Haaveena vauva 2020

Haavejuttu
Nään @Aavikkokettu ja @Tiukuliina89 testeissä jotain hentoa viivaa, toivotaan että vahvistuu (y)

Mä testaan sittenkin jo perjantaina, ihan sen takia että olisi ehkä tarkoitus ottaa muutamat, ja jos tuleekin joku haamun esiaste niin jätän välistä ja keksin jonkun tekosyyn :LOL: Jos nega niin sitten sumnuntaina uusi testi. Ostin nyt yhden paketin pc liuskoja eli 2 testiä, ja sitten on yksi apteekkarin raskaustesti. Ja kaksi viikkodigiä mutta niitä en käytä ellei liuskoissa näy jotain :)

Unimaa
Huh, nyt alkaa näyttää siltä, että vuoto olisi vihdoin loppumaisillaan. Sain vaan kivan flunssan kaveriksio_O oliko flunssa viivästyttänyt joillain ovista vai muistanko lukeneeni väärin?

Täällä oli pohdintaa millon testissä voi aikaisintaan nähdä jotain. Se on varmasti niin yksilöllistä. Mulla aiemmissa raskauksissa on ollut ihan hentoinen haamu kuukautisten alkamispäivänä, joten itse tuskin saisin mitään viivaa näkyviin vielä dpo 8 tai 9, vaikka raskaus onkin ollut aluillaan jo. Omalta kohdalta siis tiedän aikaisen testailun turhaksi, mutta jännä aina nähdä kun joillakin näkyy jo selkeästikin viivaa ennen kuin kuukautiset pitäisi alkaa, juurikin dpo8-9 jo.

W.we
Mulla täällä taas outovuoto.. menkat loppui edellispäivänä ja eilen ei tullut pikkareihin mitään.
Tänään kuitenkin pari verihyytymää ja tietenkään ei pikkuhousunsuojaa enää tässä vaiheessa ollut, kun kuiva päivä takana :eek:(n)

Mirella92
Mulla ei tähän kiertoon tuu mitään kerrottavaa, joten varmaan vähemmin täällä käyn. Luen kyllä edelleen sitten kaiken kun käyn ja tykkäilen yms. Tsemppiä kaikille:love: Toivon paljon jouluplussia!!:love:

Mulla on stressitasot niin korkeella, että täytyy nyt keksiä jotain muuta puuhaa. Tiedostan, että tässä voi aikansa mennä vaikkei mitään ongelmia raskautumiseen olekkaan. Etenkin kun melkein joka toinen kierto menee vähän pilalle miehen työreissujen takia. En vaan meinaa yhtään malttaa tätä odottelua ja se aiheuttaa harmaita hiuksia.. Olis sellanen aikalisän paikka ja yritän henkisesti valmistautua ettei 2020 vauvaa tuu:rolleyes::(

Mustikka89
Mulla ei tähän kiertoon tuu mitään kerrottavaa, joten varmaan vähemmin täällä käyn. Luen kyllä edelleen sitten kaiken kun käyn ja tykkäilen yms. Tsemppiä kaikille:love: Toivon paljon jouluplussia!!:love:

Mulla on stressitasot niin korkeella, että täytyy nyt keksiä jotain muuta puuhaa. Tiedostan, että tässä voi aikansa mennä vaikkei mitään ongelmia raskautumiseen olekkaan. Etenkin kun melkein joka toinen kierto menee vähän pilalle miehen työreissujen takia. En vaan meinaa yhtään malttaa tätä odottelua ja se aiheuttaa harmaita hiuksia.. Olis sellanen aikalisän paikka ja yritän henkisesti valmistautua ettei 2020 vauvaa tuu:rolleyes::(
Välillä on kyllä hyvä vähän hengähtää. Olen itse vähän sellainen kaikki-mulle-heti-nyt- tyyppi, että en myöskään millään jaksaisi plussaa odotella. Ei heitetä kuitenkaan kirvestä vielä kaivoon, eiköhän meidänkin vuoro vielä jossain vaiheessa ole (y)

Helmiina1978
VAUVA 2020

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

5.12.2019

Nimi ★ Kiertopäivä ★

Mape19........................ kp 85/25
Vauvameille...................kp xx/28-35
Hope91.........................kp 53/32-37
vauvahaaveilija2396......kp 33/28-30
Marilainen.....................kp 31/28
HMami...........................kp 31/28
Elllla..............................kp 30/30
Jjenn.............................kp 29/30-31
Ninnanen.......................kp 28/24-30
Pikkuhaave....................kp 28/xx
Haavejuttu.....................kp 25/29
Amadecasa...................kp 24/34-55
Aavikkokettu.................kp 23/26-31
Tiukuliina89.................. kp 23/31
hemuliina90...................kp 22/28
Marrrsipaani..................kp 21/28
Tingeli...........................kp 19/34-36
mimmi92........................kp 18/30
Masu90..........................kp 16/27-30
Nenskuli.........................kp 16/ ?
Keltasirkku.................... kp 15/28-32
Mustikka89....................kp 15/25
taikinatonttu...................kp 10/28
Unimaa..........................kp 9/27
Ananas90......................kp 8/25-28
Snanniska......................kp 8/28
nessu87.........................kp 7/28
tupsahus........................kp 7/30
Hipposka.......................kp 6/30
W.we..............................kp 6/25
Babyfever1....................kp 6/xx
Mirella92.......................kp 5/34
Helmiina1978................kp 4/29
Kasikuus.......................kp 3/28-31
Koodikissa.....................kp 3/24

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:

Ninnanen.....................dpo 13
pikkuhaave...................dpo 9
marrrsipaani.................dpo 9
mimmi92.......................dpo 0

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

nenskuli
Onnea taas kaikille plussan saaneille ♥

Ite oon yrittäny bongata tikuilla ovista, mut ei oo näkyny o_O kuinkahan sekasin kierto on kkm jälkeen. Nyt ois kp 16. Ihan turha kyllä stressata tällä. :unsure:

Nessu87
Morjens kaikille. Oon ollu vähä hiljempaa täälä viime päivät, ollu kiireitä eikä oikeen mitään kerrottavaa... Nopeesti välil selaillut kyl sivustoa ja kuulumisia:) onnea, plussista !

on ollu jotenkin rauhallisempaa ku välil tääkt taukoa, ei mieti liikaa. Tähän kiertoon suhtaudun aika neutraalisti, ei siis liikaa toivoa ylläpidettävänä no meillähän mies saattaa olla poissa tuon ovis ajan, viel ei varmaa joutuuko. Mut oon valmistautunu siihen että missataan oviajankohta mutta kyl meille se plussa vielä tulee josain kohin ❤ ois terolutien alotus kp 15 ja kp16 oletettu ovis, jos mies on ovis aikohin paikal ni viittiiks noit teroi ottaa et onko sil nyt vaikutusta ovikseen vai ei :LOL:ku jotkut puhuu et ovis voi jäädä tulematta

amadecasa
Onnea @Aavikkokettu! Ja ihania uutisia @Wintersun, nyt toivotaan nopeasti parhaita uutisia!

Mulla on kauheen rauhallinen olo. Ovulaatio ehkä oli vajaa viikko sitten, tai sitten ei. Jos ei ollut, niin ei taida olla tulossakaan. Jos oli, niin ainakin osui lempi oikeaan kohtaan. Koska varmuutta ei ole, on helpompi olla tarkkailematta ihan jokaista oiretta. Ensi viikolla voi olla jo eri tunnelma, mutta siihen asti näin!

Wintersun
Morjens kaikille. Oon ollu vähä hiljempaa täälä viime päivät, ollu kiireitä eikä oikeen mitään kerrottavaa... Nopeesti välil selaillut kyl sivustoa ja kuulumisia:) onnea, plussista !

on ollu jotenkin rauhallisempaa ku välil tääkt taukoa, ei mieti liikaa. Tähän kiertoon suhtaudun aika neutraalisti, ei siis liikaa toivoa ylläpidettävänä no meillähän mies saattaa olla poissa tuon ovis ajan, viel ei varmaa joutuuko. Mut oon valmistautunu siihen että missataan oviajankohta mutta kyl meille se plussa vielä tulee josain kohin ❤ ois terolutien alotus kp 15 ja kp16 oletettu ovis, jos mies on ovis aikohin paikal ni viittiiks noit teroi ottaa et onko sil nyt vaikutusta ovikseen vai ei :LOL:ku jotkut puhuu et ovis voi jäädä tulematta
Mä ainakin aloitin primolutit oviksen jälkeen (siinä kierrossa oli kp 22) just sen takia koska terot/primot voi estää ovulaation. Eikö teroja määrätä kierron tasaamiseen, jolloin niitä syödään kp 15-24. Toki sit ymmärtääkseni on määrätty myös oviksen jälkeen otettavaksi dpo 3 eteenpäin.

Kiitos @amadecasa :love:

• Tykkää
Reactions: Hope91
Aavikkokettu
Kiitoksia onnitteluista, oireet on vahvistuneet ja plussaa edelleen näyttää.

Minutkin voi listalta poistaa, kun siirryn elokuisiin.

Tsemppiä kaikille ja toivottavasti plussia ilmestyy joululahjaksi monelle :love:

Näitä luetaan