Haaveena vauva 2020

Omaa napaa: Nyt jos olis yhtään enempää uskoa one steppeihin, niin saattais jännittää. Oli tosin vähän tummempi punainen haamu kuin yleensä, mutta huonosti välittyy kuvasta. :LOL: Ylempi siis ovistesti. Tänään ollut yllättäviä vatsan vihlaisuja ja tissit edelleen hellät. Nenä on tukossa, väsyttää jne. Onhan näitä oireita, kun oikein kuvittelee. :whistle::LOL:
Jännää! Kyllä tuo mun silmään punertaa. Toivotaan kovasti että vahvistuu (y):love: mikä dpo menossa?
 
Punertaa joo, mutta mä jostain syystä saan noita punertavia viivoja noihin.o_O Yleensä vaan vähän vaaleampia. Oviksesta ei ole varmuutta, mutta jos se oli silloin kun epäilen, niin nyt olis dpo8.
Okei, onpa ärsyttäviä testejä sit kyllä (n) ei auta kun oottaa ja toivoo parasta :love: vielä on kyllä varhaista et ei muuta kun testailun jatkamista ja pidetään peukkuja, oireetkin kyllä kuulostaa lupaavilta (y)
 
Omaa napaa: Nyt jos olis yhtään enempää uskoa one steppeihin, niin saattais jännittää. Oli tosin vähän tummempi punainen haamu kuin yleensä, mutta huonosti välittyy kuvasta. :LOL: Ylempi siis ovistesti. Tänään ollut yllättäviä vatsan vihlaisuja ja tissit edelleen hellät. Nenä on tukossa, väsyttää jne. Onhan näitä oireita, kun oikein kuvittelee. :whistle::LOL:
Kyllä tuo näkyy ja kun ovistestikin noin tumma!
Mikä dpo nyt arviolta? Josko vahvistuisi vielä :love:
Muoks.tuolla se olikin jo ylempänä :LOL:
 
Kuten aiemmin mainitsinkin, niin olishan se lottovoiton luokkaa, jos pulla menis uuniin just ennen hoitoja. :LOL: Mulla tosiaan ne monirakkulaiset, niin lh-arvo voi olla koholla muuloinkin kuin oviksen aikaan, mut ei ole kyllä oikeasti tummaa tullut kuin sen oletetun oviksen jälkeen. Toivotaan parasta :love::love:
 
  • Tykkää
Reactions: Helmiii ja Lilmi89
Miestä ei voi ahdistella oviksesta, joten pakko pulista tänne. Tänään on koko päin tuntunut menkkamaista jomotusta. Oli aamulla pahin ja helpottui päivänmittaan.
Ei mitään isoa kipua, mutta kuitenkin. Ja tänään siis testien mukaan ovis.
Yhtäkkiä pessimistinen asenne on poissa ja olen täynnä toivoa. Kääk! :ROFLMAO:

Testien mukaan ovuloin ja kierrot on aina olleet todella säännölliset. Liekö puolison tavarassa valittamista vaiko omissa putkissa. Toki tämä on vasta kolmas kierto, mutta viimeksi kesti niin kauan.
Siitä huolimatta nyt on positiiviset fiilikset :whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: Helmiii
VAUVA 2020

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

7.1.2020

Nimi ★ Kiertopäivä ★


vauvahaaveilija2396......kp 66/28-30
HMami............................kp 64/28
Elllla...............................kp 63/30
Tingeli............................kp 51/34-36
Nenskuli..........................kp 49/ ?
tupsahus.........................kp 40/30
Haavejuttu......................kp 29/29
Pikkuhaave....................kp 29/32
Jjenn..............................kp 29/30-31
Marrrsipaani...................kp 28/27-28
Tiukuliina89................... kp 26/31
Mustikka89.....................kp 23/25
hemuliina90....................kp 23/28
mimmi92.........................kp 21/30
Pampula3........................kp 21/22-27
Keltasirkku..................... kp 21/28-32
Hypsy..............................kp 20/28-30
Lilmi89............................kp 19/28-30
Ananas90.......................kp 16/25-28
Vauvameille....................kp 16/28-35
Napsunen.......................kp 15/28-35
Snanniska.......................kp 14/28
taikinatonttu....................kp 14/28
Koodikissa......................kp 12/24
Mirella92........................kp 10/34
Kasikuus........................kp 9/28-31
Kuumeilija23...................kp 9/25/27
Helmiina1978.................kp 8/29
Amadecasa....................kp 8/34-55
Hipposka........................kp 8/30
Unimaa...........................kp 8/27
Masu90..........................kp 7/27-30
Shibali............................kp 5/23-28
linneah........................... kp 4/26
Töppönen.......................kp 4/26-28
Karvakorvat....................kp 3/28


★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:


Marrrsipaani..................dpo 14
Pampula3......................dpo 9
mimmi92.........................dpo 8
Lilmi89...........................dpo 7
Kardemum.....................dpo 3
Ananas90......................dpo 1

★★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Huomenta!

Ihanaa - plussia sentään joillekin! onnittelut! :love:

Vuodon määrästä puhuitte. Mä en oikein tiedä, että mikä se sopiva tai oikea määrä olisi... Mulla ollut TODELLA runsaat vuodot melkein aina. (paitsi ehkäisyllä) Nytkin tässä yrityksen aikana 2-3 päivää vuotaa kuin seula. Vuosi sitten ostin kuukupin ja kyllä kahtena päivänä se on monta kertaa ääriään myöden täynnä. Vuoto Kestää 6 tai 7 päivää, toki vikat kaksi vain semmosta vähäistä, mutta jotain kuitenkin.
Parissa kierrossa nyt vuoden aikana ollut vähäisempi vuoto; tää näyttäs olevan semmonen. EKa oli se muistaakseni, kun olin syönyt rautaa ja arvot oli nousseet. Sitten vähennettiin annosta, arvot laski ja seuraavassa vuosin taas kuin seula. Nyt oon taas kohta kuukauden syönyt reilummin rautaa ja nyt ois taas vähän niukammet eli yhtenä päivänä vuosin kuin seula eli kuppi oli monta kertaa ihan täynnä. Mut sit heti rauhottui ja nyt 5-7 pv ei oo tullut kuin pyyhittäessä vähän rusehtavaa. Tätä Pidän kyllä normaalimpana kuin tota järkyttävää vuotoa. En tiedä sitten mun limakalvon kunnosta ta sen vaikutuksesta raskautumiseen.
 
Huomenta!

Ihanaa - plussia sentään joillekin! onnittelut! :love:

Vuodon määrästä puhuitte. Mä en oikein tiedä, että mikä se sopiva tai oikea määrä olisi... Mulla ollut TODELLA runsaat vuodot melkein aina. (paitsi ehkäisyllä) Nytkin tässä yrityksen aikana 2-3 päivää vuotaa kuin seula. Vuosi sitten ostin kuukupin ja kyllä kahtena päivänä se on monta kertaa ääriään myöden täynnä. Vuoto Kestää 6 tai 7 päivää, toki vikat kaksi vain semmosta vähäistä, mutta jotain kuitenkin.
Parissa kierrossa nyt vuoden aikana ollut vähäisempi vuoto; tää näyttäs olevan semmonen. EKa oli se muistaakseni, kun olin syönyt rautaa ja arvot oli nousseet. Sitten vähennettiin annosta, arvot laski ja seuraavassa vuosin taas kuin seula. Nyt oon taas kohta kuukauden syönyt reilummin rautaa ja nyt ois taas vähän niukammet eli yhtenä päivänä vuosin kuin seula eli kuppi oli monta kertaa ihan täynnä. Mut sit heti rauhottui ja nyt 5-7 pv ei oo tullut kuin pyyhittäessä vähän rusehtavaa. Tätä Pidän kyllä normaalimpana kuin tota järkyttävää vuotoa. En tiedä sitten mun limakalvon kunnosta ta sen vaikutuksesta raskautumiseen.
Ootko käyny laajoissa rautalabroissa? S-ferrit, s-tfr (muistaakseni)?
 
Huomenta!

Ihanaa - plussia sentään joillekin! onnittelut! :love:

Vuodon määrästä puhuitte. Mä en oikein tiedä, että mikä se sopiva tai oikea määrä olisi... Mulla ollut TODELLA runsaat vuodot melkein aina. (paitsi ehkäisyllä) Nytkin tässä yrityksen aikana 2-3 päivää vuotaa kuin seula. Vuosi sitten ostin kuukupin ja kyllä kahtena päivänä se on monta kertaa ääriään myöden täynnä. Vuoto Kestää 6 tai 7 päivää, toki vikat kaksi vain semmosta vähäistä, mutta jotain kuitenkin.
Parissa kierrossa nyt vuoden aikana ollut vähäisempi vuoto; tää näyttäs olevan semmonen. EKa oli se muistaakseni, kun olin syönyt rautaa ja arvot oli nousseet. Sitten vähennettiin annosta, arvot laski ja seuraavassa vuosin taas kuin seula. Nyt oon taas kohta kuukauden syönyt reilummin rautaa ja nyt ois taas vähän niukammet eli yhtenä päivänä vuosin kuin seula eli kuppi oli monta kertaa ihan täynnä. Mut sit heti rauhottui ja nyt 5-7 pv ei oo tullut kuin pyyhittäessä vähän rusehtavaa. Tätä Pidän kyllä normaalimpana kuin tota järkyttävää vuotoa. En tiedä sitten mun limakalvon kunnosta ta sen vaikutuksesta raskautumiseen.
Innostuin tutkimaan tätä vuotoasiaa. Runsaana vuotona pidetään 80ml, siis yhteensä kuukautisten aikana, ja keskimääräinen vuodon määrä on 25-40ml. Isompi Luneten kuukuppi on vetoisuudeltaan 30ml eli toi normaali vuodon määrä on jotain sellasta mitä mä en voi edes kuvitella. Mulla oli nuorempana tosi runsaat vuodot, jotka on sittemmin 'normalisoitunu", mutta noiden lukujen mukaan mennään runsaan puolella ihan reippaasti ja omasta mielestä vuoto on hyvinkin normaalia. Hurjaa. :eek:
 
Kannattaako tuolla rfsu 25 testata kovin aikasin? Mulla ei nyt näköjään ollu muita ja tää on niin pieni kylä ettei täältä voi raskaustestejä ostaa, ei pysy salassa nää jutut... :confused:
Minä olen sillä saanut tooooosi haalean haamun 3+3, eli ehkä dpo 10 raskaudessa, josta sain vauvan syliin asti.
Mutta se hcg nousu on niiin yksilöllistä. Testaamallahan sen näkee :) tai sitten ei :ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: Helmiina1978
Innostuin tutkimaan tätä vuotoasiaa. Runsaana vuotona pidetään 80ml, siis yhteensä kuukautisten aikana, ja keskimääräinen vuodon määrä on 25-40ml. Isompi Luneten kuukuppi on vetoisuudeltaan 30ml eli toi normaali vuodon määrä on jotain sellasta mitä mä en voi edes kuvitella. Mulla oli nuorempana tosi runsaat vuodot, jotka on sittemmin 'normalisoitunu", mutta noiden lukujen mukaan mennään runsaan puolella ihan reippaasti ja omasta mielestä vuoto on hyvinkin normaalia. Hurjaa. :eek:
Tämä oli helpottava tieto! En tosiaan tiiä vuodon määrää, mutta kun ajattelen semmoista 30ml kuppia, niin kyllä luulisin, että ainakin sen verran on kokonaisvuoto! Se tulee vaan niin siisteinä limakalvon riekaleina ilman oheisvuotoa, että tuntuu ehkä siksi niin vähäiseltä (n)
 
  • Tykkää
Reactions: Hypsy
Täällähän oli hyvää tietoa vuodon määrän arviointiin. Jos seuraava kierto alkaa, niin arvioin kyllä määrän (y) aiemmin kertomani voimakas nännien aristus on pois ja tavanomaisia menkkatuntemuksia ilmestynyt, tänään kp21. Kierto voi olla mitä vain välillä 23-32. Jännittää se silti vielä, olisko kuitenkin mahdollista, että olisin raskaana. :whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: Helmiii
Täällähän oli hyvää tietoa vuodon määrän arviointiin. Jos seuraava kierto alkaa, niin arvioin kyllä määrän (y) aiemmin kertomani voimakas nännien aristus on pois ja tavanomaisia menkkatuntemuksia ilmestynyt, tänään kp21. Kierto voi olla mitä vain välillä 23-32. Jännittää se silti vielä, olisko kuitenkin mahdollista, että olisin raskaana. :whistle:
Niin kauan on toivoa, kun housut ei ole punaisena! :LOL::love:

Pahoittelut kuvasaasteesta, mut nyt asteen verran jännittää, one stepeistä huolimatta. :LOL: Tein vielä äsken yhden rtestin sekä ovistestin. :whistle: Alimmat kuivuneet aamuinen ja eilisiltainen. Tissit on hellänä, mahassa vihlaisuja ja uusimpana petihommien koskeminen sisuksiin. o_O
 

Attachments

  • Tykkää
Reactions: Pampula3 ja Lilmi89
Kannattaako tuolla rfsu 25 testata kovin aikasin? Mulla ei nyt näköjään ollu muita ja tää on niin pieni kylä ettei täältä voi raskaustestejä ostaa, ei pysy salassa nää jutut... :confused:
Mä sain tästä testistä toisen viivan näkyviin vaikken ollut edes raskaana ja sitten kun olin niin tää näytti positiivista vasta kaikkien muiden testien jälkeen:cautious:(n)
Ps. Raskauskeiju toimittaa paris päiväs postilaatikkoon jos ei viiti ravata kaupoissa ;) Mä en ees enää kehtaa, vaihdellut jo kauppoja niin usein et loppuuvat täältä niin netti on oikein hyvä vaihtoehto :D
 
Mä asun aavistuksen kookkaammassa kaupungissa ja olen jo kaikki isot kaupat 5kilsan sisällä kolunnut testeistä niin että henkikökunta tunnistaa jo :ROFLMAO: vaikutan ihan teiniltä kun lähetän kaverit ostamaan kun en itse kehtaa :D

Sama noi inseminaatioruiskut jo ihan hävettää hakea apteekeista kun farmaseutitkin alkaa tulla tutuiksi...

Meillä kävi nyt niin ikävästi ettei ehditty talletella nyt -2, -1 tai 0 :( eli en pääse piinailemaan tähän kiertoon ja turhaan kärsin noista letroista :confused:
Mutta uskaltaa ainakin mennä ensiviikolla sinne röntgeniin rintatutkimuksiin (y)
Tai siis uskaltaa ja uskaltaa, mutta ei tarvitse pelätä onko mahdollinen kyytiläinen jolle olisi siitä haittaa :rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: Alinna86
Mulle voi päivittää tälle päivää kp1. Kai. Eilen tuli pyyhkiessä vaaleanpunaista, tänään jo siteeseen hieman. Vuoto on tositosi limaista, ennemminkin limaa jossa verta o_O Muistaakseni viime menkat oli myös tällaiset ja kesti vain 4 päivää (n) Hyvin erikoista, kun ennen menkat on ollut runsaat tai ainakin ihan normaalit ja vuoto on ollut verta, mutta nyt vuoto on niukkaa limaa jossa verta. Mistähän tämä oikein johtuu :unsure:
 

Yhteistyössä