Haaveena vauva 2020

Voi ei @Kasikuus että sullakin alko menkat :cry: Ja kiitos myötätunnosta :love:

Nyt on kyllä sitten semmonen hyvin outo juttu, et testasin tänään aamulla ihan vaan varmuuden vuoks nyt kuitenkin vaikka menkat alkokin toissapäivänä. Niin mitähän nyt sitten, kun testissä näky ns. haamuplussa? Osaakohan joku viisaampi sanoa voiks tää tarkottaa esim. hyvin varhaista keskenmenoa vai mitä? Mulla oli siis menkat n. 3 päivää myöhässä ja ne alkoi 2 päivää sitten ja nyt sit puhtaan negan sijaan tulikin tommonen hieman tulkinnan varanen jossa näkyy super haalea plussa. Kyseessä Clearbluen testi joka näyttää siis plussan jos raskaana ja pelkkä viiva jos ei. Oon tehny aiemmin noita ja aina ollu ihan selkeä nega ilman mitään tulkinnan varaa mut nyt tommonen hyvin hailakka plussan yritelmä. Että mikäköhän juttu tää nyt on (n)
 
  • Tykkää
Reactions: minttuajabasilikaa
TOIVEENA VAUVA 2020

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

7.11.2019

Nimi ★ Kiertopäivä ★


Hipposka.......................kp 78/30
Daana.......................... kp 55/23
FaBuu...........................kp 52/28
Mape19........................ kp 57/25
Vauvameille...................kp xx/28-35
Shibali.......................... kp 32/23-26
Amadecasa...................kp 31/34-55
Mirella92.......................kp 30/34
Ilona Eloisa...................kp 29/30
Titi-Love.......................kp 28/28-30
Haavejuttu....................kp 27/29
Hope91.........................kp 25/32-37
Tiukuliina89.................. kp 21/31
Marrrsipaani..................kp 20/28
Koodikissa.....................kp 18/24
Veevavi..........................kp 18/26-28
mimmi92........................kp 17/30
Tingeli...........................kp 16/34-36
taikinatonttu...................kp 16/28
nieve30..........................kp 15/30
Pampula3......................kp 14/22-26
Keltasirkku.................... kp 14/28-32
Minic..............................kp 13/28
Snanniska......................kp 13/28
rosemarie.......................kp 11/xx
Unimaa..........................kp 10/27
nessu87.........................kp 9/28
tupsahus........................kp 8/xx
W.we..............................kp 5/25
vauvahaaveilija2396......kp 5/28-30
Helmiina1978................kp 3/29
Marilainen.....................kp 3/28
HMami..........................kp 3/28
Kasikuus.......................kp 1/28-31
Jjenn.............................kp 1/30-31


★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:


Liisa85.........................dpo 12/13
Mom_89.......................dpo 12
Titi-Love.......................dpo 11
Elllla.............................dpo 10
Haavejuttu...................dpo 9
Amadecasa.................dpo 7
Tiukuliina89.................dpo 6
Marrrsipaani................dpo 5


★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
@Shibali No mä osasin niitä menkkoja kyllä odottaa, kun ei ollut yhtään raskaana oleva olo. Silti ihan paska fiilis. Eilen sen jo aavistin, ni painelin itkien nukkumaan ysin aikaa.
Voisiko sinulla olla valemenkat? Tai sitten kemiallinen, joka näyttää haaleaa plussaa? Mut näyttäiskö se sitä enää tässä vaiheessa (n) Toivotaan valemenkkoja :D:love:
 
@Shibali No mä osasin niitä menkkoja kyllä odottaa, kun ei ollut yhtään raskaana oleva olo. Silti ihan paska fiilis. Eilen sen jo aavistin, ni painelin itkien nukkumaan ysin aikaa.
Voisiko sinulla olla valemenkat? Tai sitten kemiallinen, joka näyttää haaleaa plussaa? Mut näyttäiskö se sitä enää tässä vaiheessa (n) Toivotaan valemenkkoja :D:love:
Varmasti on paska fiilis :( Mullakin oli mutta nyt on kyllä lähinnä hämmentynyt. Tosin tuo plussa on niin superhaalea että en tiedä näenkö vaan harhoja (n) On ollu kyllä tosi niukat menkat tähän asti, et voisko sen takia sit olla että kemiallinen viä jotenkin "päällä". Normaalistikin mun menkat on aina alussa niukat, että sinänsä vaikuttaa normimenkoilta. Mutta ei kai tässä auta kun testata 3 päivän päästä ja kattoo mitä sit. Ja kiitos :love: toki mäkin toivon että oiskin valemenkat vaikka en jotenkin uskalla siihen uskoo...
 
En ole ollut tässä kierrossa kovin aktiivinen kirjoittelija. Johtuu paljon siitä, että en ovista taaskaan bongannut, eikä raskautumisesta ollut minkäänlaisia oireita.
Tänään kuitenkin kp 30/29 plussasin! Ovis todennäköisesti tapahtui niin myöhään, että plussaviiva vielä haalea, mutta digiin ilmestyi jo 1-2 eli uskottava se on. :love:
Nyt toivon vaan, että pysyy tiukasti kiinni. Mun epäselviä testejä voi käydä halutessaan tiiraamassa hätähousuista.

Toivon tänne hirmuisesti plussatuulia kaikille!
 
  • Tykkää
Reactions: Hedvig
@Shibali Mulla kävi noin kohdunulkoisessa. Sain ihan haamujen esiäitiä kun menkat alkoi. Ajattelin että kemiallinen se oli. Menkat oli kai 1-2 pv myöhässä ja erikoista oli että ne oli tosi kivuliaat tavallisiin menkkoihin verrattuna. Siitäkin ajattelin että kemiallinen oli. Vuoto kesti muistaakseni aika normaalin ajan enkä sit enää testannut ku ajattelin et se oli siinä. Mut sit kp12 tuli kummia ovismaisia kipuja ja testasin raskaana 2-3.

En halua pelotella enkä maalailla mitään piruja seinille, mutta oudoissa tapauksissa kannattaa miettiä kaikki vaihtoehtot.
Sun tapauksessa nyt siis jatkaksin raskauden testaamista, ja jos testi haalenee, niin ei sitten mitään kohdunulkoista ole ja se oli "vain" kemiallinen. Mut jos viiva vaan vuodosta huolimatta pysyy tai vahvistuu, niin jossain se raskaus on. Joko on oikea raskaus kyseessä tai kohdunulkoinen. Toivon sulle tietty oikeaa raskautta, tai jos se ei oo sitä niin menis sit pian ohi ja pääsisit eteen päin. (y)
 
Anteeksi nyt vaan omaa napaa:
Täällä vkon pitkittyneen kierron jälkeen kp 3/28.
Ehdin vkon aikana testaamaan viisi negaa, ja nega on mielikin, vaikka vasta olikin yk1. Tuntuu ettei ees sais harmittaa kun yritys vasta alussa ja lapsia jo ennestään on.:(
 
Varmasti on paska fiilis :( Mullakin oli mutta nyt on kyllä lähinnä hämmentynyt. Tosin tuo plussa on niin superhaalea että en tiedä näenkö vaan harhoja (n) On ollu kyllä tosi niukat menkat tähän asti, et voisko sen takia sit olla että kemiallinen viä jotenkin "päällä". Normaalistikin mun menkat on aina alussa niukat, että sinänsä vaikuttaa normimenkoilta. Mutta ei kai tässä auta kun testata 3 päivän päästä ja kattoo mitä sit. Ja kiitos :love: toki mäkin toivon että oiskin valemenkat vaikka en jotenkin uskalla siihen uskoo...
Pidän (y) pystyssä.

Mä päätin, että en seuraavissa kierroissa tikuta ovista, enkä mahdollista raskautta, ennen kuin mun pidemmän kierron mukaan on menkat myöhässä. Ei jaksa näitä pettymyksiä enää :unsure:
 
@Shibali Mulla kävi noin kohdunulkoisessa. Sain ihan haamujen esiäitiä kun menkat alkoi. Ajattelin että kemiallinen se oli. Menkat oli kai 1-2 pv myöhässä ja erikoista oli että ne oli tosi kivuliaat tavallisiin menkkoihin verrattuna. Siitäkin ajattelin että kemiallinen oli. Vuoto kesti muistaakseni aika normaalin ajan enkä sit enää testannut ku ajattelin et se oli siinä. Mut sit kp12 tuli kummia ovismaisia kipuja ja testasin raskaana 2-3.

En halua pelotella enkä maalailla mitään piruja seinille, mutta oudoissa tapauksissa kannattaa miettiä kaikki vaihtoehtot.
Sun tapauksessa nyt siis jatkaksin raskauden testaamista, ja jos testi haalenee, niin ei sitten mitään kohdunulkoista ole ja se oli "vain" kemiallinen. Mut jos viiva vaan vuodosta huolimatta pysyy tai vahvistuu, niin jossain se raskaus on. Joko on oikea raskaus kyseessä tai kohdunulkoinen. Toivon sulle tietty oikeaa raskautta, tai jos se ei oo sitä niin menis sit pian ohi ja pääsisit eteen päin. (y)
Okei, kiitos kokemuksen jakamisesta, hurjaa. Mulla ei oo ollu toistaseks juuri yhtään kipuja, yleensäkin kyllä kivut tulee vasta sit ku vuoto voimakkaampaa ja nyt siis viä aikas niukkaa. Täytyy siis testata taas 3 päivän päästä ja kattoo mitä sit. Miten sit selvisit/toivuit siitä kohdunulkosesta, kuulostaa pelottavalta. :unsure: Oon pahoillani että jouduit sen kokemaan :cry:

Ja kiitos :love: katotaan nyt mitä sit 3 päivän päästä näyttää...
 
Viimeksi muokattu:
@Arooni onnittelut!

@Shibali toivottavasti asiat kääntyvät parempaan päin, tavalla tai toisella! Jos ei sitten raskaus olisi kyseessä niin ainakin väärä hälytys.

@Kasikuus tsemppiä, toivottavasti ressittömämpi ote tuottaisi tulosta!

Mää olin aamulla jo heittämässä positiivisen asenteen romukoppaan kun herätessä oli sellaiset menkkakivut mahalla. Yleensä tulee tuommoiset ihan vasta vuodon alkaessa, ja nyt ois kuitenkin lähemmäs viikko vielä menkkoihin. Ei kuitenkaan vuotanut mitään, jos ei valkovuotoa lasketa, ja kivutkin vähän helpotti. Muut raskauteen viittaavat oireet onneksi ennallaan, eli toivoa on vielä!
 
Minä vuodan enemmän kuin eilen... Eilen kerkesi se pieni vuoto loppua illaksi, mutta nyt tuli jonkun verran enemmän. Eilen tuli ihan haaleaa vaaleanpunaista limaa, nyt ihan tummanpunaista. Kp 26 ja dpo 10 nyt, jos menkat muka nyt alkaisi niin luteeaika jää tosi lyhyeksi. Kerkesin tehdä nega testinkin ennen kuin masennuin verestä.
 
Meikä oottelee nyt ovisviivan vahvistumista, nyt on kp 9,mikä silleen outoa et näyttää nyt jo noin punasta. Mut toisaalt viime kierto oli sekasin joten... Mitään limoja en oo bongannut mutta halut on kovat :LOL: voitte kuvitella kui teki mieli ahistella miestä heti aamust, mut eiköhän päivän mittaa kerkee jossakin välis .. . Välil on hankala ku lapset kotona ja tuntuu että ne on vaatimas just sillon jotain kun päästäis kaksin johkin makkariin. Eilen oli sama homma... Ensin täys hiljasuus sit päästään hommiin. Ni hetken pääst "äitiiiiii! !!!" sitten itkua huutoa, tappelun ääniä, loppujen lopuks et ovea yritetään avata jne :unsure::alien:koita siinä sit jatkaa hommia, ni meni vähä fiilis... Kaikki nää niksit kokeiltu mut ei aina toimi, etenkään ei ovis aikona tunnu tepsivän mikään kikka et sais muksut pysyyn pois makkarist. Just sillon ku eniten tarvisomaa aikaa
 

Attachments

Omaa napaa: Mulla oli kahtena päivänä limaista vuotoa, ja eilen illalla kp 12 oli selvää alavatsakipuja ja outoa ”tärinäkipua”. Tänään limaista vuotoa ei ole enää näkynyt ja kivut poissa, joten oletan, että ovulaatio meni jo ohi. Tallettelut osui siis ovispäivään ja 4 päivää ennen ovista. Kiertojen pituudet on vaihdelleet mulla 25-31 joten vähän hämärän peitossa on missä kohtaa ovulaatio milloinkin on mutta nyt taisi kroppa antaa selvät merkit. Kuinkahan nopeasti siittiöt ui apajille(n)?

Onnittelut Titi-love :love:. Ja Amadecasa, toivotaan että plussa tulisi!
 
Mun pessimistisyys on kääntynyt nyt siihen, että olenkin yhtäkkiä mukamas tosi varma, että nyt oonkin raskaana :geek: Pari päivää on nippaillut aika paljon alavatsaa ja viime yönä heräsin kahdesti jalkakramppiin. Jalkakrampit oli esikoisen yksi raskausoire aikoinaan kolme vuotta sitten. Yritän nyt pitää pään kylmänä vaikka toivo nostaakin kovasti päätään :ROFLMAO: Nyt menossa kp 24/26-29 ja yritän pitää pääni ja testata vasta jos menkat on myöhässä. Mitään kiinnitysvuotoa en ole kyllä havainnut mutta en kyllä muista esikoisestakaan olleen.

Ovulaatio tuli tässä kierrossa selkeästi, oli pitkästä aikaa kunnon himot ja limailut ja tallettelut osui kohdilleen. Mutta eipä se sitä silti sano, että se takaisi jotain.
 
Täällä myös oli noin viikon kierto myöhässä ja tänään kiertopäivä 1/30-31. Tosin arvasin sen kun ovulaatiotestikin näytti plussaa vasta 22 kiertopäivä. Alkaa jo yk10, joten vähän stressaa, kun pian tulee vuosi täyteen:unsure:. Tsemppiä myös kaikille muille uuteen kiertoon joutuneille(y)
 
Okei, kiitos kokemuksen jakamisesta, hurjaa. Mulla ei oo ollu toistaseks juuri yhtään kipuja, yleensäkin kyllä kivut tulee vasta sit ku vuoto voimakkaampaa ja nyt siis viä aikas niukkaa. Täytyy siis testata taas 3 päivän päästä ja kattoo mitä sit. Miten sit selvisit/toivuit siitä kohdunulkosesta, kuulostaa pelottavalta. :unsure: Oon pahoillani että jouduit sen kokemaan :cry:

Ja kiitos :love: katotaan nyt mitä sit 3 päivän päästä näyttää...
Olihan se aika hirveetä. Ensin ultrattiin, kun menin lääkäriin ja epäiltiin keskenmenoa. Koko ajan sanoin että tämä ei ole normaali raskaus. Ultralla ei näkynyt mitään ja sanoin, että raskaus lähtenyt edellisestä oviksesta, josta oli jo melkein 4 viikkoa eli raskaus olisi jo 6-7rv. Viikon päästä taas ultrattiin ja HCG mitattiin parikin kertaa ja koko ajan nousi.
Mutta alkiota ei missää kuten sanoinkin koko ajan. Monta lääkäriä ultrasi ja joku jopa näki jo jotain kohdussa, mutta se oli jotai muuta kuin alkio. Sain sitten muistaakseni viikon päästä jo kaiken alkamisesti metotreksaattipiikin eli solumyrkyn joka hajottaa alkion. Kipuja oli välillä vähän ,välillä ei ollenkaan ja yhtenä perjantaina oli tosi kovat kivut, joten luulen että silloin se klöntti jostain kautta pihalle. siis varmaan sieltä munajohtimesta kohtuun tai jotain. Kuukaisi siitä tuli raskautumiskieltoa, koska vältin toisen piikin. Olisivat sen antaneet, mutta halusin odottaa yhden vuorokauden ja sitten HCG olikin jo laskenut. Onneksi. VAkavaahan tuo on ja mahdollisuudet olis ollut vaikka munajohtimen repeämiseen tms. KAikki kuitenkin hyvin ja seuraava kierto alkoi sitten aika nopeasti ja venyi vain parilla päivällä.
 
Mulla kemiallinen oli niin että tein kp 26/28 selvän negan, seuraavana pvänä tooosi halee plussa. Joka ei sit kuitenkaan tosta tummentunu ku ihan hitusen pri pvä pääst, jonka jälkeen haihtu pois päivä päivält ja menkat tuli. Eli suosittelen jatkaan testaamist,mut eise hyvält vaikuta jos ei lähe tummeneen :oops:
 
Ihania plussia taas!:love:

Joku kyseli oviksen tunnistamisesta. Mulla on aina ollut selkeästi tunnistettavissa kipujen perusteella ovulaatio. Kaikenmaailman raskautumispoppakonstien (maca, rauta, greippimehu, nyt uutena ksm66 ja sinkki) myötä yhä paremmin. Menee niin, että nipistely ja vihlonta alkaa muutamaa päivää ennen ovista ja voimistuu pikkuhiljaa. Ovulaatio tuntuu ihan semmosena kunnon viiltona, sitä kestää ihan hetken vaan. Pahimmillaan vetää kaksinkerroin, sen verran sattuu. Sen jälkeen tuntuu semmosta pientä nipistelyä taas pari päivää, mut huomattavasti lievempänä.
Suunnilleen oviksen aikoihin tulee kans semmosta veristä valkovuotoa, mut aina vaan kerran ja vaan pyyhittäessä huomaa.

Mulla on listalla päivä pielessä, eli oikea on huomenna 15/28:)

Meillä on kyl ollu hauska viikko miehen kaa painiessa:ROFLMAO: Kivasti saatu säännöllisesti talleteltua koko viikko. En oo tikuttanut, enkä aijokaan mut fiilisten mukaan ovis oli jo eilen. Jatketaan kuitenkin vielä loppuviikko samalla tahdilla:whistle: Kerrankin on aikaa niin otetaan nyt kaikki tästä irti! Olis tietty kiva jos tää yritys ei enää enempää pitkittyis.:love:
 
Onnea @Arooni ja @Titi-Love :love:

Maltoin olla tänään testaamatta. Lämmöt edelleen selkeesti ylhäällä ja vuotelu vähentynyt eilen ja tänään. Ei ole kuitenkaan loppunut kokonaan. Sain päähäni, että jos tekisikin testin vasta isänpäivänä, jos ei oo siihen mennessä menkat alkaneet. Mies toppuuttelee testin tekemisessä, mutta katsotaan nyt maltanko ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Shibali
Paljon onnea @Arooni ja @Titi-Love :love:

Hyvältä kuulostaa @Minic teidän viikko;)
Oon ihan tyytyväinen, että mulla ovis toivottavasti tuloillaan nyt viikonlopulle/alkuviikkoon, niin ehkä ehditäänkin ja jaksetaan ihan hyvin hyödyntämään se:D ollut taas niin rankka viikko töissä ja kotona, että illalla on ollut mielessä vaan nukkumaanmeno.

Oon muuten päivän jäljessä tuolla listalla eli huomenna pe kp 12/27
Laitoin varmaan väärin kun ilmottauduin listalle.
 
Olihan se aika hirveetä. Ensin ultrattiin, kun menin lääkäriin ja epäiltiin keskenmenoa. Koko ajan sanoin että tämä ei ole normaali raskaus. Ultralla ei näkynyt mitään ja sanoin, että raskaus lähtenyt edellisestä oviksesta, josta oli jo melkein 4 viikkoa eli raskaus olisi jo 6-7rv. Viikon päästä taas ultrattiin ja HCG mitattiin parikin kertaa ja koko ajan nousi.
Mutta alkiota ei missää kuten sanoinkin koko ajan. Monta lääkäriä ultrasi ja joku jopa näki jo jotain kohdussa, mutta se oli jotai muuta kuin alkio. Sain sitten muistaakseni viikon päästä jo kaiken alkamisesti metotreksaattipiikin eli solumyrkyn joka hajottaa alkion. Kipuja oli välillä vähän ,välillä ei ollenkaan ja yhtenä perjantaina oli tosi kovat kivut, joten luulen että silloin se klöntti jostain kautta pihalle. siis varmaan sieltä munajohtimesta kohtuun tai jotain. Kuukaisi siitä tuli raskautumiskieltoa, koska vältin toisen piikin. Olisivat sen antaneet, mutta halusin odottaa yhden vuorokauden ja sitten HCG olikin jo laskenut. Onneksi. VAkavaahan tuo on ja mahdollisuudet olis ollut vaikka munajohtimen repeämiseen tms. KAikki kuitenkin hyvin ja seuraava kierto alkoi sitten aika nopeasti ja venyi vain parilla päivällä.
Voi kamalaa mikä kokemus sulla, miten pelottavaa tuo varmasti oli :cry: ja että noinkin kauan meni selvitellessä asiaa. Luojan kiitos selvisit siitä noinkin hyvin ja ei tarvinnu antaa toista piikkiä. Huhhuh. Ja onneks sitten noinkin nopeasti palauduit. <3

Täällä tänään viä niukempaa vuotoo kun menkkojen 2 ekaa päivää, nyt illal ei oo tullu oikein mitään. Yleensä menkat kestää mulla 7 päivää. Hieman on kyllä menkkamaisia kipristelyjä ollu mahassa mut ei varsinaista kipua vielä. Päätin testata lauantaina kun en sunnuntaihin asti malta. Katotaan miten käy...
 
  • Tykkää
Reactions: Mirella92

Yhteistyössä