Haaveena vauva 2020

@Wintersun Ihania uutisia! <3

Tänne voi päivittää huomiselle kp2. Neljäs letrokierto lähtee siis käyntiin.. Mulla ei rehellisesti sanottuna ole yhtään uskoa enää letroihin. Yritän nyt vaan jaksaa syödä vielä pakolliset kierrot ja sen jälkeen sitten IVF. Sitä odotan jo.

@Miina- Oi että, isot onnittelut pojasta! <3 Ompa hassua miten aika menee kauheeta vauhtia toisaalta! Vastahan me tuolla 2019 palstalla yhdessä kuumeiltiin ja nyt teillä on jo käärö sylissä. <3
 
Tulipas ikävä töksäytys tänään asiakkaalta. Mulle siis tuntematon ihminen kysyi mun ikää ja oli yllättynyt kun sanoin 31. Hän alkoi sitten pohtimaan miksi olen tällanen baby face, kun hän miltein saman ikäisenä näyttää vanhemmalta. Ja sitten pamautti että "aijoo mutta sulla ei varmaan oo hei lapsia?!" :( ja totesin että no ei oo ei. Ja hän nauroi että siinä se syy sitten on. Tuli jotenkin niin puun takaa toi ja ihan järjettömän paska fiilis. En yleensä ota itteeni ihmisten sanomisista kun ei kaikki vaan osaa ajatella, mut kieltämättä siinä joutui väkisin esittää ettei kommentti osunut arkaan paikkaan o_O
 
TOIVEENA VAUVA 2020

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

29.10.2019

Nimi ★ Kiertopäivä ★


Hipposka.......................kp 69/30
vauvahaaveilija2396......kp 64/28-30
Pilvinentaivas................kp 61/28-30
Millimetrii...................... kp 54/28-29
Tingeli...........................kp 46/34-36
Daana.......................... kp 46/23
FaBuu...........................kp 43/28
Mape19........................ kp 38/25
mimmik..........................kp 34/28-32
Vaniljapulla....................kp 33/30-32
nessu87........................kp 31/28
Retkunen......................kp 30/26-29
Vauvameille...................kp xx/28-35
HMami..........................kp 29/28
Jjenn.............................kp 29/30-31
Mirkkuli26.....................kp 26/23-28
poreilevalimu.................kp 23/25-26
Shibali.......................... kp 23/23-26
Amadecasa..................kp 22/34-55
Marilainen.....................kp 22/28
Helmiina1978...............kp 22/29
Mirella92.......................kp 21/34
Kasikuus.......................kp 21/28-31
W.we.............................kp 20/25
Ilona Eloisa...................kp 20/30
Titi-Love.......................kp 19/28-30
Haavejuttu....................kp 18/29
Hope91.........................kp 16/32-37
Tiukuliina89.................. kp 12/31
Marrrsipaani..................kp 11/28
Koodikissa.....................kp 9/24
Veevavi..........................kp 9/26-28
mimmi92........................kp 8/30
taikinatonttu...................kp 7/28
nieve30.........................kp 6/30
Pampula3......................kp 5/22-26
Keltasirkku.................... kp 5/28-32
Snanniska.....................kp 5/28
rosemarie......................kp 2/xx


★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:


nessu87.......................dpo 17
Vaniljapulla..................dpo 16
Retkunen.....................dpo 14
poreilevalimu...............dpo 12
W.we............................dpo 8
Helmiina1978...............dpo 7
Mom_89.......................dpo 3
Titi-Love........................dpo 2

★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
Nyt mä söin kaikki sanani ja tein tänään testin :D töissä lounaan jälkeen jäi paperiin vähän rusehtavaa verta. Ajattelin että vaikka kuukautiset alkais, niin haluun tehdä testin jos siinä vaikka näkyis jotain, mikä varmistais olinko oikeessa mun rintojen tuntemuksista (eli että joku ois ainakin hetkeksi kiinnittynyt). Tänään on dpo9 tai 10. Sain testiin ihan hailuran haamun, en osaa oikein sanoa siitä mitään. Ja vuoto jäi myös siihen, joten nyt en tiiä että mitä tapahtuu :D saas nähdä mitä seuraavaksi tapahtuu.
Saatat saada plussan :love::love: toivotaan parasta :):love:
 
vierailija
Hei pitkästä aikaa :)
En ole kerennyt tänne pitkään aikaan ja luettavaa olisi paaaaljon.
Omasta tilanteesta sen verran että ei mitään hajua mitä mun kierrot tekee :ROFLMAO: musta tuntuu että ovi on ollut joskus about viikko sitten tai jotain. Jotenkin usko raskautumiseen on kova koska mulla on nännit ihan äärettömän kipeät eikä koskaan ole. Rinnat on vaan sivuilta yleensä kipeät ennen menkkoja. Yöllä heräsin siihen että palelin ihan hirveästi ja aamulla oli jotenkin todella etova olo joka hävisi syömällä. Joten jos en ole raskaana tipun korkealta ja kovaa. Raskaustesti näyttää negaa. Harmittaa kun ei tiedä milloin ovulaatio on ollut (n) Tai voiko tällaisesta pitkästä kierrosta edes raskautua. Meillä talletellaan koko kierto aina joka toinen päivä joten sen puolen pitäisi olla kunnossa.
 
Kp 1 - > 8pvän luteaali

Ärsyttää kun ei onnistunut ilman apuja, mutta ei voi mitään. Mieskin on harmissaan. Meni se viimeinenkin "oljenkorsi", että onnistuisi just ennen hoitojen alkua.

Mutta en kyllä jaksa kauheasti murehtia menkkoja, en enää. Ei se yk ~110 ollut meidän kierto mut ehkä joskus.
Ei kannate ajatella niin, että ”ärsyttää kun ei onnistunut ilman apuja”. Mun mielestä hoidoissa ei ole mitään vikaa, päin vastoin ne luo toivoa, että vaikka olisi ongelmia raskautua niin ne auttaisi! Itse olin vaan innoissani insseihin pääsystä, joista toinen sitten tuotti tulosta, joka toivottavasti on oikea raskaus ja pysyy matkassa. Toki tämä on voinut hedelmöittyä myös luomuna, koska inssin jälkeen heilutettiin peittoa niin kuin suositus on. Tärkeintähän olisi kuitenkin saada se oma pieni nyytti syliin, eikä välittää siitä tuleeko se luomuna vai hoidoilla :love:
 
Heip!

Tänään dpo9 ja menkkojen alkuun 3pv, jos ovat ajallaan ja luteaali 11pv. R-testi tänä aamuna nega.
Mulla menkat suht säännölliset, eikä gyne ei ole löytänyt käynneillä mitään poikkeavaa ja he sanoi että saatais marraskuussa mennä/varata aika tutkimuksiin, kun yritystä takana vuosi.

Osaatteko te kertoa mitä testejä siellä ekana tehdään/miten ne voi asiassa auttaa jos päätetään varata aika polille?

Tuntuu niin musertavalta.
 
Heip!

Tänään dpo9 ja menkkojen alkuun 3pv, jos ovat ajallaan ja luteaali 11pv. R-testi tänä aamuna nega.
Mulla menkat suht säännölliset, eikä gyne ei ole löytänyt käynneillä mitään poikkeavaa ja he sanoi että saatais marraskuussa mennä/varata aika tutkimuksiin, kun yritystä takana vuosi.

Osaatteko te kertoa mitä testejä siellä ekana tehdään/miten ne voi asiassa auttaa jos päätetään varata aika polille?

Tuntuu niin musertavalta.
Meillä ainakin tehtiin miehelle siemennesteanalyysi, minulle aukiolotutkimus, sitten kummaltakin otettu varmaan 7 putkea verta erikäynneillä ja sitten hoitosuunnitelma :)

Me ollaan nyt reilu 15 kk oltu hoidoissa yksityisellä (meillä tahtia hidastanut taloudellinen tilanne, jonka mukaan edetty oman mielen mukaan) ja ollaan kyllä oltu tyytyväisiä muuten, muttei vauvaa vieläkään neljän vuoden yrityksen jälkeen kuulu :unsure:

Olen saanut apua lapsettomuus tukipalvelusta ja ihanista lääkäreistä siellä.:love:

Tsemppiä tutkimuksiin ja hoitoihin (y)
 
Hei pitkästä aikaa :)
En ole kerennyt tänne pitkään aikaan ja luettavaa olisi paaaaljon.
Omasta tilanteesta sen verran että ei mitään hajua mitä mun kierrot tekee :ROFLMAO: musta tuntuu että ovi on ollut joskus about viikko sitten tai jotain. Jotenkin usko raskautumiseen on kova koska mulla on nännit ihan äärettömän kipeät eikä koskaan ole. Rinnat on vaan sivuilta yleensä kipeät ennen menkkoja. Yöllä heräsin siihen että palelin ihan hirveästi ja aamulla oli jotenkin todella etova olo joka hävisi syömällä. Joten jos en ole raskaana tipun korkealta ja kovaa. Raskaustesti näyttää negaa. Harmittaa kun ei tiedä milloin ovulaatio on ollut (n) Tai voiko tällaisesta pitkästä kierrosta edes raskautua. Meillä talletellaan koko kierto aina joka toinen päivä joten sen puolen pitäisi olla kunnossa.
Oho en ollutkaan kirhautuneena ja tulikin vierailijana tuo teksti
 
  • Tykkää
Reactions: mom_89
Meillä ainakin tehtiin miehelle siemennesteanalyysi, minulle aukiolotutkimus, sitten kummaltakin otettu varmaan 7 putkea verta erikäynneillä ja sitten hoitosuunnitelma :)

Me ollaan nyt reilu 15 kk oltu hoidoissa yksityisellä (meillä tahtia hidastanut taloudellinen tilanne, jonka mukaan edetty oman mielen mukaan) ja ollaan kyllä oltu tyytyväisiä muuten, muttei vauvaa vieläkään neljän vuoden yrityksen jälkeen kuulu :unsure:

Olen saanut apua lapsettomuus tukipalvelusta ja ihanista lääkäreistä siellä.:love:

Tsemppiä tutkimuksiin ja hoitoihin (y)
Kiitos vastauksesta, onko teillä löydetty syy lapsettomuudelle?

Mä olen ollut raskaana pillereiden syönnin yhteydessä puolisolleni 2015 ja se keskeytyi.
Eihän sekään tietty takaa, etteikö nyt voi olla se tilanne, että ei koskaan lasta saada.

En vaan VOI uskoa, että joudutaanko todella hoitoihin. Pakko varmaan vielä pari kiertoa oman mielenterveyden vuoksi yrittää ilman hoitoja. Ovista en tosiaan ollut tätä kiertoa aiemmin testannut, joten kumpa olisi kyse vain siitä ettei tähdet ja kuu ole kohdannut.

Kuinka ihmeessä te olette tämän neljä vuotta jaksaneet? Toivon kyllä sydämeni pohjasta, että ihme ilmottaisi teillekkin tulevansa!!
 
Kiitos vastauksesta, onko teillä löydetty syy lapsettomuudelle?

Mä olen ollut raskaana pillereiden syönnin yhteydessä puolisolleni 2015 ja se keskeytyi.
Eihän sekään tietty takaa, etteikö nyt voi olla se tilanne, että ei koskaan lasta saada.

En vaan VOI uskoa, että joudutaanko todella hoitoihin. Pakko varmaan vielä pari kiertoa oman mielenterveyden vuoksi yrittää ilman hoitoja. Ovista en tosiaan ollut tätä kiertoa aiemmin testannut, joten kumpa olisi kyse vain siitä ettei tähdet ja kuu ole kohdannut.

Kuinka ihmeessä te olette tämän neljä vuotta jaksaneet? Toivon kyllä sydämeni pohjasta, että ihme ilmottaisi teillekkin tulevansa!!
Tukipalvelusta on kyllä ollut apua, mutta ei sitä aina jaksakaan..
Meillä on selittämätön lapsettomuus, ja minun tutkimuksistani osa meni vakuutuksen piikkiin "kohtutulehduksen jälkivaikutiksina" muttei mitään varmaa löytynyt.
 
Minäkin liityn mukaan jännäilemään! Oon taustaillut jo jonkin aikaa.

Kirjoittelin aktiivisesti hätähousu himotestaajien joukossa 2015-2016 kun yritettiin meidän kuopusta. Hänen pitikin jäädä viimeiseksi, mutta niin vaan on vauvakuume taas nostanut päätään ja ajateltiin josko meille vielä neljäs suotaisiin.

Vähän haastetta yrittämiseen tuo miehen ulkomailla työskentely. Nähdään kyllä, mutta ei varmasti joka kuukausi oikeaan aikaan. Tässä kierrossa talleteltiinkin sitten huolella ja nyt toiveet korkealla! Toisaalta kuopusta yritettiin melkein vuosi. Tuntuu, että kävisi liiankin hyvä tuuri, jos nyt heti ensimmäisestä kierrosta tärppäisi. Saisi isänpäiväksi antaa plussatestinkin ❤

En oo testaillut ovista, kun oon tunnistanut sen aina hyvin. Nyt kuitenkin kun sen ajankohdalla on väliä, aloin epäilemään omia tuntemuksia! Selvät limat, kivut, halut oli viime viikon ti-pe. Sen jälkeen lauantaina selvä mielialan lasku ja flunssainen olo. Epäilen perjantaina siis olleen hormoonihuippu ja lauantaina ovis? Onko muilla mielialan laskua ovulaation aikaan? Nyt kuitenkin mietityttää kun limat (enemmän ehkä valkuaismaista eikä enää aivan kirkasta) jatkuu edelleen? Yleensä muuttunut lähes heti tahmeaksi. Tänään olisi siis dpo3.

Yrittämisen iloa ja plussatuulia siskot!
 
@Helmiina1978 negatesti aamusella eli odottelen kuukautisten alkavan ihan parin päivän sisällä. Viikon jo jomotellut ja alavatsaa särkenyt. Viikko sitten tuli myös hyvin haalea vaaleanpunainen vuoto, mutta se loppui heti alkuunsa.
Jotenki on olo, että olis tärpänny.:rolleyes: Mutta en halua pudota liian korkealta, niin koitan kovasti itelleni tässä puhua järkeä, että sieltä ne menkat kohtapuoliin alkaa..:cautious:
Mut toivoa on niin kauan kunnes vuotaa:love:
 
  • Tykkää
Reactions: Keltasirkku-
@Ajele meilläkin on julkiselle hoitoihin ensikäynti marraskuun lopussa. Itse olen tästä helpottunut, koska saa viimein apua. Psykologia tarvittaisiin tähän kaikkeen liittyen kyllä miehen kanssa kipeästi. Kyllä tää vuoden koti-inssien käyttö ym. vaikuttaa myös parisuhteeseen vaikka onneksi saatu asioista myös puhuttu ja läheisyyttä yhä paljon. Molemmat haluttaisi vauva kipeästi mutta tiedetään myös että stressi ja hätäily vaan pahentaa. Eli pitää nyt vaan antaa ajan kulua ja toivoa parasta.

Meillä mies kävi yksityisellä siemennesteanalyysissa jo joku 1-2 kk sitten. Kun julkisellakin ainakin täällä se teetetään joka tapauksessa yksityisellä niin hinta sama. Mä taas hiljattain kävin yksityisellä gynellä eikä vikaa. Mun ikä ja paino varmaan ne isoimmat tekijät meillä. Bmi kuitenkin alle 35 niin päästään hoitoihin. Laihduttaa oon yrittänyt, välillä onnistuu mut nyt taas niin kiireistä että jäänyt. Meillä myös vika vuosi ollut tosi stressaava ja sekin voi vaikuttaa. Asioiden pitäisi tasaantua nyt lähikuukausina joten toivon että sekin auttaa.

Tsemppiä paljon!
 
@Töppönen_ kuulostaa hyvältä sun oireet. (y) Mul oli just tolleen, että ihmettelin miksi limailu jatkuu vaikka ovis mielestäni meni jo... Nyt mulla dpo7 ja jotain tommosta limailua olisin yhdistänyt raskauteen, mut ihan on tahmeeta alakerrassa.
 
Mies päätti että tilataan testejä, niin jos vaikka sit ei tuliskaan käyttöön:ROFLMAO: eikös se usein silleen mene, että kun niitä testejä tilaa hirveen kasan ni jääkin käyttämättä:whistle:;) 2kpl digejä, digitaalinen ovulaatiotesti ja neljä one stepin herkkiä liuskoja..
Oi kunpa jäis hyllylle:p:)

Jännät paikat monella muullakin(y):LOL:
 
vierailija
Hei pitkästä aikaa!

Meillä ei oo tärpännyt vielä. Minulla oli ovis kp 25 ja nyt kp 35. Jos huonosti käy kierto jää 39. Ja alkaa uusi kierto. Kp normaalisti 29-31
En tiedä uskaltaisko vielä testata.
Normaali olo vielä..
toki talletettiin edeltävänä ja ovispäivänä :love: kokemuksia myöhästyneestä ovulaatiosta? Luulen että stressistä ja vähäisestä unesta siirtyi ovulaatio.
 
Hei pitkästä aikaa!

Meillä ei oo tärpännyt vielä. Minulla oli ovis kp 25 ja nyt kp 35. Jos huonosti käy kierto jää 39. Ja alkaa uusi kierto. Kp normaalisti 29-31
En tiedä uskaltaisko vielä testata.
Normaali olo vielä..
toki talletettiin edeltävänä ja ovispäivänä :love: kokemuksia myöhästyneestä ovulaatiosta? Luulen että stressistä ja vähäisestä unesta siirtyi ovulaatio.
Minä kirjoittelin
 
@Ajele meilläkin on julkiselle hoitoihin ensikäynti marraskuun lopussa. Itse olen tästä helpottunut, koska saa viimein apua. Psykologia tarvittaisiin tähän kaikkeen liittyen kyllä miehen kanssa kipeästi. Kyllä tää vuoden koti-inssien käyttö ym. vaikuttaa myös parisuhteeseen vaikka onneksi saatu asioista myös puhuttu ja läheisyyttä yhä paljon. Molemmat haluttaisi vauva kipeästi mutta tiedetään myös että stressi ja hätäily vaan pahentaa. Eli pitää nyt vaan antaa ajan kulua ja toivoa parasta.

Meillä mies kävi yksityisellä siemennesteanalyysissa jo joku 1-2 kk sitten. Kun julkisellakin ainakin täällä se teetetään joka tapauksessa yksityisellä niin hinta sama. Mä taas hiljattain kävin yksityisellä gynellä eikä vikaa. Mun ikä ja paino varmaan ne isoimmat tekijät meillä. Bmi kuitenkin alle 35 niin päästään hoitoihin. Laihduttaa oon yrittänyt, välillä onnistuu mut nyt taas niin kiireistä että jäänyt. Meillä myös vika vuosi ollut tosi stressaava ja sekin voi vaikuttaa. Asioiden pitäisi tasaantua nyt lähikuukausina joten toivon että sekin auttaa.

Tsemppiä paljon!
Kiva kuulla myös sun kokemuksista, ei kuitenkaan tietenkään siinä mielessä että ette ole tekään ”onnistuneet”. Mitä tuo siemennesteanalyysi maksaa?

Omalla kohdallani en oikein käsitä missä vika, kaikki kuitenkin ”toimii”, olen nuori ja bmi alle 35.
On kyllä todella stressaavaa. Saako kysyä miksi teillä on koti inssi käytössä, ei ole toki pakko kertoa?

Hurjan paljon myös tsemppiä teille, toivottavasti kaikki jotka niiiin hartaasti ihmeitä toivomme niin saisimme ne. <3
 

Yhteistyössä