Haaveena vauva 2020

@Titi-Love voimia sinne! <3

Mulla on dpo 9 tänään ja vähän meinas eilen illalla jännitys iskeä, että entä jos me oliskin nyt onnistuttu, ja olisin raskaana. Olisiko mitään ihanampaa kuin saada kertoa mun äidille ja siskolle jouluaattona, että nyt on plussattu. Mulla on ollu kyllä ihan semmosia menkkamaisia kipuja ja ehkä normaalia enemmän aknea, mutta eiköhän se oo vaan uus menkkaoire. Yleensä mulla on vasta vuotaessa yhtenä päivänä tuskia, ei oo aiemmin ollu ennen menkkoja mitään tämmösiä.
 
@Titi-Love tsemppiä! :cry::love:

@Helmiina1978 (y)

@Keltasirkku- Toivottavasti saatte kertoa ihania joulu-uutisia :love:

Täällä kp10. Mä lh-tikuttelin aamulla, hailakkaa viivaa näkyy mutta ei varmaan pariin päivää plussaksi tuu muuttumaan. Ja siis outoo tuhnuttelu vuotoo ton kierukan irtoamisen jälkeen ollut. Normisti menkat kestää kolme päivää. Nyt vuosin viikon ja senkin jälkeen toisinaan pyyhkiessä jää jälkiä paperiin.

Onko jotain kivaa appia suositella kierron seuraamiseen? onko flo edelleen hyvä?
 
@Titi-Love tsemppiä! :cry::love:

@Helmiina1978 (y)

@Keltasirkku- Toivottavasti saatte kertoa ihania joulu-uutisia :love:

Täällä kp10. Mä lh-tikuttelin aamulla, hailakkaa viivaa näkyy mutta ei varmaan pariin päivää plussaksi tuu muuttumaan. Ja siis outoo tuhnuttelu vuotoo ton kierukan irtoamisen jälkeen ollut. Normisti menkat kestää kolme päivää. Nyt vuosin viikon ja senkin jälkeen toisinaan pyyhkiessä jää jälkiä paperiin.

Onko jotain kivaa appia suositella kierron seuraamiseen? onko flo edelleen hyvä?
Mä tykkään Flosta (y) Muita en oo ees lähtenyt kokeilee. Se kyllä näyttää mun ovispäivän ihan väärin, mut oireiden korjailuun ja päivien seuraamiseen se on ollut hyvä :)
 
Pissasin aamulla purkkiin mut en uskaltanut tehdä testiä. Ihan tyhmää, tiedän. En tiedä miks se tyhjä taulu niin musertaa, että ennemmin oottelee menkkoja ja ylläpitää (turhaa) toivoa. Mulla taas vahva fiilis etten oo raskaana, ja lopetin keltarauhaskuurin taas päivää ennen kuin piti, koska mulla tuo lugesteron pitää menkat pois. Eli nyt sitten ke pitäisi viimeistään alkaa menkat kun lauantaina laitoin viimeisen lugen. Toisaalta jos raskaus oiskin alkanut, tuota keltarauhaslääkitystä pitäisi jatkaa, joten siksi mun kai jo pitäis testata. Tuntuu vaan että nuo vähäisetkin oireet mitä oli, on jo hävinneet, joten siksi en usko raskauteen. Ainut mikä on eri tavalla on se että mieli on silti vieläkin ihan hyvä ja rauhallinen. Luulen et se johtuu pian alkavasta lomasta ja joulusta. Rauhoittaa kovasti negakierron pettymystäkin.

Nyt siis kp 26 ja dpo 13. Säästin sen aamupissan purkkiin ja keräilen täs voimia jos saisin testin tehtyä alta pois. Tai sitten vaan ootan niitä menkkoja (n)o_O
 
Pissasin aamulla purkkiin mut en uskaltanut tehdä testiä. Ihan tyhmää, tiedän. En tiedä miks se tyhjä taulu niin musertaa, että ennemmin oottelee menkkoja ja ylläpitää (turhaa) toivoa. Mulla taas vahva fiilis etten oo raskaana, ja lopetin keltarauhaskuurin taas päivää ennen kuin piti, koska mulla tuo lugesteron pitää menkat pois. Eli nyt sitten ke pitäisi viimeistään alkaa menkat kun lauantaina laitoin viimeisen lugen. Toisaalta jos raskaus oiskin alkanut, tuota keltarauhaslääkitystä pitäisi jatkaa, joten siksi mun kai jo pitäis testata. Tuntuu vaan että nuo vähäisetkin oireet mitä oli, on jo hävinneet, joten siksi en usko raskauteen. Ainut mikä on eri tavalla on se että mieli on silti vieläkin ihan hyvä ja rauhallinen. Luulen et se johtuu pian alkavasta lomasta ja joulusta. Rauhoittaa kovasti negakierron pettymystäkin.

Nyt siis kp 26 ja dpo 13. Säästin sen aamupissan purkkiin ja keräilen täs voimia jos saisin testin tehtyä alta pois. Tai sitten vaan ootan niitä menkkoja (n)o_O
Heti infoa sitten miten kävi ! :love:
 
Oireet voi periaatteessa alkaa heti sen jälkeen, kun kiinnittyminen on tapahtunut riippuen siitä, miten herkkä kroppa on hormonipitoisuuksien muutoksille. Itselläni on ennen plussaa tullut pari päivää kestävät migreenit, mistä jo arvannut, että nyt hormonit on muuttuneet toisenlaisiin. Ja ensimmäiset hailuplussat dpo10 olleet testeissä.

Täällä nyt kp9. Muistelen saaneeni vuosia sitten kp14 kieppeillä tikuteltua ovikset. Pitää kai alkaa tikkuilemaan ehkä jo huomenna, koska enhän nyt tiedä miten sekaisin kroppa on tuosta kierukan irtoamisesta, ja kauanko kestää että kierto normalisoituu. Edellisen kierukan jälkeen kuitenkin käytettiin vielä muuta ehkäisyä noin vuosi, joten silloin ei tarvinnutkaan seurailla normalisoitumista. Luin juttuja, että joillakin jo eka kierto ollut normaali. Onko täällä kokemusta kierukan jälkeisestä elämästä? :)
Meniköhän ohi, kun en huomannut että oliko sinulla ollut hormoni- vai kuparikierukka? No, mutta Mulla poistettiin kesällä piiiitkään ollut hormonikierukka, ja nuorempana mulla ei koskan ollut säännöllinen kierto. Nyt heti kierukan poiston jälkeen ollut lähes poikkeuksetta 28pv kierto (kierukan poiston jälkeen eka kierto 2vrk lyhyempi). Ensimmäinen vuoto tuli 2vko kierukan poiston jälkeen, mutta sehän riippuu tietty siitä missä vaiheessa kierto poistettu. Muuten ollut niin säännöllinen, melkein samaan aikaankin aina, etten olisi uskonut. Olin valmistautunut odottamaan kierron tasaantumista kuukausitolkulla. Onko sinulla ollut kierukan kanssa vuotoja?

Nyt tosiaan sitten ekaa kertaa viidettä päivää menkat myöhässä, eilen nega testi rfsulla. Joku täällä kyselikin oonko tehnyt muilla testeillä, kun rfsuta ei oo luotettavana pidetty. Pcllä tein viime viikon ke kun flunssa alkoi, päivä ennen kuin menkkojen olisi pitänyt alkaa ja nega oli sekin. Toki epäily itsellä herännyt, että tämä kierto olisikin ehkä 3vrk myöhässä, koska ovisoireet tuli sen verran myöhemmin. Mutta siinäkin tapauksessa olisi kyllä jo vuodon pitänyt alkaa (n) testit on loppu ja olen lähdössä illalla jo joulun viettoon toiselle paikkakunnalle, joten testailut jäänee sinne... Vaikka jotenkin tuntuu että voiko nuo kaikki negat enää plussaksi muuttua o_O
Onko kellään kookemusta, että jossain kierrossa olis yhtäkkiä vain menkat jääneet tulematta ilman plussaa, ja vaikka uskon että oviskin oli? (n)
 
Puhdas nega. Niinkuin arvelinkin. Toki tuli huono mieli, vaikka olinkin tähän hyvin valmistautunut. No ei muuta kuin uutta kiertoa kohti. Ja hyvä tietohan tämä on tähän kohtaan etten turhaan tuota lugesteronia jatkanut, nyt menkat pääsee tulemaan ajallaan. Joten oon tyytyväinen et kaikista peloista huolimatta sain testin tehtyä.

Tällä hetkellä suunnitelma on se, että kolme kiertoa jatketaan vielä letrot+luget kombolla (sen verran lääkkeitä valmiina) ja sitten meidän hoitotaival loppuu. Ehkäisyä ei varmaan oteta senkään jälkeen mut varsinainen yritys on tarkoitus lopettaa enkä usko et ihan luomuna enää lapsia saadaan, kun ei ole vielä tärpännyt. Toki tätä on mielessään ihan loputtomasti pyöritellyt, miksi ei enää raskautuminen onnistu, eikä mitään selkeää syytä sille löydy. Ja katsotaan kun kevät lähenee, vaikka suunnitelma vielä muuttuisi ja jatkaisin lääkitystä. Mut nyt vain koitan keskittyä kiitollisena siihen mitä meillä jo on ja rauhoittua joulun aikaan.

Paljon plussaonnea kaikille :love: Koitan taas kerran keskittyä enemmän muihin asioihin ja jättää kuumeilun ja palstan vähän taka-alalle. Luulen kuitenkin et pakko käydä täällä välillä kurkkimassa teidän muiden kuulumisia. Jännityksellä odotan niitä jouluplussia tänne, erityisesti @W.we lle ja kaikille muillekin ❤
 
@Titi-Love :( Voimia!

Ja muille tsemppiä omiin tilanteisiinne! Erityisesti tosiaan @W.we tilanne jännittää, kun on niin hyvä lähtötilanne tiedossa. (y)

Mä otin tänään viimeisen terolutin tästä ensimmäisestä tehokuurista, että saatais menkat alkamaan. Tuhruttelua ja jomotusta on ollut jo monta päivää, mutta kun ei ala niin ei ala! :mad::D En muista milloin olisin näin kovasti odottanut vuotoa, mutta olishan sekin jotain, että pääsis edes kp 1:llä listoille :ROFLMAO:
 
Moi taas! Aika on rientänyt, onneksi kerrankin kiireet osuneet tähän piinaavaan aikaan. Testailemaankin olen silti ehtinyt, tosin vähän spontaanisti päiväpissasta ilman pidättelyitä ja negahan se oli. Mutta ovulaatio on ollut joko vähän etuajassa kuunvaihteessa, tai sitten vasta itsenäisyyspäivänä. Toisaalta myös lauantaina ja eilen tuli ihan kirkasta ovislimaa aivan reilusti. Just nyt on menkkamaista alaselkä- ja alamahakipua. Yököttänytkin on, ja tissit on tosi herkät. Testejä on jäljellä vaan yksi digitesti, jospa malttaisin sitä säästää ja kävisin vaikka keskiviikoksi ostamassa uusia testejä. En enää tiedä mitä ajatella koko tästä hommasta, toisaalta on avautumassa ihan tosi mielenkiintoisia juttuja, joita toki vauva ensi syksynä häiritsisi tosi paljon. Toisaalta haluaisin sen vauvan mieluiten heti. Kyllä näissä pohtimista riittää.
 
Dpo 11 ja nega edelleen. Testitkin taas loppu, enkä enempää tähän kiertoon kyllä osta, ellei menkat jostain syystä jää tulematta.
Kovasti sitä plussaa toivoi ja odotti, mutta eiköhän tässä vielä jonkun aikaa mene. En kyllä stressaa enää kauanko yrityksessä menee kun tietää jo omalta kohdalta että voi parikin vuotta mennä, mutta koskaan ei voi tietää milloin olisi se onnistunut kierto :)
Kuinka kauan yrititte aiempia lapsia? Mua aina niin lohduttaa, jos täällä jollain kauan yrittäneellä tärppää, silloin mietin et ehkä meilläkin vielä toivoa. Meillä eka tärppäs kolmannesta kierrosta, toinen puolen vuoden jälkeen ja siinä puolen vuoden sisällä oli myös km joten 2 kertaa tulin silloin puolen vuoden sisään raskaaksi. Nyt alkamassa 11 yk eikä tänä aikana ole tullu mitään raskaustestiin tai mitään muitakaan viitteitä raskautumiseen. Esikoista odotin 10 vuotta sitten, ja lääkärikin meinas et nyt ikä vois ehkä olla suurin selittävä tekijä meidän kohdalla. Ikää mulla nyt 34 ja miehellä 39. Toki monilla vielä onnistuu tässä iässä ja vanhempanakin muttei kuulemma enää kaikilla. Kovin yksilöllistähän tämä on. Ilman tätä palstaa olisin jo ehkä luopunu kokonaan toivosta, mut täältä on saanu tukea ja toivoa. Ja vaikka tämä yrittäminen on raskasta, niin jotenkin niin kauan on hyvä kun on vielä hiukankin toivoa. Eli juuri niinkuin sanoit, koskaan ei voi tietää milloin tärppää.
 
@hemuliina90 mulla oli hormonikierukka, mirena. Ehti olee 9kk, ja tosiaan omia aikojaan tippui itsenäisyyspäivän iltayöstä. Oli just vuoto alkamassa ja jatkuikin sitten viikon, vaikka normaalisti tosiaan kestää jotain 3-4 päivää. Tän kierukan kanssa mulla oli vuodot normaalisti. Odotin koko ajan että loppuis, koska edellisen kierukan kanssa, ehkä 6-7 vuotta sitten, kierukan asentamisen jälkeen vuotelin ihan miten sattuu vähissä määrin useamman kuukauden kunnes sitten jäi kaikki kokonaan pois niin kauaks aikaa, että poistin koko härvelin.

@Pampula3 täytän kans 34 kahden kuukauden päästä. Ja munkin esikoinen on 10v. :love: Näistä kuvioista kun ei koskaan tiedä, niin sikspä itelläkin jännittää kovasti taas tämmöiset puuhat. Tsemppiä ajatusten kanssa!
 
Kuinka kauan yrititte aiempia lapsia? Mua aina niin lohduttaa, jos täällä jollain kauan yrittäneellä tärppää, silloin mietin et ehkä meilläkin vielä toivoa. Meillä eka tärppäs kolmannesta kierrosta, toinen puolen vuoden jälkeen ja siinä puolen vuoden sisällä oli myös km joten 2 kertaa tulin silloin puolen vuoden sisään raskaaksi. Nyt alkamassa 11 yk eikä tänä aikana ole tullu mitään raskaustestiin tai mitään muitakaan viitteitä raskautumiseen. Esikoista odotin 10 vuotta sitten, ja lääkärikin meinas et nyt ikä vois ehkä olla suurin selittävä tekijä meidän kohdalla. Ikää mulla nyt 34 ja miehellä 39. Toki monilla vielä onnistuu tässä iässä ja vanhempanakin muttei kuulemma enää kaikilla. Kovin yksilöllistähän tämä on. Ilman tätä palstaa olisin jo ehkä luopunu kokonaan toivosta, mut täältä on saanu tukea ja toivoa. Ja vaikka tämä yrittäminen on raskasta, niin jotenkin niin kauan on hyvä kun on vielä hiukankin toivoa. Eli juuri niinkuin sanoit, koskaan ei voi tietää milloin tärppää.
Ekaa alettiin yrittämään kun olin 19v. ja yritettiin reilu 2v (yk 28 tärppäsi), tokaa 1,5v (yk 18) ja kolmas suureksi yllätykseksi tärppäsi jo yk 3 vaikka imetinkin vielä. Tutkimuksissa ei löytynyt mitään vikaa kummastakaan.
 
Kuinka kauan yrititte aiempia lapsia? Mua aina niin lohduttaa, jos täällä jollain kauan yrittäneellä tärppää, silloin mietin et ehkä meilläkin vielä toivoa. Meillä eka tärppäs kolmannesta kierrosta, toinen puolen vuoden jälkeen ja siinä puolen vuoden sisällä oli myös km joten 2 kertaa tulin silloin puolen vuoden sisään raskaaksi. Nyt alkamassa 11 yk eikä tänä aikana ole tullu mitään raskaustestiin tai mitään muitakaan viitteitä raskautumiseen. Esikoista odotin 10 vuotta sitten, ja lääkärikin meinas et nyt ikä vois ehkä olla suurin selittävä tekijä meidän kohdalla. Ikää mulla nyt 34 ja miehellä 39. Toki monilla vielä onnistuu tässä iässä ja vanhempanakin muttei kuulemma enää kaikilla. Kovin yksilöllistähän tämä on. Ilman tätä palstaa olisin jo ehkä luopunu kokonaan toivosta, mut täältä on saanu tukea ja toivoa. Ja vaikka tämä yrittäminen on raskasta, niin jotenkin niin kauan on hyvä kun on vielä hiukankin toivoa. Eli juuri niinkuin sanoit, koskaan ei voi tietää milloin tärppää.
Mua mietityttää myöskin tuo ikä juttu. Meillä myöskin kolmas toiveissa. Ja tätä nyt yritetty aikalailla vuoden verran. Kaksi kertaa olen raskautunut, mutta molemmat menneet kesken. Ite mietin kovasti johtuuko se nyt iästä (35 v.). Keskenmeno riski kun kasvaa iän myötä. Kaivaako tässä vaan itseltä verta nenästä, kun jatkaa yrittämistä...

Tunteeko muuten muut huonoa omatuntoa siitä, että tämä vauvakuumeilu vie niin paljon aikaa, energiaa ja syö iloa. Ite mietin paljon, että pitäisikö energiansa nyt suunnata jo saatuihin lapseen eikä tuhlata energiaa johonkin jota ei edes ole olemassa. Ainakin voisi vähentää asiasta googlailua ja keskustelupalstoilla pyörimistä. :D
 
Mua mietityttää myöskin tuo ikä juttu. Meillä myöskin kolmas toiveissa. Ja tätä nyt yritetty aikalailla vuoden verran. Kaksi kertaa olen raskautunut, mutta molemmat menneet kesken. Ite mietin kovasti johtuuko se nyt iästä (35 v.). Keskenmeno riski kun kasvaa iän myötä. Kaivaako tässä vaan itseltä verta nenästä, kun jatkaa yrittämistä...

Tunteeko muuten muut huonoa omatuntoa siitä, että tämä vauvakuumeilu vie niin paljon aikaa, energiaa ja syö iloa. Ite mietin paljon, että pitäisikö energiansa nyt suunnata jo saatuihin lapseen eikä tuhlata energiaa johonkin jota ei edes ole olemassa. Ainakin voisi vähentää asiasta googlailua ja keskustelupalstoilla pyörimistä. :D
Mun lapsettomuushoitoihin erikoistunu, pitkän linjan gyne sanoi, kun voivottelin omaa ikääni (juuri täytin 36), että 37 vuoteen asti on ihan hyvät mahdollisuudet, sitte mahdollisuudet laskee jyrkästi ja nelikymppisenä hänen mielestään yrittäminen on jo niin ja näin tai pitää ainakin olla paksu lompakko. Toki nämäkin asiat on hyvin yksilöllisiä ja moni yli nelikymppinenkin tulee raskaaksi, mutta näillä gynen puheilla lohdutan itseäni. :LOL:
 
Omaa mieltä rauhoittaa aina lukea, että on itseä vanhempia yrittäjiä mukana (itse siis olen 28, mies 38). Se luo toivoa, että ehditään varmasti vielä saada se määrä lapsia kun halutaan. Vaikka jos nyt ihan yhdellä ensin aloittaisi. Meillä siis yk8 meneillään. Kävin viime yönä kahdesti vessassa ja heti siinä heräsi ajatus että entä jos!!! Vaikka oon ollu tosi pessimistisellä asenteella enimmäkseen liikkeellä onnistumisen suhteen niin aina toisinaan se toivo kuitenkin nostaa päätään ja sitä alkaa kuvittelemaan, että olikohan nyt tämä juttu ja tämä juttu potentiaalinen raskausoire. Jotenkin myös helpottaa ne jotka on kans ns pidempään yrittäneet kun saavat plussia niin sitä miettii, että heilläkin onnistui joten kyllä meilläkin jossain kohtaa. Miestäni tehtiin myös vuoden verran ja olivat saaneet jo tulokset, että sperman laatu on heikko ja anoppi ehti sitä itkeä ennenkö selvisi, että oli jo raskaana. Jospa se on heillä vaikka suvussa, että ei oo ihan niin priimaa kuin toivoisi simpat ja siksi kestää. Tai mussakin voi olla vikaa kun on niitä lääkityksiä lastenreumaan aikanaan ollut.

Tulipa pitkä teksti vaikka oikeastaan halusin vaan tulla ihmettelemään kahta yöllistä pissalla käyntiä (normaalisti käyn kerran kun juon vettä sen verran iltaisin).

Odotan kyllä ihan innolla mitä ihania plussia vielä saadaan ryhmään tälle vuodelle!

Meinasin jo unohtaa, mullakin on käytössä flow ja heti kun aloin tikuttaa oviksen alkoi se ennustaa paremmin kaikkea ovulaatiosta menkkojen alkuun. Ennen laittoi oviksen ihan liian aikaisin, kun mulla on aika myöhään kp 17-19 välillä yleensä vasta.
 
@Lillin sulla on ihan samanlaisia ajatuksia kuin mulla! Tosiaan mietin useinkin et pitäisi olla onnellinen näistä kahdesta ja lopettaa tää kolmannen tekemällä tekeminen. Vähän eri asia tjottailla kun pyöriä keskustelupalstoilla päivittäin ja laskea jatkuvasti kierronpäiviä ja tutkailla olotiloja. Toisaalta tämän jo vuosia kestäneen vauvankaipuun myötä olen ymmärtänyt kuinka arvokkaita nuo kaksi ovat ja olen alkanut vaalia aikaa heidän kanssa nyt kun vielä äidin seura ja syli kelpaavat. Ajatus siitä etten välttämättä saa enää koskaan kokea raskautta ja omaa vastasyntynyttä sylissäni, tuntuu raastavalta. Toisaalta sekin on paljon että on saanut kaksi kertaa sen kokea. Tiedän että onnekkaita ollaan näinkin. Nähtäväksi jää toteutuuko haave kolmannesta enää, omalla kohdallani vahvasti alkaa tuntua siltä että tämä haave jää haaveeksi.

Tuo ikä juttu on tosiaan kovin yksilöllistä. Mä sain siis tänä syksynä lapsettomuuslääkäriltä kuulla että mun munasolureservi on jo laskemaan päin eikä hedelmällistä aikaa ole välttämättä enää paljon jäljellä, vaihdevuodet tulevat alkamaan normaalia aiemmin. Tässä itteä huvittaa se että ulkoisesti näytän vähintään 10 vuotta ikäistäni nuoremmalta ja eilen viimeksi mua luultiin poikani isosiskoksi kun olin 6-vuotiaani kanssa jätskillä. Munasarjat on kuitenki jo mummoutumassa :D Ovis ja kaikki tapahtuu luomusti joka kk, limakalvo hyvä jne. Mut itse olen miettinyt et munasolujen laatu voi myös mulla olla jo niin heikko että siksikään ei onnistu, kun määräkin kerran on jo selkeästi pienentynyt. Ainakin jokatapauksessa heikommat mahdollisuudet varmaan on, vaikka lääkärin mukaan mahdollisuuksia kuitenkin on. Vielä toivo elää :) Sori pitkä ja syvällinen sepustus. Kyllä huomaa etten pääse näitä ajatuksia oikein minnekään muualle purkamaan :rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: Mirella92
VAUVA 2020

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

17.12.2019

Nimi ★ Kiertopäivä ★


Mape19......................... kp 97/25
Vauvameille....................kp xx/28-35
vauvahaaveilija2396......kp 45/28-30
HMami............................kp 43/28
Elllla...............................kp 42/30
Amadecasa....................kp 36/34-55
Marrrsipaani...................kp 32/28
Tingeli............................kp 31/34-36
mimmi92.........................kp 30/30
Masu90..........................kp 28/27-30
Nenskuli..........................kp 28/ ?
Keltasirkku..................... kp 27/28-32
taikinatonttu....................kp 23/28
Unimaa...........................kp 20/27
Ananas90.......................kp 20/25-28
Snanniska.......................kp 20/28
nessu87..........................kp 19/30
tupsahus.........................kp 19/30
Hipposka........................kp 18/30
W.we...............................kp 18/25
Babyfever1.....................kp 18/xx
Mirella92........................kp 17/34
Helmiina1978.................kp 16/29
Kasikuus........................kp 15/28-31
Koodikissa......................kp 15/24
Karvakorvat....................kp 10/28
Haavejuttu......................kp 8/29
Pikkuhaave....................kp 8/32
Jjenn..............................kp 8/30-31
Tiukuliina89................... kp 5/31
Mustikka89.....................kp 2/25
hemuliina90....................kp 2/28

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:


marrrsipaani.................dpo 21
mimmi92.......................dpo 12
Mustikka89....................dpo 12
Vauvameille...................dpo 7
W.we..............................dpo 6
Ananas90......................dpo 6
Nessu87........................dpo 2
Helmiina1978................dpo 0

★★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
huomenta.
Olette monet tosiaan vielä nuoria, vaikkei se raskautumista takaakaan. Itsellä nimimerkki kertoo muuta. Mut iso luotto on silti, että kroppa vielä toimii. Mies on kohta 50.
Tänään on ovis; lämmöt dippasi alas. Eilen illalla jo tuntui vetoa muniksissa. Mul on toi Clearbluen hedelmällisyysmonitori, ja mun LH-tikut loppui eilen. Edellisissä 3 kierrossa se on vielä pyytänyt testaamaan ekan ovis -huippupäivän jälkeen, mutta tänään siinä luki automaattisesti että toinen huippupäivä. Tilasin silti tikkuja lisää; nyt niitä riittää seuraavat 4-5kk. Toki toivon että rahat meni kankkulan kaivoon.
 
Mäki mietin et ehkä Testaan jo su kun on dpo 8 mut tuskin siel mitään näkyy, mut onpahan valmistauduttu negaan koska aattona teen uudestaan testin Eime keritty/pystytty hommail enään ku vaan sen to yöllä kp 14. Mut periaattees se vois riittää säkällä, ovisplussa siis oli la kp 16... Mut toki harmittaa... Mut jos se noin on, ni sit on eipä se auta murehtii:sick: katotaan mitä viikon päästä, en kyl aijo joulumieltä antaa negan lannistaa :p nyt vissiin ollu hiljast plussa tuulien kanssa? Lieneekö plussia pian tuloillaan :love:
 
En ole kovin aktiivinen ollut täällä. Käyn noin 1-2 kertaa viikossa lukemassa ja seurailemassa muiden kuulumisia. Testasin ennen menkkoja kp 26 negan ja menkat alkoi kp 27. Nyt menossa kp 5 ja ovisajankohta joulunaikoihin. Ollaan kuitenkin menossa jouluksi kylään, niin voi olla, että tämä kierto jää hyödyntämättä, harmi . Aloitettiin yritys 7/19 ja toivoisi, että jossain vaiheessa ennen pitkään tärppäisi ja pysyisi matkassa. Niin kuin kaikille ryhmäläisille tässä toivoisi.

@Titi-Love olen niin pahoillani sinun pitkälle edenneen raskauden ja pitkään jatkuneen raskauden keskeytymisen, paljon voimahaleja ❤.
 
Oonpas muuten ylpeä itsestäni. Kävin ostamassa testejä, yhden herkänkin nappasin, mutta en mennyt heti sitä tekemään vaan päätin säästää huomiseen. Ihmeellistä pitkähermoisuutta tämä!

@Pampula3 ja @Lillin, mulla kans samaa pohdintaa että onko tämä kuumeilu ihan pöljää. Mulla on jo ihana lapsi ja välillä tuntuu kaikki energia menevän toisen saamiseen. Harmittaa varmasti vielä enemmän, jos sitä toista ei koskaan tulekaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Ananas90
Enpähän ehtinyt testailemaan uudelleen, kun eilen juuri ennen nukkumaanmenoa alkoi sitten vuoto. Jostakin syystä siis 5vrk myöhässä. Joten mulle voi päivittää kp 2/28 tälle päivää.

Iästä täällä paljon puhuttu ja sama itseä paljon mietityttää. 30 lähenee hurjalla vauhdilla ja itsellä ei vielä ole edes sitä yhtä :cry: en onneksi suurperhettä haluaisikaan, mutta tuntuu että kahdenkin kanssa jo kiire voi tulla. Oma luotto omaan hedelmällisyyteen EI ole kovin korkealla. Olette kyllä onnekkaita te, jotka olette jo vähän päälle parikymppisinä tajunneet ja ehtineet hankkia muutaman:love: olisinpa itsekin nuorena ollut niin kypsä ja viisas (n)
 

Yhteistyössä