Haaveena vauva 2020

Viestiketju alueella 'Vauvakuume' , aloittaja Purrri, 07.03.2019.

1. Mirkkuli26

Mirkkuli26 Jäsen

Rekisteröitynyt:
    05.03.2019
    Saadut tykkäykset:
    29
    kyllä pitäisi näkyä kunnolla:sneaky:

2. KukkaSosuli

KukkaSosuli Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    26.04.2019
    Saadut tykkäykset:
    150
    Oon tässä just lähdössä urheilemaan, mutta mun piti äkkiä päätä kertomaan ja ihmettelemään tännekin...
    ihan ku olisin bongannu elämäni ensimmäiset ovislimat äskeisellä vessakäynnillä! Yk 10 menossa ja kp 15 :barefoot:

• Tykkään Tykkään x 9
    • Ihana! Ihana! x 3
    • List
  3. Snanniska

Snanniska Jäsen

Rekisteröitynyt:
    28.06.2019
    Saadut tykkäykset:
    53
    Mulla huomiselle saa merkata kp18. Ja saa myös lisätä piinailijoihin huomiselle dpo 2. Kovasti toivon sen lauantaisin olleen ovisplussa. Kunnon ovislimoja ei kyllä oo ollut kuin eilen aamusta. (n)

4. Kasikuus

Kasikuus Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    08.09.2019
    Saadut tykkäykset:
    108
    @amadecasa Se väänteli ja käänteli mua ihan ihme asentoihin. Etti kireänä olevat kohdat (selästä) ja paineli niitä ihmeellisesti, että niistä tuli joustavat :ROFLMAO: .. Sen eron huomas itsekin heti. Lantion virheasennon korjas myös. Sit lopussa se hoiti koko kehoa pitämällä päästä kiinni 10min o_O Piti pysyä tosi rentona silmät kiinni. Meinasin nukahtaa :D:eek::ROFLMAO: Mut kyllä sillä näköjään joku vaikutus oli, kun päänsäryt helpotti ja menkat tosiaan eka kertaa yli puoleentoista vuoteen normaalit. Sitä on tosi hankala selittää millaista se käynti siellä oli. Se pitää itse kokea. Puoli vuotta kaveri mua sinne sai suostutella menemään, kunnes ne viime kierron menkat oli se ratkaiseva juttu, et nyt en enää jaksa ja varasin ajan. Kyllä kannatti :)

• Tykkään Tykkään x 2
    • List
  5. Kasikuus

Rekisteröitynyt:
    08.09.2019
    Saadut tykkäykset:
    108
    @Snanniska Mä päätin myös, että jätän tikuttelut pois ja menen oman fiiliksen mukaan. Liikaa stressiä milloin sen aloittaa ja sit pitää koko ajan kytätä, et jokohan se nyt ois tarpeeksi vahva ja siltikin löydät itsesi taaaaas tikuttamassa, jos se siitä vaikka vielä tummenisi :ROFLMAO:
    En myöskään aio tehdä yhtäkään raskaustestiä ennen kuin menkat on myöhässä pidemmän kierron mukaan. Ellei tule sit sellainen olo, että olisi sata varma, että on raskaana. Tähän asti kuitenkin joka kierrossa ollut olo, ettei ole raskaana ja paikkaansa se on pitänyt. Jospa tämä kierto menisi rennommin :whistle:

• Tykkään Tykkään x 6
    • List
  6. amadecasa

amadecasa Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    26.06.2015
    Saadut tykkäykset:
    141
    Jee! Kai tää on jo hyödynnetty? Urheilu ku urheilu :whistle:

7. W.we

W.we Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    10.09.2018
    Saadut tykkäykset:
    467
    Mut vois kai lisätä piinalistaan Dpo 0
    Hieman nyt jäi hampaan koloon, ettei sinne inssiin ehditty :unsure:

8. Nessu87

Nessu87 Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    16.07.2015
    Saadut tykkäykset:
    166
    Mä tulin gynelt... Ei herunu edes teroluteja mitä kyl ennen oon saanu ku kierto sekoillut :unsure: no eikai auta ku tyytyy jatkaan näin. Ovista tuskin ollu ollenkaan... TänäänKIN oli kyl niin halee ja olematon viiva testissä etten muista millon viimeeks, yleensä näyttää ees selvää haaleeta... Tää kierto lienee kyl kuopattu

• En tykkää En tykkää x 10
    • List
  9. Ananas90

Ananas90 Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    30.10.2019
    Saadut tykkäykset:
    24
    Hei,
    Olen tovin(muutama kk) lueskellut, mutten ole uskaltanut osallistua.
    Olen 29v ja meillä on kaksi lasta, vanhin jo koululainen, mutta vauvakuume on hirveä.
    Meillä on ollut ehkäisynä keskeytetty nuorimman syntymän jälkeen ja hän täyttää helmikuussa 2v.
    Nyt viime kuussa tein haalean positiivisen testin kp24/25-28 ja kp26 alkoi vuoto. Kemiallinen siis.
    Siitähän se vauvakuume villiintyi ja sain myös miehen puolelleni.
    Siispä nyt yk1 ja kp11.

Eilen aamupäivällä, kp10, sain ovistestiin lähes tasavahvat viivat. Tänään aamulla samanlaiset. Eli joko se huippu oli siinä välissä tai vasta tulossa.
    Eikös tämä ole aika aikaisessa vaiheessa kiertoa (n)

Mutta tulen tänne jännäilemään, jos sopii. Tuossa oli aiemmin vähän kärkkäämpiä mietteitä monilapsisten haaveilusta ja loppukierrossa liittymisestä.
    Tämä two week wait vaan on hirveän pitkä yksin :unsure::eek:

Mukavaa tiistaita kaikille :love::love:

• Tykkään Tykkään x 7
    • Ihana! Ihana! x 7
    • List
  10. Ilona98

Ilona98 Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    12.11.2019
    Saadut tykkäykset:
    7
    Täällä uusi palstalainen!

Kolmannesta haaveillaan, yk3 menossa. Kierukka poistettu elokuussa, jonka jälkeiset kaksi kiertoa olleet suht säännölliset, mutta luteaalit jääneet mun mielestä lyhyiksi, vain 8 päivää kestäneiksi. Muissa asioissa lääkärissä käydessäni kyllä kysyin niistä, mutta tk lääkäri oli sitä mieltä että riittäisi raskautumiseen.
    Tähän kiertoon aloitin royal geleet mielenkiinnosta, ja ainakin ovis aikaistui, edellisissä kierroissa sen tapahduttua vasta kp 20, nyt oli kp 12. Onko kenelläkään kokemusta noista? Olikohan ihan sattumaa, vai voisko geleillä olla vaikutusta asiaan
    Nyt siis menossa kp 14 ja dpo 2.

Mä olen vähän malttamaton luonne ja aina välillä pitää muistutella itseään että vasta lyhyt aika yritetty. Etenkin kun lähipiiristä tulee koko ajan vauvauutisia, on tosi hankalaa odotella maltillisesti

Meillä tosiaan ennestään kaksi lasta, esikoinen tärppäsi ekasta yrityskierrosta, toinen viidennestä.

• Tykkään Tykkään x 4
    • List
  11. Nessu87

Nessu87 Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    16.07.2015
    Saadut tykkäykset:
    166
    Moniko käyttää flow sovellusta?... Ku tota mun mielest se on vähä omia juttuja lataileva? Esim nyt kun tein muistiinpanon (omasana) ni yht äkkiä kaleenteris siirty ovis pvä torstaille, jpka oli keskiviikos aikasemmin. Ja laskujen mukaan se ovis kohokohta pitäs ollakp 14 eli tänään... Sen lisäks niit mahdollisuus tulla raskaaksi päiviä On tullu 10 päivää ja joissain kk on 7.mitä helvettiä? :unsure::confused::ninja:siis ja huomannu aikasrmminkin et merkkaa välil miten sattuu noi kp jutut. Tekeeko muilla noin?

12. Nessu87

Nessu87 Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    16.07.2015
    Saadut tykkäykset:
    166
    Tässä esimerkki. Oli aikasemmin 9-15 ne mahollisuustulla raskaaksi päivät, nyt pomppas extra päiviä edellisiin kuukausiin srkä tuleviin. Lisäain siis sinne omaan muistiinpanoon minkä ei mun mielest luulis vaikuttavan kiertoon

Liitetyt tiedostot:

13. Wintersun

Wintersun Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    10.02.2018
    Saadut tykkäykset:
    1 317
    @Nessu87 mulla jostain syystä Ovispäivä hyppäsi hetki sitten ihan väärin. Yleensä se korjautuu oikeaan päivään kun pistää ovisplussa mutta nyt sekään ei auta.

14. W.we

W.we Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    10.09.2018
    Saadut tykkäykset:
    467
    Mun ainakin heittelee kanssa... tai välillä näyttää kierron pituudeksi jotain 22 päivää vaikka selasin viimeiset puolitoista vuotta merkintöjä taaksepäin ja aina ollut 24-27 välillä ja usein se 25'.'
    Nyt kun ovis oli aikaisin letrojen takia, näyttää että kierron pituus on 20 päivää, joten hämää aika paljon...:rolleyes:

No mutta jos flo:ta on uskominen, ainakin sinulla pitäisi olla hyvät mahdollisuudet tulla raskaaksi :D(y)

Edit. Selasin myös nuo hyvät päivät ja näyttää kyllä aika lailla sitä 10 päivää, välillä yhseksä..

15. Nessu87

Nessu87 Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    16.07.2015
    Saadut tykkäykset:
    166
    Eiku oikeestaan mun mahikset pieneni ton flown uuden päivityksenkaa :LOL: nimittäin ukko lähti eilen eikä nähä ku vast ens viikolla. Tosi sekava kyllä, uskon että lasken ite noi perus kp kierrot mut jatkan flowta koska sinne kiva tehä merkintoi ja vertail eri kierronkaa. Mut tohon laskelmiin tuol en luota yhtään

16. mom_89

mom_89 Jäsen

Rekisteröitynyt:
    02.11.2016
    Saadut tykkäykset:
    36
    Dpo 17. Ei näy menkkoja eikä plussaa. Todella kummallista ja niin kuluttavaa tehdä noita negatestejä joka aamu nyt yli viikon ajan.

• En tykkää En tykkää x 5
    • List
  17. Helmiina1978

Helmiina1978 Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    21.07.2016
    Saadut tykkäykset:
    365
    TOIVEENA VAUVA 2020

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

12.11.2019

Nimi ★ Kiertopäivä ★

Hipposka.......................kp 83/30
    Daana.......................... kp 60/23
    FaBuu...........................kp 57/28
    Mape19........................ kp 62/25
    Vauvameille...................kp xx/28-35
    Amadecasa...................kp 36/34-55
    Hope91.........................kp 30/32-37
    Tiukuliina89.................. kp 26/31
    Marrrsipaani..................kp 25/28
    Veevavi..........................kp 23/26-28
    Tingeli...........................kp 21/34-36
    taikinatonttu...................kp 21/28
    nieve30..........................kp 20/30
    Pampula3......................kp 19/22-26
    Keltasirkku.................... kp 19/28-32
    Minic..............................kp 19/28
    Snanniska......................kp 19/28
    rosemarie.......................kp 16/xx
    Unimaa..........................kp 16/27
    nessu87.........................kp 14/28
    tupsahus........................kp 13/xx
    W.we..............................kp 10/25
    vauvahaaveilija2396......kp 10/28-30
    Helmiina1978................kp 8/29
    Marilainen.....................kp 8/28
    HMami..........................kp 8/28
    Mirella92.......................kp 8/34
    Elllla..............................kp 7/30
    Kasikuus.......................kp 6/28-31
    Jjenn.............................kp 6/30-31
    Pikkuhaave....................kp 5/xx
    Ilona Eloisa...................kp 4/30
    Koodikissa.....................kp 2/24
    mimmi92........................kp 2/30
    Haavejuttu....................kp 1/29

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:

Mom_89.......................dpo 17
    Amadecasa.................dpo 12
    Tiukuliina89.................dpo 11
    Marrrsipaani................dpo 10
    Snanniska....................dpo 2
    W.we.............................dpo 0

★★★★★★★★★★★★★★★★★

Viimeksi muokattu: 13.11.2019
  18. Ananas90

Ananas90 Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    30.10.2019
    Saadut tykkäykset:
    24
    Joo! Tälleen mullakin välillä tekee.
    Oon nyt vuoden kirjannut kiertoa tohon appiin ja se tuntuu kyllä arpovan sekä oviksen että hedelmälliset päivät miten haluaa o_O
    Menkatkaan ei ole kertaakaan tullut silloin kuin tuo arvioi

19. Kasikuus

Rekisteröitynyt:
    08.09.2019
    Saadut tykkäykset:
    108
    @Nessu87 Mulla flo näyttää 7 otollista päivää ja oviksenkin se näyttää suht oikein. Yhdellä päivällä saattaa heittää, mut eipä se ovis aina samaan aikaan ole, ni ei ihmekään, jos se ei sitä aina oikein näytä :) Menkat alkanut joko päivää ennen tai samana päivänä, kuin flo ennustaa. Et toistaiseksi ainakin minulla toimii.

20. taikinatonttu

taikinatonttu Jäsen

Rekisteröitynyt:
    13.07.2019
    Saadut tykkäykset:
    42
    Terve taas!

Luulen että ovis saattaisi olla vasta nyt käsillä.. Limat on hurjat, ei oo tällaisia aikoihin näkynyt.. Tikutin päivällä myös melko vahvan viivan (ja ovistestit loppui)(n) täytyy jatkaa taas lämpöjen mittailua ja toivoa että kierto menis vaikka nyt yli 30 vrk:n että luteaalille tulis tarpeeksi pituutta, mikäli nyt näin on, että se ovis sieltä tuli. Ehkä kehoni käynnistyy vasta nyt pillerien jäljiltä... Toivotaan niin :)

• Tykkään Tykkään x 2
    • List
  21. Tiukuliina89

Tiukuliina89 Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    15.04.2006
    Saadut tykkäykset:
    28
    Mulla jäi näköjään tää kiero tavanomaista lyhyemmäksi eli mut voi poistaa piina listalta ja laittaa huomiselle kp1/30. Nyt illalla jäi jo paperiin hieman punaista niin uskoisin että menkat alkaa kunnolla huomenna

22. Nessu87

Nessu87 Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    16.07.2015
    Saadut tykkäykset:
    166
    Noku mulla näyttää välil oikein, mut sit toisinaan miten sattuu :unsure: tommoset päivän heitot kyl kestän. . mutta joku raja se on mullakin :ROFLMAO: noh pitää vaan ite laskia ovis arviot ja kirjata tonne muut jutut ylös

23. Elllla

Elllla Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    05.08.2019
    Saadut tykkäykset:
    23
    Ite käytän kans flouta. En kyllä merkkaa sinne muuta kuin menkat ja talletukset. Eli näyttää ennustukset vähän huonosti kun en mitään oireita laita. Yleensä kyllä ovis tuntuis olevan suht oikealle päivälle, mutta menkkojen alkaminen o useesti miten sattuu.
    Minut voisi siirtää pois piina listalta kp7/~30
    Outoa on kyllä edelleen tämä tissikipu.... Niin ja vatsaan nippailee oikeestaan päivittäin edelleen, ei kyllä yleensä tässä vaiheessa kiertoa nippaile. Noh, olispa tämä se onnistunut kierto!

24. KirJoh89

KirJoh89 Jäsen

Rekisteröitynyt:
    19.12.2018
    Saadut tykkäykset:
    59
    dpo 5 jälkeen melkein joka päivä ollu nippailuja ja tuntemuksia, dpo 8 ja 9 oli myös rinnoissa hieman arkuutta, nyt dpo 11,tein 2 eri testiä, jotka puhtaan negoja. Seuraavan testin saan tehdä dpo 14, jolloin kp 28/kp 28. Hieman pettyny, jos nyt lupaavilla oireilla ei tärpännyt .

25. amadecasa

amadecasa Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    26.06.2015
    Saadut tykkäykset:
    141
    Tänään kp 2...

Eilen alkoi vuoto hyvin hissukseen, ja kun ei yöllä vielä yltynyt niin tekaisin vielä negatestin varmistamaan ettei siellä mitään kasva, kun mun tapauksessa vuoto ja positiivinen testi on aina tarkoittanut huonoa. Eilisilta meni siivotessa ihan kiukulla, kun koitin pitää ajatukset muualla. Harmittaa niin :censored::censored::censored: Selkeesti mulle on kehittynyt aivan uudenlaisia menkkaoireita, kun niitä raskaudeksi luulee.

Positiivisuutta silti taustalta... Ovulaatio oli selkeesti silloin kun testi sen näytti, vaikka toki luteaalivaihe jäi 11 päivään. Ja meillä on jo lähete hoitoihin sisässä, eli seuraavaksi voi odotella sitä aikaa. Syysvauva on mulle aika vieras asia, mutta siihen siis nyt tähdätään.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri