Haaveena vauva 2020

@Mun&sun tiiän tuon tunteen, mulla kans valeraskausoireita ollu jo pari kuukautta ja aivan hullua miten sitä kuvittelee jo kaikkea silittelee masua sun muuta :poop: Mulla kans mies kohta 40 ja kaksi lasta olis toiveissa.. Toivotaan että tärppää mutta kai sitä pitäis ollla stressaamatta. Tuntuu että tää raskautuminen on aivan henkimaailman hommaa :eek:
 
@Mun&sun tiiän tunteen, valeraskausoireet on kamalia! Itekki jo pari kiertoa epäilly raskautta mutta pyh! Silti masua jo silitelly ja kaikkea kuvitellut :mad: Meillä kans mies kohta 40 ja 2 lasta olis toiveissa....

Vois muuten päivittää huomiselle dpo1, vaikka Flo siirsi taas oviksen ylihuomiselle? Haluja ei kyllä enää oo, finnejä pukkaa ja naamaa kuumottaa niin luulisin olevan ohi :coffee::coffee::coffee:
 
  • Tykkää
Reactions: Helmiina1978
Samahan muaki masentaa, mä ku oon jo yli 30 ja mies yli 40. Meil kyl nelosta lähetään yrittää, eka tuli ekasta kierrosta ja tokaa-kolmatta tehtiin 6 kk. Kärsivällisyys ei oo mun hyve, ja yrittämiseen väsyy (vaikka tuo 6kk on tosiaan lyhyt aika).
meillä myös sama tilanne iän kanssa. Jännittää ja pelottaa. Esikoista yritetään :) tsemppiä teillekin!
 
Kiitos kaikille kommentoineille tuolla monta sivua aiemmin! Toissapäivänä tuli monet itkut itkettyä mutta nyt taas rauhallinen ja helpottunut mieli:)
Eli kierto päättyi vihdoin noin 7 päivää myöhässä. Mulle voi siis huomiselle päivittää 2/27.
Pahoittelut muillekin kierron aloituksesta! Meitä taisikin olla useampi:(
Tervetuloa uusille ja hyvää uutta vuotta! Tuokoon se plussat meille kaikille sitä toivoville:love:
 
Onnittelut kaikille plussanneille, ja erityisesti @Wintersun. Tarrasukkia matkaan.

Ovis oli jouluaattona ja siihen tähdättynä yhdyntöjä sopivasti. Eilen, dpo 6 tuntui nippailua ja hieman repivää tuntemusta munasarjojen alueelta. Eilen alkoi myös flunssan oireet, nousi myös kuume. (mieskin on flunssassa.)
Valkovuotoa on tullut ennen ovista, ja oviksen jälkeenkin, hieman lievemmässä määrin, mutta kuitenkin selkeästi tullut. Mitään muita oireita ei ole ollut. Toivoisin kuitenkin, että tämä kierto olisi tärpännyt, nyt siis kp 19/28.

Kaikille hyvää uutta vuotta ja toivotaan paljon pysyviä plussia ja paljon vauvoja vuodelle 2020.
 
Viimeksi muokattu:
@Wintersun missä tämän aamuinen testikuva, teitkö? :LOL: me halutaan nähdä ja iloita sun kanssa niin kauan kuin testailet (ja sen jälkeenkin) vaikkei omia plussia olekkaan! Oot ollut niin positiivinen, kärsivällinen, ystävällinen ja iloinnut muiden puolesta vaikka teidän taival on ollut kohtuuttoman pitkä. Joten alahan spämmätä vaan fiiliksiä ja kuvia!! :LOL::love:
 
VAUVA 2020

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

1.1.2020

Nimi ★ Kiertopäivä ★


vauvahaaveilija2396......kp 60/28-30
HMami............................kp 58/28
Elllla...............................kp 57/30
Tingeli............................kp 45/34-36
Masu90..........................kp 43/27-30
Nenskuli..........................kp 43/ ?
tupsahus.........................kp 34/30
Karvakorvat....................kp 25/28
linneah........................... kp 24/26
Haavejuttu......................kp 23/29
Pikkuhaave....................kp 23/32
Jjenn..............................kp 23/30-31
Marrrsipaani...................kp 22/27-28
Tiukuliina89................... kp 20/31
Mustikka89.....................kp 17/25
hemuliina90....................kp 17/28
mimmi92.........................kp 15/30
Pampula3........................kp 15/22-27
Keltasirkku..................... kp 15/28-32
Hypsy..............................kp 14/28-30
Lilmi89............................kp 13/28-30
Ananas90.......................kp 10/25-28
Vauvameille....................kp 10/28-35
Snanniska.......................kp 8/28
taikinatonttu....................kp 8/28
niinaj91...........................kp 8/26-28
Koodikissa......................kp 6/24
Mirella92........................kp 4/34
Kasikuus........................kp 3/28-31
Helmiina1978.................kp 2/29
Amadecasa....................kp 2/34-55
Hipposka........................kp 2/30
Unimaa...........................kp 2/27

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:


linneah..........................dpo 12
Höpsykkä......................dpo 10
Karvakorvat...................dpo 10
Marrrsipaani..................dpo 8
Pampula3......................dpo 3
mimmi92.........................dpo 2
Lilmi89...........................dpo 1

★★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Huomenta ja mitä parhainta uutta vuotta kaikille!

Meitä tulikin monta samoille päiville tähän vuoden alkuun. Harmi, mutta on meillä sit seuraa toisistamme.
 
Hyvää uutta vuotta kaikille! Tuokoon tämä vuosi vähintäänkin plussat tikkuun tämän vuoden aikana meille kaikille :love:

Meillä mies ei toissa iltana jaksanut sekstailla. Minähän sitä itkin ja loukkaannuin, koska hän ei KOSKAAN kieltäydy seksistä. Puhuttiin aika pitkään tästä vauvatouhusta ja hän sanoi, että harmittaa, kun aina sen viikon kuukaudesta on hirveetä suorittamista. Nyt sitä vielä enemmän rassaa mun greippimehut ja muut. Täytyy yrittää, että ottais itsekin vähän rennommin ettei miehelle tulis niin kovia suorituspaineita. Täytyy melkeen juoda mehutkin salassa :LOL:
 
Ihanaa seurata kuinka testit vahvistuu @Wintersun !

Meillä hoidetaan koti-inssit pääasiassa niin, että minä ehdin ensin mennä nukkumaan ja mies sitten herättää mut kun on saanut osuutensa valmiiksi. Laitan toverit matkaan ja jatkan nukkumista pyyhkeen päällä niin ei ole sänky kamalassa kunnossa vaikka ulos valuisi. Meillä tosin määrä on aika pieni muutenkin, tuntuu ettei miehestä ihan kauheasti irtoa spermaa, mutta ehkä vaan kuvittelen näin. Mies pesee aina mukin ja ruiskun käytön jälkeen ja tulee nukkumaan itsekin sitten kun alkaa väsyttää. Ei ole kamalasti valumisen kanssa ollut ongelmia.

YK9 on käynnissä eikä oo ees vielä saatu talletteluja aloitettua :cry:. Ovis alkaa lähestyä, pitää alkaa tekemään varmistustikutukset taas. Jospa sitä vielä ehtisi, kun tänä yönä aloittaa. Mullahan on ovis vähän myöhemmin kp 17-19 välillä ollut.

Tsemppiä meille kaikille uuteen vuoteen!
 
vierailija
Olen joulun aikana lueskellut kaikki viestit, mutta en ole ehtinyt vastaamaan. Mutta nyt vihdoin, hyvää uutta vuotta kaikille ja suuresti onnea kaikille joulukuussa plussanneille, erityisesti @Wintersun :love: ihanaa että teillekin vihdoin tuli plussa!

Täällä on puhuttu miehen saamisesta sänkypuuhiin. Meillä ei tuota ongelmaa ole (vielä) ollut, mutta meillä tosin yritys vielä sen verran aluillaan,että johtuisiko siitä. Mies on kyllä valmis sänkypuuhiin ihan milloin vain ja millä vain varoitusajalla :p nyt tässä vapaiden aikana paljon asiasta puhuttu, ja miestäkin kyllä turhauttaa ja ihmetyttää, ettei mitään ole tapahtunut, vaikka niin säännöllisesti ollaan pupuiltu (aika lailla joka toinen päivä ja ovulaation aikaan useamminkin, kaukana ovulaatiosta noin joka kolmas pvä). Paljon ollaan mietitty sitä, että pitäisi enemmän valistaa tästä hedelmällisyysasiasta ja siitä, ettei raskaaksi tuleminen ole aina eikä kaikille eikä missä vain iässä niin helppoa. Meille ainakin koulussa aina vain opetettu kuinka välttää raskaus, eikä kukaan ole ikinä puhunut hedelmällisyydestä yms. Meillä nyt ikää tosiaan itsellä 29 ja mies 31, ja välillä tuntuu että ollaan kyllä vähän myöhässä liikkellä, kum vasta esikoista yritetään (n) täällä paljon puhuttu myös noista sperma-analyyseista, ja mekin olemme miettineet, että pitäisikö teettää yksityisellä sellainen jo ennen kuin vuosi yritystä tulee täyteen, että ei hukattaisi aikaa turhaan liian kauan, jos jotain ongelmia onkin...

Aiemmin en ole ovulaatiota tikuttanut, mutta tilasin nyt ensi kiertoon netistä ovistestejä, täytyy alkaa ottaa pikku hiljaa tosiaan kaikki keinot käyttöön (n) täällä myös jos vain aikaa on niin makoillaan selällään jalat pystyssä, sillä miehen sperma on kyllä niin juoksevaa, että muuten humpsahtaa heti ulos! Nyt olisi sunnuntaina pitänyt olla ovis ja tallettelut oli pe iltana, su iltana ja eilen. Eilen ja su tuntui, että pysyi paremmin tavara sisässä kun yleensä, olisiko sitten juurikin oviksen ansiosta?

Oviksesta vielä kysyn, mimmoisia kipuja muilla siihen liittyen ollut? Itsellä ollut aiemmin kierukan kanssa max jotain pientä nippailua, mutta nyt kaksi viimeisintä kiertoa olen yöllä herännyt jäätävään mahakipuun juuri oviksen aikaan (tässä kierrossa su-ma välisenä yönä ja flo näytti oviksen sunnuntaille). Tässä kierrossa kipu oli vielä edellistä pahempi: pahempi kun menkkakipu, en pystynyt liikkumaan ja hengittäminenkin oli vaikeaa. Miehen herätin kun pelästyin niin pahasti. Kipu oli aaltomaista. Kesti ehkä noin 10-15 min ja sitten helpotti. Särkylääkettä en uskaltanut ottaa noin oviksen aikoihin. Pohdin, että voiko olla tosiaan ovulaatiokipua tuollainen? Itsellä kun ei aiemmin ole noin kivuliaita ollut...
 
  • Tykkää
Reactions: Hope91
Ja kappas vaan, unohdin näköjään kirjautua :ninja: minulta siis oli edellinen viesti!

Muoks. En nyt lähde dpo listalle stressin vähentämiseksi ja kun olo ei luottavainen kun mitään muutosta aiempiin yrityksiin ei ole tapahtunut. Ensi kierrosta kun tikuttelen ovikset, niin voisin sitten harkita ;)
 
Hei tämä liittyy kans mukaan! Ollaan miehen kans samanikäisiä, yhdessä oltu jo pienen ikuisuuden. 2 karvalasta löytyy. Kesällä alettiin puhumaan, että nyt vois lapsi tulla. Luultiin tietenkin, että vois heti tärpätäkkin, kun hormonaalista ehkäisyä ei oo pariin vuoteen enää käytetty, vaan menty kumilla. Miten vähän tiiettiin.. Nyt oon koittanut greippimehua litkiä, ja mamavitaa syönyt jo monta kk. Ovista tikutellut silloin tällöin, en joka kierrossa kuitenkaan. Syyskuussa saattoi jotain yrittää tapahtuaki, kun menkat alkoi normaalia myöhemmin ja oli niin kivuliaat ja runsaat, ja silloin ennen niiden alkua testailin jotain haamun tapaista. Tätä palstaa oon käynyt lukemassa kesästä lähtien aina välillä. Oon myös semmonen himotestaaja, että kun menkat on jo alkanu niin vielä kiusaan itteäni ja testaan oisko kuitenkin vaan valemenkat. En ees halua tietää paljonko mennyt rahaa testeihin. Ei yhtään helpota kyllä tätä pettymyksen tunnetta, kun superhedelmälliset ihmiset ympärillä kyselee et no milloin teille tulee lapsi. Voi kun tuliskin.. Onneks on kuitenkin nuo karvalapset ❤
Kuumeilija23/ 23v. / 1./ ya 7/19
 
Mulla välillä ovulaatio kivut on sellaisia etten pystyisi juurikaan liikkumaan. Pahin kestää just jonkun vartin ja sit vielä voi tunnin verran jomotella.
Panadolia joskus ottanut mut eipä se juurikaan auta. Buranaa ei suositella yritys aikana.

Kiitos onnitteluista! Oliko teillä kauan yritystä nyt takana. Yksityisellehän voi mennä aina jos mietityttää. Ainakin saa mielenrauhan :)
Okei, hyvä tietää, että muillakin vastaavaa, voisi siis liittyä ovikseen! Ja kyllä tuon vartin sinnittelee tuon kivun kanssa, jos tosiaan sitä pidempään ei kestä. Itellä ei Panadol auta juuri mihinkään, joten sitä en viitsi edes yrittää.
Minulla siis poistettu kierukka elokuussa ja sitä edeltävästi ei ehkäisyä käytetty ja pupiltiin silloin runsaasti, ja näin jälkikäteen laskeskellen silloin ollut juuri ovis, joten silloinkin olisi mahdollisuuksia ollut. Tosiaan kierukanpoiston yhteydessä otettiin koepalat papamuutosten takia ja lääkäri suositteli odottamaan tulokset ennen aktiivista yrittämistä. Joten sen jälkeen käytettiin kuukausi kondomia ja sitten ns jatkettiin yrittämistä syys-lokakuun vaihteesta. Itse olen laskeskellut että nyt riippuen miten laskee (ottaako huomioon kierukanpoiston yhteydessä olevsn kierron), niin yk4-5 olisi nyt meillä meneillään. Aluillaanhan tässä yrityksessä vielä ollaan, sen tiedän, mutta toki ihmetyttää ettei edes kemiallisia/haamuja ole sattunut kohdalle vaikka kierto itsellä säännöllinen ja tallettelut samoin.
 
@hemuliina90 samaa ollaan kans miehen kanssa puhuttu tuosta että hedelmällisyydestä ei valisteta riittävästi, koulusta tosiaan jäänyt mieleen että kun ehkäisyä ei ole, tulet heti raskaaksi, varo vain! Mutta eipäs se niin vain kaikilla käykään.. Tosiaan tuntuu välillä että ois jo myöhään asian kanssa liikkeellä, kun sovittiin ehkäisyn lopettamisesta syksyllä 2018 ja nyt vaihtui jo vuosi 2020o_O mutta toki nyt sen tiedän että pillereitten jälkeen, joita söin kuitenkin 10v ajan, on oma hormonitoiminta sekaisin(n) en tiedä sitten miksi silloin 2018 tärppäsi pillereitten lopetuksen jälkeen heti 2 yrityskierrosta joka olikin kkm 3/19 ja sen jälkeen tuntuu että hormonitoiminta on ollut enstistä enemmän sekaisin, nyt sitä yritetään "herätellä" teroluteilla taas toimintaan.
 
Omaa napaa : mut nää oireet :notworthy: lämpöilyä, tissit pinkeet, alavatsan pienoinen paine, väsymys, aamulla pientä pahoinvointia... Dpo jotain 11 eikä testi näytä yhtään mitään. 4 päivää menkkojen alkuun. Tää naisen mieli on kyl katala
 
Mä tein testin aamul, entiiä miks mutta oli haaleempi ku se tois päivänen :sick: ofc aloin jännittää nyt sitä, vaik voi asiat olla hyvinkin joskus nois samois merkeissäkin voi olla heittoja mut tietty tost tulee itelle testaustarve .. Eli haen huomenna pc testejä

En kuitenkaan usko kemialliseen ku niin vahvat viivat oli yks pvä. Eiks niis pysy aika haamuina koko ajan? Kuhan nyt pysyis matkas ja olis kunnos... Mies on niin täpinöissään etten tiiä miten sanoisin jos tämäkin kesken menis:(osti eilen ekan lelunkin vaik tiesi että on aikases vaihees.

4+4 pääty edellinen ja huomenna mulla tulee toi 4+4 ni jännitän sitäkin. Oireet pysyny kyl samana ja nännit kipeemmät
 
@vilkevälke mäkin uskon et kaikki loppujen lopuks ok ettei enteilis km. Mut sitä kehittää vauva kuumees kaikkee... Kun yrittää ni tulee raskaus oloja, ja stressaa saako plussaa ja millon? Sit ku raskaana on ilonen mut helvetin huolissaan ja tutkii oireita km, ulkoisen ym varalta. Kun synnäril ni hätäilee sujuuko raskaus hyvin ja ku lapssyntyy ni loppu elämän huolta :LOL::ROFLMAO:mä tosiaan koitan itelleni luoda positiivisempaa ajatusmallia
 

Yhteistyössä