Haaveena vauva 2020

Mut vois poistaa listoilta :unsure: Miehellä on nyt niin kovat pelot tästä asiasta, että en jaksa itseäni kiusata ja toivoa koko ajan jotain tapahtuvaksi.. Annetaan ajan kulua ja katsotaan muuttuuko miehen mieli. Sanoi ainakin, että älä nyt ihan vielä luovuta, eli voi kai se mieli muuttua vielä. On niin tuore ajatus, että vaatii sulattelua
Toivotaan, että miehesi saa käsiteltyä asiaa ja pääsette eteenpäin. Meillä viisi vuotta keskusteluja, ennen kuin mies koki olevansa valmis. Ja nyt tulee vuosi yritystä täyteen. Itellä ollut jo kymmenen vuotta vauvakuume, tuntuu niin pitkältä odottaminen. Tsemppiä :love:
 
Toivotaan, että miehesi saa käsiteltyä asiaa ja pääsette eteenpäin. Meillä viisi vuotta keskusteluja, ennen kuin mies koki olevansa valmis. Ja nyt tulee vuosi yritystä täyteen. Itellä ollut jo kymmenen vuotta vauvakuume, tuntuu niin pitkältä odottaminen. Tsemppiä :love:
huutelen täältä välistä et kauan oot kyllä odottanu :rolleyes: mulla ollu vauvakuume kohta vuoden ja sekin tuntuu pitkältä ajalta:ROFLMAO: enkä millään malttaisi odottaa, että päästään aloittamaan:geek::geek:
 
Toivotaan, että miehesi saa käsiteltyä asiaa ja pääsette eteenpäin. Meillä viisi vuotta keskusteluja, ennen kuin mies koki olevansa valmis. Ja nyt tulee vuosi yritystä täyteen. Itellä ollut jo kymmenen vuotta vauvakuume, tuntuu niin pitkältä odottaminen. Tsemppiä :love:
2018 alkuvuodesta mulla oli hirveä vauvakuume, silloin mies oli jyrkästi sitä mieltä, että ei todellakaan enempää lapsia. Se pettymys oli ihan kamala, yritti koko ajan miettiä, että mitä voisi tehdä että toinen haluaisi. No sitten aloitinkin syksyllä uuteen ammattiin opinnot, ja vauvahaaveet laantui, kun olin innoissani opinnoista. Nyt tää vauvakuume taas ihan yhtäkkiä alkoi, ja tuntuu jossain tosi syvällä, että ei meidän lapset oo vielä tässä ja se vauvan kaipuu on kamala :unsure: mitä enemmän aikaa tässä menee, niin tiedän, että mahdollisuudet vauvaan vähenee, kun ikää tulee miehelle lisää. Ei se enää paljon päälle nelikymppisenä halua. Ja tuntuu, että jotenkin "petän" ton tulevan ekaluokkalaisen kun en pysty olemaan hänen tukena koulun alkaessa, vaan pitää olla töissä :cry:
 
Ei jumankuikka, mä hetken mielijohteesta tein ton viimesen raskaustestin tuolta kaapista.. ajattelin että teen sen huomenna aamulla, koska lähden sitten takaisin opiskelupaikkakunnalle ja voin sitten sanoa varmasti miehelle, että tää kierto oli tässä... niin siinä näkyy aivan selvä viiva! En ymmärrä. Mun niin varmat raskausoireet päätty siihen dpo 11 negaan. On tietty ollu alaselkä ja rinnat kipeenä, ja eilen aamulla yökäytti, mutta ajattelin että nää on vaan tulevia menkkoja.
 
Ei jumankuikka, mä hetken mielijohteesta tein ton viimesen raskaustestin tuolta kaapista.. ajattelin että teen sen huomenna aamulla, koska lähden sitten takaisin opiskelupaikkakunnalle ja voin sitten sanoa varmasti miehelle, että tää kierto oli tässä... niin siinä näkyy aivan selvä viiva! En ymmärrä. Mun niin varmat raskausoireet päätty siihen dpo 11 negaan. On tietty ollu alaselkä ja rinnat kipeenä, ja eilen aamulla yökäytti, mutta ajattelin että nää on vaan tulevia menkkoja.
Otitko kuvaa :love:
 
Onnea @höpsykkä :love:
Oliko vielä niin että ekasta yrityksestä tärppäs? Ihanaa ettei kaikkien tarvii tahkoo kuukaudesta ja vuodesta toiseen. Voi kumpa nyt tulisi muitakin tärppejä.

@niinaj ja @minttuni tiedän niin mistä puhutte! Meilläkin "keskusteltiin" asiasta n. 2.5 v ennen kuin kolmannen yritys viime vuonna alkoi. Minä myös monesti mietin että mahdollisuudet olisi varmasti silloin pari vuotta sitten olleet paremmat, mut oon tyytyväinen et päästiin lopulta kuitenkin yhteisymmärrykseen niin ei sitten kaduta myöhemmin ettei edes yritetty, vaikka vauvaa ei enää tulisikaan. Aluksi tässä yrityksessä joka kk menkkojen alettua jouduin hieman puhuu miestä yli että voidaan vielä yrittää, mut nyt jo toinen kierto menossa niin ettei oo tarvinnu puhua asiasta vaan mieskin sanonut et saa vauva tulla jos tullakseen. Varmaan siksi mulla nyt rauhallisempi olo, vaikka kierrot kuluu eikä plussaa valitettavasti näy...
 
Paljon onnea @höpsykkä

@Piipaa93 mun mielestä vielä nega, vahva viiva kyllä jo, että ehkä en vielä luovuttaisi!

Dpo 6, en nyt vielä alkanutkaan edes ovis testeillä testaamaan.
Esikoinen (kohta 6v) tänään totesi, että jos näkisi tähdenlennon niin toivoisi uutta vauvaa meille :love: kiva tietää että myös sisarukset haluaa lisää perheenjäseniä kun välillä aika muutenkin useamman lapsen kanssa vähissä :)
 
Kiitos @mimmi92 kannustuksesta. :) tänään pitäs olla kp 15 ja dpo 2. Tai sitten aivan muuta, kun tuo. Saa nyt nähdä milloin seuraavat menkat alkaa. Mistä johtuu, kun on noin vahva nega? Muuttuuko sitten tässä lähipäivinä vahvaksi positiiviseksi vai haaleaksi negaksi? Kyselen, koska en oikeasti tiedä tuosta asiasta vielä kovin paljoa. (n)
 
Kiitos @mimmi92 kannustuksesta. :) tänään pitäs olla kp 15 ja dpo 2. Tai sitten aivan muuta, kun tuo. Saa nyt nähdä milloin seuraavat menkat
alkaa. Mistä johtuu, kun on noin vahva nega? Muuttuuko sitten tässä lähipäivinä vahvaksi positiiviseksi vai haaleaksi negaksi? Kyselen, koska en oikeasti tiedä tuosta asiasta vielä kovin paljoa. (n)
Mä en enää muista mikä sun tilanne oli ootko siis jo ovis plussan saanut vai onko tuo dpo vaan arvio muiden kiertojen/oireiden perusteella?

Itseni kohdalla en luottaisi keskimääräiseen kierron pituuteen kun näköjään saattaa ihan yhtäkkiä muuttua. Mullahan lähes aina 30pv kierto ja nyt tulossa todennäköisesti vaan 26pv jos ei plussaa tule kun ovis tulikin 4pv etuajassa.

Itsellä nuo melkein plussat on tarkoittanut että lähipäivinä testi näyttää plussaa. Haaleaa negaa tulee mulla lähes kaikkina muina aikoina kun oviksen ympärillä. Esim heti menkkojen jälkeen on melkein pelkästään kontrolliviiva testissä ja lähtee tummumaan pari päivää ennen ovista
 
Kiitos @mimmi92 kannustuksesta. :) tänään pitäs olla kp 15 ja dpo 2. Tai sitten aivan muuta, kun tuo. Saa nyt nähdä milloin seuraavat menkat alkaa. Mistä johtuu, kun on noin vahva nega? Muuttuuko sitten tässä lähipäivinä vahvaksi positiiviseksi vai haaleaksi negaksi? Kyselen, koska en oikeasti tiedä tuosta asiasta vielä kovin paljoa. (n)
Näyttää munkin silmään siltä että jo samana iltana tai huomenna vois olla plussa :)
 
Toivotaan, että miehesi saa käsiteltyä asiaa ja pääsette eteenpäin. Meillä viisi vuotta keskusteluja, ennen kuin mies koki olevansa valmis. Ja nyt tulee vuosi yritystä täyteen. Itellä ollut jo kymmenen vuotta vauvakuume, tuntuu niin pitkältä odottaminen. Tsemppiä :love:
Tuun välistä huutelee, että meillä samanlainen tilanne, paitsi yk 6 alko nyt, periaatteessa yk1, koska nyt aletaan enemmän yrittää eikä mennä enää niin "tulee sit kun tulee" meiningillä. Vaikka olin innoissani että vihdoin annetaan lapselle mahdollisuus, niin ajatus siitä kuinka kauan tässä vielä vaan odotellaan niin on tosi turhauttavaa. Sitä kun on odotellu jo vuosia.. Ja kun ei sitä tietenkään voi toista syyttää jos ei koe olevansa valmis tms. :unsure: Tsemppiä sulle :love:
 
@niinaj91 tsemppiä lämmittelyyn! (y) 2010 vauvan jälkeen mulle nousi välittömästi vauvakuume, joka vain paheni vuosi vuodelta. Nykyisen mieheni kanssa aloitimme suhteen 2011 jouluna, ja hän oli silloin sitä mieltä, ettei välttämättä edes halua biologisia lapsia. Vuosien lämmittelyn jälkeen ja uusperhe-elämään totuttuaan kuitenkin mieli muuttui ja 2017 saimme yhteisen. Hänen syntymänsä jälkeen sitten kertoi toivovansa, että saisimme joskus vielä toisen. :love:

@Pampula3 Nyt kävi näin, että ekasta kierrosta tarttui matkaan. Toivottavasti pysyy kyydissä. :barefoot: Edelliseni eivät ole ensimmäisestä onnistuneet, mutta alle 6kk yrittämisellä kuitenkin.

Kiitos kaikille onnitteluista! Olen jotenkin shokissa tästä, mutta aivan hirmuisen onnellinen. Itkukin tirahti kun miehelle tikkua esittelin. :love:
 
Mä en enää muista mikä sun tilanne oli ootko siis jo ovis plussan saanut vai onko tuo dpo vaan arvio muiden kiertojen/oireiden perusteella?

Itseni kohdalla en luottaisi keskimääräiseen kierron pituuteen kun näköjään saattaa ihan yhtäkkiä muuttua. Mullahan lähes aina 30pv kierto ja nyt tulossa todennäköisesti vaan 26pv jos ei plussaa tule kun ovis tulikin 4pv etuajassa.

Itsellä nuo melkein plussat on tarkoittanut että lähipäivinä testi näyttää plussaa. Haaleaa negaa tulee mulla lähes kaikkina muina aikoina kun oviksen ympärillä. Esim heti menkkojen jälkeen on melkein pelkästään kontrolliviiva testissä ja lähtee tummumaan pari päivää ennen ovista
En oo saanu vielä yhtään ovis plussaa. Siis tää kierto nyt onkin aika iso kysymysmerkki miulle. Pillerit lopetin silloin 25.11 ja 22.12 sitten tuli kolmen päivän menkat ja nyt koitan sitten tikuttaa ovista. Voi kyllä tosiian olla aivan muuta tämä kierto, kun mitä oon flouhun merkannu. Koitan vielä ehkä tänä iltana ja huomenna tikuttaa ja katsoa onko tilanne muuttunut. Menkkamaisia kipuja ollut nyt muutaman päivän
 
Onnea @höpsykkä :love:

Kiitos vertaistuesta ja ajatusten jakamisesta miehiä pitkään lämmitelleille. Elämässä on tapahtunut tähän mennessä mahtavia asioita, vaikka vauvakuume ollut koko ajan taustalla. Olen onnellinen jo tästä yrittämisestä, mutta huolissaan, jos hoidotkaan eivät tuo onnistumista. Vauvakuume on kyllä hirmuinen välillä :alien:
 
  • Tykkää
Reactions: höpsykkä
Onko edelleen nega? Ei vaan oo minkäänlaisia ovis juttuja. Taitaa jäädä testaaminen tähän. :(
lähempänä jo, lähtenyt hienosti tummumaan :) testaisin huomenna ja tarvittaessa vielä ylihuomennakin (y) plussa tuloillaan todennäköisesti. Itellä heitti myös tässä kuussa nelisen päivää jostaki syystä. Oli tarvetta ottaa paljon tulehduskipulääkkeitä siihen aikaan ku ovis piti olla, oiskohan se siirtänyt (n)
 
  • Tykkää
Reactions: mincha ja Ananas90

Yhteistyössä