Haaveena vauva 2020

@Lilmi89 Mulla noi unetki oli yks oireista :ROFLMAO:

En tiiä noista lääkkeistä, mut mul on kans 3km vajaa vuoden sisään, lääkäri totes ettei meil oo ainakaa vaikeuksia raskautua mut mitä hyötyy kun aina menee kesken:unsure: jos nyt sattuis käymää niin et ennen tutkimuksia jäis oottaa niin kyllä heti soitan noista tukilääkkeistä(y)
 
Fifiella
Jos tuli testiajalla niin vahvasti käyttää haamuplussalta!
Testiajan jälkeen siihen tulee usein harmaa viivanpaikka mut sulla näyttää punertavalta!
Joo oli siis ihan punertava viiva ja tuli testiajalla! Otin monta kuvaa muistoksi.. Ihan hämmästyttää miten tollanen pärähti tikkuun kun lähinnä ihan huvikseen testin tein Täytyy nyt seurata tilannetta, josko lähtisi viiva vahvistumaan.. viikko aikaa piinailla
 
Tänään kp3 ja vuotoa tuskin enää ollenkaan. Mikähän mahtaa olla limakalvon laita kun näin niukat menkat :cry: Kuopuksen syntymän jälkeen 1/2017 olleet kyllä aina melko niukat muttei näin sentään. Millä ootte vahvistaneet limakalvoja?
 
vierailija
Tiedätkö oviksen ajankohtaa?

Mulla tuli tuolla testillä (tai oikeastaan se on predictor early, mut käytännössä sama testi) 9 ja 10pvää ovulaatiosta tämmöiset:

katso liitettä 9243

Varovaiset onnittelut!
Wou okei! En tienny että ovat melkeinpä samat testit kun eiks tuo First response oo herkkyydeltään 6,5mIU?
Ovulaatiosta ei tosissaan mitään käryä kun ei oo ikinä mitään oireita (edes vuotoa) ja en tikuttanu tässä kierrossa:)
 
Fifiella
Nyt kun katoin niin predictorissa sanotaan herkkyyden olevan 10mlU. Miten mä muistan joskus katsoneen että 6,5 tai 7. No ulkonäöltään on kyllä ihan sama. Jos sulla samaa testiä vielä niin tee huomenna tai ylihuomenna uusi!
Haha joo!:D Meinasin että testaan keskiviikko aamuna toisella First respons testillä. Tuun sitten kertoo vahvistuko viiva. Tilasin myös Clear bluen viikkonäytöllisiä testejä niin voi vaikka sunnuntaina sellasella testata jos ei menkkoja kuulu:)
 
@Alinna86 mulla kaverilla vuodessa pari raskautta, aina kesken menee. Sai nyt lääkäriltä tukilääkkeen, toivottavasti se auttaa. En valitettavasti muista, minkä niminen se on. Mutta joka tapauksessa apuja voi löytyä erilaisiin tilanteisiin. <3

@Töppönen_ Minua kiinnostaa myös, onko keinoja limakalvon parantamiseen. Viimeksi kun ultrattiin, niin oli liian ohut raskautta ajatellen. Vuodot joskus niukkoja, mut toisinaan tuntuu hyvinkin runsailta. Vaikea arvioida, vaikka kuukuppi käytössä. Ehkä pitää opetella arvioimaan vuodon määrää.
 
  • Tykkää
Reactions: Alinna86
Heippa, täällä hyppäisi mukaan uusi vauvakuumeilija. Meillä olisi toiveena siis toinen lapsi. Plussasin joulukuussa mutta jouluaattona alkoi ilmeisesti kemiallisen raskauden vuoto. Nyt sitten seuraavaan yritykseen. Olen ihan super huono pitämään kirjaa, joten kierron pituus on vähän hukassa. Tänään kuitenkin pitäisi olla kp 14, yleensä tunnen oviksen mutta nyt ei vielä ole tuntemuksia tai pistelyä vatsassa, joten odotellaan:D

Napsunen / kp 14/28-35
 
@Alinna86 mulla kaverilla vuodessa pari raskautta, aina kesken menee. Sai nyt lääkäriltä tukilääkkeen, toivottavasti se auttaa. En valitettavasti muista, minkä niminen se on. Mutta joka tapauksessa apuja voi löytyä erilaisiin tilanteisiin. <3

@Töppönen_ Minua kiinnostaa myös, onko keinoja limakalvon parantamiseen. Viimeksi kun ultrattiin, niin oli liian ohut raskautta ajatellen. Vuodot joskus niukkoja, mut toisinaan tuntuu hyvinkin runsailta. Vaikea arvioida, vaikka kuukuppi käytössä. Ehkä pitää opetella arvioimaan vuodon määrää.
Jos sulla on Luneten kuppi, niin siinä on ainakin ne viivat ja netistä näkee paljonko vuotoa on minkäkin viivan kohdalla. Itse merkkailen päivittäin flo-sovellukseen paljonko on vuotanut ja palaan tarvittaessa tarkistamaan edellisten menkkojen vuotomääriä. :)
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
@Alinna86 ei ole vielä vehnänalkioöljyä käytössä. Mulla on kilpirauhasen vajaatoiminta ja luin artikkelin, jonka mukaan ei sais muka oikein mitään luontaistuotejuttuja ottaa. Vähän olen arka siis käyttämään nykyisin mitään :oops: kiitos vinkistä, pitää tutustua tuohon!

@Napsunen tervetuloa!

@Hypsy kiitos tiedosta(y) katselen nyt tätä kuppia, viivat löytyy. Pitää vielä katsoa, mitä mikäkin tarkoittaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Hypsy ja Alinna86
Kp 13 eikä vielä mitään ovislimoja näkyvissä. Tässä kierrossa oon joka aamu juonu 2dl greippimehua ja odotellut superlimoja. :ROFLMAO: ovistestejä en ole tässäkään kierrossa tehnyt, mutta vähän tuossa mietin pitääkö marssia huomenna niitä ostamaan, että pääsis piinailemaan enemmän. Talleteltu on to, la ja vielä tänäänkin aion miestä houkutella ja ehkä vielä tämän päivän jälkeenkin.
 
@Alinna86 mulla kaverilla vuodessa pari raskautta, aina kesken menee. Sai nyt lääkäriltä tukilääkkeen, toivottavasti se auttaa. En valitettavasti muista, minkä niminen se on. Mutta joka tapauksessa apuja voi löytyä erilaisiin tilanteisiin. <3



@Töppönen_ Minua kiinnostaa myös, onko keinoja limakalvon parantamiseen. Viimeksi kun ultrattiin, niin oli liian ohut raskautta ajatellen. Vuodot joskus niukkoja, mut toisinaan tuntuu hyvinkin runsailta. Vaikea arvioida, vaikka kuukuppi käytössä. Ehkä pitää opetella arvioimaan vuodon määrää.
Minulla on usein niin niukat ettei kotona ollessa tarvitse edes mitään suojaa. Kaikki mitää tulee, tulee vessakäynnin yhteydessä pönttöön. Tällä kertaa ihan sama juttu, mutta nyt kp3 ei tule enää kuin hieman paperiin. Mistähän se johtuu, ettei limakalvo vahvistu?Koskaan ei oo kyllä mitattu ja kolme lasta olen jo saattanut maailmaan, joten ainakin joskus se on ollut kunnossa.
 
Ompa tänne tullut ihanasti plussia :love:

Omaa napaa hieman. Oon vaan pikaisesti käynyt lukemassa viestejä ja joihinkin reagoinut. Tämä kierto lähenee loppua, tänään tuli pyyhkiessä vaaleanpunaista. Ennen ei ole näin menkat tehnyt alkua, aina alkanut yöllä/aamulla ekalla vessakäynnillä kunnolla eikä tiputellen. Muutenkin viimeaikoina vaan niukentunut joka kierto enemmän :unsure: Tässä kierrossa en tuhlannut yhtäkään raskaustestiä, koska ovulaatio osui joulun pyhiin ja raskauden mahdollisuus on aikalailla nollassa, koska ovulaatiota lähinnä oleva talletus oli dpo -4. Tässä kierrossa en ole stressannut, olen keskittynyt kaikkeen muuhun ihan huomaamattani. Eilen havahduin että mikähän kp nyt on, että millon ne menkat olikaan alkamassa :LOL: Toivottavasti ensi kierto menisi samoin, mutta paremmilla talletteluilla (y) Ihana huomata että ei kyttää koko aikaa tätä palstaa ja flo sovellusta ja mieti milloin voi testata. Pysyn kyllä listoilla ja kirjottelen aina kun on asiaa, mutta en ehkä niin aktiivisesti kuin aiemmin, enkä tiedä testaanko tässäkään kierrossa ovulaatiota, jospa mieli pysyisi rauhallisempana niin :)
 
Te joilla on kierroissa alavatsan nipistelyä ja muita tuntemuksia, miten nopeasti tuntemukset alkaa oviksen jälkeen?
En oo täysin varma ovulaation päivästä, koska en saa sitä tikutettua, en osaa tai ei tapahdu koko ovulaatiota. Mutta katsoin sovelluksesta, niin nipistelyä ja tuntemuksia on ovulaation ajankohdasta alkaen päättyen pari päivää ennen vuodon alkua. Tässä kierrossa ei ole oletetun oviksen jälkeen ollut oikeastaan mitään nipistelyä tai tuntemuksia alavatsalla (n) tai näemmä muutaman päivän siinä jotain tuntunut. Mitä lie taas. Joka kierto erilainen.
 
Omaa napaa: Nyt jos olis yhtään enempää uskoa one steppeihin, niin saattais jännittää. Oli tosin vähän tummempi punainen haamu kuin yleensä, mutta huonosti välittyy kuvasta. :LOL: Ylempi siis ovistesti. Tänään ollut yllättäviä vatsan vihlaisuja ja tissit edelleen hellät. Nenä on tukossa, väsyttää jne. Onhan näitä oireita, kun oikein kuvittelee. :whistle::LOL:
 

Attachments

Yhteistyössä