Haaveena vauva 2020

Viestiketju alueella 'Vauvakuume' , aloittaja Purrri, 07.03.2019.

1. Pampula3

Pampula3 Jäsen

Rekisteröitynyt:
    08.09.2019
    Saadut tykkäykset:
    67
    Lapset jo 9- ja 6-vuotiaat. Mä oon kuumeillu ja yrittäny suostutella miestä jo yli pari vuotta. Yritystä nyt siis vasta 8kk mut tuntuu jo ikuisuudelta kun odotin niin monta vuotta tätä et voidaan edes yrittää. Välillä mietin et oisko saatu vauva helpommin jos mies ois suostunut aiemmin... Mut turhaa jossitella... ei välttämättä ois onnistunut siltikään yhtään helpommin. Eli juurikin näin, olen tavallaan jo tosi onnellinen tästä pelkästä yrityksestä, ei sitten tarvitse kiikkustuolissa pohtia oisko kuitenkin pitäny yrittää. Ja myös kiitollinen miehelleni et olis valmis toteuttamaan mun haaveen vaikkei se hänen oma toive alunperin ollukkaan. Aika näyttää miten käy. Mut toivon parasta kaikille ❤️

2. anscu

anscu Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    28.07.2015
    Saadut tykkäykset:
    87
    Hei! Mäkin aattelin tänne kirjoittaa! Mä siis 32v, ja meillä lapset syntyneet vuonna 2016 ja 2018. Oon jo pidempään haaveillut kolmannesta lapsesta, mutta mies ei oo vielä samoilla linjoilla. Miettii taloudellista tilannetta yms, oon siis ite ollut kotona esikoisen syntymästä lähtien, joten onhan se tietty tärkeä pointti. Vaan ei auta mun vauvakuumeiluun, tuntuu kuin meidän joukosta puuttuisi vielä joku <3
    Onko teillä muilla ollut tällaista, joilla kolmas tai useampi haaveissa, että mies ei oo heti samoilla linjoilla? Kauanko meni että oli?

Ikionnellinen olen meidän kahdesta pienestä, he ovat rakkainta maailmassa<3 se tunne kolmannesta vain on kova <3

• Tykkään Tykkään x 3
    • List
  3. Töppönen.

Töppönen. Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    04.05.2019
    Saadut tykkäykset:
    16
    Minäkin voisin tulla myös tälle puolelle juttelemaan: harvakseltaan olenkin jo esikoista toivovien keskustelussa käynyt kirjoittelemassa. :)

Meillä on nyt miehen kanssa puoli vuotta yritystä takana, yk7 menossa. Alun optimismi on hyvinkin jo karissut ja ollaan huomattu, että eipä tämä lapsi-projekti niin yksinkertainen ja helppo olekaan. Tänään erityisesti harmitus/suretus/suuttumus päällä, kun kierto näyttää noudattavan samaa kaavaa kuin aiemmatkin kierrot. Lauantaina pitäis alkaa menkat (nyt dpo 9) ja aina näin 6-7 päivää ennen kuukautisia mulla tulee kohtuullinen määrä ruskeaa/veristä vuotoa. En tiedä, eikä gyne tiedä, mistä vuodosta on kyse, mutta joka kuukausi sama juttu tämän yrityksen aikana. Kokemuksesta tiedän, että parin päivän sisällä vuoto loppuu ja toiveet taas nousee. Ja sitten alkaa menkat. :(

Mutta siis näillä iloisen keveillä fiiliksillä liityn keskusteluun. :LOL::whistle:

• Tykkään Tykkään x 6
    • Ihana! Ihana! x 2
    • List
  4. vierailija

vierailija Vieras

Toivottavasti pian tärppäis Töppönen!

5. anscu

anscu Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    28.07.2015
    Saadut tykkäykset:
    87
    Oho, multa lähtikin jo viesti, vaikken ollut vielä kirjautunut! Mutta siis minä se olin, joka sanoi ton ylemmän, että toivottavasti pian tärppäis Töppönen, pidetään peukkuja, että tästä kierrosta(y):love:
    Varmasti rankkaa, kun ei tiiä mistä se vuoto johtuu, eikä gynekään :unsure:

6. Elllla

Elllla Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    05.08.2019
    Saadut tykkäykset:
    23
    Tiedätkö mistä sun vuoto johtui? Mikäs sulla muuten tilanne nyt? Anteeksi, olet varmaan kertonut jo, mutta mennyt mulla ohi.
    Äsken oli pakko tehdä lyhyellä pidätyksellä, nega. Ajattelin tehdä vielä joku päivä aamupissasta.

7. Snanniska

Snanniska Jäsen

Rekisteröitynyt:
    28.06.2019
    Saadut tykkäykset:
    54
    Mä päätin, että jos tästä kierrosta en plussaa, ensi kierrossa jätän ovistikut kaappiin. Mä nimittäin stressaan noista ihan liikaa. :unsure: Lauantaina tuli lähes plussa, mutta viivat ei kuitenkaan ihan samanvahvuisia. Eilen sit oli jo haaleampi ja nyt äsken tein, niin ei juuri ollenkaan ollut enää toista viivaa, haaleana näkyi. Eli voiko lauantaina olla ovis ollut, vaikka se ei ihan ohjeiden mukainen plussa ollutkaan (n) jotenkin nyt ei kauhean vahva fiilis ole tästä kierrosta, vaikka talleteltu on joka toinen päivä viikon verran.

8. Wintersun

Wintersun Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    10.02.2018
    Saadut tykkäykset:
    1 328
    Voi olla! Mitkä testit sulla on käytössä? Oisko kuvaa siitä oletetusta plussasta?

Mulla ei tule aina one stepeillä eikä rfsu:lla oikeaoppinen plussa. Ja välillä esim eka testi on melkein plussa ja illalla plussa, aamulla taas haaleampi. Silloin jos olisi testannut vaan kerran päivässä, ei olisi huippua saanut kiinni.

9. Snanniska

Snanniska Jäsen

Rekisteröitynyt:
    28.06.2019
    Saadut tykkäykset:
    54
    @Wintersun One stepin testi kyseessä, mutta en hoksannut ottaa kuvaa sillon. :(

10. Helmiina1978

Helmiina1978 Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    21.07.2016
    Saadut tykkäykset:
    367
    huomenta.
    En oo ehtinyt linjoille eilen. Soori!
    Yritän nyt päivittää tälle päivälle; katsotaan miten onnistuu.

Onnittelut @kukapakuka !:love:

11. Helmiina1978

Rekisteröitynyt:
    21.07.2016
    Saadut tykkäykset:
    367
    TOIVEENA VAUVA 2020

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

11.11.2019

Nimi ★ Kiertopäivä ★

Hipposka.......................kp 82/30
    Daana.......................... kp 59/23
    FaBuu...........................kp 56/28
    Mape19........................ kp 61/25
    Vauvameille...................kp xx/28-35
    Amadecasa...................kp 35/34-55
    Haavejuttu....................kp 31/29
    Hope91.........................kp 29/32-37
    Tiukuliina89.................. kp 25/31
    Marrrsipaani..................kp 24/28
    Veevavi..........................kp 22/26-28
    Tingeli...........................kp 20/34-36
    taikinatonttu...................kp 20/28
    nieve30..........................kp 19/30
    Pampula3......................kp 18/22-26
    Keltasirkku.................... kp 18/28-32
    Minic..............................kp 18/28
    Snanniska......................kp 16/28
    rosemarie.......................kp 15/xx
    Unimaa..........................kp 15/27
    nessu87.........................kp 13/28
    tupsahus........................kp 12/xx
    W.we..............................kp 9/25
    vauvahaaveilija2396......kp 9/28-30
    Helmiina1978................kp 7/29
    Marilainen.....................kp 7/28
    HMami..........................kp 7/28
    Mirella92.......................kp 7/34
    Kasikuus.......................kp 5/28-31
    Jjenn.............................kp 5/30-31
    Pikkuhaave....................kp 4/xx
    Ilona Eloisa...................kp 3/30
    Koodikissa.....................kp 1/24
    mimmi92........................kp 1/30

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:

Mom_89.......................dpo 16
    Elllla.............................dpo 14
    Haavejuttu...................dpo 13
    Amadecasa.................dpo 11
    Tiukuliina89.................dpo 10
    Marrrsipaani................dpo 9

★★★★★★★★★★★★★★

Viimeksi muokattu: 11.11.2019
  12. Helmiina1978

Rekisteröitynyt:
    21.07.2016
    Saadut tykkäykset:
    367
    @Mape19 en tiedä miten sun koopeet on tolleen mut jotain on sattunut. :whistle:

Muutenkin voi olla jäänyt ilmoitukset huomaamatta? Soori.

Olisko joku joka vois jatkaa päivittämistä?

13. kukapakuka

kukapakuka Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    15.02.2013
    Saadut tykkäykset:
    51
    Kiitos kaikille onnitteluista!

Siirryn nyt odottelemaan neuvola-aikaa sun muuta ja toivomaan että kaikki sujuu hyvin. Pahoinvointi oli yöllä sitä luokkaa että en saanut oikein nukuttua, ja olo väsynyt, toiveikas ja varovaisen onnellinen.

Tsemppiä kaikille valtavasti omaan taipaleeseen!

• Ihana! Ihana! x 11
    • Tykkään Tykkään x 1
    • List
  14. Hipppu

Hipppu Jäsen

Rekisteröitynyt:
    03.08.2016
    Saadut tykkäykset:
    16
    Täällä alkoi menkat ja aika tyhjä olo kun ovulaatio ja talletukset meni enemmän kuin kohdilleen tässä kierrossa. Tuli fiilis, että yrityksestä taitaa tulla pidempi projekti (n) Nyt alkaa toki vasta yk 4 mutta silti (n)

Onnea kaikille plussanneille ja tsemppiä piinailijoille! :love::love:

• En tykkää En tykkää x 6
    • List
  15. Keltasirkku-

Keltasirkku- Jäsen

Rekisteröitynyt:
    12.05.2019
    Saadut tykkäykset:
    59
    Tänään on dpo 1, taitaa olla lyhkäisempi kierto siis luvassa. Ei aloitettu talletteluja ihan niin aikaisin kuin olisin toivonut, mutta perjantaista eteenpäin on nyt joka yö tehty talletus ja jos vielä pari yötä jaksaisi niin ehkäpä se olisi siinä tämän kuun osalta. En taida piinalistalle jaksaa, mitä sitä suotta siellä roikkumaan kun ei kumminkaan tärppää (jep jep, tämmönen tosi positiivinen maanantai täällä kaiken pahan mielen keskellä XD). Mä suunnittelen täällä jo kuinka voin ottaa alkoholia uutena vuotena kun ei tässä nyt kumminkaan tärppää sitä ennen, mikä on tietysti ihan hölmöä kun enhän mä mistään voi tietää vaikka tää kierto olis meidän tai vaikka seuraava!

Ihanaa kun plussia tulee! Vaikka välillä ottaakin koville, että no niin taas lähtee porukkaa ketjusta ja miksei meillä tärppää. Mutta kyllä meilläkin vielä, kaikki aikanaan. Luotan siihen, että viimeistään hoidoilla saadaan raskaus alkamaan.

• Tykkään Tykkään x 2
    • List
  16. Titi-Love

Titi-Love Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    10.07.2019
    Saadut tykkäykset:
    110
    Mut saa ottaa pois piinalistalta ja kiertolistalta :) ainaki vielä plussa pysyy ja vuotoa ei oo tullut, joten ilmeisesti saisin siirtyä heinäkuisiin :D

17. Elllla

Elllla Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    05.08.2019
    Saadut tykkäykset:
    23
    Tänä aamuna dpo 14 aamupissasta nega. Eiköhän se tässä ollut. Ihmetyttää niin paljon kun nännit edelleen niin kipeet, samoin nivusiin nippaa. Koskaan ei oo ollut tällaista menkkojen aikaan tai jälkeen.. outoa...

• En tykkää En tykkää x 3
    • List
  18. Nessu87

Nessu87 Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    16.07.2015
    Saadut tykkäykset:
    179
    Täälä kans yks "positiivisesti ajatteleva" :LOL: nimittäin ovistikus haalentunu viivat, ehkä ne tost tummenee tai ei. Oli miten oli, mies lähti eikä viikkoon nähdä... Eli melkeen plussa tikussa kp 9, ja nyt mitä tehny ni ei lähellekkään... vaik virallisesti huomen ois se todenäkösin ovis ajankohta:unsure:. Täs mietin kannattaako mun edes testailla enään, rupeis vaan ärsyttää enempi jos se kunnon plussa tuliskin parin pvä pääst, koska ei mitään mahiksii seksiin...

19. Kasikuus

Kasikuus Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    08.09.2019
    Saadut tykkäykset:
    108
    ON: En tiedä muistaako kukaan, kun kerroin, että aion kokeilla osteopaatilla käyntiä. Olen kuullut puhetta, että siitä on apua runsaisiin menkkoihin ja moni pari vuotta lapsettomuudesta kärsivä on käynyt siellä ja parin käynnin jälkeen on raskaus alkanut.
    No minä kävin osteopaatilla 5pvä oviksen jälkeen ja mun menkat oli ei runsaat ja kesti vain 3.5päivää normaalin 5-7pvä sijaan Ai että kun oli kivaa, eikä tarvinnut menkkojen takia tällä kertaa saikkua hakea. Huomenna olisi uusi aika ja toivon, että siitä olisi myös hyötyä. Päänsärytkin helpotti :) Kallista lystiä, mut jos siitä tuollainen hyöty oli, ni mielellään sen maksan. Ei kiitos enää ikinä runsaita menkkoja :unsure:

• Tykkään Tykkään x 4
    • List
  20. Koodikissa

Koodikissa Jäsen

Rekisteröitynyt:
    22.08.2019
    Saadut tykkäykset:
    26
    Mulla alkoi tänään yk 21 ja kp1.

Itsekin huomasin silloin yrityksen alussa paljon noita negatiivisia tunteita ja epäreiluuden tunnetta. Sitten yhtäkkiä kävi niin että lähipiiristäni menehtyi neljä ihmistä pienessä ajassa ja olen varmasti edelleen shokissa ja siksi melko tunnekylmä mutta ainakin tuntuu että uutta elämää alkoi kyllä arvostamaan todella paljon. Vaikuttaa varmaan sekin että ystäväpiirissä on jonkinlainen vauvabuumi menossa.

• En tykkää En tykkää x 3
    • Ihana! Ihana! x 2
    • List
  21. mimmi92

mimmi92 Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    07.10.2013
    Saadut tykkäykset:
    210
  22. Mirkkuli26

Mirkkuli26 Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    05.03.2019
    Saadut tykkäykset:
    43
    kommnetoin vaikka sama tilanne ei olekaan. Meillä olis vasta esikoinen haaveissa. Tai no minulla... olen kuumeillut helmikuusta lähtien ja lähipiirissä muutamia vauvauutisia ja kuume vaan pahenee. Miehen mielestä meillä ei ole vielä kiire, mutta olen eri mieltä. Täytän ensi vuonna 28. Tilanne alkaa olla sikäli inhottava kun haluan sitä vauvaa niin kovasti, että hermot menee :D väitän että ei se mies vaan voi ymmärtää sitä miltä se tuntuu kun kroppa ja mieli huutaa raskautta. Meillä molemmilla hyvät vakityöt, omistuskämppä ja kaikki mallillaan. Mutta ei kuulemma vielä ja rahaakin tulisi säästää. Ja en suuttumuksellani todellakaan halua painostaa häntä, mutta en vaan voi näille tunteille mitään. Enkä kyllä halua luopua haaveilustakaan..

23. W.we

W.we Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    10.09.2018
    Saadut tykkäykset:
    514
    Apua, vaikuttaako letrot ovistesteihin !?
    Mulla jo kp8 testi näyttää tältä :eek: IMG_20191111_182818.jpg
    Meillä on ultra torstaille ja inssi perjantaille, mutta ei välttämättä nyt sitten ja huomenna ei kyllä ehdi, kun aamulla mies "tyhjennetty" :notworthy:

24. Wintersun

Wintersun Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    10.02.2018
    Saadut tykkäykset:
    1 328
    Ymmärtääkseni ainakin voi aikaistaa ovista!

25. amadecasa

amadecasa Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    26.06.2015
    Saadut tykkäykset:
    141
    Harmitukset uusista kierroista @Koodikissa ja @mimmi92

@Kasikuus mitä osteopatiassa tehdään? Googlekin sen varmasti kertois, mutta kiva kuulla omakohtainen kokemus :)

Mää arvon täällä sopivaa testauspäivää. Onko dpo 13 liian aikaisin, voisko silloin jo näkyä kunnolla jotain, vaikkei testi ole herkkä?

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri