Haaveena vauva 2020

Voiskohan ovulaatio olla lähellä tai jo mennytkin? Joulunpyhinä oltiin reissussa ja en voinut testata.. Yks tallettelu oli reissun aikana, vaikka hankalaa se oliki mutta himot vei voiton ja siksi mietin oisko ovis jo ollutkin aiemmin tällä viikolla jo:whistle: menkat siis alkoivat terojen jälkeen 14.12 tuhrulla ja 16.12 alkoi 3pv kestänyt vuoto, josta oon laskenu että tänään ois kp 13. Terot pitäisi aloittaa taas kp 15 mutta meneekö kierto "hukkaan" jos nyt aloitan ne ennen bongattua ovista ja talletteluja? :(

Tässä kuvaa tämän päivän ovis testistä:
 

Attachments

Onnea wintersun!



Kuinka pitkä kierto sulla keskimäärin on? Jos ovulaatiota haluat testata niin keskimäärin varmaan suositellaan testauksen aloitusta kp 9 tai 10 alkaen. Tuo 3.1. olisi sinulla kp 13.

Raskaustestin kanssa on sitten jokseenkin makuasia, milloin aloittaa testauksen. Mitään ei testissä voi näkyä noin viikkoon ovulaation jälkeen, koska alkion kiinnittymiseen kohtuun kuluu 5-7 päivää hedelmöitymisestä (dpo 5-7). Vasta kiinnittymisen jälkeen alkavat raskaushormonitasot nousta. Toisilla nousee nopeasti ja toisilla hitaammin, mutta kaikilla pitäisi jo raskausviikolla 5 (n. 3 viikkoa ovulaatiosta) näkyä jotain raskaustestissä.
Nyt edellinen kierto oli 27. Ensimmäinen kierto siis pillereiden lopetuksen jälkeen.
 
@Wintersun mä en kestä!!  nyt hitto vie saa luvan pysyä! Ootte oottanu niin pitkää plussaa ja nyt saitte plussan! Ihan mahtavaa
 
  • Tykkää
Reactions: Nessu87
Edelleen haamu mut testinä erittäin herkkä rfsu jolla oon ennenki muuttanu haamut negoiks ym. Ei myyty muuta merkkiä, mikä harmi ku noi onestepit loppu ni en päässy vertaan viivan vahvistumist. Tosin tummempi toi on ku edelliset testit. Nyt dpo 13 mikä sinänsä. Pelottaa noin hailakalla, ku saanu aina ennen ni tummat viivat täjä mennes,.. En tosiaan vielä liity syyskuun porukkaan
 

Attachments

@Unimaa Onnea! :love: ja @Nessu87 toi on selkeä plussa eikä haamu enää! :love:

Joku kyseli miehen jaksamisesta petipuuhissa.. Meillä sattui tähän kiertoon huonosti niin että just parhaat päivät mies makas oksennustaudissa sängyn pohjalla.:sick: Mut oon jotenkin silti toiveikas, vaikka nyt menikin niin että talletukset onnistui dpo -2 ja dpo 1.

Nyt on ollut etomista itselläni tänään. Meinasi saunan jälkeen ihan kunnolla yökäyttää. Enpä tiiä, vatsataudin itämisaika on 24-48h, mutta en uskalla vielä niin toiveikkaaksi alkaa, että rv4+0 olisi pahoinvointia olemassakaan, jos olisin tästä raskautunut. Jos ei ole oksutautia niin sitten valeraskautta. Olen tosi taitava kehittelemään kaikkia oireita.:ROFLMAO:
 
@Wintersun Onnittelut! :love: Toivon tukevia tarrasukkia pikkuiselle, että kaikki menis hyvin loppuun saakka.

Onnea myös @Nessu87 :) Ihanaa, että saadaan tänne loppuvuoden plussia.

Nyt oon kummasti voimaantunut toisten plussista ja siitä, että lähimmille ystäville kerroin yrittämisestä tossa joulun alla. Tuntuu kuin hyvin suunniteltu vauva ois jo puoliksi tehty :rolleyes: On siis positiiviset fiilikset oviksen odotteluun :) Eihän siihen oo taas kun enää reilut 10 vuorokautta niin on mahdollisuus hedelmöittyä :p:D
 
Onnea @Wintersun @Unimaa ja @Nessu87 :love: Kyllä vaikuttaa vahvasti plussalta teillä kaikilla. Ihanaa, että tosi hiljaisen joulukuun jälkeen tuli vielä monta plussaa kuun loppuun ❤

Mulla ovistesti ollut nyt kolme päivää positiivinen. Kaksi päivää aikalailla tasavahvat tai sitä hieman tummemmat viivat ja tänään aamusta saakka oikein tosi tumma plussa. Kp 11 tänään. Onko muilla ollut tällaista että monta päivää plussaa? Mistä johtuu? Tunnen yleensä oviksen vatsa/selkäkivuista ja vielä kipuja ei ole ollu. Eli vieläki ovis tuloillaan?
IMG_20191228_223840.jpg
 
@Nessu87 Kyllä tuo plussalta näyttää, eikä haamulta. Onnea :love:

@höpsykkä Täällä toinen, joka kehittää itelleen oireita :LOL: 5pvä ollut huono olo ym. kivoja raskausoireita. Pms-oireet oikeasti. Iltasella alkoi alaselän polttelut, eli menkat ne sieltä tekee tuloaan. Tänään onkin sit päästetty jälleen kyynel jos toinenkin, ku ottaa taas vähän koville :unsure: Joka toinen kierto tuntuu olevan helpompi käsitellä.
 
Täällä on huomenna kp 1! Hieman huojentunut olo, kun menkat alkoi! Jännitin, että ei vaan veny nyt liian pitkälle jotta saadaan vielä tammikuussa ajoitettua hoito mahdollisimman hyvin. Tein vielä tänäänkin varmistustestin, kun ihmettelin miten menkat ei eilen alkanut, vaikka ovisajankohta on 36h säteellä tiedossa, ja selkeä nega edelleen oli.

Oon tosi luottavainen nyt tämän kierron suhteen, ja toisaalta mikäli ei onnistu, niin sitten astetta kovemmat hoidot käyttöön. Muiden plussat luo toivoa :love:
 

Yhteistyössä