Haaveena vauva 2020

Torstai aamulla oli ovistestestissä plussa mutta ei päästy käyttämään tilaisuutta hyväkseen vaan vasta eilen illalla toivon niin ettei ovis menny hukkaan kun tää oli perjaatteessa ainut kierto jossa ois vuonu raskautua kun miehen mieli on ollut vielä aika on of. Eli perjaatteessa yk1 vasta kyseessä. Jos illalla vielä peittoja heiluttelis vaikka tuskin sille enää vaikutusta on mutta haluja kyllä on.
 
Ihania plussia täällä!! Paljon onnea kaikille ❤

Täällä jännät tunnelmat! Tänään dpo7 ja lämpö laskenut eilisestä 37.1 —> 36.2! Ja koko päivän ollut menkkakipuja mahassa ja selässä! Voihan se olla muutakin, mutta toivo heräsi kiinnittymisestä :love: Maanantaina ajattelin hätähousuna testata ekan kerran!
 
  • Tykkää
Reactions: Snanniska ja Mohan
Onnea❤ Mikä dpo plussasit, oliko tänään eka testi? Mitä oireita oviksen jälkeen vai oliko mitään?
Kiitos! :)
Mulla tuli rinnat melkein heti oviksen jälkeen kipeiksi. Vaaleanpunaista vuotoa oli viikko sitten perjantaina ja mietin, olisko ollu kiinnittymisvuotoa. Pahoinvointi alkoi viime maanantaina. Dpo oli 13 tai 14, odottelin tarkoituksella nyt viikonloppuun, että ehtii hormonitasot nousta. Tänään oli joo eka testi.
 
  • Tykkää
Reactions: mom_89
Wau ! Vitsi ihanaa mikä plussa aalto täst kkksta tullu!  :):love:tosi mahtavaa! Varmasti viel joku plussaa pian lisää! Voiku menis itellä viikko nopsaa et pääsis ovisteleen ja jännittään (piinaan ja stressaan :ROFLMAO:) muidenkaa . Onnea!
 
Mom_89 meillä samat dpot menossa, milloin aiot testata? Onko mitään tuntemuksia? :geek:
Katsoin kans et päästään samaan aikaan jännäämään!

Tänään siis dpo 7 ja eilen olin tuntevinani menkkamaista kipua, aamulla kurkku kipee ja flunssainen olo. Tietenkin ajattelen että kyse ois kiinnittymisestä.:barefoot: Tänään kova turvotus alavatsassa, tuntuu että siellä ”jotain ylimääräistä”.

Oon ollut raskaana useita kertoja eikä ikinä oo näkynyt tikuissa mitään ku vasta dpo 11. Eli aikaisintaan keskiviikkona testaan mut toivon et malttaisin myöhemmäksi. Tiedän et en malta...

Mitenkäs siellä?
 
  • Tykkää
Reactions: Helmiina1978
Mikä plussa-aalto❤ Onnea @Ajele ❤

Oliko mitään oireita ennen plussaa?
Nippailuja, testasin negan dpo8. Luteaalivaihe mulla oli 11päivää ja nyt siis dpo12 ja menkat myöhässä päivän. Eilen eli menkkojen alkamis aamuna tuli vaaleenpunasta vuotoo kerran ja sit ei enää. Ja vähän etova olo kyllä ollut. :-D en kyllä uskonut olevani raskaana.
 
  • Tykkää
Reactions: mom_89 ja Mohan
Oho minulla näköjään jäänyt päivittämättä kun alkoi edelliset menkat. Mutta jokatapauksessa keskiviikkona plussa tuli testiin. Uskalsin viimein kp 36 testata. Kovin luottavaisin mielin en uskalla olla..alkuraskauden ultraan pääsen kun taustalla kkm niin se luvattiin. Joten sitä odotellessa. Onnea kaikille plussanneille ja plussa onnea muille kans :)
 
Paljon onnea❤ Vitsi mikä itsekuri et maltoit näin pitkälle testin kanssa! Torstain jos oli jo noin lupaavia oireita ja kp yliajalla! Ihan mieletöntä! Voi Kumpa voisin liittyä teidän mukaan heinäkuisiin.

Kiitos ♥ no joo kieltämättä hyvä itsekuri :LOL: Kyllä mulla oli jtn oireita jo mutta on ollu aiemminkin ja nyt oli vaan jotenki pakko testata ja oli yllätys vähän :unsure: :love: On vieläkin epätodellinen olo ku olin luovuttaa yrityksen suhteen :sick: Mutta toivottavasti kaikki menis hyvin ..

Tsemppiä @mom_89 ja toivottavasti säkin pääset heinäkuisiin :love:
 
Eilisestä jo viiva vahvistunut ja olo on luottavainen joten minut voi siirtää plussanneisiin. Menen tuonne heinäkuisiin ja toivottavasti ei tarvitse palailla tänne enään:p

Tsemppiä hirmuisasti ihan kaikille haaveilijoille!(y)❤ Ja suuri kiitos vertaistuestanne, tsemppaamisesta, omien tarinoiden ja kokemuksien kertomisesta. Esim tuohon mun kohdun ulkoiseen, se oli upea huomata kuinka siihenkin sain teiltä apuja ja neuvoja. Onhan tää ihan parasta, kun tietää ettei ole yksin asian kanssa. *kiitollinen*

Ja onnea plussanneille, onpas meitä nyt monia, ihanaa!:love: Tarrasukkia meille!!:barefoot:
 
Katsoin kans et päästään samaan aikaan jännäämään!

Tänään siis dpo 7 ja eilen olin tuntevinani menkkamaista kipua, aamulla kurkku kipee ja flunssainen olo. Tietenkin ajattelen että kyse ois kiinnittymisestä.:barefoot: Tänään kova turvotus alavatsassa, tuntuu että siellä ”jotain ylimääräistä”.

Oon ollut raskaana useita kertoja eikä ikinä oo näkynyt tikuissa mitään ku vasta dpo 11. Eli aikaisintaan keskiviikkona testaan mut toivon et malttaisin myöhemmäksi. Tiedän et en malta...

Mitenkäs siellä?
Minulla myös 5 raskautta, kolme lasta (12v,10v ja 2v9kk) siinä väleissä keskenmenot. Että tuttua touhua sinänsä :love: Aina se vaan on samaa jännäämistä! En jaksa mitenkään uskoa, että nyt tärppäis heti ekasta yrityksestä! Tarkkailen varmaan itseäni liikaa kun muka niin paljon oireita ollut oviksesta asti. Mahatuntemuksia enimäkseen, ja kummallista liman tuloa, vaikka sekin nyt loppunut ja ehkä oli vaan jotain ovulaation jämiä. Lämpöjäkin oon seuraillut ja nyt tänään tosiaan tuo asteen putous :geek:
Katselin mun kuopuksen jännäämisiä 2016 vuodelta hätähousu himotestaajista ja siellä olin saanut dpo9 tosi haalean viivan pc-testiin. Ja dpo7 oli silloinkin kiinnittymistuntemukset!
 

Yhteistyössä