äh, mun piti jo lopettaa oviksen testaus mut töistä tullessa tuli sellainen olo että vois kuitenkin ja jotenkin nyt näyttää siltä että viiva ois vähän vahvistunut. Tiedä sitten, pitää varmaan testata vielä pari kertaa ja katsoa kuinka käy. Tänään on tuikkinut vähän munasarjoihin ja ollut erilaista valkovuotoa
 
Seuraava testi olikin jo vaaleampi, joten eiköhän se huippu nyt mennyt. Taidan laskea kuitenkin niin että tänään on dpo 0 kun eilen tuli jo tasavahvat ja eikös se niin ole että ekasta plussasta 24-48h on ovis.
Onko sul mitään tuntemuksia? Mul on välillä SAMAAN AIKAAN oviksen kanssa ollut testi plussaa, välillä aamulla plussa ja iltapäivällä, illalla tuntemukset että ovis.
Tässä kierrossa testasin vain aamuisin, ja liuskatestit näytti negaa kaikki. EIKU HÖPÖ HÖPÖ! Näytti se RSFU kp14 tasavahvat! Mut toi hedelmällisyysmonitori näytti huiput kp14 ja kp15, ja ovis tuntemukset oli siitä kp15 aamun huipusta 2-3h.
 
Viimeksi muokattu:
@Helmiina1978 Ei ole ollut erityisempiä tuntemuksia, tosin en niitä tässä kierrossa ole kytännytkään. Aamulla kn oli hieman auki mutten sillä tavalla kuten ovulaation aikaan, joten luulisin ettei ovis ole ollut ainakaan aamulla. Päivällä tehty testi oli jo vaaleampi, joten lh huippu on ohi. Luulisin että ovulaatio on tämän illan ja huomis illan välillä.
 
  • Tykkää
Reactions: Helmiina1978
Onko teillä kauan yritystä nyt?
Jos seksin kanssa on ongelmia, voisi olla hyvä käydä seksuaaliterapeutin luona. Tai ehdottaa sitä koti-inssiä? Tsemppiä!
Aloitettiin kesä-heinäkuussa mut en tiedä, onko missään kuussa oikein osunut kohdalleen. Osa on mennyt ihan ohi kun ollaan oltu eri paikkakunnilla. Oon yrittänyt vinkata siitä koti-inseminaatiosta mut ei ole oikein ollut hyvää kaikupohjaa ja itsekin vähän mietin että toimisiko se miehelläni lainkaan. Alussahan tässä vielä ollaan mut itseäni harmittaa ihan liikaa että tää näin tökkii. Ehkä isoimpana syynä se, että olin ennen pitkässä parisuhteessa jossa mies ei sitten halunnutkaan lapsia joten vuosia kului jo hukkaan. Olin niin onnellinen kun aloimme yrittää mut en osannut aatella, kuinka raastavaa on kun yrityskuukaudet valuu kankkulan kaivoon
 
@Unimaa Teitkö muita testejä kuin sen apteekin ultran? Niillä saa helposti viivaa vaikkei olisi raskaana. Itse en ole saanut mut jotkut on (netistä löytynee kuvia).
En ehtinyt muita tekemään. Ehkä toisaalta hyvä niin(n) ja hyvä tietää noista testeistä, että antaa helposti vääriä viivojakin!
Oireet oli niin tutun oloiset aiemmista raskauksista että uskon, että jotain yritti kuitenkin tapahtua.
 
Nyt mä söin kaikki sanani ja tein tänään testin :D töissä lounaan jälkeen jäi paperiin vähän rusehtavaa verta. Ajattelin että vaikka kuukautiset alkais, niin haluun tehdä testin jos siinä vaikka näkyis jotain, mikä varmistais olinko oikeessa mun rintojen tuntemuksista (eli että joku ois ainakin hetkeksi kiinnittynyt). Tänään on dpo9 tai 10. Sain testiin ihan hailuran haamun, en osaa oikein sanoa siitä mitään. Ja vuoto jäi myös siihen, joten nyt en tiiä että mitä tapahtuu :D saas nähdä mitä seuraavaksi tapahtuu.
 
Ihanasti plussia täällä, toivon tarrasukkia kaikille plussanneille.♥ Liityn nyt mukaan keskusteluun taustailijoista jos se auttais ja tois meillekin plussan. Esikoisesta haaveillaan :love: Pillerit lopetin 09/18 ja kierrot heitellyt sen 28-51välillä. 12/18 tuli plussa joka ei pysynyt matkassa. Alkuun tjottailtiin mut heinäkuussa otettiin ovistikut apuun ja tässä kierrossa (yk9) onnistuin saamaan hymynaaman digiin kp 21 illalla, mut ei päästy optimaalisesti hyödyntää sitä, joten kovin suuret odotukset ei tähän kiertoon ole. Nyt siis dpo8 menossa. Listoille en vielä tässä vaiheessa halua :)
 

Yhteistyössä