Haaveena vauva 2020

Onnea @höpsykkä :love:

Ja mahtavaa @Wintersun (y):love:

@minttuni Mua myös pelottaa jo valmiiksi, että jos hoidot ei tuo tulosta, kun ihan optimistisesti olen niihin suhtautunut. Vaikka olenkin nyt sinut lapsettomuuden kanssa, niin onhan se silti pelottava ajatus, ettei hoitoprosessin jälkeenkään lasta olisi. :confused:

Mulla tissikipu jatkuu ja aamulla vihlaisi mahasta ihan tosissaan, kun pesin hampaita. Silloin tietenkin mietin, että jos ovis olis ollut silloin sunnuntaina, niin vihlaisusta noin tasan 7 vuorokautta aiemmin oli ne rusehtavat limat ja talletus. :LOL: Ovistesti näyttää melko vahvaa viivaa ja one stepin rtesti tuttua haamua. Tyhmää testailla yhtään millään, mutta minkäs ihminen heikolle luonteelleen voi. :ROFLMAO:
 
@höpsykkä onnittelut!!! Ei tosiaan kannata luovuttaa jos nega tulee ennen kuin menkat on myöhässä :love:

Huh vielä 5päivää niin meinaan testata! Vaikka dpo10 tuleee luultavasti se nega kuitenkin :ROFLMAO: Alavatsaa turvottaa, finnejä otsassa ja aamuisin vatsa sekaisin joka oli jokapäiväistä ekassa raskaudessa, mutta katsotaan voiko muka olla jo oireita dpo5(n)
 
  • Tykkää
Reactions: Ananas90
Kyllä tämän aamun raskaustesti oli puhdas negatiivinen :/
Pahottelut negasta :unsure: vuoto ei kuitenkaan edelleenkään sinulla alkanut?

Onnittelut @höpsykkä :love:

ON: viime kierron tapaan tässä kierrossa ei ovulaation jälkeen ole limat loppuneet. Nyt kuitenkin viime kierrosta viisaantuneena tiedän etten odota sen olevan oire mistään :alien: Rinnat myös arat, mutta tämäkin tyypillistä PMS oireilua itselle. Väsymystä on, mutta sen olen laittanut täysin loman loppumisen piikkiin. Sen sijaan ruoka on kuvottanut aiempaa enemmän ja olen saanut syötyä pienempiä määriä kerrallaan kuin normaalisti. Mutta jotenkin tämänkin haluaisin laittaa nyt enemmän oman mielikuvituksen tuotteeksi, että etsin koko ajan merkkejä ja oireita siitä että jotain olisi toisin kuin aiemmin :rolleyes: palelusta moni on täällä puhunut, että sillä oireet alkaa, ja itselläni kyllä tällä hetkellä hyvin päinvastainen oire, eli hikoilu. En yleensä juurikaan hikoile, mutta nyt parin päivän sisällä urheillessa on kyllä noussut (ja haissut...) sellaiset hiet pintaan ettei ikinä ennen. Mutta tuollainen ei liene tyypillinen raskausoire kuitenkaan? o_O ehkäpä sekin selittyy täysin joululomatauon urheilemattomuudella, valitettavasti.
 
  • Tykkää
Reactions: Ananas90
Pahottelut negasta :unsure: vuoto ei kuitenkaan edelleenkään sinulla alkanut?

Onnittelut @höpsykkä :love:

ON: viime kierron tapaan tässä kierrossa ei ovulaation jälkeen ole limat loppuneet. Nyt kuitenkin viime kierrosta viisaantuneena tiedän etten odota sen olevan oire mistään :alien: Rinnat myös arat, mutta tämäkin tyypillistä PMS oireilua itselle. Väsymystä on, mutta sen olen laittanut täysin loman loppumisen piikkiin. Sen sijaan ruoka on kuvottanut aiempaa enemmän ja olen saanut syötyä pienempiä määriä kerrallaan kuin normaalisti. Mutta jotenkin tämänkin haluaisin laittaa nyt enemmän oman mielikuvituksen tuotteeksi, että etsin koko ajan merkkejä ja oireita siitä että jotain olisi toisin kuin aiemmin :rolleyes: palelusta moni on täällä puhunut, että sillä oireet alkaa, ja itselläni kyllä tällä hetkellä hyvin päinvastainen oire, eli hikoilu. En yleensä juurikaan hikoile, mutta nyt parin päivän sisällä urheillessa on kyllä noussut (ja haissut...) sellaiset hiet pintaan ettei ikinä ennen. Mutta tuollainen ei liene tyypillinen raskausoire kuitenkaan? o_O ehkäpä sekin selittyy täysin joululomatauon urheilemattomuudella, valitettavasti.
Mä mietin myös tuota hikoilua! Mulla on koko viikon ollu öisin tosi kuuma, vaikkei täällä siis ole kuuma. Epäilyttävää, mutta luultavasti juurikin tuota oireiden hakemista. Tänään myös patikkaretkellä meinasin pyörtyä ja oksentaa isossa ylämäessä rämpiessäni. Tokihan sitäkin mietin oireeksi, mutta on kai vain aika hyväksyä tosiasia, että olen huonokuntoinen possu. :LOL:
 
@Lilmi89 Mul oli kans plussa kierroista aina ennen testiä maha sekaisin, siitä tiesin, enteilispä sitä sullakin :love:

Mä tein tänää r.testin ihan ei mikään herkkä ja näyttää vieläkin vahvoi viivoi, kkm koht 3viikkoa sitten, blaah kun kestää...Ei jaksais ootella, muutaman päivän päästä tarkistettava taas tilannetta:unsure:
 
Hikoilusta, mulla on kans muutamana päivänä tullut ihan sellainen voimattomuus/hikikohtaus et pitää äkkiä saada ikkuna auki. Dpo siis 11 ja plussaa näyttää.

Aiheesta toiseen: CB:n digistä. Mulla on kaks digiä jemmassa jota olen säästänyt pitkään, milloin on paras aika kattoo digillä? Eli jos ne haluis käyttää järkevästi? Ensin niin että saa 1-2 vk ja sit 3+ vai miten?
 
Hikoilusta, mulla on kans muutamana päivänä tullut ihan sellainen voimattomuus/hikikohtaus et pitää äkkiä saada ikkuna auki. Dpo siis 11 ja plussaa näyttää.

Aiheesta toiseen: CB:n digistä. Mulla on kaks digiä jemmassa jota olen säästänyt pitkään, milloin on paras aika kattoo digillä? Eli jos ne haluis käyttää järkevästi? Ensin niin että saa 1-2 vk ja sit 3+ vai miten?
Mä sain viimeks dpo 10 sen 1-2 ja dpo 14 2-3 mut kait toikin on niin yksilöllist miten se hormoni lähtee nousuun..(n)en oo koskaa jatkan testailuu niin et oisin saanu sen 3+ :D
 
  • Tykkää
Reactions: Helmiii
(y)
Pahottelut negasta :unsure: vuoto ei kuitenkaan edelleenkään sinulla alkanut?

Onnittelut @höpsykkä :love:

ON: viime kierron tapaan tässä kierrossa ei ovulaation jälkeen ole limat loppuneet. Nyt kuitenkin viime kierrosta viisaantuneena tiedän etten odota sen olevan oire mistään :alien: Rinnat myös arat, mutta tämäkin tyypillistä PMS oireilua itselle. Väsymystä on, mutta sen olen laittanut täysin loman loppumisen piikkiin. Sen sijaan ruoka on kuvottanut aiempaa enemmän ja olen saanut syötyä pienempiä määriä kerrallaan kuin normaalisti. Mutta jotenkin tämänkin haluaisin laittaa nyt enemmän oman mielikuvituksen tuotteeksi, että etsin koko ajan merkkejä ja oireita siitä että jotain olisi toisin kuin aiemmin :rolleyes: palelusta moni on täällä puhunut, että sillä oireet alkaa, ja itselläni kyllä tällä hetkellä hyvin päinvastainen oire, eli hikoilu. En yleensä juurikaan hikoile, mutta nyt parin päivän sisällä urheillessa on kyllä noussut (ja haissut...) sellaiset hiet pintaan ettei ikinä ennen. Mutta tuollainen ei liene tyypillinen raskausoire kuitenkaan? o_O ehkäpä sekin selittyy täysin joululomatauon urheilemattomuudella, valitettavasti.
joo, ei vuotoa vieläkään! Tämä on eka kerta ikinä kun menkat on tälleen myöhässä. Ikinä. :D mitähän on meneillään.

hikoiluun kiinnitin myös ite nyt huomiota viimeset 5pv kun dödö pettää koko ajan, aiemmin ollut ihan toimiva! Ja kauhea haju. Yleensä tosiaan palelu mainitaan raskausoireena :) mutta mistä näistä tietää.. toivottavasti sinulla ois raskauden oire :) limaisuus myös hyvä merkki (y)
 
Hikoilusta, mulla on kans muutamana päivänä tullut ihan sellainen voimattomuus/hikikohtaus et pitää äkkiä saada ikkuna auki. Dpo siis 11 ja plussaa näyttää.

Aiheesta toiseen: CB:n digistä. Mulla on kaks digiä jemmassa jota olen säästänyt pitkään, milloin on paras aika kattoo digillä? Eli jos ne haluis käyttää järkevästi? Ensin niin että saa 1-2 vk ja sit 3+ vai miten?
En osaa sanoa noista digeistä. Mulla näytti esikoisesta jo pari päivää ennen menkkoja 2-3vko ja kaverilla pari päivää myöhässä olevista 1-2vko. Jollain on tähän varmasti jotain järkevämpää, kuin että on niin yksilöllistä. Tätähän sä kaipasit. :D
 
  • Tykkää
Reactions: Norppa_88
Mulla kans ollut nyt tuota hikoilua, mistä lie johtuu, josko se olis meillä merkki raskaudesta! :LOL:

Tänään oireiden perusteella dpo7 (saisinkohan ens kiertoon aikaiseksi taas hankkia ovistikkuja?). Oireita vaikka kuinka, ilman, että pitää erikseen tunnustella. Haluaisin jakaa teille näitä oireita, koska mies ei oikein ymmärrä :whistle: Nännit on erityisen arat, tällaista ei ole ollut koko vuoden aikana, vaikka muuten rintojen arkuutta on aina loppukierrosta. Herään yölläkin siihen kipuun, jos väärällä tavalla kangas hiertää rintoja :ROFLMAO: koskaan ei ole myöskään ollut mitään välivuotoja, nyt oli oviksen aikaan tiputtelua, kesti muutaman päivän. Toki voi olla, että merkki jostain häiriöistä. Jotain limoja on nytkin, mut en osaa arvioida millaista vuoto on. Tänään ollut myös päänsärkyä ja etovaa oloa, saattoi toki päänsärky johtua kovasta tuulesta ja päänsäärkyyn liittyy mulla herkästi etova olo. Katsotaanpa kierron edetessä, että oliko vain pms oireita vai olisko merkki jostain muusta :geek:

En ole ollut koskaan raskaana, joten en tiedä digitesteistä. On jo kaksi ollut keväästä asti kaapissa odottelemassa ja mietin kans, missä vaiheessa niitä tekis, ehkä jos saan joskus tommoseen halvempaan viivat niin uskallan käyttää digin :love: mielenkiintoista kuulla teidän kokemuksia ja huomata, että eroja voi olla teksteissä huolimatta onko menkat jo myöhässä vai ei.
 
Täällä onko puhuttu vaikka mitä! Oon ollut vähän pois näin lomaillessa.

Tervetuloa kaikille uusille :D

YLE areenassa oli Akuutin jakso, jossa käsiteltiin sperman laatuun liittyviä asioita, suosittelen!

Muoks! Kyse olikin Efter Niosta, tässä olis siihen linkki:
https://areena.yle.fi/1-4590179

Yk 11 lähenee loppuaan ja hoidot alkaaki ens kierrosta. Mulla on tuosta joulun lopulta ollut jäätävä vauvakuume, mitä ei ole ollut pitkään aikaan! Oon katsellut vaunuja, ajatellut lapsen kasvattamista (ja välillä kriiseillyt :LOL:) ja miettinyt paikkoja vaunulenkeille. Ollaan mietitty millainen haluttais tämän asunnon olevan kun vauva tulee, mistä pitää luopua ja mitä hankkia, miten järjestettäisiin huonekalut. Auto ja oma huone on jo vauvaa varten, syli vain on tyhjä edelleen.

Ens kierrosta ajattelin tulla vihdoin listallekin! :ROFLMAO:
 
Viimeksi muokattu:
Täällä onko puhuttu vaikka mitä! Oon ollut vähän pois näin lomaillessa.

Tervetuloa kaikille uusille :D

YLE areenassa oli Akuutin jakso, jossa käsiteltiin sperman laatuun liittyviä asioita, suosittelen!

Yk 11 lähenee loppuaan ja hoidot alkaaki ens kierrosta. Mulla on tuosta joulun lopulta ollut jäätävä vauvakuume, mitä ei ole ollut pitkään aikaan! Oon katsellut vaunuja, ajatellut lapsen kasvattamista (ja välillä kriiseillyt :LOL:) ja miettinyt paikkoja vaunulenkeille. Ollaan mietitty millainen haluttais tämän asunnon olevan kun vauva tulee, mistä pitää luopua ja mitä hankkia, miten järjestettäisiin huonekalut. Auto ja oma huone on jo vauvaa varten, syli vain on tyhjä edelleen.

Ens kierrosta ajattelin tulla vihdoin listallekin! :ROFLMAO:
Voi ihana sinä :love: Mäki oon jo miettinyt, et miten julkistaisi raskauden somessa :ROFLMAO: Ja vois miehen kanssa kattoo ton dokumentin. ;)
 
Täällä onko puhuttu vaikka mitä! Oon ollut vähän pois näin lomaillessa.

Tervetuloa kaikille uusille :D

YLE areenassa oli Akuutin jakso, jossa käsiteltiin sperman laatuun liittyviä asioita, suosittelen!

Yk 11 lähenee loppuaan ja hoidot alkaaki ens kierrosta. Mulla on tuosta joulun lopulta ollut jäätävä vauvakuume, mitä ei ole ollut pitkään aikaan! Oon katsellut vaunuja, ajatellut lapsen kasvattamista (ja välillä kriiseillyt :LOL:) ja miettinyt paikkoja vaunulenkeille. Ollaan mietitty millainen haluttais tämän asunnon olevan kun vauva tulee, mistä pitää luopua ja mitä hankkia, miten järjestettäisiin huonekalut. Auto ja oma huone on jo vauvaa varten, syli vain on tyhjä edelleen.

Ens kierrosta ajattelin tulla vihdoin listallekin! :ROFLMAO:
Meidänkin pitää katsoa tuo jakso, kiitos vinkistä! Täällä kans on jo pitkä lista nimiä sekä kämppään ja autoon liittyvät asiat alustavasti suunniteltuna :LOL: pohdittu on myös, miten kellekin kerrotaan, millaisia hankintoja tulee tehdä jne. Tervetuloa vain siis esikoisemme :love:
 
VAUVA 2020

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

6.1.2020

Nimi ★ Kiertopäivä ★


vauvahaaveilija2396......kp 65/28-30
HMami............................kp 63/28
Elllla...............................kp 62/30
Tingeli............................kp 50/34-36
Nenskuli..........................kp 48/ ?
tupsahus.........................kp 39/30
Haavejuttu......................kp 28/29
Pikkuhaave....................kp 28/32
Jjenn..............................kp 28/30-31
Marrrsipaani...................kp 27/27-28
Tiukuliina89................... kp 25/31
Mustikka89.....................kp 22/25
hemuliina90....................kp 22/28
mimmi92.........................kp 20/30
Pampula3........................kp 20/22-27
Keltasirkku..................... kp 20/28-32
Hypsy..............................kp 19/28-30
Lilmi89............................kp 18/28-30
Ananas90.......................kp 15/25-28
Vauvameille....................kp 15/28-35
Snanniska.......................kp 13/28
taikinatonttu....................kp 13/28
Koodikissa......................kp 11/24
Mirella92........................kp 9/34
Kasikuus........................kp 8/28-31
Kuumeilija23...................kp 8/25/27
Helmiina1978.................kp 7/29
Amadecasa....................kp 7/34-55
Hipposka........................kp 7/30
Unimaa...........................kp 7/27
Masu90..........................kp 6/27-30
Shibali............................kp 4/23-28
linneah........................... kp 3/26
Töppönen.......................kp 3/26-28
Karvakorvat....................kp 2/28


★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:


Höpsykkä......................dpo 15
Karvakorvat...................dpo 15
Marrrsipaani..................dpo 13
Pampula3......................dpo 8
mimmi92.........................dpo 7
Lilmi89...........................dpo 6
Kardemum.....................dpo 2
Ananas90......................dpo 0

★★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Ompas lupaavia oireita muilla :geek: Minä näin painajaisia koko yön... :poop:

Tuli muuten mieleen jakaa tarina ystästäni harmi vain että en nyt tiiä mitä lääkettä hän käytti, oisko sitten terolut vai... Mutta lääkärissä piti käydä aina jossa tarkisti ovulaation jne. Heillä oli vaikeuksia raskautua ja keskenmeno alku viikoilla, sai nuo lääkkeet käyttöön ja heti tuli terve tyttö. Tytön jälkeen halusivat luomusti yrittää ja vuodessa 3 keskenmenoa :cry: ja taas kun lääke aloitettiin niin tuli toinen terve tyttö ja taas siitä vuosi niin poika :LOL: Eli jos epäilyttää tai on keskenmenoja niin rohkeasti kannattaa kylllä pyytää apuja kun lapsenkaipuu on kova ! :love: Nuita keskenmenoja ei tarvis kenenkään kokea kyllä :cry:
 

Yhteistyössä