Haaveena vauva 2020

Nyt mekin saatiin viesti että Apotin takia vähennetään vastaanottoaikoja tammi- helmikuussa (julkisella lisääntymislääketieteen vastaanotolla). Ja mitä nyt on paikallista puskaradiota seurannut, niin tuo Apotti ja sen puutteet ovat luoneet kaikenlaista tulppaa terveyskeskuksiin käyttöönoton jälkeenkin. Ei vala uskoa varsinaisesti, mutta kaikestahan selvitään.
 
@marrrsipaani

Meillä sama, että miestä ei todellakaan saa tuosta vaan aina syttymään. Yleensä olenkin ennakkoon "varoittanut" tulevasta seksiviikosta, jolloin saa pökkiä niin paljon kun vaan jaksaa :LOL: tästä plussakierrosta oltiin harrastettu ed. päivänä ovisplussasta ja ovispäivänäkin yritettiin vielä, mutta ei siitä sit enää mitään tullut, oli niin tiukassa, et joutui jättämään kesken...sekös vasta harmittikin :( olin ihan varma että tää kierto oli sit taas tässä. Mies kyllä sanoi, että luottaa siihen yhteen laakiin, että oli hyvä fiilis siitä :LOL: no hyvin fiilistelty, kun tärppäsikin! (y)

Mulla oli muuten nyt hedelmöittymisen jälkeen tavallista enemmän valkovuotoa (y) tsemppiä odotteluu(y)
 
@marsssipaani hyvä meininki sulla kuitenkin, punkkua ostin minäkin kaappiin (y) Meillä vähän sama ongelma että mies ei ole "Nyt hommiin!" tyyppiä oikein ja sit ketuttaa kun pettyy. Bongasitko kuitenki oviksen?
En tässä kierrossa. En jaksanut tikuttaa ja en sitä oloistakaan suoranaisesti bongannut. Kalenteri ennusti jouluaatolle ja luulen sen olleen silloin. Yleensä kovia kipuja siinä hujakoilla, mutta jouduin niinä päivinä syömään paljon särkylääkkeitä, koska oli kauhee migreeni päällä. Jälkeenpäin kuulin, ettei nekään ole hyvästä oviksen aikaan. (n) Saa nähdä. :)

@Babyfever1 No todellakin hyvin ennustettu! :love: Jotenkin lohduttava kuulla, että muilla samaa. Miestä kans varoittelee, mut ei silti aina lähde. Tää Kierto oli vähän poikkeus, mut osuikin lomille. :geek: Sit se on ikävää, ku tulee niitä surullisia ja ärtyneitä fiiliksiä siitä, ku ei toista sais painostaa. (n) Mutta katsotaan, nää mun fiilikset on vähän hämmentävät nyt. :LOL:
 
Nyt mekin saatiin viesti että Apotin takia vähennetään vastaanottoaikoja tammi- helmikuussa (julkisella lisääntymislääketieteen vastaanotolla). Ja mitä nyt on paikallista puskaradiota seurannut, niin tuo Apotti ja sen puutteet ovat luoneet kaikenlaista tulppaa terveyskeskuksiin käyttöönoton jälkeenkin. Ei vala uskoa varsinaisesti, mutta kaikestahan selvitään.
Kyselen taustalta että mistä saitte tuon viestin vastaanottoaikojen vähentymisestä? HUSin omapolustako?
 
Vauu mitä vahvistuneita plussia taas täällä! :love: Olen tosi iloinen kaikkien puolesta, vaikka en voi valehdella etteikö kateuden pistos hetkellisesti kävisi, kun mietin että miksei meillä!

No niin nyt on viimeisen inssin ultra-aika varattu ja ensi viikon tiistaina on ultra ja varmaan loppuviikosta to-pe sitten inssi! Mukavaa kun tämä alkukierto menee paljon nopeammin, kun on rytmissämässä ensin menkat, sitten otetaan letrot kp 3, 5 ja 7, sitten ultra ja siitä parin päivän päästä inssi. Ja sen jälkeen onkin piiiiinaavat päivät. Nyt inssi sattuu tosi hyvään ajankohtaan kun päästään hyödyntämään Pregnyl-pistos inssin lisäksi ihan kunnolla! Sitä kun lääkärit suosittelee, että mitä enemmän siittiöitä matkalla niin sitä paremmat mahdollisuudet. Aiemmilla kerroilla on tullut reissua tms. vastaan eikä oo ”jälkimaininkeja” päästy hyödyntämään niin hyvin! Nyt aiotaan 2x päivässä inssipäivänä ja seuraavana laittaa apujoukkoja matkaan :LOL:
 
@Babyfever1 mäkin olin varma etten raskautuis täs kierrossa. Oltiin seksiä harrastettu kp 12, ja sain ovis tikkuun positiivisen la 14 päivällä. Ja jos niihin uskomist ni oviksen pitäs tulla n 1-2pvä ovis plussasta... Ni olin varma ettei riitä niin pitkälle siittiöt mut täs ollaan
 
Viimeksi muokattu:
Joko kyllästytte mun kuviin? :rolleyes:

katso liitettä 9163

Vertailuna Eilisen ja tän Aamun
katso liitettä 9164

Hyvin mun mielestä vahvistunut vaikkei vielä leffaviivat olekaan.
Oi vitsi, oon niin onnellinen sun puolesta Wintersun!! ❤ Viime vuonna tähän aikaan tsemppasit mua mun viivojen vahvistumisen seurailussa, ja nyt mulla on 4kk vanha poika. Oon aina miettinyt, että toivottavasti sinullekin tämä onni koittaa, ja kyllä nämä ihanat viivakuvat saa näin tuntemattomankin tosi onnelliseksi! Paljon tarrasukkia matkaan!!
 
VAUVA 2020

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

31.12.2019

Nimi ★ Kiertopäivä ★


Vauvameille....................kp xx/28-35
vauvahaaveilija2396......kp 59/28-30
HMami............................kp 57/28
Elllla...............................kp 56/30
Amadecasa....................kp 50/34-55
Tingeli............................kp 44/34-36
Masu90..........................kp 42/27-30
Nenskuli..........................kp 42/ ?
Unimaa...........................kp 35/27
tupsahus.........................kp 33/30
Hipposka........................kp 32/30
Karvakorvat....................kp 24/28
linneah........................... kp 23/26
Haavejuttu......................kp 22/29
Pikkuhaave....................kp 22/32
Jjenn..............................kp 22/30-31
Marrrsipaani...................kp 21/27-28
Tiukuliina89................... kp 19/31
Mustikka89.....................kp 16/25
hemuliina90....................kp 16/28
mimmi92.........................kp 14/30
Pampula3........................kp 14/22-27
Keltasirkku..................... kp 14/28-32
Hypsy..............................kp 13/28-30
Lilmi89............................kp 12/28-30
Ananas90.......................kp 9/25-28
Snanniska.......................kp 7/28
taikinatonttu....................kp 7/28
Koodikissa......................kp 5/24
Mirella92........................kp 3/34
Kasikuus........................kp 2/28-31
Helmiina1978.................kp 1/29

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:


Vauvameille...................dpo 21
linneah..........................dpo 11
Höpsykkä......................dpo 9
Karvakorvat...................dpo 9
Marrrsipaani..................dpo 7
Pampula3......................dpo 2
mimmi92.........................dpo 1

★★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
huomenta,

Nyt meni silmät sekaisin listan puolessa välissä...
Menikö monenkin tiedot väärin?
 
Ja täällä kp1 vanhan vuoden päättymisen kunniaksi. Vähän niin arvelinkin. Jo kaksi päivää on vähän tuhrua tullut pyyhittäessä...

Parempaan uuteen vuoteen suuntaus; tämä vuosi olikin vaiherikas myös omalta raskausyritysosalta - en ois kyl näitäkään kokemuksia uskonut enääsaavani elämässäni. Tarkoitan KU ja kaikki kierron jännitykset.
 
@marrrsipaani @Babyfever1
Meillä ei tosiaan toimi varoittelu saapuvasta ovutaaliosta vaan miehelle iskee aikamoiset suorituspaineet :confused: ymmärtäähän sen.. ollaan aika usein sponttaaneja seksin suhteen, varsinkin kun ei jälkikasvua ole siunaantunut.
miehelle on selkeästi helpompi lämmetä jos sanon että nyt tekisi mieli kuin nyt pitäisi:barefoot:

@Wintersun laita testikuvia vaan kunnes leffaviivat ilmestyy :D olet niin kauan joutunut vain muiden plussia katsomaan, joten nyt on jo sinun vuoro laittaa monta sivua onneasi tänne :love:

Pahoittelut uusista kierroista. Täällä alkaa vuoto loppua ja sain lääkäriltä luvan käyttää letroja yrityksessä kun odotetaan hoitoaikaa.

Iso kiitos myös kaikille tsempeistä, ja pahoittelut kamalista hormonivalituksista tässä kierron vaihteessa ! :rolleyes::love:

Nyt leipomaan synttärikakkua ja illalla voisi jopa ottaa lasin kuohuvaa, ja huomenna sitten paluu arkeen ja hyviin elämän tapoihin :D
 
@W.we Mukava kuulla että muitakin tämmösiä sulhoja on :ROFLMAO: Viimeksi kun alettiin yrittään niin mies juoksi minua suorastaan karkuun, tällä kertaa oli aika monta olutta alla vaikuttaakohan siittiöihin kuinka ja muutenki nää epäterveelliset elämäntavat pyhien aikana...:poop::ROFLMAO:
Oivoi mikähän siinä on. Ja itelläki tulee taas mietittyä liikaa :LOL:
 
@W.we Mukava kuulla että muitakin tämmösiä sulhoja on :ROFLMAO: Viimeksi kun alettiin yrittään niin mies juoksi minua suorastaan karkuun, tällä kertaa oli aika monta olutta alla vaikuttaakohan siittiöihin kuinka ja muutenki nää epäterveelliset elämäntavat pyhien aikana...:poop::ROFLMAO:
Oivoi mikähän siinä on. Ja itelläki tulee taas mietittyä liikaa :LOL:
Myös sillä saattaa olla osuutta asiaan että kp 8-11 MINÄ käyn vähän turhankin kuumana ja 'saatan vaikuttaa' yli-innokkaalta/painostavalta :LOL::LOL:
 
@Lilmi89 Yks ystäväni sanoi, että vauvat saavat kuulemma alkunsa kännissä, koska silloin on rento olo ja ylimääräinen stressi poissa :whistle: Samainen ystävä koko ajan sanoo, että unohda koko vauva asia, ei se noin ainakaan saa alkua :cautious: Helppohan se on höpötellä, ku ite on vahinkoraskaana o_O
 
Onnea plussanneille, hienosti vahvistuu viivat!
Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille, toivottavasti tuleva vuosi toisi myös plussan :(

Täällä olikin jo aiemmin jollain samaa, mutta kysynpä kuitenkin:

Itsellä ovistesti nyt kolmatta päivää plussalla, eli milloin muilla on ovis ollut jos useamman päivän positiivista näyttää? Eli onko joku lämmöistä tai ultralla hoitolaisilla selvinnyt milloin ollut?
Irtoaako solu vasta kun lh piikki ohi vai sen aikana? Eilen illalla dpo 0 ekasta plussasta laskettuna tuli kovia alavatsakipuja ja ajattelin että voisi olla ovis kipuja, mutta tämän aamun testi saa vähän epäilemään..

Eipä sillä muuten niin väliä mutta haluan että on tuoreita kavereita odottelemassa h hetkeä ja nyt sitten "joutuu" taas monta päivää putkeen varmistelemaan :D normaalisti n. joka toinen päivä tahti minkä pitäisi kyllä myös riittää.
 
@mimmi92 mulla oli täs kierros sama, ovistesti monta päivää plussalla. Mä tunnistan oviksen kivuista ja kivut alkoi viimeisenä ovispluspäivänä. Käsittääkseni niin kauan kuin plussaa näyttää testi ni ovis ei ainakaan ole vielä ohi. Tosin tarkemmin mietittynä nuo kaks ekaa pluspäivää oli aika tasavahvat viivat, ja vasta kolmantena päivänä testiviiva paljon tummempi kuin kontrolliviiva. Varmaan yksilöllistä miten testit käyttäytyy ja voi riippua merkistäkin.

Mites muut, onko teillä olo että "tavara" valuu ulos heti seksin jälkeen:rolleyes:Käyttekö heti pesulla vai jäättekö makoilee siinä toivossa että siittiöt pääsis paremmin pelipaikalle :DOnkohan tällä merkitystä raskautumista ajatellen? Meil oli ovis ajankohtana extempore seksiä päiväsaikaan eikä tietenkään ollu mahdollista jäädä makoilee vaan heti kun pystyyn nousi niin tuntui että kaikki valui pois. Jostain luinkin et just siks siittiöitä tarvitaankin monta miljoona kun heti valuu suuri osa pois, eli vain pieni osa pääsee perille...Aiemmin vuosia sitte tulin raskaaksi vaikka en jääny makoilee, nyt tuntuu että kaikki keinot käyttöön kun ei helpolla enää onnistu.
 
  • Tykkää
Reactions: mimmi92

Yhteistyössä