Haaveena vauva 2020

Mä olin esikoisen ekan luokan äippävapailla, ja kyl se helpottaa niin omaa jännitystä ja myös sen ekaluokkalaisen. Nyt toiveena olisi, et ku toinen aloittaa ekan niin voisin kans olla kotona ♥

Mä selailen rattaita ja mietin sänkyä ym meidän huoneeseen. Miehen kanssa mietittiin jo huonejärjestystä, ja miehellä nyt sit iski autokuume. Haluaisi nyt mun pikkufarkun tilalle 7 hengen auton. Yritän nyt toppuutella sitä.
mie ostin kans auton :D ois ollu kyllä järkevämpi säästää nekin rahat.

kaipaisin joko rohkaisevia viestejä tai asiallisen realistisia jotten leijuisi aivan pilvissä :D eli mitä tuumaatte tästä: ovulaatiotesti plus 22.12. Seksiä dpo -1,0 ja +1 olosuhteista johtuen mutta onneksi osui nappiin. Ovulaatio oli 4pv myöhässä. Nyt mennään kp 32/28 eli menkat neljättä päivää myöhässä. Toissapäivänä pieni tuhru, eilen ja tänään ei mitään. Raskausoireita ei ole. Pms oireet kestäneet jo viikon ja raivo on ollut ennenkuulumatonta :D yleensä pms kestää pari pv. Menkkajomoa nyt viidettä päivää. Testi kp 29 negatiivinen, tuolloin dpo 10. Ajatuksia? Voisko vielä plussa tulla? :) vai onkohan menkat myöhässä kun ovulaatiokin oli.. huomenna testipäivä mutta jännittää niin pirusti että kaipaan ajatustenvaihtoa :D
 
  • Tykkää
Reactions: Lilmi89
Heips :)

Olen jokusen päivän lueskellut muiden kirjoituksia ja nyt ajattelin liittyä mukaan kuumeilemaan :geek:
Meillä on kaksi lasta ja yritetään kolmatta. Ensimmäinen ja toinen lähteneet 3. ja 1. kierrolla alulle mutta nyt alkaa olla molemmilla jo ikää niin jännittää miten mahtaa onnistua :unsure: Nyt toinen kierto menossa, hedelmällisiä päiviä vielä huominen ja yritystä on kyllä ollut :love:

Minut voi lisätä ekan sivun listalle
Kardemum/39 v./3./ya 11/19 ja kierron suhteen tänään dpo 0, piinapenkki siis tiedossa :D Yritän olla kovin aikaisin testailematta mutta en tiedä maltanko...Ne Rfsu:n testit ei taida olla kovin kalliita? :ninja:
 
Heips :)

Olen jokusen päivän lueskellut muiden kirjoituksia ja nyt ajattelin liittyä mukaan kuumeilemaan :geek:
Meillä on kaksi lasta ja yritetään kolmatta. Ensimmäinen ja toinen lähteneet 3. ja 1. kierrolla alulle mutta nyt alkaa olla molemmilla jo ikää niin jännittää miten mahtaa onnistua :unsure: Nyt toinen kierto menossa, hedelmällisiä päiviä vielä huominen ja yritystä on kyllä ollut :love:

Minut voi lisätä ekan sivun listalle
Kardemum/39 v./3./ya 11/19 ja kierron suhteen tänään dpo 0, piinapenkki siis tiedossa :D Yritän olla kovin aikaisin testailematta mutta en tiedä maltanko...Ne Rfsu:n testit ei taida olla kovin kalliita? :ninja:
Tsemppiä yritykseen (y) ja piinapäiviin :D
Ite sain dpo10 näkyviin pregcheck merkillä kuin taas rfsu oli vielä nega;)
 
mie ostin kans auton :D ois ollu kyllä järkevämpi säästää nekin rahat.

kaipaisin joko rohkaisevia viestejä tai asiallisen realistisia jotten leijuisi aivan pilvissä :D eli mitä tuumaatte tästä: ovulaatiotesti plus 22.12. Seksiä dpo -1,0 ja +1 olosuhteista johtuen mutta onneksi osui nappiin. Ovulaatio oli 4pv myöhässä. Nyt mennään kp 32/28 eli menkat neljättä päivää myöhässä. Toissapäivänä pieni tuhru, eilen ja tänään ei mitään. Raskausoireita ei ole. Pms oireet kestäneet jo viikon ja raivo on ollut ennenkuulumatonta :D yleensä pms kestää pari pv. Menkkajomoa nyt viidettä päivää. Testi kp 29 negatiivinen, tuolloin dpo 10. Ajatuksia? Voisko vielä plussa tulla? :) vai onkohan menkat myöhässä kun ovulaatiokin oli.. huomenna testipäivä mutta jännittää niin pirusti että kaipaan ajatustenvaihtoa :D
Voi että itsellä oli viime kierrossa hyvin samankaltainen tilanne! Ovista en hahmottanut tarkalleen, mutta limojen ja muiden oireiden perusteella arvelin että oli 3-4vrk myöhässä. Menkkojen oisi pitänyt slkaa torstaina, mutta niitä ei kuulunut, eikä oireita siihen liittyenkään ollut että olisivat tuloillaan. Omat toiveet siinä jo pääsi heräämään. Sunnuntaina tein testin, joka oli täysin puhdas nega. Siinä vaiheessa kyllä toiveet jo aika lailla laski, vaikka ajattelinlik, että jos ovis ollut myöhässä, niin ehkäpä testi ei vain vielä näytä.. Mutta ma myöhään illalla sitten vuoto alkoi. Oletan siis että ovis oli myöhässä ja siitä syystä myös koko kierto piteni. Aiemmin siis oma kierto ollut hyvin tasainen, aina 28vrk. Mutta voi että toivon, että sinulle ei käy samoin, vaan että sinulla myöhästyminen johtuisi raskaudesta :love: toivoa todella on niin kauan kunnes vuoto alkaa! Joku muu jo aiemmin kyselikin, millä testillä testasit?
 
Voi että itsellä oli viime kierrossa hyvin samankaltainen tilanne! Ovista en hahmottanut tarkalleen, mutta limojen ja muiden oireiden perusteella arvelin että oli 3-4vrk myöhässä. Menkkojen oisi pitänyt slkaa torstaina, mutta niitä ei kuulunut, eikä oireita siihen liittyenkään ollut että olisivat tuloillaan. Omat toiveet siinä jo pääsi heräämään. Sunnuntaina tein testin, joka oli täysin puhdas nega. Siinä vaiheessa kyllä toiveet jo aika lailla laski, vaikka ajattelinlik, että jos ovis ollut myöhässä, niin ehkäpä testi ei vain vielä näytä.. Mutta ma myöhään illalla sitten vuoto alkoi. Oletan siis että ovis oli myöhässä ja siitä syystä myös koko kierto piteni. Aiemmin siis oma kierto ollut hyvin tasainen, aina 28vrk. Mutta voi että toivon, että sinulle ei käy samoin, vaan että sinulla myöhästyminen johtuisi raskaudesta :love: toivoa todella on niin kauan kunnes vuoto alkaa! Joku muu jo aiemmin kyselikin, millä testillä testasit?
minullaki aina kierto 28pv, ihan harvakseltaan 27. Mutta mulla nyt varma tuo ovulaation myöhästyminen ja olikohan se niin että yleensä luteaalivaihe on aika vakio samalla naisella eli sen perusteella menkat ei ns vielä oo myöhässä vaan kroppa toimii oikein, ovulaatio vaan jostaki syystä myöhästyi :) voi jukra. Kyllä on julmaa tehdä tällasta vauvakuumeiselle :D pregcheck oli aiempi testi. Nyt muistaakseni kotona on pregcheckiä ja clear blue.
 
  • Tykkää
Reactions: hemuliina90
minullaki aina kierto 28pv, ihan harvakseltaan 27. Mutta mulla nyt varma tuo ovulaation myöhästyminen ja olikohan se niin että yleensä luteaalivaihe on aika vakio samalla naisella eli sen perusteella menkat ei ns vielä oo myöhässä vaan kroppa toimii oikein, ovulaatio vaan jostaki syystä myöhästyi :) voi jukra. Kyllä on julmaa tehdä tällasta vauvakuumeiselle :D pregcheck oli aiempi testi. Nyt muistaakseni kotona on pregcheckiä ja clear blue.
No sanopa muuta! Itsekin silloin mietin kun 4pv myöhässä ja negan tikkuun sain, että olisin mieluummin ottanut ne menkat vaan ajallaan kuin sen epätietoisuuden mitä se odottaminen toi! :LOL: on se keho katala! Mutta täällä (y) ettei sun odottelu olisi turhaa vaan sille olisi hyvä syy :love:
 
Minäkin olin äippälomalla kun keskimmäinen aloitti koulutien. Oli kyllä ihanaa kun sai laittaa hänet kouluun ja olla kotona odottelemassa.

Täälläkin kp1 tänään! Odotetusti ja täsmälleen ajallaan :cautious:

Nyt sitten pitäis saada seuraava ovulaatio hyppäämään pari päivää eteenpäin, että tässä kierrossa olisi edes teoriassa mitään mahdollisuuksia raskauteen. Vinkkejä? :ROFLMAO: Mulla hyvin tasainen 26pvän kierto. Kattelin, että viimeksi heinäkuussa ollut 28pvää ja silloin kävin paljon salilla ja lenkkeilin, voiskohan se pidentää vähän tätäkin kiertoa. Ei olis muutenkaan pahitteeksi tässä joululoman jälkeen :whistle:
No greippimehu ja maca nyt taas käytössä. Macaa käyttänyt nyt pari kiertoa ja aivan uskomaton vaikutus mielialaan! Ei tunnu pms kiukku missään. Tai sitten se johtuu siitä ettei mies oo kotona :ROFLMAO:

Voisin tulla mukaan listoille.. mitäs sinne etusivulle piti ollakaan?

Töppönen/32v/4./ya 9/19

ja kp2 huomenna 5.12 :)
 
Sillä sain ite näkyviin aikaisin, en kyl muista itekää oliko herkkä :whistle:mutta vielä aiemmin sain näkyviin ovis testillä :D et jos sulta vielä sellainenkin löytyy ni kannattaa testaa..tai sit maltilla parin päivän päästä uudestaan :ROFLMAO:
malttia ei tässä hommassa niin tunneta :D tosin tässä kierrossa ollu niin vahvat pms oireet että olin varma ettei tule tärppiä. Kunnes kierto venyi.. ja sit uudelleen varma olo ettei ole tärpännyt kun tuli se tuhru ja rupesin ootteleen vuotoa :) nyt ollaan sitten siinä tilanteessa ettei meinaa pysyä housuissaan :D näkyykö ovulaatiotestissä raskaus selkeänä plussana? Vai viivana ylipäätään? Niitä ois matkassa :)
 
Täällä myös tavoitteena olla äitiyslomalla kun esikoinen menee kouluun, vuosi aikaa tulla raskaaksi (y) jos ei ole onnistunut siihen mennessä niin pidän kesäloman heti koulun alussa ja mies heti mun perään. Joo vähän pitkälle suunniteltua taas :ROFLMAO:

Mulla ainakin ovistesti on alkanut tummumaan +kierrossa, ovis plussaa näyttänyt silloin kun raskaustestissä haalea viiva. Varmaan alan ovistestejä huomenna uittamaan, niitä on onneksi paljon kun pakko aina tilata isoin erä mitä löytyy :whistle:
Dpo 5 kai menossa, ei mitään oireita.
 
malttia ei tässä hommassa niin tunneta :D tosin tässä kierrossa ollu niin vahvat pms oireet että olin varma ettei tule tärppiä. Kunnes kierto venyi.. ja sit uudelleen varma olo ettei ole tärpännyt kun tuli se tuhru ja rupesin ootteleen vuotoa :) nyt ollaan sitten siinä tilanteessa ettei meinaa pysyä housuissaan :D näkyykö ovulaatiotestissä raskaus selkeänä plussana? Vai viivana ylipäätään? Niitä ois matkassa :)
Mulla näky aika vahvoina molemmat, aloin tikuttaa dpo7 ehkä jo..mul oli niin vahva fiilis raskautumisesta jo silloin, tunsin kiinnittymisen ja oli oireita :love:melkein kuin ois ovis lähellä näytti ovis testi silloin. Ja sit kun sain haamun r.testiin, muutama päivä myöhemmin ni ovis testi näytti ihan punaista siinä vaiheessa :)
 
  • Tykkää
Reactions: Lina87
mie ostin kans auton :D ois ollu kyllä järkevämpi säästää nekin rahat.

kaipaisin joko rohkaisevia viestejä tai asiallisen realistisia jotten leijuisi aivan pilvissä :D eli mitä tuumaatte tästä: ovulaatiotesti plus 22.12. Seksiä dpo -1,0 ja +1 olosuhteista johtuen mutta onneksi osui nappiin. Ovulaatio oli 4pv myöhässä. Nyt mennään kp 32/28 eli menkat neljättä päivää myöhässä. Toissapäivänä pieni tuhru, eilen ja tänään ei mitään. Raskausoireita ei ole. Pms oireet kestäneet jo viikon ja raivo on ollut ennenkuulumatonta :D yleensä pms kestää pari pv. Menkkajomoa nyt viidettä päivää. Testi kp 29 negatiivinen, tuolloin dpo 10. Ajatuksia? Voisko vielä plussa tulla? :) vai onkohan menkat myöhässä kun ovulaatiokin oli.. huomenna testipäivä mutta jännittää niin pirusti että kaipaan ajatustenvaihtoa :D
Hyvin voi olla plussa. Testaa! (y):love:


Niin ja tänä aamuna nega testattu. Itkut vedin aamulla, mutta nyt olo helpompi. Ei haittais, jos ne menkatki alkais ajoissa. Ajattelin käydä hakemassa ruohonjuuresta sitä vehnänalkioöljyä, sillä kun pitäis mielialaankin olla positiivinen vaikutus. :)
 
Viimeksi muokattu:
Kivaa, että täällä on jännäilyä tiedossa. Itsellä sekä muilla. Toivottavasti tulee plussia. :love:

Onko teillä Teroluteja käyttävillä tullut niistä kuinka vahvoja sivuoireita? Mullahan oli tissit kipeät jo ennen niitä, mutta tänään ne on olleet superkipeät ja tänään on myös vihlonut kohdun seutua. Eilen siis aloitin kuurin. Hyvällä tuurilla, oireista päätellen, saattais olla dpo6 tai jopa 7. Huonolla tuurilla ovista ei ole tapahtunut. :ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: Ananas90
Hyvin voi olla plussa. Testaa! (y):love:


Niin ja tänä aamuna nega testattu. Itkut vedin aamulla, mutta nyt olo helpompi. Ei haittais, jos ne menkatki alkais ajoissa. Ajattelin käydä hakemassa ruohonjuuresta sitä vehnänalkioöljyä, sillä kun pitäis mielialaankin olla positiivinen vaikutus. :)
Voihan negat, ihan pyllystä :(:poop:

Meillä muuten mieskin käyttää tota vehnänalkioöljyä, sano et poistaa polvivaivat :LOL:mut ite huomasin et se vaikuttaa myös sperman laatuun, huomattavasti paksumpaa(y):ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: marrrsipaani

Yhteistyössä