Haaveena vauva 2020

Eiku oikeestaan mun mahikset pieneni ton flown uuden päivityksenkaa :LOL: nimittäin ukko lähti eilen eikä nähä ku vast ens viikolla. Tosi sekava kyllä, uskon että lasken ite noi perus kp kierrot mut jatkan flowta koska sinne kiva tehä merkintoi ja vertail eri kierronkaa. Mut tohon laskelmiin tuol en luota yhtään
 
TOIVEENA VAUVA 2020

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

12.11.2019

Nimi ★ Kiertopäivä ★


Hipposka.......................kp 83/30
Daana.......................... kp 60/23
FaBuu...........................kp 57/28
Mape19........................ kp 62/25
Vauvameille...................kp xx/28-35
Amadecasa...................kp 36/34-55
Hope91.........................kp 30/32-37
Tiukuliina89.................. kp 26/31
Marrrsipaani..................kp 25/28
Veevavi..........................kp 23/26-28
Tingeli...........................kp 21/34-36
taikinatonttu...................kp 21/28
nieve30..........................kp 20/30
Pampula3......................kp 19/22-26
Keltasirkku.................... kp 19/28-32
Minic..............................kp 19/28
Snanniska......................kp 19/28
rosemarie.......................kp 16/xx
Unimaa..........................kp 16/27
nessu87.........................kp 14/28
tupsahus........................kp 13/xx
W.we..............................kp 10/25
vauvahaaveilija2396......kp 10/28-30
Helmiina1978................kp 8/29
Marilainen.....................kp 8/28
HMami..........................kp 8/28
Mirella92.......................kp 8/34
Elllla..............................kp 7/30
Kasikuus.......................kp 6/28-31
Jjenn.............................kp 6/30-31
Pikkuhaave....................kp 5/xx
Ilona Eloisa...................kp 4/30
Koodikissa.....................kp 2/24
mimmi92........................kp 2/30
Haavejuttu....................kp 1/29

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:


Mom_89.......................dpo 17
Amadecasa.................dpo 12
Tiukuliina89.................dpo 11
Marrrsipaani................dpo 10
Snanniska....................dpo 2
W.we.............................dpo 0


★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
Tässä esimerkki. Oli aikasemmin 9-15 ne mahollisuustulla raskaaksi päivät, nyt pomppas extra päiviä edellisiin kuukausiin srkä tuleviin. Lisäain siis sinne omaan muistiinpanoon minkä ei mun mielest luulis vaikuttavan kiertoon
Joo! Tälleen mullakin välillä tekee.
Oon nyt vuoden kirjannut kiertoa tohon appiin ja se tuntuu kyllä arpovan sekä oviksen että hedelmälliset päivät miten haluaa o_O
Menkatkaan ei ole kertaakaan tullut silloin kuin tuo arvioi
 
@Nessu87 Mulla flo näyttää 7 otollista päivää ja oviksenkin se näyttää suht oikein. Yhdellä päivällä saattaa heittää, mut eipä se ovis aina samaan aikaan ole, ni ei ihmekään, jos se ei sitä aina oikein näytä :) Menkat alkanut joko päivää ennen tai samana päivänä, kuin flo ennustaa. Et toistaiseksi ainakin minulla toimii.
 
Terve taas!

Luulen että ovis saattaisi olla vasta nyt käsillä.. Limat on hurjat, ei oo tällaisia aikoihin näkynyt.. Tikutin päivällä myös melko vahvan viivan (ja ovistestit loppui)(n) täytyy jatkaa taas lämpöjen mittailua ja toivoa että kierto menis vaikka nyt yli 30 vrk:n että luteaalille tulis tarpeeksi pituutta, mikäli nyt näin on, että se ovis sieltä tuli. Ehkä kehoni käynnistyy vasta nyt pillerien jäljiltä... Toivotaan niin :)
 
  • Tykkää
Reactions: Kasikuus ja Hedvig
Ite käytän kans flouta. En kyllä merkkaa sinne muuta kuin menkat ja talletukset. Eli näyttää ennustukset vähän huonosti kun en mitään oireita laita. Yleensä kyllä ovis tuntuis olevan suht oikealle päivälle, mutta menkkojen alkaminen o useesti miten sattuu.
Minut voisi siirtää pois piina listalta kp7/~30
Outoa on kyllä edelleen tämä tissikipu.... Niin ja vatsaan nippailee oikeestaan päivittäin edelleen, ei kyllä yleensä tässä vaiheessa kiertoa nippaile. Noh, olispa tämä se onnistunut kierto!
 
dpo 5 jälkeen melkein joka päivä ollu nippailuja ja tuntemuksia, dpo 8 ja 9 oli myös rinnoissa hieman arkuutta, nyt dpo 11,tein 2 eri testiä, jotka puhtaan negoja. Seuraavan testin saan tehdä dpo 14, jolloin kp 28/kp 28. Hieman pettyny, jos nyt lupaavilla oireilla ei tärpännyt .
 
Tänään kp 2...

Eilen alkoi vuoto hyvin hissukseen, ja kun ei yöllä vielä yltynyt niin tekaisin vielä negatestin varmistamaan ettei siellä mitään kasva, kun mun tapauksessa vuoto ja positiivinen testi on aina tarkoittanut huonoa. Eilisilta meni siivotessa ihan kiukulla, kun koitin pitää ajatukset muualla. Harmittaa niin :censored::censored::censored: Selkeesti mulle on kehittynyt aivan uudenlaisia menkkaoireita, kun niitä raskaudeksi luulee.

Positiivisuutta silti taustalta... Ovulaatio oli selkeesti silloin kun testi sen näytti, vaikka toki luteaalivaihe jäi 11 päivään. Ja meillä on jo lähete hoitoihin sisässä, eli seuraavaksi voi odotella sitä aikaa. Syysvauva on mulle aika vieras asia, mutta siihen siis nyt tähdätään.
 
Kuulin aamulla taas tutulta raskausuutisia kun itsellä alakerta vuotaa kuin Niagaran putous. Sitten yritin tulla lukemaan tätä palstaa, niin alkuun en päässyt ollenkaan kun jostain syystä mulla luki pitkään, että "ip-osoitteesi on bannattu". Ajattelin, että voiko tää olla tottakaan :ROFLMAO:

Olin jo päässyt sellaiseen sisäiseen ja rauhalliseen "zen-tilaan", jossa olin ns. hyväksynyt sen, että tässä raskautumisessa voi kestää kauan tai sitten toista lasta ei koskaan tule. Jostain syystä raskausuutinen sai taas mielen matalaksi, miksi me ei onnistuta? Niin ärsyttävää kun ei osaa oikein olla toisen puolesta onnellinen. Ja ärsyttää koska meillä on kuitenkin se yksi lapsi niin ei saisi harmittaa. Tai osaan siis olla mielestäni olla toisen raskaudesta onnellinenkin mutta samalla sitä surkuttelee sitä omaa tilannetta jotenkin ja masentuu. Plääh onneksi viikonloppu lähestyy.

Tajusin muuten, että nää menkat on olleet täysin kivuttomat. Yleensä tartteen sen buranan ekana päivänä. Kertookohan se jostain vai vaihteleeko teillä paljon kivut, vuodon määrä, kesto jne kuukautisten välillä?
 
@Hipppu mul oli sama juttu! Mietin että mitä mä muka oon tehny? :LOL: ku asiallisesti käyttäydyn tääläkin, mut nyt pääsin taas.

mun piti kans pääatä vähän päästeleen höyryjä. . Noh entiiä mikä älynväläys mut tein ovis testin ja nyt sit tais plussa tulla :alien: ei muuten mitään muttakun nään miehen vast viikon pääst... Grrrr! Isänpäivänä 10.11 talketukset enkä jotenkin jaksa uskoa että ne tyypit sinnittelis edes huomiseen:sick: no harmittihan tuo mut jossaki kohtaa pisti jo naurattaanki et kui just tätä mun tuuria taas :D noh, jossain välin siirryn silti piinailijoihin vaik en kyl jaksa uskoa tähän kiertoon, mut hitusen koitan pitää kiinni pienestäkin toivon rippeestä (tiedän säälittävää:ROFLMAO::LOL:)
 
  • Tykkää
Reactions: Ananas90
Voi itkut @amadecasa , olen pahoillani! Minulla kans harmitus on purkautunut johonkin vimmatusti tekemiseen, tai sitten olen lamaantunut sohvalle viltin alle, enkä ole pariin päivään jaksanut tehdä mitään pakollisten asioiden lisäksi. Hyvä, että ovis kuitenkin tapahtui (y) Miekään en ensisijaisesti toivo loppuvuoden lasta, mutta sillä mennään mitä saadaan, jos saadaan :rolleyes:

Pahoittelut myös @Tiukuliina89 jos menkat ovat alkaneet tänään kunnolla.

@mom_89 onpa piinaava tilanne! Toivottavasti ratkeaa pian.

Peukkuja @KirJoh89 ! Olisivatpa oireet sitä itseään :barefoot:

@Nessu87 ja @Hipppu sama täällä! Ja miekin mietin mitä pahaa olen tehnyt kun on heitetty ulos :ROFLMAO: Hiukan harmitti, kun olin jo ehtinyt kirjoittaa pitkän rimpsun, niin nyt oiti kirjoittaa uudelleen :cautious:
 
@Hipppu mul oli sama juttu! Mietin että mitä mä muka oon tehny? :LOL: ku asiallisesti käyttäydyn tääläkin, mut nyt pääsin taas.

mun piti kans pääatä vähän päästeleen höyryjä. . Noh entiiä mikä älynväläys mut tein ovis testin ja nyt sit tais plussa tulla :alien: ei muuten mitään muttakun nään miehen vast viikon pääst... Grrrr! Isänpäivänä 10.11 talketukset enkä jotenkin jaksa uskoa että ne tyypit sinnittelis edes huomiseen:sick: no harmittihan tuo mut jossaki kohtaa pisti jo naurattaanki et kui just tätä mun tuuria taas :D noh, jossain välin siirryn silti piinailijoihin vaik en kyl jaksa uskoa tähän kiertoon, mut hitusen koitan pitää kiinni pienestäkin toivon rippeestä (tiedän säälittävää:ROFLMAO::LOL:)

Nouuuu! Siis tuolle plussalle ja sille, että mies on nyt muissa maisemissa. Uskon,että harmittaa. Toivotaan, että sunnuntain tallettelut riittää tässä kierrossa :love:
 
Voi ei @amadecasa, tsemppiä uuteen kiertoon, ihanaa kun jaksat aina löytää jotain positiivista (y)
Millaisia raskauteen viittaavia oireita sulla oli, entä @KirJoh89?

Mulla tänään dpo7, ei ole minkäänlaisia oireita vielä mihinkään suuntaan, ei raskaus- eikä pms oireita. Mut jotenkin "tyhjä" olo, vaikka aina välillä taas meinaa toivo nostaa päätään. En kuitenkaan halua toivoa liikaa ja uskoa raskauteen, ettei pettymys ole niin suuri taas kerran. Koitan kovasti muistella millaisia oireita oli kahdesta aiemmasta raskaudesta, ja ainoat mitä muistan oli rintojen arkuus ja flunssa plussatestin aikaan, molemmilla kerroilla. Kiinnittymisvuotoa en ole koskaan bongannut. Testasin silloin vasta kun menkat alkoi olla myöhässä. Nytkin toivon että pääsisin pitkästä aikaa testailemaan, mutta todennäköisesti menkat alkaa jo ennen sitä. Ei auta kuin ootella, joko testin tekoa tai uutta kiertoa.
 
Täällä tänään kp 2, eli voi poistaa myös piinailijoista :poop: Odotukset ei ollut korkealla ja vain yksi raskaustesti kului tässä kierrossa dpo 12. Taidan pitää vähän hiljaiseloa täältä, yritän kuitenkin käydä lukemassa teidän kuulumisia edes pari kertaa viikossa. Voin pysyä listoilla ja kunhan innostun kirjottelemaan enemmän niin palaan höpöttelemään tänne.
 
Mitäs ootte mieltä ku viime kierrossa kp13 tuli vahvat viivat ovistestiin ja ajattelin sen olevan plus. Kp14 tein uuden ja siinä oli vieläkin tummemmat viivat eli merkkasin kp14 plus.

tässä kierrossa tein saman eli kp13 oli ihan ok tummuset viivat, muttei lähelläkään plussaa. Kp14 tein uudestaan ja viiva oli todella vaalea.

mitä ootte mieltä, mahtoiko ovulaatio olla jo aiemmin vaiko menikö se vaan tikusta ohi?

mulla kierrot pillereiden jälkeen 26-28:)
 
Mä alotin ovistestailut tänään kp6 :ROFLMAO: Tajusin vaan, et tikut ei mitenkään riitä, ja viime viikolla tehty raskauskeijun tilaus tuskin tulee, kiitos postilakon. (n)

Mulla flo näyttää peräti 13 hedelmällistä päivää tälle kierrolle :D
 
Mä alotin ovistestailut tänään kp6 :ROFLMAO: Tajusin vaan, et tikut ei mitenkään riitä, ja viime viikolla tehty raskauskeijun tilaus tuskin tulee, kiitos postilakon. (n)

Mulla flo näyttää peräti 13 hedelmällistä päivää tälle kierrolle :D
Melkosen hedelmällistä :D:eek: jännä kyllä ku oon nyt kahlannut läpi noita netin ovislaskureita niin aika paljon on eroja hedelmällisillä päivillä :whistle:
 
Oon ihan hermona täällä. Mun vuoto runsastui taas, mutta mietin voisko nämä olla jo menkat? 2vko km:n jälkeen? Tämä ois oikea aika, jo ajattelee normikiertos, yhdet menkat vaan olisi jääneet välistä ja nyt taas ajallaan. Hmm.
 

Yhteistyössä