Haaveena vauva 2020

Viestiketju alueella 'Vauvakuume' , aloittaja Purrri, 07.03.2019.

1. nieve30

nieve30 Jäsen

Rekisteröitynyt:
    08.07.2019
    Saadut tykkäykset:
    44
    Äläpä muuta sano! En minäkää ole saanu ikinä aiemmin mitään, mutta nyt tosissaan yllättio_O

• Tykkään Tykkään x 2
    • List
  2. Hedvig

Hedvig Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    06.07.2019
    Saadut tykkäykset:
    58
    @Pampula3 tosi raastavalta kuulostaa kyllä tilanteesi! Sydämestäni toivoisin teille vielä plussaa, ja että miehesikin vielä tahtoisi/jaksaisi yrittää. ❤

Minäkin pelkään, että on jo liian myöhäistä kun meilläkin on ikää, mutta viime keväisen raskauden perusteella uskallan vielä toivoa onnistumista. En tiedä pitäisikö kuitenkin käydä jossain tutkimuksissa, kun aiemmin ollut kierrossa jotain häikkää..

3. Hedvig

Hedvig Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    06.07.2019
    Saadut tykkäykset:
    58
    Tänään tuli kaupassa vastaan perhe, joilla oli ultra-aika ennen meitä äitiyspolilla viime keväänä. Nyt heillä oli ihana pallero tuhisemassa kopassaan :love:Meillä muisto menetyksestä, eikä uutta odotusta :(

• En tykkää En tykkää x 11
    • List
  4. Pampula3

Pampula3 Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    08.09.2019
    Saadut tykkäykset:
    80
    Paljon voimia sinnekin ja kiitos tsempeistä. Kuinka pitkällä teillä raskaus oli silloin keväällä? Toivottavasti uusi plussa tulis teille jo pian :love:

5. Pampula3

Rekisteröitynyt:
    08.09.2019
    Saadut tykkäykset:
    80
    Ja tuohon mun aiempaan viestiin viitaten vielä. Ettei jäisi väärää kuvaa niin mun mies on maailman paras ja omistautuvin isä meidän lapsille. Hän on niin läsnä ja satalasissa lasten kanssa koko ajan ettei ymmärrä miten aika voisi enää kolmannelle riittää. Meillä on yksi kaveriperhe jossa on neljä lasta, mutta siellä mies ei osallistu arjen pyöritykseen samoin kuin meillä. Ja heillä mies sanonut et ihan sama kuinka paljon lapsia "tulee". Tämä siis vain yksi esimerkki. Meidän kohdalla ymmärrän mun miehen näkökulman kyllä, kun haluaa että oikeasti lasten kanssa sit ollaan jos lapsia saadaan. Mut haluan uskoa että myös monilapsisessa perheessä voi olla hyvä ja omistautuva vanhempi.

Ja anteeksi tämä viesti vähän aiheen ulkopuolelta. Tuntuu vain että aiempi kommenttini oli niin mustavalkoinen et oli pakko vähän tarkentaa.

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  6. Kasikuus

Kasikuus Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    08.09.2019
    Saadut tykkäykset:
    175
    @Pampula3 Voi kunpa se plussa teille tulisi :love: Sitä toivon ihan kaikille täällä :love::love:
    Kyllä sitä itelläkin käynyt monta kertaa mielessä, että mitäs jos ei koskaan enää pientä saa. Nyt kun on hyvä parisuhde ja saisin kokea sen raskauden, jossa toinenkin olisi täysillä mukana ja välittäisi, niin ei meinaa millään kuulua :unsure: Kyllä silloin tärppäsi 4krt HETI, kun olit parisuhteessa, jossa olit niin yksin ja teit lähestulkoon kaiken yksin. Jälkikäteen miettinyt, et olenpa ollut tyhmä.. Siltikään en ikinä vaihtaisi päivääkään pois, koska sit minulla ei olisi näitä kolmea rakasta :love:
    Alkuvuodesta kävin sen tunneryöpyn läpi, etten voi saada lapsia, kun tk lääkäri sanoi, että en saa tehdä 3 leikkauksen jälkeen, kun riskit niin isot. Ei kuulemma ultraus auta arvioimaan. No pari viikkoa olin aivan masentunut ja päätin, että en anna periksi näin helposti. Sain lähetteen naistenpolille ja siellä näytettiin vihreää valoa :rolleyes: Nyt alan tuntemaan samoja fiiliksiä, että ehkä niitä ei ole meille enää tarkoitettu ja kroppa suojelee itseään riskeiltä :unsure: On tää kyl tosi raastavaa, yk7 alkoi pari pvä sitten.
    Voimia sinulle tilanteeseesi :love:

@nieve30 On kyllä melko selkeä "viivanpaikka" :whistle: Mitäs jos vaikka olisikin :love: Ite en ole noihin testeihin saanut mitään.

7. nieve30

nieve30 Jäsen

Rekisteröitynyt:
    08.07.2019
    Saadut tykkäykset:
    44
    @Kasikuus itsekin toivon että olisi jotain eikä pelkästään viivanpaikkaa.:D

8. mimmik

mimmik Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    28.06.2016
    Saadut tykkäykset:
    164
    Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille (n)o_O
    @Hedvig voi ei :cry: Voimia tilanteeseen ja toivon teille kovasti plussaa pian ❤️
    Onnea plussista ja tarrasukkia matkaan :barefoot:
    :love: @Arooni @Liisa85@Shibali ja @Titi-Love :love:

Täältä vähän kuulumisia , pientä pahoinvointia on välillä :sick: :LOL: 5.12 ois eka neuvola mitenkähän jaksaa siihen asti oottaa :)

Viimeksi muokattu: 09.11.2019
  9. mimmik

mimmik Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    28.06.2016
    Saadut tykkäykset:
    164
    Tsemppiä kovasti kaikille tilanteisiin ja kovasti plussatuulia tänne ❤️ :love:

10. Nessu87

Nessu87 Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    16.07.2015
    Saadut tykkäykset:
    224
    @Kasikuus mulla sama homma. . Lastenisä ei paljoo apuna ollut tein kaiken pääasiassa iteraskaudesta oli innoissaan ja selaili neuvola paperit ja kirjatkin läpi . No tokan kohil oltiinki erotti vähä ennen ku tuli plussa, mutta nuoreman syntymän jälkeen meni vuosi, kunnes exä ite tokas että "enhän mä edes tunne tota lasta... " (nuorempaa) sen jälkeen alkoi lapsia näkeen nykyään kyllä tapaa lapsia säännöllisesti, osallistuu enempi ku mitä sillon ku yhes oltiin. En silti tekis, mitään toisin, juurikin siks koska ei olis noit kahta <3 nyt sitten on mies joka varmasti ois 100% läsnä mukisematta... Uskon että voin raskaaksi tulla vielä, mut kieltämättä oon ite ottanu paineita et jos en voiskaan raskautua? Nykysellä ei omia ole joten ois kurja jos jäis ilman "mun takia" :sick::unsure:

11. Unimaa

Unimaa Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    18.11.2016
    Saadut tykkäykset:
    71
    Onnea @Shibali :love:

Mulla myös ajoittain huolen aiheena tää oma ikä. Nyt kun vihdoin alettiin yrittämään niin oon miettinyt että miten kauan sitä jaksaa jos ei tärppiä kuulu. Ei olla sovittu mitään takarajaa mutta kyllähän se raja jossain vaiheessa varmaan tulee vastaan. Vaikka oonkin niin onnellinen meidän kahdesta lapsesta niin toivon, ettei siitä kolmannen haaveesta tarvitsisi kuitenkaan luopua.

12. Shibali

Shibali Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    22.09.2019
    Saadut tykkäykset:
    50
    Kiitos! :love: Mullahan on kans ikää jo 39v ja miehellä 46v niin toki tässä jännittää että meneekö kaikki hyvin ja kun kyse on meidän esikoisesta niin lisää vielä jännitystä. Mutta nyt on oudon tyyni ja onnellinen olo. Pitää nyt vaan nauttia ja toivoa parasta :love:
    Toivottavasti teilläkin pian tärppää ja saatte kolmannen ihmeen luoksenne :love:

13. Unimaa

Unimaa Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    18.11.2016
    Saadut tykkäykset:
    71
    Toivotaan niin:love:
    Ja todellakin nyt vaan yrität miettiä hyviä juttuja ja nauttia:) se tunne kun on saanut plussan testiin on niin mahtava ja kutkuttava, kun on oma pikkusalaisuus kyydissä:love:

14. Liisa85

Liisa85 Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    03.11.2019
    Saadut tykkäykset:
    18
    Onnea plussasta @Shibali (y) ja tsemppiä @nieve30, toivottavasti tulee seuraavaksi väriäkin! Peukut pystyssä myös @Pampula3 ja muut, joilla jännät hetket käsillä.

Täällä vihdoin kaikki vuoto ja oikeastaan muutkin oireet loppuneet. Täytyy tehdä toinen testi pois tuolta kuleksimasta vaikka maanantaina ja toivottavasti on vahvistunut. Vähän huolestuttaa tällä hetkellä, mutta kovin aikaistahan tässä vielä on.

Mäkin oon sekoillut nimimerkkien kanssa, kävin muokkaamassa oikein.

• Ihana! Ihana! x 6
    • Tykkään Tykkään x 1
    • List
    Viimeksi muokattu: 10.11.2019
  15. Hedvig

Hedvig Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    06.07.2019
    Saadut tykkäykset:
    58
    Kiitos! :love: Kaiketi olisi pitänyt olla n. rv 8 (kiertoni oli tuolloin ihan sekaisin, mutta hedelmöitymispäivän mukaan tuo arvio). Alkio vastasi kuitenkin vain viikkoja 6+0 :confused: No, varhaisessa vaiheessa keskeytyi joka tapauksessa. Ihan hyvin päästiin siitä ylikin, mutta selvästi asia on noussut uudelleen pintaan nyt, kun tapahtumasta tuli puoli vuotta, eikä uutta raskautta ole kuulunut.

16. Ilona Eloisa

Ilona Eloisa Jäsen

Rekisteröitynyt:
    18.09.2019
    Saadut tykkäykset:
    39
    Sain tänään sylitellä ja vähän opetella vaatteiden vaihtoakin 6 viikkoiselle murulle. Oli ihanaa ja kyllä valtavasti haluaisin että meilläkin tärppäisi ja saataisiin oma pikkuinen.

17. Pampula3

Rekisteröitynyt:
    08.09.2019
    Saadut tykkäykset:
    80
    Mulla ihan samanlaiset ajatukset! Minkä ikäiset lapset teillä on?

18. KirJoh89

KirJoh89 Jäsen

Rekisteröitynyt:
    19.12.2018
    Saadut tykkäykset:
    69
    Sain tosiaankin oviksen tikutettua, ja myös hyödynnettyä, toivottavasti sillä olisi positiiviset seuraukset. Nyt dpo 8. Dpo5 tuli oikealle puolelle voimakkaita nippailuja, dpo 7 repäisytuntemuksia oikealle ja tänään heräsin jatkuvaan nippailuun oikealta. Eilen tuli myös pieni läntti veren sekavaa juttua pikkuhousun suojaan ja tais toiveet tälle kierrolle herätä aika suuriksi. Jospa tää kierto olis se meidän plussa kierto . Kierto pääsääntöisesti 28 vrk, nyt kp 21. Ehkä to pääsee jo innokkaana testaamaan, vaikka kp 28 vasta 17.11 su.

• Tykkään Tykkään x 7
    • Ihana! Ihana! x 4
    • List
  19. Liisa85

Liisa85 Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    03.11.2019
    Saadut tykkäykset:
    18
    @KirJoh89 Kuulostaa kyllä lupaavilta oireilta, pidetään peukut pystyssä (y)

20. Satutäti83

Satutäti83 Vieras

Heippa!

täällä kovasti harmittelin alkuviikosta, kun näytti, että menkat alkaa. Muutamana päivänä pari tippaa ja se oli siinä. Tein negatiivisen ovistestin maanantaina dpo9 (kun muuta ei löytynyt sillä hetkellä) ja se oli niin negatiivinen kuin olla voi...

En uskaltanut testata kun vasta eilen, kun menkat 4 päivää myöhässä. Viime kierrossa olivat 5 päivää myöhässä, joten en viitsinyt hätäillä. Ettei taas tarvitse pettyä...
    Outo hengästyminen ja etova olo sai mut kuitenkin testaamaan jo eilen. Ja plussahan sieltä tuli!!! OneStep näyttää tänään edelleen suht haaleaa viivaa, mutta CB näytti tänä aamuna ”raskaana 2-3”. Pakko se kai on uskoa! <3

Kuvassa onestep testit eiliseltä (aamu ja ilta) + tämä aamu:
    https://aijaa.com/9VpO8S

Niinpä laitoin kaikki positiiviset kolme testiä lahjalaatikkoon ja annoin miehelle tänä aamuna isänpäivälahjaksi!

Nyt toivotaan parasta, että pysyy mukana. Mulla siis ikää 36v. ja olin valmistautunut pitkään odotukseen. Toisesta yrittämästä tärppäsi!

Tsemppiä ihan hullunlailla teille kaikille! Ja onnea muille plussanneille!

21. Nessu87

Nessu87 Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    16.07.2015
    Saadut tykkäykset:
    224
    Onnea plussaneille! Hyväettä täältä väki vähenee... Itellä On kp 12, jotenkin fiilis ettei täat kierrostakaan nappaa. Mähän näin sillon elokuus unta että mun laskettu aika oli 5-6 elokuuta, olin raskaana ku näin ton unen (sillon oli toukokuun 11pvä LA) , ois ollu kyl jännä jos tärppäistäs kierros, mä tarkistin nimittäin laskurilla niin 5 pvä olis laskettu jos plussa tulis tälle kuulle  :p:LOL:noh, katotaan miten käy, ovis testeis ei plussaa oo näkyny ja kuivaa on :unsure: oon oikeestaan pistäny tosi pienelle mun toivon kipinät, mut gynelle tiistaina ja yritän saada terolutit tai letrot avuksi. Mieluten letrot tietty :ROFLMAO:

22. mom_89

mom_89 Jäsen

Rekisteröitynyt:
    02.11.2016
    Saadut tykkäykset:
    36
    Dpo 15, ei menkkoja, ei plussaa. Huoh...

• En tykkää En tykkää x 8
    • List
  23. HaaveetKaatuu

HaaveetKaatuu Vieras

Mä oon nyt huomannu, että tänne tulee porukkaa suunnilleen dpo5 tai dpo7 että "oon taustaillu, mut nyt meillä kyllä alkaa yritys" Kun on ihan selvästi jo hajulla, että saattaa olla tärpänny. Ja sitten kas kummaa, dpo 11 jälkeen näiltä ihmisiltä tulee viesti et "siis omg positiivinen testi"
    Kyllä tänne varmasti saa kaikki tulla ketkä haluaa, mut teille on omatki ryhmänne. Menkää suoraan odottajiin. En ymmärrä, että pitää tulla leijumaan tähän ketjuun kuinka mystisesti tärppäs heti, vaikka on liitytty kaksplussalle ja tähän ketjuun dpo9. Täällä on kuitenkin porukkaa jotka on kurjotellu näihin haaveina vauva -ketjuihin monta vuottakin.
    Tää on vaan mun mielipide, ei tarvii sit vetää suunnattomia herneitä nenään

• En tykkää En tykkää x 4
    • List
  24. mursutin

mursutin Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    23.04.2019
    Saadut tykkäykset:
    65
    Minusta tämä ”haaveena vauva 2020” on yleinen ketju ihan kaikille vuoden -20 vauvasta haaveileville. Halutessaan voi kirjoitella tarkemmin eriteltyihin ryhmiin, esim. itse olen kirjoitellut myös keskenmenon jälkeen kuumeilevien ryhmässä. On myös lapsettomuusryhmää jne.. Monet kirjoittelee oviksen jälkeen sen takia, että haluaa jakaa jännitystä muiden kanssa ja oviksen jälkeiset ajat on sellaisia joista on enempi kirjoitettavaa, ei leijuakseen. Toivoisin että tässä ryhmässä säilyisi hyvä henki ja tämä pysyisi ryhmänä, johon kaikenlaisessa tilanteessa olevat ovat tervetulleita❤️

• Ihana! Ihana! x 8
    • Tykkään Tykkään x 3
    • List
  25. Ilona Eloisa

Ilona Eloisa Jäsen

Rekisteröitynyt:
    18.09.2019
    Saadut tykkäykset:
    39

Miten sulla menee itsellä tällä hetkellä, onko tilanteeseenne löytynyt joku ratkaisu?

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri