Haaveena vauva 2020

Viestiketju alueella 'Vauvakuume' , aloittaja Purrri, 07.03.2019.

1. Lumihiutale_

Lumihiutale_ Jäsen

Rekisteröitynyt:
    19.09.2019
    Saadut tykkäykset:
    43
    Ajattelin jos huomis iltaan jaksan odotella ja testaan uudelleen

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  2. Lastunen

Lastunen Jäsen

Rekisteröitynyt:
    21.07.2019
    Saadut tykkäykset:
    99
    Joo saa siirtää ja kesäkuussa mullakin on la. Oikeen kovasti myös toivottelen kaikille tsemppiä ja plussatuulia :love:

• Ihana! Ihana! x 5
    • Tykkään Tykkään x 3
    • List
  3. Helmiina1978

Helmiina1978 Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    21.07.2016
    Saadut tykkäykset:
    349
    TOIVEENA VAUVA 2020

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

16.10.2019

Nimi ★ Kiertopäivä ★

Hipposka.......................kp 56/30
    taikinatonttu...................kp 53/28
    vauvahaaveilija2396......kp 51/28-30
    Pilvinentaivas................kp 48/28-30
    Millimetrii...................... kp 42/28-29
    Hope91.........................kp 41/32-37
    Amadecasa..................kp 40/34-55
    Tingeli...........................kp 33/34-36
    Daana.......................... kp 33/23
    FaBuu...........................kp 30/28
    nieve30.........................kp 30/28
    Tiukuliina89.................. kp 30/31
    Marrrsipaani..................kp 27/28
    Mape19........................ kp 25/25
    Lumihiutale_................. kp 24/28
    Koodikissa.....................kp 22/24
    Veevavi..........................kp 22/26-28
    Keltasirkku.................... kp 21/28-32
    mimmik..........................kp 21/28-32
    Vaniljapulla....................kp 20/30-32
    Mahaotus......................kp 18/24-26
    nessu87........................kp 18/28
    rosemarie......................kp 17/xx
    Vauvameille...................kp xx/28-35
    Snanniska.....................kp 16/28
    HMami..........................kp 16/28
    Jjenn.............................kp 16/30-31
    Mirkkuli26.....................kp 13/23-28
    poreilevalimu.................kp 10/25-26
    Shibali.......................... kp 10/23-26
    Marilainen.....................kp 9/28
    Helmiina1978...............kp 9/32
    Mirella92.......................kp 8/34
    Kasikuus.......................kp 8/28-31
    W.we.............................kp 7/25
    Ilona Eloisa...................kp 7/30
    Titi-Love.......................kp 6/28-30
    Haavejuttu....................kp 5/29

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:

marrrsipaani.................dpo 12
    Lumihiutale_................dpo 9
    nessu87.......................dpo 4
    Vaniljapulla..................dpo 3
    Keltasirkku...................dpo 2

★★★★★★★★★★★★★★★★

4. jonxu

jonxu Jäsen

Rekisteröitynyt:
    01.12.2010
    Saadut tykkäykset:
    28

Hei. Julkiselle pitää yleensä olla yritystä takana vuosi. Ainakin meillä eka kerralla otettiin verikokeita, mies anto sperma näytteen, minut ultrattiin. Sitten jos mitään ei löydy niin uskoisin, että alkuun kokeillaan lääkitystä. Meillä syy löyty miehestä, joten me hypättiin suoraan ns. rankkoihin hoitoihin (ivf) . Meillä tuosta ensi käynnistä nyt vuosi ja ens kuussa pitäisi alkaa tosi toimet. Ainakin oys:ssa bmi pitää olla alle 35 ivf hoitoon.

5. Jjenn

Jjenn Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    05.10.2019
    Saadut tykkäykset:
    7
    Onpas tänne tullut taas paljon viestejä. Onnea taas kaikille plussanneille :)

Onko kellään kokemusta siitä, onko flunssa siirtänyt/estänyt ovulaation? Oon tehnyt ovulaatiotestejä,mutta aina näkyy vain haaleampi viiva. Ei ole ollut mitään oireitakaan, vaikka yleensä on :( Hassua, että ennen ei oo myöskään ikinä näyttänyt näin pitkään haaleeta viivaa. Harmittaa vähän kun meni ilmeisesti ohi tää kuukausi.

No ensi kuussa sitten pääsee testaamaan clearblue:lla. Tosin ostin nyt vain sen normitestin, kun mulla ei ainakaan toiminut se 2 hormonin testi, eli ei tullut ollenkaan sitä vilkkuvaa naamaa.

Clearblue ovulaatiotesti on muuten tarjouksessa kotitestissä (y)

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  6. Jjenn

Jjenn Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    05.10.2019
    Saadut tykkäykset:
    7
    Mulla ainakin on tummentunut pikkuhiljaa ja oviksen jälkeen taas lähtenyt vaalenemaan. Tosin nyt kun flunssa päällä, niin näyttänyt vaan kokoajan sellasta puolihaaleaa viivaa.

7. taikinatonttu

taikinatonttu Jäsen

Rekisteröitynyt:
    13.07.2019
    Saadut tykkäykset:
    34
    Kuulumisia.. Pitkälle kierrolle ei loppua näy, koitan olla sinut tilanteen kanssa ja keskittyä kaikkeen muuhun. Viime viikolla oli outoja limoja ja osuipa siihen myös useampi talletus. Tuskinpa oli ovulaatio, mutta kai niitäkin ihmeitä tapahtuu, kun kierrosta ei ota mitään selkoa. :D Siispä päätin, että jos menkkoja ei näy, niin sunnuntaina on testipäivä. Onpahan taas joku tavoite, jota kohti edetä... Ainakin tän loppuviikon :D Sitten jos on täysin blanko testi eikä hanat oo vieläkään auki, ni en tiedä mitä sitten seuraavaksi tavoitella (n)

8. kukapakuka

kukapakuka Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    15.02.2013
    Saadut tykkäykset:
    51
    @jonxu kiitos neuvoista. Kiitos niistä myös muille. Niistä on ollut paljon apua.

Meillä siis yritystä tulee marraskuussa vuosi. On jo ensikäyntiaika varattuna marraskuun loppupuolella. Miehen sperma on jo testautettu yksityisellä ja ei vikaa. Mulla siis yksi lapsi ennestään ja oviksen bongannut oon joka kierrossa, mut toki mussahan se vika todennäköisesti nyt on silti. Ikää 35, tammikuussa 36. Bmi alle 35, 34 luokkaa silti.

Meen huomenna työterveyden kautta gynelle vielä yksityiselle. Ajattelin jos voisivat siellä ultrata endometrioosiepäilyn takia. Kun kuitenkin ilmaista. Tietty työterveys ei kata lapsettomuuteen tai raskauteen liittyviä käyntejä, mut mulla tuo endoepäily ollut nuoresta asti (siis lääkärit epäillyt) kun kuukautiset erittäin kivuliaat, huimaa, oksentelen välillä ja vatsa sekaisin kuukautisten aikana. Nyt kun oli hormonikierrukka ennen lapsen teon yrittämistä niin se rauhoitti tilanteen. Nyt nuo kuukautisoireet vaivaa myös eli senkin takia varasin ton gynen. Tiedä sitten onko järkeä kun se ensikäyntiaika julkisella jo reilun 1 kk päästä. Oon vaan kuullut, että julkisella ei niin herkästi tutkita endometrioosiepäilyä, joten ajattelin jospa ne työterveydessä vois tutkia sitä, siis yleisesti muutoin kuin lapsettomuuteen liittyen.

Muutoin täällä hiljaiseloa. Otettiin kissanpentu joka tuli tänään ja ollaan koko perhe sen lumoissa.

Kävin aikamoiset kriisit tässä parin viikon sisällä läpi mutta nyt taas hyväksyvä fiilis ja olo että minkäs tälle kaikelle just nyt voi. Ei auta kuin hyväksyä tilanne, jospa se helpottaisi oloa ainakin.

Odotan myös jo joulua ja ensi vuoden lomat suunnitteilla. Meillä on pari lyhyttä viikonlopun reissua nyt tänä vuonna vielä tulossa ja niitä kans innolla odotan.

Työ myös onneksi pitää mielen pois pahimmista mustista kuvista.

Tsemppiä kaikille paljon ja onnea plussista! Onneksi niitäkin tullut! :)

• Ihana! Ihana! x 5
    • Tykkään Tykkään x 1
    • List
  9. KukkaSosuli

KukkaSosuli Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    26.04.2019
    Saadut tykkäykset:
    144
    PCOlaiswt. Olikos clearbluen testeillä väliä että oliko digi vai se kakshormoninen? Kumpaa suosittelisitte

Vuosi ja kk tullut yritystä täyteen. Polille odottelen aikaa, mitä ei kuulu tulevan vaikka testeissä ollaan käyty jo. Ihmettelen myös tuota miten metuja on niin monenlaisia annostuksia ihmisillä. Ahdistaa ja ärsyttää ja painokaan ei tipu vaikka mitä tekee. Semmosta.

10. Effis

Effis Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    31.08.2019
    Saadut tykkäykset:
    119
    Miten @Lumihiutale_ kävi, testailitko tänään? Entä muut jännäilijät? Täällä eletään hengessä mukana :)

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  11. Koodikissa

Koodikissa Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    22.08.2019
    Saadut tykkäykset:
    23
    Mä tulin tänne vähän omaa tilannetta kertoo eli en tässäkään kierrossa saanu ovista tikkuun joten oletettavaa on että tällä viikolla vaihtuu yrityskk 20 sitten. Meillä odotellaan niitä lapsettomuushoitoja mutta se on ihan ok koska just nyt tuntuu oma elämäkin olevan ihan solmussa.

12. Nessu87

Nessu87 Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    16.07.2015
    Saadut tykkäykset:
    155
    Imenin sit koetteleen tota kohdunnupukka tuntumaa, ei ois kannattanu :LOL: nyt hirvee menkka jomotus iski. Noh enpä. Mä mitään noist nupykoist ymmärrä mut tulipahan kokeiltuu, ja auki on ja kunnolla :ROFLMAO: tänään alko valkovuotoo tulee reippaasti, mikä epätavallista täs kohas kiertoo. Mut kemiallinen varmaa sekottanu kropan

13. Mirella92

Mirella92 Jäsen

Rekisteröitynyt:
    19.08.2019
    Saadut tykkäykset:
    29
    Hei olen todella pahoillani, en tiennyt kelle vastasin. En niin aktiivisesti täällä pyöri tai ole ollut kauaa mukana, että vähän vielä hakusessa kunkin tilanne :unsure: Teillä on kyllä pitkä taival takana ja en voi muutakun toivoa että saatte plussan pian :love: Onkohan täällä miten muita pidempään yrittäneitä, jos osaisivat paremmin antaa vertaistukea asiaan. Toivottavasti olet saanut asiaan jotain vinkkejä jo. Täytyypäs vähän lukea taaksepäin juttuja..

14. Lumihiutale_

Lumihiutale_ Jäsen

Rekisteröitynyt:
    19.09.2019
    Saadut tykkäykset:
    43
    Äsken testasin, nyt siis dpo 9 Ilta. Mut en uskalla vielä iloita, vasta kun menkat myöhässä :D

https://aijaa.com/ldNbkC

• Ihana! Ihana! x 15
    • Tykkään Tykkään x 1
    • List
  15. Effis

Effis Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    31.08.2019
    Saadut tykkäykset:
    119
    Hyvältä näyttää :love:(y)

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  16. Unimaa

Unimaa Jäsen

Rekisteröitynyt:
    18.11.2016
    Saadut tykkäykset:
    38
    @Lumihiutale_ kyllä siellä edelleen jotain näkyy:love:

Täällä tosiaan palelua ja vähän epätyypillisiä jomotteluita, tänään jossain kohdunsuulla. Mutta en viitti vielä mitään testejä ostaa, jos vaikka kuvittelenkin vaan kaiken kun liikaa tarkkailee. N. viikon päästä vasta kuukautiset myöhässä jos on niin täytyy malttaa sinne asti:D

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  17. Lumihiutale_

Lumihiutale_ Jäsen

Rekisteröitynyt:
    19.09.2019
    Saadut tykkäykset:
    43
    Mullakin yöllä paleli vähän, mutta muuten kyllä aika oireetonta. Joku kipukohtaus oli mahassa töissä tänään..

18. Unimaa

Unimaa Jäsen

Rekisteröitynyt:
    18.11.2016
    Saadut tykkäykset:
    38
    Mulla on siis öisin ollut pitkähihaisen yöpaidan päällä vielä lämmin neuletakki ja tietty yöhousut ja villasukat. Ja peitto tiukasti korviin, eikä oo tullu ees yhtään kuuma:LOL:

19. Lumihiutale_

Lumihiutale_ Jäsen

Rekisteröitynyt:
    19.09.2019
    Saadut tykkäykset:
    43
    Mäkin kyllä meinasin siis paleltua yöllä heti jos peitto vähän rakoili:D

20. Hedvig

Hedvig Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    06.07.2019
    Saadut tykkäykset:
    53
    Noniin, gelee royalet tulivat tänään postissa. Pakkohan se on näköjään kaikkea kokeilla. Onkos sillä väliä ottaako sitä aamusta vai illasta? Pohdin, että vaikuttaako jotenkin yleiseen vireystilaan, unensaantiin ym ja että miten imeytyy parhaiten...

Paljon onnea kaikille plussanneille! Meille muille tsemppiä ja toivoa!

21. Hope91

Hope91 Jäsen

Rekisteröitynyt:
    24.08.2019
    Saadut tykkäykset:
    16
    @Lumihiutale_ hyvältä vaikuttaa(y)

Täällä kp 42 menossa, dpo ei oo tietoa. Maanantaista alkaen ollut hieman ruskeaa tuhrua, joka ei ole kuitenkaan voimakkaaksi vuodoksi yltynyt. Yleensä menkat alkaa mulla tuhrulla aamulla ja päivällä on jo kunnon vuodot alkaneet.. Seurailen tilannetta, on kyllä ollut kummallisia tuntemuksia, ei ollenkaan semmosia menkkatuntemuksia kun yleensä. Testiä en oo uskaltanu enää maanantaisen testin jälkeen tehä, pittää ehkä vklp tekasta jos samanlainen meno jatkuu(n)

Ja some tuntu taas olevan täynnä tuttuja jotka ilmottelee iloisia uutisia raskaudestaan ja yritän olla ilonen heidän puolestaan mutta mutta.. :unsure:

22. HMami

HMami Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    10.06.2018
    Saadut tykkäykset:
    16
    :love: Pari vrk:ta kun oli lukematta niin täällä taas ihania plussa-uutisia! :love:

ON: flow näytti ovista eiliselle, ja uimarit lähetetty matkaan. Saas nähdä miten meitin käy. Ikinä ennen en ole ovistestiä tehny, mut tänään tuli hinku kaupassa moisia ostaa et tiedän et tapahtuuko koko ovista ku imetän vielä. No tulihan siihen testiin viiva, vaikkei tasavahva kontrollin kanssa ollutkaan.:)

23. KirJoh89

KirJoh89 Jäsen

Rekisteröitynyt:
    19.12.2018
    Saadut tykkäykset:
    54
    Hei, joku on täällä tehnyt sitä kohdunnapukka kovuus/pehmeys seurantaa? Oliko kiinteä ja ylhäällä oleva minkä merkki? Ja missä vaiheessa kiertoa se olikaan pehmeämpi ja alempana? Oon mieheltä yrittäny eri kierron vaiheissa kysellä tuntemuksia, sormin en itse koskaan ole yltänyt/tai olen etsinyt väärästä paikasta.

24. Hansuelina_

Hansuelina_ Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    11.09.2017
    Saadut tykkäykset:
    1
    Ciao! Mä oonkin tainnut tänne jossain välissä kirjoitella. On ollu mieli niin maassa että ei oo ollut energiaa ko just ja just pittää ittensä ja mukulat elossa ja talon siistinä. Surkea on kyllä mielikin. Nyt yk 13 ja saldona yks kkm vk8.

• En tykkää En tykkää x 3
    • List
  25. rosemarie

rosemarie Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    19.06.2018
    Saadut tykkäykset:
    78
    Mä oon käyttänyt aina vaan sitä perus digiä. Sillä oon nyt saanut kahdesti hymynaaman letrokierrossa. Se hymynaama on myös kadonnut 12-24h päästä vaikka pc:n liuskat näyttää positiivista 2-3pv. Joten ite uskon cb:n digiin.

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus