Haaveena vauva 2020

Viestiketju alueella 'Vauvakuume' , aloittaja Purrri, 07.03.2019.

1. Nessu87

Nessu87 Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    16.07.2015
    Saadut tykkäykset:
    154
    Joku tääl kyseli kohunnapukast, no itel ei mitään semmost kunnon infoo asiasta. Ku itekin vast tutustun aiheeseen, tosin päätin lopettaa ku saan hirveet menkka jomot siit räpellyksest enkä ymmärrä yhtään sen kapistuksen päälle. Netis katoin http://beautifulcervix.com/cervix-photo-galleries/ :ROFLMAO: tämmöselt sivult miltä näyttää... Vai että donitsilta? Mulla se ei kyl tunnu miltään rinkulalta vaan enempikin semmonen nenänpääksi verrattu... En jotenkin hahmota yhtään tota systeemiä tuola alakerras. Johki koloon melkee sormi uppoo mut eise sen "nenän pääs" ole:confused:?

@amadecasa oon vast yk 2,ja tän kierron ottanu iisimmin ku viime kuun ku olin lähes päättänyt että tärppää, no ei tärpänny. Nyt en usko raskauteen täs kierros... Lämmöt päin persettä, ei ovis oireita, äijä läx reissuun just ovis plussana ja mitähän vielä.... Mut jos jotain hyvää niin se että ei mee niin hirvees piinassa. Toki aijon r testin tehä ens viikon alussa jo varmasti oli oireita tai ei :LOL: mutta en oo nyt niin fanaattisesti piinannu itteeni näil ajatuksil ja itteni tutkimisella. Tota lämpö juttua lähin koittaan mielenkiinnost ja uskon ettei ole mun juttu, mutta teen nyt tän kk loppuun ainakin. Mut tohon vaikuttaa niin monet pikku seikat et aika tarkkaa puuhaa... Illal nukkua mittarin vieres, heti aamul herätes mitää ei saa nousta, onko kämppä kui lämmin tai kylmä?miten nukkui yön? Onko stressiä jne... Mutta ehottomasti hyvä tutustuu,ja mielenkiintonen seurailla mutta ei taida mun kropankaa sopia. :sick: oon just niit stressi univaikeus ihmisii, ja monesyi kerkeen nousta sängyst ennenku muistan et piti ensin mitata :whistle:

2. Nessu87

Nessu87 Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    16.07.2015
    Saadut tykkäykset:
    154
    Ainiin ja tervetuloa uusille ryhmäläisille! :love: mukava kun tulee lisää porukkaa!

• Tykkään Tykkään x 2
    • List
  3. Helmiina1978

Helmiina1978 Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    21.07.2016
    Saadut tykkäykset:
    349
    TOIVEENA VAUVA 2020

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

17.10.2019

Nimi ★ Kiertopäivä ★

Hipposka.......................kp 57/30
    taikinatonttu...................kp 54/28
    vauvahaaveilija2396......kp 52/28-30
    Pilvinentaivas................kp 49/28-30
    Millimetrii...................... kp 43/28-29
    Hope91.........................kp 42/32-37
    Amadecasa..................kp 41/34-55
    Tingeli...........................kp 34/34-36
    Daana.......................... kp 34/23
    FaBuu...........................kp 31/28
    nieve30.........................kp 31/28
    Tiukuliina89.................. kp 31/31
    Marrrsipaani..................kp 28/28
    Mape19........................ kp 26/25
    Koodikissa.....................kp 23/24
    Veevavi..........................kp 23/26-28
    Keltasirkku.................... kp 22/28-32
    mimmik..........................kp 22/28-32
    Vaniljapulla....................kp 21/30-32
    Mahaotus......................kp 19/24-26
    nessu87........................kp 19/28
    rosemarie......................kp 18/xx
    Vauvameille...................kp xx/28-35
    Snanniska.....................kp 17/28
    HMami..........................kp 17/28
    Jjenn.............................kp 17/30-31
    Mirkkuli26.....................kp 14/23-28
    poreilevalimu.................kp 11/25-26
    Shibali.......................... kp 11/23-26
    Marilainen.....................kp 10/28
    Helmiina1978...............kp 10/32
    Mirella92.......................kp 9/34
    Kasikuus.......................kp 9/28-31
    W.we.............................kp 8/25
    Ilona Eloisa...................kp 8/30
    Titi-Love.......................kp 7/28-30
    Haavejuttu....................kp 6/29

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:

marrrsipaani.................dpo 13
    Lumihiutale_................dpo 10
    nessu87.......................dpo 5
    Vaniljapulla..................dpo 4
    Keltasirkku...................dpo 3

★★★★★★★★★★★★★★★★

Viimeksi muokattu: 17.10.2019
  4. Nessu87

Nessu87 Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    16.07.2015
    Saadut tykkäykset:
    154
    @SwanDeSol samaa mietitty mun äijänkaa... Mä olen 32v ja ukko 42 että sekin jo "vanha patu" :LOL: mut sil ei lapsia ole että itellä nyt pienet paineet tässä että saadaan hänenkin kokea isyys. Oon kuitenkin luottavaisin mielin siihen että kykenen raskautuun, vaik pääsääntösin mennyt 6kk-1v kunnes tärppi käynyt, tosin nuorempi tuli tokas kierros. Raskauksia mulla siis 7 takana mut 2 lasta

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  5. Helmiina1978

Rekisteröitynyt:
    21.07.2016
    Saadut tykkäykset:
    349
    En muuten tiedä... Oon syönyt niitä jo monta kk. Eka otin varmaan yhden aamuisin; pari kk oon ottanut 2 aamulla ja 1 illalla. :whistle: Tuskin vaikuttaa hirveesti uneen tms.

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  6. Mahaotus

Mahaotus Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    19.07.2019
    Saadut tykkäykset:
    177
    Mulla kp19 ja eilen oli samanlainen nopea kipu mahassa täsmälleen samana päivänä kuin viime kierrossa o_O menkat siis varmaan tuloillaan.

Oon tässä kierrossa oletetusta oviksesta lähtien syönyt B6 vitamiinia ja siveydenpuu-uutetta. Toivon että näillä on vaikutusta luteaalin pituuteen, monilla on ollut hyviä tuloksia niistä. En tiiä vaikuttaako vielä näin lyhyellä syömisellä.

7. Retkunen

Retkunen Jäsen

Rekisteröitynyt:
    12.10.2019
    Saadut tykkäykset:
    30
    Minut voisi lisätä listalle myös kp18/26-29 ja tänään dpo 2.

8. Lumihiutale_

Lumihiutale_ Jäsen

Rekisteröitynyt:
    19.09.2019
    Saadut tykkäykset:
    43
    Kyllä mä alan nyt uskoa tän.. tein tän preckcheck testin ja tuli selvä haamu, ei edes niin haalea. Se kuitenkin ilmeisesti ei oo ees niin herkkä kun nuo onestep 10 herkkyys liuskat. :)

• Tykkään Tykkään x 11
    • Ihana! Ihana! x 4
    • List
  9. Bumbani

Bumbani Jäsen

Rekisteröitynyt:
    17.09.2019
    Saadut tykkäykset:
    27
    Nyt on lapsettomuuden hoitosuunnittelut täälläkin startattu, lääkärin mielestä 1 vuosi yritystä tulee täyteen vasta siitä kun ensimmäiset kuukautiset ovat tulleet pillerien lopetuksen jälkeen. Itse ajattelin että se 1v tulisi täyteen siitä kun olen pillerit lopettannut..(tässä on n.3kk heitto eri ajattelutavoissa). Lisäksi kuulemma oikea yrittäminen tarkoittaa seksiä useita kertoja päivässä..

• En tykkää En tykkää x 7
    • List
  10. Nyyyti

Nyyyti Jäsen

Rekisteröitynyt:
    24.03.2019
    Saadut tykkäykset:
    45
    Hei vaan täältä pitkästä aikaa! :) Olen muutaman kuukauden nyt täällä taustaillut tuon kkm takia ja sen jälkeen pari kiertoa oli vielä ihan sekavia. Nyt vaikuttaisi tasaantuneen, mutta luteaalivaihe on edelleen onnettomat 8 päivää...

Tässä kierrossa oli selkeät ovisoireet ja tallettelut osui aika hyvin siihen (y) Nyt dpo 4, mutta en halua listoille, koska koitan pitää homman nyt mahdollisimman stressittömänä. Meinasin varailla yksityiselle gynelle seuraavaksi aikaa, että saisin apuja tohon lyhyeen luteaaliin, jos tämä kierto ei plussaa tuo.

Tsemppiä kaikille vauvahaaveiluun ja plussatuulia! :love:

• Tykkään Tykkään x 6
    • Ihana! Ihana! x 1
    • List
  11. Mahaotus

Rekisteröitynyt:
    19.07.2019
    Saadut tykkäykset:
    177
    Seksiä useita kertoja päivässä :eek: no huhhuh!

• Tykkään Tykkään x 2
    • List
  12. SwanDeSol

SwanDeSol Jäsen

Rekisteröitynyt:
    06.01.2019
    Saadut tykkäykset:
    48

Sanattomaksi vetää. Eikös niitä uimareita olis hyvä kypsytelläkin ?

• Tykkään Tykkään x 6
    • List
  13. Arooni

Arooni Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    24.09.2019
    Saadut tykkäykset:
    17
    Minulle sanoi kaupassa myyjä, että suositellaan otettavan aamuisin piristävien vaikutuksien vuoksi. (y)

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  14. HaaveetKaatuu

HaaveetKaatuu Vieras

Kirjotan nyt ilman nimimerkkiä, pakko päästä kirjoittamaan tämä asia ulos.. Meillä tämä vuosien yritys on nyt saanut sellaisia piirteitä, että liitto ja koko projekti taitaa olla nyt ohi.
    Oon saanu kestää niin hirveitä asioita, joista voin nyt vihdoin kertoa ja kenties varottaa muita jollain tapaa?
    Joka kuukausi ovulaation aikaan sattuu ja seksi sattuu silloin aika paljonkin joskus. Siitä huolimatta viime kuukausina oon pakottanu itteni seksiin tämän "projektin" takia, lapsen takia. Tottakai. Aluks se ei tavallaan haitannnut. Nyt kuukausien aikana olen alkanut pelkäämään sitä kipua, joka saa aikaan sen, että koen et yhdyntä sattuu vielä enemmän. Seksi on jopa vastenmielistä. Olen alistunut siihen oksettavaan rynkytykseen nyt liian kauan. Nyt se sai nimittäin sellaset piirteet, että mies alkoi ns. myös kiristämään.. "no, mites se lapsi"
    Seksin aikana puren hammasta, joskus jopa itken salaa. No kohta se on ohi.

Kunnes tapahtu jotain hirveetä.... Sanoin miehelleni (taas) , että sattuu. Työnsin miestä pois päin ja pidin käsiä vaistomaisesti esteenä että ei enää. Mies käski vihaisena rentoutumaan ja korotti ääntään, että irti sieltä, repi kädet pois edestä ja jatkoi hommansa loppuun. Lopuksi hän heitti mulle kaksi tyynyä "Laita nuo pyllys alle, että tulee se lapsi"

Kaiken sen lisäksi, että elämä on yhtä "koopeetä, dpo:ta, tikuttelua, yykoota, tallettelua, blankoa, haamua, ovislimaa,..." Jatkuvaa jännittämistä, odottamista, testausta, pettymystä.

Ykskään mies ei joudu kyttäilemään lämpöjä ja limoja ja testaamaan omaa kustansa joka v***n kuukausi erilaisilla tikuilla. Ei oo sanavarastossa blankkoo ja dpooo. Ei tartte kun n***ia puhki joka kuukausi. Mä oon niin väsynyt. Tää on niin epäreilua ja suorastaan ihan kamalaa :(

Minä en enää halua lasta, jos hinta on tämä.

• En tykkää En tykkää x 11
    • List
  15. Helmiina1978

Rekisteröitynyt:
    21.07.2016
    Saadut tykkäykset:
    349
    Voi ei. :( kuulostaa hirveältä. Noin siinä tosiaan voi käydä, mut kyllä kumppanin pitäs ymmärtää eikä toimia noin, kuten miehesi.
    En tiedä mitä sanoa. Ehkä parempi ottaa toisiinne välimatkaa; paluuta välttämättä ei ole, mutta elämä kantaa.

16. poreilevalimu

poreilevalimu Jäsen

Rekisteröitynyt:
    07.10.2018
    Saadut tykkäykset:
    49
    Kurjaa että sinulle tämä asia on edennyt tuohon pisteeseen. Ikinä ei pitäisi lapsen(eikä muun) "hankinta" olla pakonomaista. Eikä varsinkaan vastenmielistä. Miehen käyttäytyminen on todella nou nou.. tuohan on jo väkisin makaamisen puolella!
    Itselläni onneksi, pitkänkin yrittämisen jälkeen, hyvä mies. Seksiä harrastetaan kun halut on molemmilla kohillaan. Ikinä se ei saa mennä siihen pisteeseen että itku tulisi muusta kuin onnesta. Itsellä välillä seksin jälkeen voi muutama kyynel tipahtaa vain ja ainoastaan sen vuoksi kun tunne on niin uskomattoman ihana.
    Näin minulla. En tiedä miten se muilla on.. tietenkin pitkän yrittämisen jälkeen siitäkin voi tulla ns.pakko pullaa joillekin.. me puhutaan.. jos siltä tuntuisi niin pidettäis kyllä taukoa.
    Ennen lasta on vain me kaksi. Parisuhteesta on pidettävä yhtälailla huolta. Samoin itsestä on pidettävä huolta siinä missä muistakin..

Tsemppiä!❤

• Tykkään Tykkään x 2
    • List
  17. poreilevalimu

poreilevalimu Jäsen

Rekisteröitynyt:
    07.10.2018
    Saadut tykkäykset:
    49
    Mulle vois päivittää huomiselle DPO 1
    Jos nyt tärppäis ja vielä oikeaan paikkaan ja loppuun asti :whistle::love:

• Tykkään Tykkään x 2
    • List
  18. Nessu87

Nessu87 Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    16.07.2015
    Saadut tykkäykset:
    154
    @haaveetkaatuu no, kyl ero on paras tossa tilanteessa. Eihän tuommonen ole oikein.. . Aika karua luettavaa :oops: parisihteeseen kuuluu luottamus ja kunnioitus, miehesi ei tee kumpaakaan.

• Tykkään Tykkään x 2
    • List
  19. Mahaotus

Rekisteröitynyt:
    19.07.2019
    Saadut tykkäykset:
    177
    Mua tuskastuttaa kun saan aina haamuja noihin onestep testeihin. Sit aina teen niitä missä sattuu kierron vaiheessa ja aina haaveilen siitä feikkihaamusta minkä saan että lähtis vahvistuu... :ROFLMAO::ROFLMAO: ittensä kidutusta sanoisinko. Välillä toivoo että pääsis pian nukkuu että pääsee testaa aamupissaa :ROFLMAO: onpahan huvit..

20. Snanniska

Snanniska Jäsen

Rekisteröitynyt:
    28.06.2019
    Saadut tykkäykset:
    28
    Mulle voi huomiselle päivittää dpo 4. En millään malttaisi odottaa, että pääsee testaamaan. Ainakin nyt viikko pitäisi vielä malttaa. Oon jo ajatellut, että ensi viikon viikonloppuna testaan, kun ollaan molemmat kotona. Sit maanantaina pitäs alkaa menkat, jos ei mitään oo tapahtunut.

On tämä jännää :love:

• Tykkään Tykkään x 6
    • List
  21. Disco Volante

Disco Volante Jäsen

Rekisteröitynyt:
    22.07.2019
    Saadut tykkäykset:
    32
    Pakko kysyä, oliko mieslääkäri? Ei saisi tietenkään yleistää näin... Itsekin olen siinä uskossa, että jopa kerran päivässä heikentää sperman laatua.

@haaveetkaatuu Oletko harkinnut pitää taukoa yrittämisestä, unohtaa tämä kaikki. Ihmisestä varmaan riippuu, haluaako ladata akkujaan ihan omillaan, vai olisiko jokin toinen projekti omiaan tuomaan elämään takaisin normaalia iloa ja onnistumisia. On muuten ihan tutkittu, että jatkuva epäonnistumisen kokemus (siis omiin odotuksiin nähden) laskee dopamiinitasoja, eli aiheuttaa ikävän kierteen, joka imee hyvinvointia kuiviin. Tältäkin pohjalta voisi olla perusteltua nyt vain unohtaa koko juttu vähäksi aikaa?

22. vierailija

vierailija Vieras

Ööh. Anteeks nyt kun sanon suoraan, mutta tuo mitä @haaveetkaatuu koki oli raiskaus. Tai oikeastaan en ole edes pahoillani. Jonkun on uskallettava sanoa nää asiat ääneen. Oon kokenut itse samankaltaisen kokemuksen, enkä vuosiin suostunut myöntämään itselleni että se oli raiskaus, koska asiaan liittyy häpeää.

Kiitos @haaveetkaatuu kun jaoit ❤️ Voimia tulevaan! Lapsen saamiseen tuo tilanne ei liity varsinaisesti millään tapaa, toivottavasti pääset tilanteesta yli ja voit joskus jatkaa haaveilua, jonkun turvallisen kumppanin kanssa.

• Tykkään Tykkään x 2
    • List
  23. Tiukuliina89

Tiukuliina89 Jäsen

Rekisteröitynyt:
    15.04.2006
    Saadut tykkäykset:
    21
    Mulle voi päivittää huomenna kp1/31.pyyhkiessä jää jo hieman punertavaa paperiin niin luultavasti hanat aukee yöllä kunnolla.

• En tykkää En tykkää x 4
    • List
  24. vierailija

vierailija Vieras

Täällä on kp 25, dpo 13. Iltapissasta n. 2h pidätyksellä tällainen:

https://aijaa.com/K3Q6Ij

Koko viikon maha kipuillut menkkoja enteilevästi ja olen ollut jo ihan mieli maassa. Menkat pitäisi alkaa viimeistään lauantaina. Lähdin tekemään testin ajatuksella, että otan sen blankon tikun, jotta pääsen käsittelemään, ettei inssi taaskaan onnistunut. Niin tulikin selkeä haamu jossa on jo punaa! Jännittää ihan hulluna, sillä olo on kyllä niin vahva nega ja ihan sama kuin edellisissä kierroissa: maha kipeä, rintoja ei arista, tänää oli pää kipeä. Ainoa poikkeava oli ma-ti yönä heräsin kylkeä kääntäessä voimakkaisiin repäisykipuihin. Voisiko tämä sittenkin olla oikea viiva :unsure:

• Ihana! Ihana! x 13
    • Tykkään Tykkään x 6
    • List
  25. Mohan

Mohan Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    29.07.2019
    Saadut tykkäykset:
    106
    Tämän kirjoitin siis minä! Ei ollut näköjään kirjautuminen onnistunut!

• Tykkään Tykkään x 6
    • List
Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus