Haaveena vauva 2020

Mä jätän suosiolla ihan johonkin kaappiin ne testit ja käyn sit katsomassa niin kauan että oon varma et on nega. säästän jopa päiviä, jotta voin verrata uusiin testeihin.:whistle::alien: Ihan vaan siksi koska tiedän, että kaivan ne roskista - säästyn siltä tonkimiselta. :ROFLMAO:
Oon mäki joskus kokoelmaa keränny :whistle: voi olla, että taas jossain välissä siihenki jälleen päädyn. :rolleyes:
 
@W.we MITÄ?! Saatko sä useinkin noita tommosia viivoja? Toi on kyl toi selkee!! Olis nyt totta!! Koska sulse eka ovisplussa olikaan? montako päivää sitten?
Jos sen ekan plussan mukaa menis, nii nyt ois dpo13 ja ainoa seksikerta tässä kierrossa päivää ennen ovista.

Mutta tosiaan roskiksesta löytynyt reilu 5h testaamisen jälkeen, joten en toiveita vielä nosta.. flo ennustanut kolme päivää että "kuukautiset saattavat alkaa tänään" mutta torstaina jos kierto olisi normaali pitäis vasta vuotaa :cautious:

@pikkuhaave @Mohan toivotaan et keskiviikkona taikoisin samalaisen testiajalla :love:
 
Minä vielä seuraan täällä keskustelua, koska yritys ajat vielä vahvasti mielessä. Ja nyt on pakko ihan kommentoida.. @W.we ei vaan VOI olla mikään viivanpaikka!!! Ei voi! Siis apuja, en tajua miten voit olla testaamatta keskiviikkoon asti. Enkä tajua miten voit tehdä tämän meille muille, jotka selkeästi täällä seotaan sun puolesta :LOL::love:

Toivon tosi kovasti, että this is it! :love:
 
  • Tykkää
Reactions: W.we
No odotellaan keskiviikkoon sitten  ymmärrän tpki @W.we varovaisuuden ettei haluu vielä liikaa innostua, mutta niin mäkin ton kyllä plussaksi miellän, ei ainkaan viivanpaikka ole vaikken ikään oo livenä viivapaikka nähny... Mut roskis haamuista on kokemusta  .Toivon/toivomme todella että tuo on plussa joka vahvistuu
 
Aloititteko heti pillereiden jälkeen yrityksen vai odotitko ensimmäiset luomut? Itse en jaksa odottaa niitä ensimmäisiä vaan koitetaan jo tässä muutaman päivän sisällä pillereiden lopetuksesta ja mennään ihan samalla linjalla, kuin pillereidenkin aikaan. Tosin me ei miehen kanssa asuta vielä yhdessä joten kerrat on harvassa.
Heti aloitettiin. Ovulaatiota oon tikuttanut enemmän tai vähemmän tässä nyt reilut 2,5vuotta ja vasta nyt ekassa letrokierrossa sain ovulaatiotestiin plussan. Mulla siis ovuloimattomuutta. Toivotaan, et sais viikonlopulla myös ekan plussan raskaustestiin. :love:
 
Heti aloitettiin. Ovulaatiota oon tikuttanut enemmän tai vähemmän tässä nyt reilut 2,5vuotta ja vasta nyt ekassa letrokierrossa sain ovulaatiotestiin plussan. Mulla siis ovuloimattomuutta. Toivotaan, et sais viikonlopulla myös ekan plussan raskaustestiin. :love:
Mekin aloitetaan nyt ihan suorilta ja jännitän sitten ekoja luomuja jos niitä edes tulee. Minulla ei ole mitään hajua missä vaiheessa ovikset saattas olla, kun en ole niitä koskaan ennen seurannut.
 
@Piipaa93 oma mieheni ei ollut varma haluaako lapsia ennen minun tapaamistani. Puoli vuotta kun oltiin tapailtu, niin totesi kuitenkin haluavansa :barefoot: heti ei kuitenkaan aktiivisesti suunniteltu aikataulua, että milloinka tämä sitten olisi ajankohtaista, mutta kun yhteen muutettiin reilu vuosi sitten, niin melko pian sen jälkeen todettiin, että mitä turhia viivyttelemään. Ei vaatinut suurta aivopesua siis osaltani :LOL: Oltiin kuitenkin siinä vaiheessa jo hieman vajaa kolmisen vuotta oltu yhdessä, ja eipä tässä nuoremmaksikaan enää tulla. Itsellä myös kummittelee mielessä, kun oma äitini sai minut 33-vuotiaana, eikä sen jälkeen edes hedelmöityshoidoin saanut enempää lapsia, että mitä jos meillä on sitten suvussa taipumusta siihen, että hedelmällisyys heikkenee jo aikaisin...
Ja minulle ainakin gyne sanoi, että rohkeasti vaan heti yrittämään kun ehkäisy pois, vaikka ei mitään hajua omasta kierrosta. Että jos vain kolmesti viikossa tallettelee, niin kyllä se napsahtaa, vaikkei tietäisikään omaa kiertoaan. Työtilanteiden takia ei kuitenkaan aloitettu vielä kesällä, vaan vasta nyt lokakuussa, niin ehti oma kiertokin tulla tutuksi ennen kuin aloitettiin.

@W.we wau! Vaikka itsellä ei ole viivanpaikoista eikä haamuista kokemusta, niin kyllä tuo todellakin näkyy! Peukut ja varpaat pystyssä täällä odotellaan keskiviikkoa!:love:
 
  • Tykkää
Reactions: W.we
Meillä miehellä meni varmaan 7v tajuta edes se että haluaa lapsen. Sit kun tajus että mä haluun niin alko siitä itekin puhumaan ja lopulta oli se joka puhu mut tähän yrittämiseen. Nyt on sit ollu mun homma suostutella lapsettomuushoitoihin. :D
 
@hemuliina90 Miehelläni oli aivan sama tilanne ennen meidän tapaamista. muutaman kuukauden jälkeen keskusteltiin asiasta ja selvisi että molemmat halutaan lapsia. Asiasta puhuttiin välillä ja annoin aikaa sulatella. Nyt sitten viime kuussa häneltä sain luvan lopettaa pillerit. Luulen, että lopulliseen päätökseen vaikutti se, että hänen serkulleen on tulossa lapsi sekä minun veljelle. Emme asu vielä yhdessä joten yhdyntä kertoja ei todennäköisesti saada useaa kertaa viikossa.
 
Meillä on mies ollut koko 10v yhdessäolo ajan valmis lapsen tuloon milloin vain:love:
Itse kypsyin ajatuksella vasta vuosi sitten kun jätin pois e-pillerit ja voi että kuinka raa'asti tajusinkaan keväisen keskenmenon myötä, kuinka paljon vauvaa kaipaankin.. :cry:

Kierrot siis pidentyneet km:n jälkeen ja viimeiset kaks kiertoa ollu ensin 37pv ja sitten 40pv.. Nyt kun on kp43 eikä menkkoja ole kuulunut, puhuin miehelle että teen testin huomenna aamulla. No mies on tässä jo kysellyt muutaman päivän että onko menkat tulleet ja nyt siis kun tuon sanoin niin ehdotti että tekisinkin testin jo tänään illalla.. No aiemmin sanoin että himotestaaminen on vaihtunut päinvastaiseksi ja olen alkanut pelkäämään sitä:unsure: no löysin kaapista kaksi testiä: pregcheckin sekä clearbluen. Sanoin miehelle että teen nyt illalla n. 4h pidätyksellä tuon pregcheckin ja aamulla teen clearbluen sitten.. Melkein tärisin kun oottelin testin tulosta ja pelosta tuli totta: negahan sieltä tuli:cry::cry: en tiedä mitä ajatella, kun menkat loistaa poissaolollaan ja ei oo mitään merkkejä mistään pms oireista mitä on aiemmin ollu kierroissa.. Ja aamusin on hieman etova olo syödä. Vai tekeekö se mieli taas tepposia:unsure: en tiedä nyt missä mennään, en kestä tätä epätietosuutta.. :poop:
 
@W.we Oho, ompas selkeä roskishaamu! Jospa kuitenkin..

Mä tein nyt illalla vielä muutaman tunnin pidätyksellä digin. Ajoittain tulee aivan järkyttäviä vatsakipuja. En saa edes miehelle vastattua kun iskee ihan puskista ja hyvä kun hengitettyä saa. Muistuttaa niin endometrioosikipuja pahimmillaan.. Voi kumpa tämä pieni ihmisen alku olisi nyt tarpeeksi sitkeä sissi ja pysyisi matkassa mukana vaikka oma keho onkin niin viallinen.. <3 Pakko taas huomenna aamulla tehdä testiä.. Pelko on todella suuri.

nimetön.png
 
  • Tykkää
Reactions: Hope91
@Handeli83
Mä jotenkin koin samalla lailla että halusin äkkiä raskaaks että pääsisin pois ei niin viihtyisistä töistä ja äitiyslomalle. Sit niin ei kuitenkaan käynyt vaan puolentoista vuoden jälkeen vaihdan työpaikkaa sen sijaan. Mitään taukoa tähän yritykseen ei kuitenkaan tule vaan jos nyt koeajalla raskautuisin ja saisin sen vuoksi potkut niin se työpaikka ei kyllä olisi minulle ollut se oikea muutenkaan. Jännittää vaan että pärjäänkö siellä muuten.
Onnea uudesta työstä ja paljon tsemppiä sinne! Uskot itseesi ja hyvin menee. Ihan samoissa ajatuksissa kyllä ollaan. Nyt olen ekan työhakemuksen sitten lopulta laittanut menemään ja käynnistänyt uuden työn haun, kun pakko vain edetä elämässä. Sitä ei vain ihan heppoisesti uskalla irtautua, kun pelkään myös tuota mahdollista koe-ajalla raskaaksi tulemista. Toisaalta jatkuva stressi ja paha olo nykyisessä työssä ei varmaan sekään taas auta raskautumista. Haussa nyt voi tovi mennä, että katsotaan kuinka käy. Elämää ei saisi vauvahaaveen vuoksi laittaa holdiin, mutta kyllä se väkisinkin vaikuttaa ja ohjaa suunnitelmia. :/
 
Meillä on yritys nyt tauolla.. On aika surullinen olo. Mut mies haluaa seksiä käytännössä kerran kuussa ja vaikka on yritetty lisätä niin ne kerrat ei sit ainakaan onnistu. Ja sitä ei sit meinaa oma kupoli kestää. Oon koittanut houkutella lääkäriin, että tulis vaikka hormonitasapainoon selvyyttä.

Mun oma tausta on sellainen, että oon aina halunnut äidiksi, mutta oma terveystausta on sellainen, että se ei aina ole ollut mahdollista. Olin pitkässä parisuhteessa, joka osin kaatuikin sitten siihen, että ex ei halunnut lapsia mun kanssa.

Nykyinen avomies on aina tiennyt, että haluan lapsia ja reilu vuoden yhdessäolon jälkeen hän totesi, että on hyvä aika alkaa yrittää. Olin aluksi onneni kukkuloilla, että vihdoin pääsen yrittämään.. Noh, ehkä nää tilanteet ratkee et oikeesti päästäis yrittään taas. Ja adoptioneuvonta on harkinnassa
 
@W.we ihan selkeä viivahan siinä. Teille kyllä niin soisi jo plussan!! Toivotaan parasta. :love:

Mä testasin tänään vielä one stepillä puhtaan negan. Voi missä ne mun menkat viipyy. Pelottaa, että koko kroppa on sekaisin. Täytyy keskiviikko-aamuna taas testata, jos ei ennen sitä näy menkkoja. Tänään meinasin ostaa kaupasta pregcheckejä, mutta oli vaan yksi kassa ja tuttu kassaneiti niin piti jättää ostamatta :LOL: no, eipähän tuu huomenna vielä testailtua...
 
@W.we ihan selkeä viivahan siinä. Teille kyllä niin soisi jo plussan!! Toivotaan parasta. :love:

Mä testasin tänään vielä one stepillä puhtaan negan. Voi missä ne mun menkat viipyy. Pelottaa, että koko kroppa on sekaisin. Täytyy keskiviikko-aamuna taas testata, jos ei ennen sitä näy menkkoja. Tänään meinasin ostaa kaupasta pregcheckejä, mutta oli vaan yksi kassa ja tuttu kassaneiti niin piti jättää ostamatta :LOL: no, eipähän tuu huomenna vielä testailtua...
Keskiviikkona sit jännäillään ! :D
Mäkin meinasin jo tänään sortua ruokaostosten yhteydessä, mutta kassatäti myös tuttu ja siltä olen varmaan jo kerran tässä kierrossa ostanut, niin ei enää kehdannut :ROFLMAO: prismaa sit vaa huomenna itsepalvelukassoille :p
 
VAUVA 2020

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

26.11.2019

Nimi ★ Kiertopäivä ★


Mape19........................ kp 76/25
Vauvameille...................kp xx/28-35
Hope91.........................kp 44/32-37
Minic..............................kp 33/28
Snanniska......................kp 32/28
rosemarie.......................kp 30/xx
Unimaa..........................kp 30/27
nessu87.........................kp 28/28
Hipposka.......................kp 28/30
tupsahus........................kp 27/xx
Ananas90......................kp 25/25-28
W.we..............................kp 24/25
vauvahaaveilija2396......kp 24/28-30
Helmiina1978................kp 22/29
Marilainen.....................kp 22/28
HMami..........................kp 22/28
Mirella92.......................kp 21/34
Elllla..............................kp 20/30
Kasikuus.......................kp 20/28-31
Jjenn.............................kp 20/30-31
Ninnanen.......................kp 19/24-30
Pikkuhaave....................kp 19/xx
Koodikissa.....................kp 16/24
Haavejuttu.....................kp 15/29
Amadecasa...................kp 15/34-55
Tiukuliina89.................. kp 14/31
hemuliina90...................kp 13/28
Marrrsipaani..................kp 12/28
Tingeli...........................kp 11/34-36
mimmi92........................kp 9/30
Masu90.........................kp 7/27-30
Nenskuli.........................kp 7/ ?
Keltasirkku.................... kp 6/28-32
taikinatonttu...................kp 1/28

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:


Ananas90.....................dpo 11
Helmiina1978...............dpo 7
Ninnanen.....................dpo 4
pikkuhaave...................dpo 0


★★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä