Haaveena vauva 2020

Heipä hei tänne yksi uusi ilmoittautuu mukaan jos mahtuu jonon jatkoksi.

Ollaan molemmat 27 vuotiaita ja meillä on 10/17 syntynyt ovulaatioinduktiolla alkunsa saanut poika. Nyt ollaan jo tovi haaveiltu toisesta, maaliskuussa 19 jätettiin ehkäisy pois ja siitä asti yritetty taas tuloksetta. Maaliskuussa sain 3 haamua, mutta siihen se sitten jäi. Mulla on pcos ja kilpirauhasen vajaatoiminta sekä ylipainoa. Mies on aikalailla perusterve. Poika on sairastanut vakavasti vauvana ja tää säteilee nykyisinkin pelkona ja huolena lapsen terveydestä mut aika hyvin oon päässy niistä yli terapiassa. Tällä hetkellä mennään kp29 (mulla kierto yleensä aina reilusti yli 30 pv) ja väsyttää niin älyttömästi ja palelee. Tää on meidän viimeinen luomu yrityskierto, ens kierrossa alkaa letrot, poika sai alkunsa clomeilla. Ovulaatiota en bongannut tässä(kään) kierrossa vaikka oireet oli jälleen kerran vahvat..
 
@Piinallinen92 tervetuloa mukaan!

Tuntemukset viittaa ovikseen, mut eipä ole ollut tikkuja millä mitata. Ens kiertoon sitten, pitää alkaa taas harjoittelemaan varalta hoitoja varten. Tammikuun aikana ehkä jo saadaan lisätietoa, millaisilla hoidoilla lähdetään liikkeelle. Toki pitää saada tää mun kilpirauhasen vajaatoiminnan hoito kuntoon, seuraava verikoe on myös tammikuussa. Jännittää tuleva ja näemmä taas alkaa asiat pyörimään mielessä, kun kierto tulee puoli väliin o_O
 
Minä laskin Flo’sta, niin meillä alkoi jo YK 17 :unsure: Voi kunpa olisin aiemmin tiennyt, että tässä menee näin kauan... Ja voi kunpa tietäisin varmasti, että tämä joskus onnistuu! Nyt yritän pysyä rauhallisena tässä kierrossa ja toivoa, että tärppää viimeisessä inssissä. Huomenna aukeaa klinikka ja laitoin jo viestiä uudesta ultra-ajasta inssiä varten.
 
Miten kauan teillä muilla ovistesti näyttää plussaa?:whistle:
Mäkin kyselin eilen vähän tähän liittyen, mulla todella outo kierto menossa, sillä 4 päivää näytti nyt ovistesti plussaa. Oli nyt viides kierto jossa tikutin, yleensä on 2 päivää ollu ovisplussa ja toisena ovispluspäivänä yleensä ollu kivut ja ovis. Nyt viime yönä alkoi oviskivut niin että heräsin niihin. Kivut kesti monta tuntia ja vielä aamulla vahva ovisplussa mut iltapäivällä ei onneksi enää. Ja rinnat myös kipeytyi. Ei oo koskaan ennen oviksen aikaan kipeytyneet. Mut näköjään kierrot tosi erilaisia.

@Unimaa pahoittelut :cry:

@Kasikuus kyllä saa olla pettynyt ja maassa jos ei plussaa tuu. Mullakaan ei tässä yrityksessä haamun haamua ja 11 yk menossa. Alkaa tää vauvanteko todellakin tuntua ihan tähtitieteeltä. Mieti et ollaan molemmat aikoinaan tultu raskaaksi autuaan tietämättöminä kierronpäivistä ja oviksista. Kaukana on ne ajat o_O Jätin loppuvuonna vähän urheiluharrastuksia pois josko ois auttanu raskautumiseen, mut nyt päätin että kun vuosi vaihtuu aioin elää normaalia urheilullista elämääni entiseen tapaan. Alkaa vauvakuumeilu viedä jo niin paljon aikaa ja voimavaroja että en oo pian oma itseni jos alan jo karsia sen takia pois elämästä mulle tärkeitä juttuja. Esikoista aloin odottaa helposti vaikka silloin 10 vuotta sitten urheilin todella paljon, nykyään siihen verrattuna paljon vähemmän ja rasvaakin on nyt kehossa enemmän. Ja kierrot on muuten psyykkiseltä puoleltakin kovin erilaisia, välillä pettymys on helpompi käsitellä ja välillä tuntuu ihan kamalalta.

Mulle voi laittaa huomiselle dpo 1
 
Kiitos

Katsotaan miten käy, toivottavasti pääsette pian kanssa aloittamaan. Mä odotan nyt kierron alkua et saadaan ultrat ja muut varattua ja letrot käyntiin.

@Piinallinen92 tervetuloa mukaan!

Tuntemukset viittaa ovikseen, mut eipä ole ollut tikkuja millä mitata. Ens kiertoon sitten, pitää alkaa taas harjoittelemaan varalta hoitoja varten. Tammikuun aikana ehkä jo saadaan lisätietoa, millaisilla hoidoilla lähdetään liikkeelle. Toki pitää saada tää mun kilpirauhasen vajaatoiminnan hoito kuntoon, seuraava verikoe on myös tammikuussa. Jännittää tuleva ja näemmä taas alkaa asiat pyörimään mielessä, kun kierto tulee puoli väliin o_O
 
@Babyfever1 Onnea! :love:

Onpa hyvin ehtinyt muutamassa vuodessa unohtaa, mitä tämä piinailu on. Jatkuvaa olojen tunnustelua. Aamulla eto ja ällötti, päivällä paleli, lenkillä pienet rinnat tuntui todella raskailta ja illan ollu kipeän tuntuiset. Ja tää tunne, ettei voi olla muuta kuin raskautta... :rolleyes: ja sitten samaan aikaan muistaa kaikki edelliset vuosien takaiset tunnelmat, kun joka kierrosta oli kaikenlaisia raskausoireita. Nyt hämää vähän se, että tää on eka kierto ilman kierukkaa, ja ei ole oikeat pms oireet tuoreessa muistissa. Tein aamulla ekan testinkin vaikka meneillään dpo7 :whistle: ja varma viivanpaikkahan siinä on, mutta mieli kuiskii jatkuvasti olisko kuitenkin haamunhaamu. :ROFLMAO: ompahan ainakin verrokkiliuska nyt seuraavia päiviä ajatellen.

Voi kun mä toivon, että täällä kaikki saisivat plussansa mahdollisimman pian. :love:
 
@Pampula3 Sen takia tämä varmaan tuntuukin niin raskaalta, kun 4krt raskautunut juurikin noin, että en ole edes tainnut tietää mitä kp ja dpo tarkoittaa o_O:LOL: Raskautunut tyyliin pelkästä katseesta, koska pakko myöntää, että exän kanssa seksiä tais olla just kerta kuussa/kahdessa :whistle: Olikos sinulla uusi mies vai saman miehen kanssa yrität lasta? Ihan kaikkea ei pysty muistamaan :unsure: Väkisinkin tässä ite miettii, että jos kyse tässä yrityksessä onkin miehessä, kun hänellä ei lapsia.
Mietin tässä, että vaatiiko tk, että se tasan vuosi on yritystä takana vai voisiko miehen siemenneste analyysin saada aiemmin, koska minulla jo lapsia on? (n) Vai onko vain käännyttävä yksityisen puoleen, jos haluaa tiedon aiemmin?
 
VAUVA 2020

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

30.12.2019

Nimi ★ Kiertopäivä ★


Vauvameille....................kp xx/28-35
vauvahaaveilija2396......kp 58/28-30
HMami............................kp 56/28
Elllla...............................kp 55/30
Amadecasa....................kp 49/34-55
Tingeli............................kp 43/34-36
Masu90..........................kp 41/27-30
Nenskuli..........................kp 41/ ?
Unimaa...........................kp 34/27
tupsahus.........................kp 32/30
Hipposka........................kp 31/30
Helmiina1978.................kp 29/29
Karvakorvat....................kp 23/28
linneah........................... kp 22/26
Haavejuttu......................kp 21/29
Pikkuhaave....................kp 21/32
Jjenn..............................kp 21/30-31
Marrrsipaani...................kp 20/27-28
Tiukuliina89................... kp 18/31
Mustikka89.....................kp 15/25
hemuliina90....................kp 15/28
mimmi92.........................kp 13/30
Hypsy..............................kp 12/28-30
Pampula3........................kp 13/22-27
Keltasirkku..................... kp 13/28-32
Lilmi89............................kp 11/28-30
Ananas90.......................kp 8/25-28
Snanniska.......................kp 6/28
taikinatonttu....................kp 6/28
Koodikissa......................kp 4/24
Mirella92........................kp 2/34
Kasikuus........................kp 1/28-31

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:


Vauvameille...................dpo 20
linneah..........................dpo 10
Höpsykkä......................dpo 8
Karvakorvat...................dpo 8
Marrrsipaani..................dpo 6
Pampula3......................dpo 1
mimmi92.........................dpo 0

★★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
Soitin Felicitakseen ja laittoivat nyt julkiselle sen lähetteen IVF hoitoja varten.
Pitäisi kuulemman puolen vuoden päästä saada ensikäynti aika, joten ei vauvaa ensi vuoteenkaan..

Olen itkenyt täällä jo kolmatta päivää ja mies vaan yrittää lohduttaa että vuosi enää sinne tai tänne ei tunnu missään..
 

Yhteistyössä