Haaveena vauva 2020

Viestiketju alueella 'Vauvakuume' , aloittaja Purrri, 07.03.2019.

1. W.we

W.we Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    10.09.2018
    Saadut tykkäykset:
    467
    Häpeän itseäni, kun testasin :notworthy:

Mutta hei, jos haluatte esimerkin viivanpaikasta niin sain sellasen :D
    IMG_20191122_205125.jpg
    Ei se vaan sitten ottanut väriä vaikka sitä kuinka käänteli valoa vasten..
    Ehkä meen tauolle ja tuun sitten jännittelemään uutta kiertoa kun siinä vois oikeastikin jotain tapahtua :ROFLMAO:

2. Hypsy

Hypsy Jäsen

Rekisteröitynyt:
    16.03.2019
    Saadut tykkäykset:
    18
    @Karpalo88 Helposti pystyn. :ROFLMAO: Jos tää raskaus on todellinen, niin se on todennäköisyyksien valossa suorastaan ihme, joten en halua antaa turhaa toivoa. Etenkin kun tiedän miten hän riemastuisi uutisesta. Toisaalta oon ite vähän kauhuissani, koska en kuvitellut plussaviivaa koskaan näkeväni ja mahdollisen raskauden myötä menee urasuunnitelmat monimutkaisiksi. Mut nyt niitä lapsia on tehtävä, jos meinaa, uraa ehtii kyllä luoda vanhempanakin. :D Innolla odotan myös, että miten sun käy, niin samoilla päivillä mennään. (y)

3. Nessu87

Nessu87 Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    16.07.2015
    Saadut tykkäykset:
    166
    @saharaa mulla näkyy välil kierron eri kohin selviä haamuja, testannu pari kiertoo ovistikuilla oviksen jälkeen. Iteki joskus, innostuinku oli niin selväviiva (ei kuitenkaan positiivinen ovistesti) mut menkat tuli. Jotenei kannata innostuajossei oo positiovineneli kunnol punanen tai tasavahva

4. Helmiina1978

Helmiina1978 Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    21.07.2016
    Saadut tykkäykset:
    365
    No, onpas taas räikee viivanpaikka. Näkyy tosi hyvin.

5. marrrsipaani

marrrsipaani Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    01.09.2017
    Saadut tykkäykset:
    80
    No jopa on selkee viivanpaikka! :eek:

@Minic Onnea!! :love:

6. Minic

Minic Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    23.10.2018
    Saadut tykkäykset:
    150
    Kiitos vielä kaikille:love:
    Selvisin illasta hyvin, pomo oli juonessa ja mulla oli koko ajan lasi täynnä alkoholitonta.
    Nyt vuoden loppuun asti keksin vaan muihin bileisiin tekosyyn ettei tarvii mennä. Se on helppoo, töihin ja lapsenvahti ongelmiin voi vina vedota:ROFLMAO:

• Tykkään Tykkään x 9
    • List
  7. taikinatonttu

taikinatonttu Jäsen

Rekisteröitynyt:
    13.07.2019
    Saadut tykkäykset:
    42
    @Karpalo88 Näkyyhän tossa jotain!!! Jännää, toivottavasti lähtee vahvistumaan ja punertumaan kunnolla :) <3.. Ite aion myös testailla tässä nyt taas huomenna, ellei hanat aukea aamuvarhain..

Ja onnea @Minic ja muut joilla nyt lykästänyt! <3

8. Ninnanen

Ninnanen Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    22.11.2019
    Saadut tykkäykset:
    2
    Moikka!

Heittäydyn mukaan jengiin :) Olen itsellinen nainen ja tänään kävin ekassa inssissä. Kumppania ei ole löytynyt, joten siksi olen tässä prosessissa yksin (olen kyllä jo vuosia henkisesti varautunut tähän tilanteeseen). Fiilikset vähän vielä hakee muotoaan, vaikkakin täydellä sydämellä olen tässä mukana! Haikeutta aiheuttaa vain 17 mm kokoinen folli, joka olis varmaan irronnut itsekseen suurempi kokoisena viikonloppuna, joten aamulla sain irrotuspiikin ja iltapäivällä oli inssi. Fysiologisesti testeissä ei oo havaittu mitään raskautta vaikeuttavaa, mutta ikäähän mulla jo hieman on :oops: Lyhyen (n. 10 pv) luteaalivaiheen vuoksi sain Teroluteja, jotka aloitan maanantaina. itsenäisyyspäiväviikonloppuna ajattelin testailla, jos sattuis niin, että menkat eivät siihen mennessä oo alkaneet.

Ninnanen / 37 v. / 1. / ya 11/19
    kp 15/24-30
    onkos tämä nyt sit dpo -1 vai dpo 0?

• Ihana! Ihana! x 13
    • Tykkään Tykkään x 2
    • List
  9. Hypsy

Hypsy Jäsen

Rekisteröitynyt:
    16.03.2019
    Saadut tykkäykset:
    18
    Niinhän siinä sitten kävi, että tämän aamun testi näytti negaa, vaikka lupaavalta jo eilen näyttikin. Nyt huokaisen, etten ehtinyt kertoa kenellekään ja jatkan testailua. :whistle::ROFLMAO:

10. Helmiina1978

Helmiina1978 Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    21.07.2016
    Saadut tykkäykset:
    365
    VAUVA 2020

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

23.11.2019

Nimi ★ Kiertopäivä ★

Mape19........................ kp 73/25
    Vauvameille...................kp xx/28-35
    Hope91.........................kp 41/32-37
    taikinatonttu...................kp 32/28
    Minic..............................kp 30/28
    Snanniska......................kp 29/28
    rosemarie.......................kp 27/xx
    Unimaa..........................kp 27/27
    nessu87.........................kp 25/28
    Hipposka.......................kp 25/30
    Karpalo88......................kp 24/26-28
    tupsahus........................kp 24/xx
    Ananas90......................kp 22/25-28
    W.we..............................kp 21/25
    vauvahaaveilija2396......kp 21/28-30
    Helmiina1978................kp 19/29
    Marilainen.....................kp 19/28
    HMami..........................kp 19/28
    Mirella92.......................kp 18/34
    Elllla..............................kp 17/30
    Kasikuus.......................kp 17/28-31
    Jjenn.............................kp 17/30-31
    Ninnanen.......................kp 16/24-30
    Pikkuhaave....................kp 16/xx
    Koodikissa.....................kp 13/24
    mimmi92........................kp 13/30
    Haavejuttu....................kp 12/29
    Amadecasa...................kp 12/34-55
    Tiukuliina89.................. kp 11/31
    Marrrsipaani..................kp 9/28
    Tingeli...........................kp 8/34-36
    Masu90.........................kp 4/27-30
    Keltasirkku.................... kp 3/28-32

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:

Mom_89.......................dpo 28
    Snanniska....................dpo 13
    Karpalo88....................dpo 10
    Ananas90.....................dpo 8
    Helmiina1978...............dpo 4
    Ninnanen.....................dpo 1

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

11. Kasikuus

Kasikuus Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    08.09.2019
    Saadut tykkäykset:
    108
    Tämä kierto on varsin erikoinen jo nyt (n) Mulla alkaa AINA HETI ovulaation jälkeen menkkajomotukset, repäisykivut ja kaikki muukin raskauteen liittyvä ja kestää sinne asti, että hanat aukee. Ovulaatiokivut on ollut siedettäviä ja joskus niitä ei ole edes tuntenut, mut tässä kierrossa se järkyttävä kipu kesti 12-21 välisen ajan ja toisinaan ei uskaltanut edes hengittää sen kivun takia o_O Ja nyt ei oo ollut minkäänlaisia oireita oviksen jälkeen (tosin menossa vasta dpo4, et ehtiihän ne vielä ilmestyä.) Rupeaako vasta nyt kierto ja hormonit asettumaan paikoilleen vai voisiko osteopaatilla käynti olla helpotus vai olisiko syynä myöskin rennompi ote tähän hommaan :) Ei auta kuin arvailla :ROFLMAO:

@W.we Aika selkeä viivanpaikka (n):whistle: Ikinä en ole viivanpaikkaa saanut. Mikä siinä onkin, et joillekin sellainen voi ilmestyä?

12. W.we

W.we Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    10.09.2018
    Saadut tykkäykset:
    467
    @Kasikuus mä olen jo niin epätoivoinen että digit on varmaan ainoita, joihin en viivanpaikkaa saa kuviteltua :D
    Mä en vaan ole löytänyt omalle kropalle sopivaa testiä.. apteekin ultrat, pc:t ja kasetit antaa yleensä automaattisesti viivan paikan ja näin ollut mulla siis jo monta vuotta (n)
    Onestep on varmaa ainoa mihin en ole näistä halvemmista testeistä saanut mitään

13. Hope91

Hope91 Jäsen

Rekisteröitynyt:
    24.08.2019
    Saadut tykkäykset:
    21
    @Minic onnea!!:love: ja kiitos hyvästä vinkistä jo etukäteen, sillä itsellä myös sama ongelma edessä jos nyt tärppäis, on nimittäin heti ens viikonloppuna tulossa kauan odotetut pikkujoulut ja vielä joulukuussa toiset mokomat, joissa sitte pitäs alkoholia vältellä(n) mutta tällä hetkellä aattelen että se ois vaan positiivinen ongelma jonka sais kyllä ratkottua jotenki, jos vain käviski niin onnellisesti että pikkuinen olisi saanut alkunsa tässä kierrossa:love: kp 41 nyt ja ei minkäänlaisia vuotoja ole näkynyt ja koetan pitää itteni kiireisenä huomisaamuun asti:whistle:

14. Wintersun

Wintersun Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    10.02.2018
    Saadut tykkäykset:
    1 317
    @Minic kiitos ja ihanaa odotusaikaa sinulle :love:

@W.we johan on taas viivanpaikka (toki toivon et olisikin alku plussalle) :geek:

Mulla onkin jo dpo 7. Siksi "jo" kun tuntuu että mennyt kamalan äkkiä kun on vaan ajatellut tätä lääkkeen käyttöä / tulevaa lääkäriaikaa. Ekaa kertaa pitkästä aikaa ei ole ajatus hiipinyt että "jospa sittenkin". Olin ehkä aavistuksen eriväristä vv bongaavinani, eli ihan odotetusti. Oikeastaan toivon et alkais pian menkat. Kiva jos ultrapäivänä on se runsain vuoto ja ultrataan alakautta :LOL: no näkevät sit millainen vuoto on kun on runsasta lääkityksestä huolimatta. :cautious:

15. Ananas90

Ananas90 Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    30.10.2019
    Saadut tykkäykset:
    24
    Hölmönä testailin jo tänään aamulla rfsu:n herkällä. Ei näkynyt yhtikäs mitään!
    Dpo 8, että sikäli ei pitäis hirveästi näkyäkään. Silti on pettynyt mieli!
    Olis nyt edes hitusen toivoa voinut näkyä :whistle:

Tänään siis pikkujoulut, joten siksi testasin. Kaipa siis uskallan alkoa ottaa :)

16. Snanniska

Snanniska Jäsen

Rekisteröitynyt:
    28.06.2019
    Saadut tykkäykset:
    53
    Mulla pitäs tänään alkaa menkat mutta vielä ei vuotoa näy. Yleensä tosi tarkka kierto, paitsi viimeksi oli vaan 26 päivää jostain syystä. Jos ovis oli vasta myöhemmin niinku bongasin sen "uudelleen" niin nyt vasta dpo 8. Odotellaan nyt kuinka käy. Oireita ei oo kyllä juurikaan... (n)

17. Snanniska

Snanniska Jäsen

Rekisteröitynyt:
    28.06.2019
    Saadut tykkäykset:
    53
    Plääh, pakkohan se testi oli vielä tälle iltaa tehdä mutta jälleen puhdas nega. One step testinä. Voi kun malttaisi nyt vaan olla testailematta ja odotella rauhassa muutaman päivän. Mies ei kyllä ymmärrä yhtään tätä piinaa :whistle:

• En tykkää En tykkää x 1
    • List
  18. Tiukuliina89

Tiukuliina89 Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    15.04.2006
    Saadut tykkäykset:
    28
    Mä olin tehny ekan ovis testin aamupissasta kun unohdin ettei saa heti herättyä tehdä joten ei ole ovis vielä ollut. Flo näyttää että ois tiistaina mutta testit alkaa kivasta jo vahvistua niin oma epäily että huomenna tai maanantaina tulee ovis plussa. Talleteltu on nyt parin päivän välein ja varmaan ehkä tänäänkin.

19. Unimaa

Unimaa Jäsen

Rekisteröitynyt:
    18.11.2016
    Saadut tykkäykset:
    45
    Voi harmi @Snanniska :( meilläkään ei mies voi käsittää sitä piinan määrää, pyytää vaan rauhassa oottelemaan. Rauhassa?!:eek::LOL:

Mulla on nyt kolme päivää tullu ruskeaa tuhrua. Saa nähdä mitä huomenna tapahtuu, en uskalla yhtään innostua ainakaan.

20. Nessu87

Nessu87 Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    16.07.2015
    Saadut tykkäykset:
    166
    Heissan. Meikä lävi ostaan gelee royalit kokeiluun menkat alkaa keskiviikkona. Juu välil vihlonu kostain kohdun kohilt mut siihenki voi olla vaik mitä muita syitä enäkkiseltään keksi et mitä, mutta menkat tulee joka tapaukses:ROFLMAO:  :notworthy:oon valmistautunu hyvin henkisesti yk4 kiertoon, on gelee royalit ja enään pitäs tilaa ovis tikut mutta mietin vaan saako niitä ikään perille ton lakon vuoks :whistle: mut toisaalt eipäse nyt haitaks ois vaik välil jättäs tikut sikseen

21. Hypsy

Hypsy Jäsen

Rekisteröitynyt:
    16.03.2019
    Saadut tykkäykset:
    18
    Nää mun tikut on kummallisia. Tänään aamulla näytti negaa vaikka eilen aamulla oli havaittavissa plussan näköinen, mut nyt päivällä/illalla testit näyttää tältä. Ehkä noi on vain viivanpaikkoja. :LOL: Tai sit pitäis ostaa joku kunnon testi, niin loppuis tämä vainoharhainen testaaminen. :ROFLMAO:

Liitetyt tiedostot:

• Tykkään Tykkään x 2
    • List
  22. Karpalo88

Karpalo88 Jäsen

Rekisteröitynyt:
    31.10.2019
    Saadut tykkäykset:
    30
    Ohhoh! Kyllä noi on mun silmään selvät haamut! Toivotaan että vahvistuu :love: Osta digitesti? Mä tein tänään dpo10 viikkonäytöllisen digin, joka näyttää raskaana 1-2vk... jännä viikko tulossa, viimeksi kerkesin luulla kaks päivää olevani raskaana kunnes vuoto alkoi kp 30/27. Himotestauksen varjopuolet :cautious:

23. Hypsy

Hypsy Jäsen

Rekisteröitynyt:
    16.03.2019
    Saadut tykkäykset:
    18
    @Karpalo88 Oi, onnea ja peukkuja hurjasti!! :love::love:
    Onko sulla ennestään lapsia?

Ehkä mä jotenkin kierolla tavalla nautin tästä tulkitsemisesta ja ne digitaaliset on tähän harrastukseen vähän turhan raadollisia. :ROFLMAO: Ei vaan, maanantaina ostan, jos ei ala viiva vahvistumaan. Oireita ei juurikaan ole eilisen aamun jälkeen ollut, joten olen jo osittain luopunut toivosta. :D Nyt tosin on tosi etova olo, mut se voi johtua tän päivän ruokavaliosta... Pizzaa, voileipäkakkua, suklaata jne :ROFLMAO:

24. minttuni

minttuni Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    23.11.2019
    Saadut tykkäykset:
    12
    Hei! Uusi haaveilija ilmoittautuu. Oon haaveillut lapsesta jo vuosia ja oon onnellinen, että vihdoin mulla on elämässä ihminen, joka jakaa tämän haaveen kanssani. Yk10 starttas eilen ja huolimatta alle vuoden yritysajasta tiedämme, että luomuna onnistumisen mahdollisuudet ovat hyvin pienet. Mut toki yritys ja toivo päällä joka kierrosta. Ennen alkusyksyn lääkärikäyntiä tikutin ovista ja tarkkailin oireita, nyt yritän ottaa rennommin asian suhteen. Mukava päästä jakamaan ajatuksia muiden haaveilijoiden kanssa :)

minttuni / 29v / 1. / 2/19

• Tykkään Tykkään x 8
    • List
  25. saharaaa

saharaaa Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    08.02.2017
    Saadut tykkäykset:
    21
    @Karpalo88 Voi että onnea ihan hirmusesti! :love:
    @Hypsy Mä näen kyllä ihan selvästi haamun, näyttäis olevan väriäkin joten ei se viivanpaikka taida olla ;).
    Tervetuloa uusille :).
    Mulla olis nyt dpo 10 ja pikkujoulut ohitse. Päädyin sitten ottamaan kohtuullisesti ja unohtaa tän piinailun hetkeksi. Edelleen on ”oireet” samat, tissejä vihloo välillä ja siis ikinä niissä ei tunnu mitään, haistan mielestäni kaiken, etovaa oloa ja alamahalla selvää nipistelyä, turvotusta ja olin myös tuntevinani sitä ”sukkapuikko tökkimistä” :D. Tänään tulossa erittäin kiireinen päivä eli en ehdi varmaan edes ajattelemaan testaamista ja päätin, että jos tässä ei mitään tule niin tiistaina käyn ostamassa jotkut halvat liuskat niin ei turhaan mee rahaa pettymykseen :ROFLMAO:.

• Tykkään Tykkään x 3
    • List
Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus