Haaveena vauva 2020

Tsemppiä @W.we ja @Mohan ja muutkin uuteen kiertoon joutuneet ❤

@Mohan mulla aikoinaan km kakkosta yrittäessä suunnilleen samoilla viikoilla kuin sulla. Oli kuin olis tullu vähän normaalia kivuliaammat ja runsaammat kuukautiset. Ja sitten siitä lähettiin heti uuteen yritykseen ja tärppäs. Mahis tärppiin varhaisen km jälkeen on monien kokemusten mukaan suurempi, joten sydämeni pohjasta toivon et teille kävis nyt niin et uusi plussa tulis heti.

@W.we täällä myös yks letroilija, joten mielellään jaan ja otan muiden kokemuksia vastaan niistä. Itellä ei nyt vielä juurikaan jaettavaa niistä, kun tämä vasta EHKÄ eka yrityskierto niillä, jos ei tulee taas liikaa folleja niinkuin viimeksi. Luteaalivaiheen pituuteen ne ei kuitenkaan mulla viime kierrossa vaikuttaneet, minkä luulen olevan itselläni se ongelma. Joten jos päästään yrittämään niin täytyy kai pyytää myös joku luteaalituki lisäksi. Lähipäivinä selviää enemmän kun meen ultraan.
 
Voi ei oon pahoillani @W.we :cry: Tsemppiä ja toivottavasti seuraava kierto ois teidän :love:

Tsemppiä myös muille uuteen kiertoon joutuneille :unsure: :love: Toivottavasti tulee lisää plussailijoita :love:

@Mohan voimia ❤ ja toivottavasti pian plussaat uudestaan ja kyytiläinen pysyis matkassa :barefoot: :love:

Täällä ollaan ihan hämillään vieläkin ja jännittää :eek: :) Eilen illalla ku käytiin miehen kans saunas niin suihkus kaks kertaa sit oksensin :eek: :LOL: Voiko olla jo raskausoireita :cautious: :) Muistan kyl et esikoisestakin oli aika ajoissa ja kesti melkeen koko raskauden sit :oops: :)
Toivottavasti kaikki menee hyvin vaan :barefoot::love:

Tsemppiä kaikille ja toivon todellakin et loput listalta tulee perässä :love:
 
Dpo10 ja nega testi. En tiedä miksi testasin, mut testasinpahan kuitenkin, kun tuli sellanen olo, että mukamas pakko testata, vaikka lopputuloksen tiesi. OneStep ja ei edes sitä hemmetin viivapaikkaa ilmestynyt :ROFLMAO: Ei ihme kyllä harmita, mikä tuntuu todella oudolta (n) No se harmitus iskee sitten, kun menkat alkaa.
 
Dpo11 mennään, kuukautisten pitäis alkaa vasta torstaina. Tässä pohdin testaisko tänään vielä kun olisi tarve yhdelle lääkkeelle mitä ei raskaana suositella käytettäväksi. Kärsiskö huomiseen vai testaisko tänään vaikka aamu meni jo.. taitaa näyttää negaa joka tapauksessa kun on vasta kp 25/28. rinnat tuli eilen kipeäksi, eipä kyllä oo yhtään raskaana oleva olo :D testiä tarvis lähteä hakeen kaupasta asti .. hmm
 
@Kasikuus ja @Lina87 täälläkin piinaillaan, pe tein herkän testin ja nega tuli, kuukautisten pitäs alkaa nyt viikonloppuna mut koska on ollu muutaman päivän heittelyitä kierrossa joskus niin voi olla et alkaa vasta alkuviikosta. Vielä on toivoa. Ollu kaikenmaailman oireita kuten yks päivä kun ajattelin syödä banaanin niin se ällöttikin niin paljon etten pystyny sitä syömään. Vaikka yleensä banaani on mun herkkua. Ja eilen oli jotenkin superherkkä hajuaisti. Ja ollu muutaman päivän välillä tuntemuksia et menkat alkaa muttei oo näkynyt. Ja nyt mieli maassa. Mut voi hyvin vaan olla jotain vainoharhoja. Ootan varmaan torstaille et testaan seuraavan kerran, jos ei menkat oo siihen mennessä alkanu. Tsemppiä ja plussaonnea teille ja kaikille muillekin palstalaisille :love:
 
@Kasikuus ja @Lina87 täälläkin piinaillaan, pe tein herkän testin ja nega tuli, kuukautisten pitäs alkaa nyt viikonloppuna mut koska on ollu muutaman päivän heittelyitä kierrossa joskus niin voi olla et alkaa vasta alkuviikosta. Vielä on toivoa. Ollu kaikenmaailman oireita kuten yks päivä kun ajattelin syödä banaanin niin se ällöttikin niin paljon etten pystyny sitä syömään. Vaikka yleensä banaani on mun herkkua. Ja eilen oli jotenkin superherkkä hajuaisti. Ja ollu muutaman päivän välillä tuntemuksia et menkat alkaa muttei oo näkynyt. Ja nyt mieli maassa. Mut voi hyvin vaan olla jotain vainoharhoja. Ootan varmaan torstaille et testaan seuraavan kerran, jos ei menkat oo siihen mennessä alkanu. Tsemppiä ja plussaonnea teille ja kaikille muillekin palstalaisille :love:
Minä tein myös pe negatiivisen. Missä kohtaa kiertoa oot/ tiedätkö mikä dpo? Kiitos tsempistä ja niin myös sinulle :)
 
  • Tykkää
Reactions: Shibali
Mäkin käyn täällä aina aika ajoin edelleen lukemassa ketjuja. Päätin nyt vetäytyä taka-alalle suurimmasta osista ketjuja, kun päädyttiin pitämään taukoa. Odotellaan, josko tutkimukset alkaisi, en mitenkään jaksais vuoden sisään neljättä keskenmenoa.

Pakko tohon katkeruus asiaan kommentoida. Välillä ärsyttää, miten ihmiset osaa olla ajattelemattomia. Mun hyvällä ystävällä on kaksi lasta. Ei keskenmenoja, ei pitkiä yrityksiä. Tokan lapsen laskettu aika oli samoihin aikoihin kun mulla piti olla ekasta. Sen jälkeen on tienny myös kaikista muista keskenmenoista ja myös hänen puolisonsa tietää. Yks päivä tossa kuitenkin meijän ryhmäkeskustelussa joku kysy heiltä, että vieläkö tulee lisää lapsia, niin tämä mies toteaa että eiköhän tässä välissä muutkin vois niitä lapsia tehdä, se kun on niin helppoa! Siis oikeasti sanoi sen olevan helppoa. Jumankekka kun mulla niin meni aivot nurin. En sitten sanonut mitään, mutta itkin koko loppuillan. Juuri kolmatta keskenmenoa vuotaen.

Mutta taukoon liittyen. En tiedä miten jaksan pitää taukoa. Jatkuvasti raastaa tämä asia ja toisaalta vaan haluais yrittää.
 
@Lina87 en oo 100% varma mutta vahva veikkaus et tänään dpo 15. Kiitos tsempeistä! :)

Voi ei @Karvakorvat onpa tosi ajattelematonta ja kauheeta et jouduit tollasta kuuntelemaan :cry: on kyllä niin epäreilua muutenkin et oot joutunut kestään noin paljon vaikeuksia :( mä niin toivon että tauon jälkeen teillä sitten onnistais pian ja saisit pienen oman tuhisijan :love:
 
Joo siis jotkut ei mieti mitä suustaan päästää. Mut sit on tapauksii mist otetaan herkasti itteensä vaik ei tarkotus loukata. Tyyliin tökeröäsanoa et "lapsia tulee helposti" etenkin sellasten kuullen jotka kamppailee lapsettomuudenkaa.... Ite myönnän käyrän sanaa lapsen tekeminen, mutta en ketäön loukatakseni ja koen että. Oonoikeutettu käyttään mitä nimikettä nyt tahdon käyttää oman kropan käytöst.

mua joskus ärsytti kun tuli km ja jengi oli silleen "no kyllä sä kerkeet uuden tehä" tai "eihän sitä kerkee kiintyy ku vast sait tietää ollees raskaana" ja tommosta :notworthy:tiedän ettei ollu pahalla sanottu mutta semmonen joka ei oo kokenu esim km ei voi tietää kuinka lujaa siihen plussaan tikussa kiintyy samantien ja mitä se on kun se laskettu aika jääkin näkemättä.
 
Täällä niitä on vuosien mittaan saanut lueskellakin, mutta jos joku haluaa voi kertoa kokemuksia letrotsolista minulle, nyt haluaisin paneutua niihin oireisiin ja tuloksiin paremmin :)
Mulla nyt neljäs letrokierto menossa. Ei oikeestaa kummallisempaa sanottavaa.. Oviksen oon saanut testeillä bongattua joka kierrossa, raskaaksi en ole tullut. Sen viiden päivän aikana kun syön letroja niin oon havainnut pienimuotosesti kuumia aaltoja, etenkin yöaikaan. Ei juurikaan muita oireita :)
 
Joo siis jotkut ei mieti mitä suustaan päästää. Mut sit on tapauksii mist otetaan herkasti itteensä vaik ei tarkotus loukata. Tyyliin tökeröäsanoa et "lapsia tulee helposti" etenkin sellasten kuullen jotka kamppailee lapsettomuudenkaa.... Ite myönnän käyrän sanaa lapsen tekeminen, mutta en ketäön loukatakseni ja koen että. Oonoikeutettu käyttään mitä nimikettä nyt tahdon käyttää oman kropan käytöst.

mua joskus ärsytti kun tuli km ja jengi oli silleen "no kyllä sä kerkeet uuden tehä" tai "eihän sitä kerkee kiintyy ku vast sait tietää ollees raskaana" ja tommosta :notworthy:tiedän ettei ollu pahalla sanottu mutta semmonen joka ei oo kokenu esim km ei voi tietää kuinka lujaa siihen plussaan tikussa kiintyy samantien ja mitä se on kun se laskettu aika jääkin näkemättä.
Eikai kukaan sulle tullut oikeesti tolleen sanomaan ? :eek::notworthy:
 
Kyllä sitä kaikkea kuulee, valitettavasti. Jopa täällä palstalla.
Esim. Vuonna 2005, kun raskaus keskeytettiin ja synnytin esikoisen vakavasti sairaana rv 20+3 ja koitin saada tukea, niin täällä pari vierasta sanoi "mitä sä itket, kun se on noilla viikoilla vielä keskenmeno" :unsure:
Ex-ukkokin sano, että mitä sä koko ajan itken, kun ei siitä ole mitään hyötyä.
Sairaalassa kun pojan synnytin, ni synnytyksen jälkeen kätilö kysyi "miten voit olla noin tunteeton, kun just synnytit vauvan, joka kuoli heti synnyttyään?" :cry:
.. Vasta jälkikäteen tajusin, että harmi, kun en silloin tajunnut sanoa "johtuisko siitä, että te pumppasitte mut niin täyteen lääkkeitä, etten tuntis kipua, ni hyvä ku tajusin edes omaa olemassa oloa sillä hetkellä"

.. Että sellaista! Kyl kaikki tuollaiset kommentit ym. menee nahan alle ja lujaa.
Jopa aika pienet kommentit tuntuu pahalta, varsinkin ystävältä joka odottaa vauvaa, ja ois kuulemma mielummin ottanut koiran kuin vauvan :(
 
@Mohan Pahoittelut ja tsemppiä asian käsittelyyn!

@W.we Ääh, toivottavasti seuraavassa kierrossa vihdoin tärppäisi!

Ja vau miten monta plussaa tullut tänne! Onnea teille kaikille yhteisesti! :love:

ON luulen, että ovis oli to, vaikka ennusti lauantaille. Tais mennä hukkaan tämäkin Kierto, mutta ens kierrossa päästään hyödyntämään. :) Taidan laskea oviksen eilisestä, joten dpo 1.
 
  • Tykkää
Reactions: Helmiina1978
Siis jestas miten järkyttäviä juttuja ihmiset voi sanoa :eek:

Onnea kaikille plussanneille, teitähän oli monta! ja paljon tarrasukkia matkaan:rolleyes::love: Tsemppiä uuteen kiertoon joutuneille ja muille hankaliin tilanteisiin:cry:

Omasta tilanteesta sen verran, ruskeaa vuotoa tullut ke asti. Luulin sen jo eilen loppuneen, mutta tänään tulikin sitten tuplamäärä. Alaselkä on tullu kipeeks ja vatsa tuntuu "inhottavalta" ihan kun mikään asento ei olis hyvä ja on paineen tunnetta. Ja edelleen on alavatsa kipee niinku menkat olis alkamassa. Tissit on sivuilta vähän kipeet, ne ei oo ollu kipeet pillereiden poisjätön jälkeen vaikka menkat olis alkamassa. Välillä ollu kuvottavaa fiilistä, mutta syöminen on auttanu.

Jotain siis kehossa tapahtuu mut en tiiä mitä. Dpo päivistä en oo varma, mut normaalisti menkat pitäis alkaa vasta viikon päästä. Tein kyllä testin aamulla, koska nää oireet on niin outoja. Negaa kuitenkin näytti. En oikeestaa tiiä miks tein, koska vaikka raskaana olis nii ei se mitää näyttäis näillä päivillä. Seuraavan teen vasta viikon päästä, jos vaan maltan:ROFLMAO: Mut jotenki tuntuu että jos se plussa on nii saattais olla myös kohdunulkoinen:unsure: Eli lopputuloksena, tuntuu että tämä voi olla maan ja taivaan väliltä mitä vaan tai sitten ei yhtään mitään ja hormonit vaan hakee paikkaansa:ROFLMAO: Oireet vaan ollu poikkeuksellisia verrattuna aiempiin kiertoihin ja siks tässä pohtii kaikkea. Jos negaa näyttää, nii mietin pitäiskö sitä gynellä käydä. Vuosi sitten kävin ja kaikki oli kunnossa, mutten tiiä voiko tilanne olla siitä muuttunu(n)
 
Voi ei kauhiaa mitä oot joutunut kuuntelemaan tuollaista ja kestämään vaikeuksia jne :cry: Toivottavasti pian tärppää teillä :) Voimia :love: @Karvakorvat

Siis oikeesti ihan kauheita juttuja mitä ihmiset voi sanoa toisilleen :eek: @Kasikuus ja muut :( Voimia ❤

Tsemppiä kaikille tilanteisiin ♥:love:

Täällä ollu jo pikkuisen etovaa oloa havaittavissa taas :unsure: :) Oksentaa ei oo kuitenkaan tarvinnut , rinnat tuntuu aralta ,päänsärkyä, väsymystä , itku herkkyyttä ehkä :whistle::sleep::rolleyes: :LOL: Voikun pysyis vaan matkassa :barefoot::love:

Kovasti toivon plussa-aaltoa tänne :love: ❤
 
  • Tykkää
Reactions: Hedvig ja Nessu87
Hellou! Minä oon ihan uusi täällä! Olen kyllä ennenkin lukenut tätä ketjua, mutta nyt ajattelin itsekin kirjoittaa!
Onnea kaikille plussanneille ja kaikkea hyvää ihan jokaiselle kuumeilijalla<3
Meillä/minulla ollut vauvakuume jo tosi kauan, mutta mies hidastanut. Nyt mies alkanut lämmetä ja ollaankin nyt jonkun aikaa yritetty. En ole varma kuinka pitkään kaiken kaikkiaan, ehkä noin puolen vuoden ajan olis ollut mahdollisuus tärpin käydä.
Tämä kierto on ollut jotenkin uudenlainen. Oviksesta lähtien ollut tuntemuksia vatsassa. Nyt tänään tissit kipeät aina välillä. Tämä uutta. Selvästi jotain kropassa tapahtuu ja olenkin aika varma että on tärpännyt. Nyt monta kiertoa mennyt rauhallisin mielin, enkä ole välttämättä edes testannut raskautta vaan malttanut odottaa menkkoja. Nyt sormet syyhyää pissaamaan tikkuun dpo 7... Ehkä vielä hetken maltan :)
 
TOIVEENA VAUVA 2020

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

4.11.2019

Nimi ★ Kiertopäivä ★


Hipposka.......................kp 75/30
Tingeli...........................kp 52/34-36
Daana.......................... kp 52/23
FaBuu...........................kp 49/28
Mape19........................ kp 44/25
Retkunen......................kp 36/26-29
Vauvameille...................kp xx/28-35
HMami..........................kp 35/28
Jjenn.............................kp 35/30-31
Shibali.......................... kp 29/23-26
Amadecasa...................kp 28/34-55
Marilainen.....................kp 28/28
Helmiina1978...............kp 28/29
Mirella92.......................kp 27/34
Kasikuus.......................kp 27/28-31
Ilona Eloisa...................kp 26/30
Titi-Love.......................kp 25/28-30
Haavejuttu....................kp 24/29
Hope91.........................kp 22/32-37
Tiukuliina89.................. kp 18/31
Marrrsipaani..................kp 17/28
Koodikissa.....................kp 15/24
Veevavi..........................kp 15/26-28
mimmi92........................kp 14/30
taikinatonttu...................kp 13/28
nieve30..........................kp 12/30
Pampula3......................kp 11/22-26
Keltasirkku.................... kp 11/28-32
Minic..............................kp 10/28
Snanniska......................kp 10/28
rosemarie.......................kp 8/xx
nessu87.........................kp 6/28
W.we..............................kp 2/25
vauvahaaveilija2396......kp 2/28-30


★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:


Retkunen.....................dpo 20
Liisa85.........................dpo 9/10
Mom_89.......................dpo 9
Titi-Love.......................dpo 8
Elllla.............................dpo 7
Haavejuttu....................dpo 6
Amadecasa.................dpo 4
Tiukuliina89.................dpo 3
Marrrsipaani................dpo 2


★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
Onko kaikki piinalistalla olevat tikuttanut oviksen vai meneekö osa myös arvion mukaan? Mun piti tästä kierrosta alkaa tikutteleen ovista, mut laiskana en oo saanu ees tilattua testejä. Enskierron mies on työreissussa oviksen aikaan, mutta jos tammikuun oviksen koittais bongata :) sitten vois itekki piinalistalle liittyä. Toki jos nyt tästä kierrosta tärppäis ni en vielä uskalla tilata testejä :whistle:
 
@W.we juuh, tuli . kuulemma ois ollu ymmärrettävää jos ollu pidemällä ja tuntenu potkut ym mutta ku oli niin alussa niin ei pitäs olla niin kiintynyt. Toki parempi lus että meni keske ku myöhemil viikoil, mut kyllä mä olin jo mielessä maalannu millanen lapsi olis, tytö vai poika, ja noi perus jutut .

@Kasikuus mun yhes ryhmäs oli nainen jolla oli samantapanen kokemus, sillä oli kuollut lapsi alle sen rajan mikä määrittelee keskenmenon, oli viel kyse jostain muutamast päiväst. Ja hänelle kans iso osa ryhmäst alko hiillostaa pihalle sieltä koska ri kuulu joukkoon ku viikkoja oli niin vähän, heillä. Kohtukuolema ja hänellä "vaan" keskenmeno kyl tuntu pahalt sen puolesta... Ain välil mietin mun vanhoi palsta ryhmäläisiäen kuitenkaan muista moniakaan nimeltä.. Lennis oli yhes ryhmäs kyl samaan aikaan, mut se siirtykin just kesäkuisiin.
 

Yhteistyössä