Haaveena vauva 2020

@Hypsy Mulla ei terolutista ole tullut mitään, mutta lugesteronista tuli aika voimakkaita tuntemuksia. Oli rinnat kipeät, mahaa juili, repäisykipuja ym.

Millos testaat :D
Okei... Luin, että toi tissikipu on kai tyypillistä. En muista ollenkaan minkälaista oli silloin aiemmin. Täytyy tunnustaa, että johan mä huvin ja urheilun kannalta uitin one stepin huuhaa-tikkua kupissa ja samanlainen vaaleanpunainen haamuhan siihen tuli kuin edellisessä kierrossakin eli mun mittapuulla nega. Tein varmuudeksi toisenkin, kun niitä on paaaljon enkä aio enää niitä käyttää "virallisissa" testauksissa ja sama juttu sen kanssa. Jotenkin ne reagoi mun pissaan noin. :LOL:
 
Minä olen kirjannut koko yritysajalta oireita ylös. Ajattelen, että kirjausten avulla opin tuntemaan kiertoani paremmin. Ja plussakiertoon voisi palata, jos joskus toista lasta yritetään. Pitäisi toki se ensimmäinenkin saada. Ja kun joka kierto ollut tähän mennessä negaa, niin alkaa jo realisoitumaan, kuinka todellisilta raskauden oireilta ne menkkoja enteilevät oireet tuntuvatkin.

Mulla mies ottaa hyvin kaikenlaista, kun vaan tarjoan hänelle :LOL: Ei kyllä ilman mun muistutteluja ottaisi vitamiineja ihan joka päivä :D
 
Mitäs kaikkia keinoja spermanlaadun parantamiseksi oli?

Meillä miehen tulos oli hyvä, tosin nuuskan käyttöä yrittää vasta nyt lopettaa. Mutta kaipa sitä voisi yrittää miehellekin jotain douppia syöttää, tuskinpa siitä mitään haittaakaan olisi.
 
Mitähän ihmettä..ovulaation pitäis olla maanantaina. Eilen ja tänään sain haaleeta viivaa, mutta nyt illasta kun kerrankin sain sen yli 4h pidätettyä, niin ei tullu viivaa ollenkaan :cautious:
Mulla oli sama homma perjantaina! Aamulla tummahko viiva ja illalla niin haalea että hyvä kun erotti. Sitten lauantaina lähes tasavahvat.
Juominen vaikuttaa ainakin. Jospa huomenna näkyisi viivoja taas (y)
 
Moikka, voisin liittyä porukkaan mukaan. Seuraillut pitkään keskustelua, nyt vasta rekisteröidyin kuitenkin. Katsoin, että pari listaa oli koottuna (tähän melkein 400sivun) keskusteluun

Omat tietoni: Helmiii 29v/ ensimmäinen/yritys aloitettu 7/2019
... Ja nyt 5.1 mennään kp32/29-40
 
  • Tykkää
Reactions: Purrri
VAUVA 2020

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

5.1.2020

Nimi ★ Kiertopäivä ★


vauvahaaveilija2396......kp 64/28-30
HMami............................kp 62/28
Elllla...............................kp 61/30
Tingeli............................kp 49/34-36
Nenskuli..........................kp 47/ ?
tupsahus.........................kp 38/30
Haavejuttu......................kp 27/29
Pikkuhaave....................kp 27/32
Jjenn..............................kp 27/30-31
Marrrsipaani...................kp 26/27-28
Tiukuliina89................... kp 24/31
Mustikka89.....................kp 21/25
hemuliina90....................kp 21/28
mimmi92.........................kp 19/30
Pampula3........................kp 19/22-27
Keltasirkku..................... kp 19/28-32
Hypsy..............................kp 18/28-30
Lilmi89............................kp 17/28-30
Ananas90.......................kp 14/25-28
Vauvameille....................kp 14/28-35
Snanniska.......................kp 12/28
taikinatonttu....................kp 12/28
Koodikissa......................kp 10/24
Mirella92........................kp 8/34
Kasikuus........................kp 7/28-31
Kuumeilija23...................kp 7/25/27
Helmiina1978.................kp 6/29
Amadecasa....................kp 6/34-55
Hipposka........................kp 6/30
Unimaa...........................kp 6/27
Masu90..........................kp 5/27-30
linneah........................... kp 2/26
Töppönen.......................kp 2/26-28
Karvakorvat....................kp 1/28


★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:


Höpsykkä......................dpo 14
Karvakorvat...................dpo 14
Marrrsipaani..................dpo 12
Pampula3......................dpo 7
mimmi92.........................dpo 6
Lilmi89...........................dpo 5
Kardemum.....................dpo 1

★★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
Lisäilen vielä aiempiin spermanlaadun parantamista koskeviin vinkkeihin: stressin välttämäminen, alkoholin lopetus, e-vitamiini, sinkki. Nämä vinkit ei ole lääkäriltämme, vaan netistä ja luontaistuotekaupasta. Haittaahan noista ei ainakaan ole. 2-3kk menee aikaa mahdollisiin muutoksiin, jos sperma-analyyseissa käy, niin tuo on se väli mikä seuraavaan odotetaan.
 
Kiitti vinkeistä. Meillä tosiaan miehen tulos oli hyvä, mutta lääkäri viime käynnillä kuitenkin tarttui tuohon nuuskaan ja sanoi että tulos on kuitenkin vain paperilla ja totuus voi käytännössä olla toinen. Miehellä on tavoitteena tässä kuussa puolittaa käyttö, ja sitten taas puolittaa, kunnes lopetuskin onnistuu helposti :whistle: Muuta ongelmaa ei sillä puolella onneksi ole.
 
Mut vois poistaa listoilta :unsure: Miehellä on nyt niin kovat pelot tästä asiasta, että en jaksa itseäni kiusata ja toivoa koko ajan jotain tapahtuvaksi.. Annetaan ajan kulua ja katsotaan muuttuuko miehen mieli. Sanoi ainakin, että älä nyt ihan vielä luovuta, eli voi kai se mieli muuttua vielä. On niin tuore ajatus, että vaatii sulattelua
 
Viimeksi muokattu:
Mitäs kaikkia keinoja spermanlaadun parantamiseksi oli?

Meillä miehen tulos oli hyvä, tosin nuuskan käyttöä yrittää vasta nyt lopettaa. Mutta kaipa sitä voisi yrittää miehellekin jotain douppia syöttää, tuskinpa siitä mitään haittaakaan olisi.
Lykopeeni
Pähkinät
Sinkki
Omega 3

Näistä me ollaan luettu ja näitä mies on syönyt kesästä lähtien.
 
  • Tykkää
Reactions: Helmiina1978
En oo jaksanut/ehtinyt kirjoitella. Kaikenlaista tohinaa jatkuvasti. Vielä ei ole uusi kierto alkanut mutta toivo on kyl mennyt. Tein negatestin dpo11, petyin ja kaikki oireetkin sitten katosivat. :( Meillä on taloudellisesti haastava tilanne mikäli lasten ikäero kasvaa yli kolmen vuoden, joten nyt on mietittävä miten edetään, jos seuraava kierto ei tuo tärppiä. Voi siis olla että meidän yrittäminen menee tauolle, tai sitten jatketaan tjottailemalla ja mikäli raskaudun laitan opinnot tauolle ja menen töihin puoleksi vuodeksi. Kaikkea sitä joutuukin miettimään.

Kaikille uusille yhteisesti tervetuloa!
 
En oo jaksanut/ehtinyt kirjoitella. Kaikenlaista tohinaa jatkuvasti. Vielä ei ole uusi kierto alkanut mutta toivo on kyl mennyt. Tein negatestin dpo11, petyin ja kaikki oireetkin sitten katosivat. :( Meillä on taloudellisesti haastava tilanne mikäli lasten ikäero kasvaa yli kolmen vuoden, joten nyt on mietittävä miten edetään, jos seuraava kierto ei tuo tärppiä. Voi siis olla että meidän yrittäminen menee tauolle, tai sitten jatketaan tjottailemalla ja mikäli raskaudun laitan opinnot tauolle ja menen töihin puoleksi vuodeksi. Kaikkea sitä joutuukin miettimään.

Kaikille uusille yhteisesti tervetuloa!
Joku tiesi paremmin, mut äitiyspäivärahojen laskemiseen on tullut joku muutos.

Samaa mäkin pohdin, että ois ollu kiva saada seuraava ennen kuopuksen 3v.
Mä kyl oon töissä, mut Osa-aikaisena joten ihan edellisiin tuloihin en pääse.
 

Yhteistyössä