Haaveena vauva 2020

Mulla oli joskus vuosia sitten samalla annostuksella dpo 3 lähtien. Siitä tuli kyllä kainelaisia oireita, jotka olis kyllä voinut olla raskausoireitakin. Mutta ei tosiaan ollut.
Kiitos vastauksesta. Joo mulla kans dpo3 lähtien ollut siis käytössä, ja nyt siis dpo 11. Joo ekat raskausoireethan johtuu joillain juuri siitä keltarauhashormoonin toiminnasta, ja nyt kun sitä saa lääkkeestä, tulee ilman muuta samoja oireita vaikka ei olisikaan raskaana. Ärsyttävää kun turhaan herää toivo kaikenmaailman oireista johtuen. Kuitenkin vahva fiilis et menkat pian alkamassa, tänään taas menkkamaista juilimista ja kiukkuinen olo. Voi alkaa vielä vaikka tänään. Tuo keltarauhasannostus on kai siksi myös niin pieni, et vuoto ei turhaan pysyisi pois jos uusi kierto on alkaakseen. Isommalla annostuksella vuoto pysyisi helpommin turhaan pois vaikka munasarjat oiskin jo lähteneet uuteen kiertoon. Ja huomenna siis lääkitys jo loppuukin.

Ei näitä turhaan piinapäiviksi sanota! Joku vois kai jo näillä dpo 11 päivillä testaillakin, mut ite en kyllä uskalla. Pelkään liikaa sitä negatestiä, joka vie viimeisemmänkin toivon. Ennemmin ne menkat.
 
@Wintersun Wau, toi jos joku on positiivinen ovis testi

@Pampula3 Mulla on vähän sama, että pelottaa hirveesti testailla. Mielummin ne menkat kun negatiivinen testi.

Vähän tässä mietityttää että miten nyt tekisin, kun ens viikonloppuna on työpaikan pikkujoulut ja mä harvoin juon mutta jos juon niin juon sit kunnolla . Ja ollaan jo puhuttu että sieltä ei kukaan lähde selvinpäin . Mulla olis sillon vasta dpo 9 eli testi ois nega joka tapauksessa enkä nyt todellakaan ala selittelemään että ”saattaisin ehkä toivottavasti olla raskaana niin en juo” eli mitä teen, uskaltaako ottaa vähän edes vai pitääkö mun keksii joku selitys? En missään nimessä joisi jos tietäisin että oon raskaana mutta ei noina päivinä vielä voi testaillakkaan kai?
 
tuli tuosta asennosta mieleen ”
3. Onko yhdyntäasennolla merkitystä ja saako yhdynnän jälkeen peseytyä?

- Siittiöt pääsevät kohtuun asennosta riippumatta. Peseytyä saa, sillä siittiöt uivat kohtuun heti, eivätkä tule pois pesemällä. Sen sijaan siemenneste ei mene kohtuun, vaan valuu pois, eikä sen peseminen haittaa raskauden alkamista.”

eli ei haittaa vaikka valuisi heti pois (y)
Kyllä mä vähän vainoharhainen olen ton valumisen kanssa, ja mieluummin pidän ne siellä perällä mahdollisimman kauan. Mun takaa -päin pointti liittyi ihan siihen, että joku guru sanoi että miehen siittiöt olis parempia ja niitä ois enemmän jos olis vähän nii kuin kiire, ja hurja meno. Meillä kun se on ollut yleensä semmosta pitkän kaava mukaan, rauhallisesti menoa. Voiko sit olla perää, en tiedä.
Ja jostain luin taas että lähetyssaarnaaja -asento olis paras siinä, että lasti menis parhaiten perille.
Mut veikkaan että emättimin rakenne ja kohdunsuu vaihtelee naisilla, joten mikä on sit kenellekin paras asento tms.
Ja vaikuttaa siltä, että raskautuminen on joskus kiinni iha kuun asennosta. :D:p
 
TOIVEENA VAUVA 2020

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

17.11.2019

Nimi ★ Kiertopäivä ★


Daana.......................... kp 65/23
FaBuu...........................kp 62/28
Mape19........................ kp 67/25
Vauvameille...................kp xx/28-35
Hope91.........................kp 35/32-37
taikinatonttu...................kp 26/28
nieve30..........................kp 25/30
Pampula3......................kp 24/22-26
Keltasirkku.................... kp 24/28-32
Minic..............................kp 24/28
Snanniska......................kp 24/28
rosemarie.......................kp 21/xx
Unimaa..........................kp 21/27
nessu87.........................kp 19/28
Hipposka.......................kp 19/30
Karpalo88......................kp 18/26-28
tupsahus........................kp 18/xx
Ananas90......................kp 16/25-28
W.we..............................kp 15/25
vauvahaaveilija2396......kp 15/28-30
Helmiina1978................kp 13/29
Marilainen.....................kp 13/28
HMami..........................kp 13/28
Mirella92.......................kp 12/34
Elllla..............................kp 12/30
Kasikuus.......................kp 11/28-31
Jjenn.............................kp 11/30-31
Pikkuhaave....................kp 10/xx
Ilona Eloisa...................kp 8/30
Koodikissa.....................kp 7/24
mimmi92........................kp 7/30
Haavejuttu....................kp 6/29
Amadecasa...................kp 6/34-55
Tiukuliina89.................. kp 5/31
Marrrsipaani..................kp 3/28
Tingeli...........................kp 2/34-36

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:


Mom_89.......................dpo 22
Snanniska....................dpo 7
Karpalo88....................dpo 4
Ananas90.....................dpo 2


★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
@Nessu87 hei kiitos kommentista ja vinkistä lääkityksen suhteen. Oon naikkarilla ravannut tutkimuksissa, mutta ne ei oo mitään lääkettä antanut. Sanovat vaan et luultavasti kyse vaan huonosta tuurista, kun yleisimmät km aiheuttavat tekijät on kuitenkin testeillä jo rajattu pois. Tässä kierossa söin kortisonia suolisairauden takia ja olin jo toiveikas josko se olisi vaikuttanut kiinnittymiseen positiivisesti - luin että kortisonia annetaan joskus ivf hoidoissa kiinnittymisen tueksi. Tänään edelleen negatesti, super outoja tuntemuksia alavatsalla, mutta menkkoja ei näy.

@Unimaa kiitos kommentista❤ Meillä on maailman rakkain esikoinen 4/2017. Hän tuli ekasta yrityksestä yllättäen. Toivottiin sisarusta mahd pienellä ikäerolla, mutta kierto käynnistyi vasta 1,5v jälkeen synnytyksestä ja sitten seurannut tämä helvetillinen vuosi yritystä ja surua.
 
@saharaa mä kyl koittasin tehä r testin dpo 9 koska jotkut saanu 8ssakin, mullakin sit taas semmonen tilanne kans et itekin vkloppuna varmaan pari otan, ja sen vuoksi teen r testin. Tosin ite oon jo vakuuttunu ettei oo tärpänny, mut just in case teen testin silti.
 
@saharaaa @Nessu87 Mä jaan teidän kanssa myös tuon ettei mies oo aina maisemissa. Saanko kysyä, miten teillä yritykset menee? tuntuu ettei näitä miehen reissuja pysty aina ennakoimaan kuten ei ovistakaan aina. Turhauttaa tavallaan, että meillä on kaks kiertoo menny sen takia mönkään. Nyt on yk4, mutta sanoisin että tämä on vasta yk1, vaikka jännitän pitääkö miehen taas lähtee reissuun ku ovis sitten oliskin tässä kierrossa (n) Oon miettiny saisko sitä miehen tavaraa jotenkin säilöttyä :D
 
@saharaa mä kyl koittasin tehä r testin dpo 9 koska jotkut saanu 8ssakin, mullakin sit taas semmonen tilanne kans et itekin vkloppuna varmaan pari otan, ja sen vuoksi teen r testin. Tosin ite oon jo vakuuttunu ettei oo tärpänny, mut just in case teen testin silti.
Okei, ehkä mäkin teen sit sinä aamuna. Tosi vaikee vaan yrittää pitää toiveet matalalla kun tajuun kyllä et tosi pienet mahikset ees mihinkään haamuun niillä päivillä mut silti tulee kirpasemaan jos ja kun sieltä se nega tulee :LOL::unsure:
 
@saharaaa @Nessu87 Mä jaan teidän kanssa myös tuon ettei mies oo aina maisemissa. Saanko kysyä, miten teillä yritykset menee? tuntuu ettei näitä miehen reissuja pysty aina ennakoimaan kuten ei ovistakaan aina. Turhauttaa tavallaan, että meillä on kaks kiertoo menny sen takia mönkään. Nyt on yk4, mutta sanoisin että tämä on vasta yk1, vaikka jännitän pitääkö miehen taas lähtee reissuun ku ovis sitten oliskin tässä kierrossa (n) Oon miettiny saisko sitä miehen tavaraa jotenkin säilöttyä :D
Meillä yritykset menee aikalailla täysin miehen kotona olon mukaan. Nyt vielä kun ovis sattu tässä kierrossa torstaille ja viikonloppusin vaan yleensä pystytään duunailee, ni se on siinä ja siinä et oisko täs nyt mitään mahiksia (n)
Olis joo kätevää jos vois vaikka johonki ruiskuun ne tallettaa ja sit oviksen aikaan töräyttää ite sisään :ROFLMAO:
 
Meillä yritykset menee aikalailla täysin miehen kotona olon mukaan. Nyt vielä kun ovis sattu tässä kierrossa torstaille ja viikonloppusin vaan yleensä pystytään duunailee, ni se on siinä ja siinä et oisko täs nyt mitään mahiksia (n)
Olis joo kätevää jos vois vaikka johonki ruiskuun ne tallettaa ja sit oviksen aikaan töräyttää ite sisään :ROFLMAO:
Kiitos kommentista. Meillä on sama tilanne ja joskus mies on pidempiä aikoja pois. Tota oon itekin miettiny että olisko se jotenki mahdollista:ROFLMAO: Vähän kun koti-inssi, mutta miten sitä spermaa pitäis säilyttää ja missä ja kuinka kauan se säilyis hmm..o_O
 
@saharaaa mulla oli samanlainen ongelma tuossa syksymmällä juhlien/juomisen kanssa. Juhlat oli dpo 8 ja tein testin ihan varmuudeksi, oli puhdas nega. Kysyin täältä neuvoa myös ja vastauksena sain että eihän tässä yrityksen aikana voi koko ajan elää "kuin olisi raskaana". Että ainakin muutaman voi hyvällä omallatunnolla ottaa. Raskautumiseen voi mennä kk, vuosi tai vaikka 2 vuotta. Aika rankkaa jos koko se aika pitäisi pidättäytyä juhlista ym. elää kuin raskaana vaikkei olekaan raskaana. Mähän tein kesällä monesti noin että jätin juhlimiset ja muut väliin kun koko ajan olin toiveikas tärpin suhteen. Nyt olen elänyt muuten normaalia elämää paitsi höllännyt vähän liikunnan kanssa kun olen vähän sellainen himoliikkuja (mut olen kyllä myös sokerikoukussa).

Mun miehellä myös reissutyö, ja mulla perus päivätyö. Välillä viikot menee niin et saatetaan nähdä vaikka esim. keskiviikkona ja sitten seuraavan kerran sunnuntaina. Jos ovis osui siihen väliin niin eihän siinä mikään auta. Mut nyt ainakin viime kuukaudet osuneet sopivasti mut toistaiseksi ilman tulosta. Mä en koskaan kerro miehelle oviksesta ettei tule turhaa painetta hänelläkään. Ehkä kuitenkin tajuaa kun oon enemmän kimpussa :)
 
@mom_89 toivon todella, että vastoinkäymiset olisivat teidän osalta nyt tässä ja saisitte toisen pienokaisen❤ tuo epätietoisuuden tila on kyllä inhottavaa:(

Ja wau @Wintersun mikä plussa! Ikinä en oo lähellekään tollasta saanut kun joskus aiemmin oon ovistestejä tehnyt.

Sanoiko joku muukin jo, että piinapäivät kuluvat liian hitaasti...
 
Täällä dpo 11 (oireiden perusteella laskettu) ja tänään tehty puhdas nega testi. Ei tullut kyllä yllärinä tuo nega, kun viime päivät on ollut niin oireettomia. Esim nyt on ollut vähäistä valkovuotoa, ei ole kipeät nännit, ei juuri ole mitään tuntemuksia kohdun seutuvilla. Eli eiköhän ne menkat sieltä ens viikon aikana ala:confused:. Meillä myös mies poissa osan viikosta mikä tuo omat haasteensa yrittämiseen.

Mitkä fiilikset muilla loppukiertolaisilla?
 
Simpat taitaa parhaiten kotioloissa säilyä siellä naisen sisällä :D;)

Jatkan innostuneella linjalla ja ostin digitestit odottamaan. Vasta 2dpo, että vielä pitää reilu viikko odottaa kyllä.
Esikoinen aikanaan tärppäsi yhdestä ainoasta yhdynnästä, mutta ikää mulla olikin vasta 20v. Tokaa sitten jumpattiin yli vuosi.
Nyt kun 30 kolkuttelee, vähän epäilyttää miten käy.
Intoilen nyt kuitenkin, kun sellainen fiilis on :LOL:
 
Meillä kans mies paljon poissa ja meillä on ihan eri rytmi muutenkin. Hän tekee yötyötä ja mä päivä-. Kyllä se tuo omat haasteensa, mut niillä mennään mitä on annettu. Alkuun meni tosi pahasti tunteisiin ku kuukaudesta toiseen epäonnistuttiin raskautumaan ja aikataulut kun oli ihan reisillään. Nyt osaa jo suhtautua vähän rauhallisemmin. Yli vuosi on nyt mennyt mut oon hyväksynyt sen et täs nyt vaan kestää. Enkä mä oo hänelle mun kiertoja selitelly. Parempi ettei tiiä.

Meillä kans juhlien täyteinen viikonloppu edessä. Menkat pitäis alkaa torstaina, mut en edes mieti muuta vaihtoehtoa enää tässä kohtaa yritystä, eli viiniä tiedossa :ROFLMAO:

@Wintersun en muista mikä teillä oli suunnitelma. Joko pääsette nyt tästä kierrosta yrittää? Vai oliko tää vasta "alkusoittoa"?
 
  • Tykkää
Reactions: Mirella92
@saharaaa mulla oli samanlainen ongelma tuossa syksymmällä juhlien/juomisen kanssa. Juhlat oli dpo 8 ja tein testin ihan varmuudeksi, oli puhdas nega. Kysyin täältä neuvoa myös ja vastauksena sain että eihän tässä yrityksen aikana voi koko ajan elää "kuin olisi raskaana". Että ainakin muutaman voi hyvällä omallatunnolla ottaa. Raskautumiseen voi mennä kk, vuosi tai vaikka 2 vuotta. Aika rankkaa jos koko se aika pitäisi pidättäytyä juhlista ym. elää kuin raskaana vaikkei olekaan raskaana. Mähän tein kesällä monesti noin että jätin juhlimiset ja muut väliin kun koko ajan olin toiveikas tärpin suhteen. Nyt olen elänyt muuten normaalia elämää paitsi höllännyt vähän liikunnan kanssa kun olen vähän sellainen himoliikkuja (mut olen kyllä myös sokerikoukussa).

Mun miehellä myös reissutyö, ja mulla perus päivätyö. Välillä viikot menee niin et saatetaan nähdä vaikka esim. keskiviikkona ja sitten seuraavan kerran sunnuntaina. Jos ovis osui siihen väliin niin eihän siinä mikään auta. Mut nyt ainakin viime kuukaudet osuneet sopivasti mut toistaiseksi ilman tulosta. Mä en koskaan kerro miehelle oviksesta ettei tule turhaa painetta hänelläkään. Ehkä kuitenkin tajuaa kun oon enemmän kimpussa :)
Joo hei tää oli muuten nyt erittäin hyvä neuvo, kiitos paljon! :)
Taidan nyt tehdä niin että jos ei mitään ”varmempia” oireita esiinny niin en tee vielä sillon testiä ja juon hillitysti :D. Tulee vaan niin paska fiilis kun negahan se silloin aika varmasti on niin menee sitten juhlatkin vähän pilalle :poop:. Yritän parhaani mukaan keskittyä kaikkeen muuhun, ettei menis ihan stressaamiseks tää. Onneks huomenna on taas arki niin menee aika nopeemmin ja saa muuta mitetittävää :whistle:.
 
Meillä kans mies paljon poissa ja meillä on ihan eri rytmi muutenkin. Hän tekee yötyötä ja mä päivä-. Kyllä se tuo omat haasteensa, mut niillä mennään mitä on annettu. Alkuun meni tosi pahasti tunteisiin ku kuukaudesta toiseen epäonnistuttiin raskautumaan ja aikataulut kun oli ihan reisillään. Nyt osaa jo suhtautua vähän rauhallisemmin. Yli vuosi on nyt mennyt mut oon hyväksynyt sen et täs nyt vaan kestää. Enkä mä oo hänelle mun kiertoja selitelly. Parempi ettei tiiä.

Meillä kans juhlien täyteinen viikonloppu edessä. Menkat pitäis alkaa torstaina, mut en edes mieti muuta vaihtoehtoa enää tässä kohtaa yritystä, eli viiniä tiedossa :ROFLMAO:

@Wintersun en muista mikä teillä oli suunnitelma. Joko pääsette nyt tästä kierrosta yrittää? Vai oliko tää vasta "alkusoittoa"?
Tiedän mistä puhut !
Täällä myös puolisolla yötyö, joten ei ole tosiaan joka ilta säännöllistä 22.30 seksiä, niinkuin yläkerran naapureilla :ROFLMAO::LOL:

@Wintersun joo testasin, mut se on nega (n)
Ehdin vähän sitäkin vaihtoehtoa jo pohtia :D
Soitan aamulla meidän klinikalle ja kysyn mitä helvettiä :confused:
 
  • Tykkää
Reactions: Mirella92 ja Minic

Yhteistyössä