Haaveena vauva 2020

Lupasin itselleni, että nyt en innostu nippailuista ja muista "oireista" loppukierrosta, vaan odottelen rauhassa... Mutta nyt yöllä heräsin jäätävään nälkään vaikka ihan hyvän iltapalan söin. Ja tämä ollu mulla takuuvarma raskausoire aiemmin :geek: kyllä on piiiitkiä päiviä! Torstai-aamuna on lupa tehdä testi, eli jonkun verran olis odotettavaa. :whistle:
Wau, kuulostaa lupaavalle! ;)
 
TOIVEENA VAUVA 2020

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

18.11.2019

Nimi ★ Kiertopäivä ★


FaBuu...........................kp 63/28
Mape19........................ kp 68/25
Vauvameille...................kp xx/28-35
Hope91.........................kp 36/32-37
taikinatonttu...................kp 27/28
nieve30..........................kp 26/30
Pampula3......................kp 25/22-26
Keltasirkku.................... kp 25/28-32
Minic..............................kp 25/28
Snanniska......................kp 25/28
rosemarie.......................kp 22/xx
Unimaa..........................kp 22/27
nessu87.........................kp 20/28
Hipposka.......................kp 20/30
Karpalo88......................kp 19/26-28
tupsahus........................kp 19/xx
Ananas90......................kp 17/25-28
W.we..............................kp 16/25
vauvahaaveilija2396......kp 16/28-30
Helmiina1978................kp 14/29
Marilainen.....................kp 14/28
HMami..........................kp 14/28
Mirella92.......................kp 13/34
Elllla..............................kp 13/30
Kasikuus.......................kp 12/28-31
Jjenn.............................kp 12/30-31
Pikkuhaave....................kp 11/xx
Ilona Eloisa...................kp 9/30
Koodikissa.....................kp 8/24
mimmi92........................kp 8/30
Haavejuttu....................kp 7/29
Amadecasa...................kp 7/34-55
Tiukuliina89.................. kp 6/31
Marrrsipaani..................kp 4/28
Tingeli...........................kp 3/34-36

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:


Mom_89.......................dpo 23
Snanniska....................dpo 8
Karpalo88....................dpo 5
Ananas90.....................dpo 3


★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
Ei se hoitaja oikein osannut puhelimessa auttaa.. kummasteli vain ja sanoi että jos haluan voidaan ultrata, mutta uskoo sen olevan rahan haaskuuta kun ensimmäisestä ovisplussasta ja normaalista ovulaation kiertopäivistä on jo sen verran aikaa :unsure:
Sanoi että paras olisi nyt odotella uuden kierron alkua ja sitten soittelen takaisin päin ja varataan ultra aikaisempaan ja katsotaan saadaanko ennustettua mahd. Irtoamispäivä.

Nyt ymmärrän teitä jotka täällä välillä kirjoittelee että "voikun uusi kierto alkaisi jo" kun omaan maailmankuvaan on niin pitkään kuulunut lause "toivottavasti se vuoto ei alkaisi" o_O

On mun hormoonitasokin nyt sellaista, että itkusta mennään nauruun ja kiukkuun koko ajan...
 
Onko kellään kokemusta tai tietoa kuumeisesta olosta ennen plussaa?

Täällä kp 27 ja dpo taitaa olla vasta 5. Voisiko olla raskausoire, kun tuntuu ihan siltä, että tänä iltana pamahtais kuume päälle? Toki nyt on influenssakausi ja kaikki. 2 flunssaa oon jo sairastanut tänä syksynä, mutta kuumetta tai lämpöilyä mulla ei oo oikein ikinä... Siksi mietityttää (n).. Enkä jaksa uskoa että oisin taas muuten vaan kipeä, kun normaalisti en saa niitä flunssakaan edes yhtä kertaa vuodessa.
 
Heipat täältä pitkästä aikaa! Mä oon täällä satunnaisesti seuraillut teidän kuulumisia, mut en oo osannut oikeen sen heinäkuun kkm jälkeen itse kirjoitella kun mieli on ollut niin maassa tämän vauvahaaveen osalta. Mutta nyt siis yk10 ja tänään tein plussan raskaustestiin!
Hirveät onnenitkut itketty heti ja sitten myös paniikit siitä jos tämäkään pieni ei pääse syliin asti, mutta koitan keskittyä siihen miten onnellinen olen edes tästä mahdollisuudesta :love::love:

Tänään on siis kp 27/25. Dpo:sta ei mitään hajua, koska ekaa kertaa ikinä en tuntenut ovista vaikka yleensä tunnen tosi selvästi.

D0014C9E-0586-431A-BB70-4CE09D2E675E.jpeg
 
  • Tykkää
Reactions: Owlet ja Mirkkuli26
Onko kellään kokemusta tai tietoa kuumeisesta olosta ennen plussaa?

Täällä kp 27 ja dpo taitaa olla vasta 5. Voisiko olla raskausoire, kun tuntuu ihan siltä, että tänä iltana pamahtais kuume päälle? Toki nyt on influenssakausi ja kaikki. 2 flunssaa oon jo sairastanut tänä syksynä, mutta kuumetta tai lämpöilyä mulla ei oo oikein ikinä... Siksi mietityttää (n).. Enkä jaksa uskoa että oisin taas muuten vaan kipeä, kun normaalisti en saa niitä flunssakaan edes yhtä kertaa vuodessa.

Mulla oli ehdottomasti tämä!
 
@taikinatonttu joo mulla ollu jossain raskaudes, luulin että oon kipeenä vaan. Ja siis nokka ihan tukossa ym. Semmonen niinku olis flunssa mut silti tuntuu ettei ihan sekään, en osaa selittää mut esim itellä tulee flunssas semmonen flunssanmaku, ja se puuttu sillon. ja joku juttu mieles vaan että ei mikään perus flunssa...

mulla ihan hirveesti tänään valkovuotoo ja semmost rihmasta limasta :confused:tosi outoa en oo muis kierrois tuollast mielestäni bongannu, mut voisko olla jotain ovislimoja jotka nyt jälkeen päin puskee valkkarin mukana pois? Raskauteen on niiiiiiiiiin minimaalinen mahis etten jaksa alkaa liikoi kuvitteleen. Toki valehtelisin jos väittäisin ettei pienintäkään toivetta ylläpitäis :LOL::giggle:oon kyl selannu paljon lima kuvia (joo hyi ällöö) mut englannin kielisilt palstoilta, koska kattavempi määrä kuvia ja infoo, esim googleen "white creamy cm dpo 6". Mulla itellä. On nyt dpo 5,joten jo senkin puolest koen et aika aikasta oireiluun...
 
Pikainen omanapailu lomalta, se on taas KP1, edelliset menkat oli niukat, mutta ei kuitenkaan mitään tiputteluvuotoa. Ja nyt muutaman vuodottoman päivän jälkeen alkoi todella runsaina . Kroppa siis totaalisen sekaisin..
 
Täällä ainakin oirehullu! Palelee töissä niin ettei ajatus kulje ja ihoa kuumottaa. Ei kuitenkaan muuten ole sellainen olo että olisin kipeäksi tulossa.
Mutta eihän tämä VOI johtua potentiaalisesta raskaudestakaan, kun on vasta 3 dpo!
Joten seuraavaksi mietin univajetta, nestehukkaa ja alkavaa diabetestä :rolleyes::D

Aika matelee!
 
Täällä ainakin oirehullu! Palelee töissä niin ettei ajatus kulje ja ihoa kuumottaa. Ei kuitenkaan muuten ole sellainen olo että olisin kipeäksi tulossa.
Mutta eihän tämä VOI johtua potentiaalisesta raskaudestakaan, kun on vasta 3 dpo!
Joten seuraavaksi mietin univajetta, nestehukkaa ja alkavaa diabetestä :rolleyes::D

Aika matelee!
niin matelee :D kiva kuitenkin innostua näistä oireista :LOL: kyllä sitä tuntee itsensä hölmöksi, kun ei mullakaan tosiaan ku dpo6/7 eli ei voi oireita juurikaan olla :rolleyes:
 
Onnittelut plussanneille :love: Ja pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille :poop:
@Wintersun illa mahtava ovisplussa! (y)

@W.we harmillinen juttu tuo ovulaatio homma :( Oletteko talletellut lähiaikoina, voisiko raskaus olla luomuna mitenkään mahdollinen tässä kierrossa vai onko tämän kierron mahdollisuudet nollassa?

Mitenköhän normaalia on että km jälkeen menkat on niukentunut ja menkkakivut kadonnut lähes kokonaan? (n) Ennen tosiaan vuoto oli runsasta edes pari päivää, lähes aina vuosin läpi yöllä vähintään kerran menkkojen aikaan. Mutta nyt km jälkeen on kahdet menkat ollut ja vuoto on ollut entiseen verrattuna hyvin niukkaa (n) Varmaan ihan normaalin rajoissa kuitenkin vielä, mutta verrattuna siihen mitä oli niin tosi outoa että niukentunut. Ja kivut hävinnyt. Pientä poltetta ollut ensimmäisinä päivinä mutta ei kunnon kipuja.
 
Täällä varovaisesti liityn joukkoonne, mies vihdoin näytti yrittämiselle vihreää valoa. Eli olen 29v kolmatta kuumeileva, aijemmat lapset 8v ja 6v. Nyt kp 29/27-30 yk 1
dposta ei tietoa, en tikuttanut vielä tässä ekassa kierrossa, talletuksia ollut kuitenkin jokatoinen päivä joten toivoa on mutta siltikään en usko että olis tärpännyt jotten niin korkealta putoa. Ehkäisy jätetty pois jo 12/2018 ja tähän asti menty "varmoillapäivillä".
 
@Nyyyti onnea tosi paljon! :love:

Mä oon kanssa ollut sellanen ”oirehullu” mut nyt yritän tässä kierrossa ottaa rauhallisemmin. Tänään aamupäivästä oli erittäin selvää pahoinvointia ja pitkin päivää nipistelee ihan selvästi. Ja muuten nyt kun mietin niin koko päivän on tullu vastaan pahoja hajuja ulkona ja myös kynsilakan haju oli niin paha että piti laittaa kokonaan pois. Mutta mulla dpo vasta sen 4 niin ei noikaan mitään meinaa, aika varmasti vaan jotain ärsyttävää sattumaa :mad:.Ei näitä kyllä turhaan piinapäiviksi kutsuta.. :LOL::confused:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Ananas90
Nyt on taas niin jännittävää aikaa monella :eek: Tänään sain bongattua aamulla ovistikkuun plussan, on kyllä aikasin jo kp13o_O Lähti se testiviiva (vai miten nää ilmastaan) muuttuu punaseks ennen sitä toista (kontrolliviivaa?), ei voinu olla erehtymättä:ROFLMAO: Pakko oli nyt vähän ottaa seurantaan kun kierrot on lyhentyny koko ajan (ja ärsyttää ku kierrot on menny hukkaan). Mutta silti muutaman vaan tehnyt nyt vklsta alkaen. Tänään täytyy varmaan kellistää mies ennenku se lähtee taas työmatkalle:geek: Sit vois yritykset kerranki osua oviksen lähelle! En silti elättele kovin suuria toiveita tän kierron suhteen :cautious:
 
Täälläkin yksi piinailija. Dpo 12 ja edellenkään en uskalla testailla. Nyt ei ole oikeastaan kummempia oireita mihinkään suuntaan. Mulla siis keltarauhashormoni kuuri päällä, ja luulen että en ole raskaana, vaan lääke pitää menkat pois. Mun normi luteaalivaiheella menkat ois siis alkaneet jo viimeistään tänään. Tänään oli vielä määrä laittaa viimeinen kapseli emättimeen, mutta mietin etten varmaan laita koska turhaan vaan vuoto pysyy pois ja ensi kierto on sitten valmiiksi sekaisin, jos munasarjat onkin jo uudessa kierrossa.

@taikinatonttu mulla on juurikin tuo flunssan tapainen ollut oireena molemmissa onnistuneissa raskauksissa. Nyt ei ole sitä eikä oikein mitään muutakaan oiretta, joten uskoa raskauteen ei ole. En tiedä miksi sitä testin tekoa niin pelkään, kai siksi kun kaikki ovikset, tallettelut ja muut meni niin nappiin tässä kierrossa joten se negan näkeminen tuntuu vaan niin pahalta. Kesällä monessa kierrossa olin toiveikas ja osasin ottaa hyvinkin rennosti tän yrityksen kanssa ja aina vaan testasin toiveikkaana negaa. Toki ihanaa se olisi jos nyt menkat oiskin raskaudesta johtuen pois. Mut kai jollain tavalla haluan vielä pitää siitä viimeisestä toivon riippeestä kiinni ja säilyttää toiveikkaan olon, ja jättää toistaiseksi vielä testaamatta (n):rolleyes:
 
Mä en kans testaile ennenku menkat on vähintään 2pv myöhässä. Mulla on kellon tarkka kierto, eli jos ne on myöhässä tiedän kyl heti. Nyt on about dpo 10 tai 11, en muista millon se ovis oli ku en merkkaa niitä mihinkään. Mut tiedän et menkat alkaa viimeistään torstaina ja jos ei pe aamuna oo vielä alkanut, sit vasta testaan (ja vaan siks kun pitää töissä nauttia kuohuvaa). Mut koska tänään alkoi jo kiukuttaa ja leukaan iski finni, tiedän et mennään ihan oikeassa aikataulussa ja PMS oireilu on alkanut :LOL:

Kannattaa yrittää pitää pään kylmänä näissä. Tai mua on ainakin auttanut että otan rennommin. Suosittelen lukemaan noita juttuja joissa on kerrottu tarkemmista aikatauluista miten raskaus alkaa. Jos tiedätte millon ovuloitte, niin muutamassa päivässä ei oo vielä tapahtunut kovin paljoa.
Yks tosi selkeä ja yksityiskohtainen on ainakin tää
https://www.vau.fi/raskaus/alkuraskaus/elaman-synty/
Ton mukaan esim. siihen, että hedelmöittynyt munasolu kiinnittyy, menee about 6pv. Oireitakaan ei siis kannata tutkailla kun vasta aikaisintaan sen jälkeen.
Ei se helppoa oo, tiedän:)
 
Rfsu oli nega, vaikka selkeä punainen testi viiva (ei kuitenkaa läheskään yhtä tumma kuin kontrolli)
Huh, toivottavasti voi huokaista helpotuksesta. Teen vielä aamulla apteekin ultran ja tuon rfsu:n samaan aikaan. (y)

Nyt aloitan kyllä jo kp3 tikuttamaan kun uusi kierto alkaa !:D
 
  • Tykkää
Reactions: Mirella92 ja Minic
no, huh! @W.we jospa se olis nyt ohi. Omituinen tapaus kerta kaikkiaan.

Onnea @Nyyyti - muistan sut

Oma napa: Sain aamulla tosiaan hedelmällisyysmonitoriin PLUSSAN. Viime kierrossa ovis oli siitä vuorokauden päästä. Taas siis sain sen kp14, mut nyt JUST tuntuu siltä, että joku räjähtää tuolla mun muniksissa. Hyvä kun pääsen kävelemään tässä iltatoimien parissa. Mieluummin istun kippurassa sohvalla ja irvistän. Onneksi on eilen talleteltu ja tänään vielä viimeistely. :whistle::love:
 
Hitsit mä laahaan perässä keskustelussa ja sit ku luen viestit läpi, en viitti osallistua keskisteluihin jotka on käyty päiviä sitten :ROFLMAO:

Ekat menkat kohta lusittu keskenmenon jälkeen. Oltiin sitä taukoa ajateltu pidettäväks, mutta ei jotenki haluis. Vois tiedustella kohta, että minne tutkimusten alotus osuis about ja voisko jo ottee peruslabrat ku niitä ei oo viel otettu.
 
Särkylääkkeen ottaminen dpo2? Kannattaako vaiko ei? Siis Panadol Zappia oisin ottamassa, vatsa ihan jäätävän kipeä ja löysällä, varmaan jotain ripulitautia teettelee ku ei ny vielä mitään raskausoireita voi olla.
 

Yhteistyössä