Haaveena vauva 2020

Lina87
Kamalin vaihe kierrosta on päivä ennen vuotoa ja 3päivää menkkoja. Oon tosi kipeä, ärsyyntynyt ja ahdistunut ja itkuinen. Oon mm lopputilin töistä ottanu menkkojen alkaessa :D oon kiukkunen ku ampiainen mutta se ahdistuneisuus ja kipu on pahin. Sit menkkojen edetessä uuteen nousuun!

Onkos mielipiteitä tästä ovulaatiotestistä? Ennustus ovulaatiosta ois tänään. Oma veikkaus tänään tai huomenna. Eilen hiukan limaa, ei haluja. Yleensä pari kolme pv limaisuutta on kierron keskivaiheilla. Testailu jatkuu tänään kylläkin :)

Attachments

Alinna86
Tän aamun fiiliksiä..
Keskenmenosta 6viikkoa aikaa tällä viikolla. (Jos lasketaan ekoista tyhjennys pillereistä)
Labrakokeisiin ja huomenna saan tietää mitä hcg näyttää. Eilen tuli fiilis et joo raskaana varmaa ollaan, googlettelin kiinnittymisvuodot, keskenmenon jälkeen raskaaksi jne. :ROFLMAO:
Oireet lähiaikoina, jatkuva pissahätä, hullut unet, alavatsan nippailut, rusehtavaa vuotoa, selkäkipu, armoton vitutus, oikeen räjähdysherkkämäinen, eilen tuttu oire muista raskauksista : takareisi kipu/jumi ja elohiiri:eek: Aamulämpö 37.2
Kätilö sanoi että voi olla että jotain raskausmateriaalia on jäänyt, tai sit arvo vaan laskee hitaasti tai uusi raskaus. Itse tietenkin toivoisin viimeistä vaihtoehtoa:love:
Mut yritän asennoitua myös siihen ettei se sitä ole ja sekään ei nyt kaada maailmaa koska viikonloppuna on tiedossa niin spessua niinpä ei tarvi murehtia mitä syö tai juo..:rolleyes:

mandariinilohko
Omaa napaa heti aamusta taas :censored:
Dpo 12 ja Pregcheckiin tuli haamujen haaaamu. Ei siis mitään selvää viivaa, sellainen taas et ihan kun ois yrittänyt ottaa väriä ja vähän saa silmät osumaan siihen. Ovistestiin ihan hailu viiva. Flunssan lykkäs päälle kans. En tiiä, tulis ne menkat sit jo :confused:

mandariinilohko
Okei, nyt kun katselin niin ovistestissä selvästi vahvempi viiva, mitä kymmenen päivää sitten. Tää on eka kierto kun ovistestit mukana niin ihan oon pihalla, onkohan toi ihan normaalia? :ROFLMAO:

W.we
Kamalin vaihe kierrosta on päivä ennen vuotoa ja 3päivää menkkoja. Oon tosi kipeä, ärsyyntynyt ja ahdistunut ja itkuinen. Oon mm lopputilin töistä ottanu menkkojen alkaessa :D oon kiukkunen ku ampiainen mutta se ahdistuneisuus ja kipu on pahin. Sit menkkojen edetessä uuteen nousuun!

Onkos mielipiteitä tästä ovulaatiotestistä? Ennustus ovulaatiosta ois tänään. Oma veikkaus tänään tai huomenna. Eilen hiukan limaa, ei haluja. Yleensä pari kolme pv limaisuutta on kierron keskivaiheilla. Testailu jatkuu tänään kylläkin :)
Voi ei, mulla on kyllä monta kertaa ollut myös mielessä tuo irtisanoutuminen ja kaksi kertaa olen jo ilmoituksen väsännyt, mutta kuitenkin odottanut sen kaksi päivää ja todennut ettei mun työ olekaan niin paskaa (ja kuukauden päästä uudestaan :D )

@Kasikuus mulla kanssa tuo itkettää ja itkettää ja mies ahdistuu kun itken, kun ei edes tiedä mitä aina vollotan... :rolleyes:

Alinna86
Toivottavasti linkki tulee nyt :D

https://aijaa.com/DO92PZ
Hyvät viivat, tuliko 10min testiajalla? Ja jos r.testiinkin tuli jo haamuja niin aika lupaavaa (y)
Sinuna kyl testaisin tulevina päivinä uudelleen, toivotaan vahvenempia viivoja:love:

@Lilmi89 Meilläki yks kaveripariskunta jäi heti suoraan kkm jälkeen, mut toisil sen jälkeen kestän kauankin, mut antaahan noi onnistumiset aina toivoo:love:
Sitä mieki toivon ettei ois jääny, eiköhän täs oo ronkittu jo ihan tarpeeks:unsure:
Paitsi jos ronkitaan raskausplussa syystä , niin sit antaa mennä vaan:ROFLMAO::love:

Viimeksi muokattu:
Kasikuus
@W.we samaa täälläkin mies ihmettelee välillä. Tänään kesken työpäivän vaan yht'äkkiä kyyneleet valahti ja itkin valtoimenaan, enkä edes tiedä miksi (n) Yhden kerran kävin jo yökkimässäkin, kun tuli huono olo, mut nää nyt on mulle ihan tuttuja pms oireita. Mua ahdistaa tää pms masis ja sitä toivoo, että menkat alkais ja pian, että loppuis tää inhottava olo. Muutenkin masennusta takana 14.5v ja sit vielä päälle tää aika kuukaudesta, joka kuukaus, ni alkaa taas pää levitä.

@mandariinilohko (y) Toivotaan vahvistumista.

hemuliina90
@mandariinilohko, selvä viiva tosissaan on ovistestissäkin, vaikka itse en niillä ole testaillut, niin ei sinänsä vertailukohtaa. Mutta mielestäni hyvältä näyttää, ei kun lisää testejä tulevina päivinä, täällä (y) sinne suuntaan! Toivotaan parasta :love:

@Alinna86 oireet kuulostaa hyviltä! Saman tyyppisiä mitä itselläkin! Tulethan sitten kertomaan tänne kun asia selviää! Toivotaan todella että oireet ja plussa johtuisi siitä viimeisestä vaihtoehdosta :love:

@Snanniska , lupaavia oireita! Toivotaan että enteilevät hyvää :barefoot:

Shibali
Kiitos kaikille ovulaatiokokemuksista ja vinkeistä! :love:
@Kasikuus kiitos tuosta tiedosta kellonajoista! En oo kuullutkaan, jännä et ton digitestin ohjeissa ei tuosta oo mitään mainintaa o_O Ja mä oon tietty testannut just aamun ekasta pissasta aikaisin siinä kuuden aikaan... Mä nyt sit toivon et ois vaan tuosta kiinni tai siitä et testaan vaan kerran päivässä. Vaikka voi toki olla vielä kierto sekaisinkin vaan.

@Disco Volante hyvä että oot päässyt tutkimuksiin että on selvinny että kuitenkin ainakin välillä ovuloit vaikka et oo tikkuun saanutkaan metsästettyä. Toivottavasti pian teilläkin tärppäis! :love: Mäkin epäilen että mun kivut on enemmänkin ennen ovista kuin varsinaisen ovulaation hetkellä. En tiedä pitäskö tässä itekin harkita tutkimuksia et tietäs onko oireita vaikkei ookaan ovulaatiota. Ens kierron aion kyllä ainakin vielä vaan yrittää ottaa rennosti ilman tikutuksia.

Kiitos @mandariinilohko tsempeistä :love: Veikkaan kyllä että voi hyvin olla vielä vaan kroppa täällä sekaisin. Katotaan nyt millon sit seuraavat menkat tulee, vaikka toki toivon et epäilyksistäni huolimatta ne ei tuliskaan :) Ja täällä peukut pystyssä sulle että plussa vahvistuu! :love:

Onnea hurjasti @hemuliina90 plussasta! :love::barefoot:

Ja @Alinna86 paljon peukkuja edelleen että ois kyse uudesta pikkuisesta (y):love: Ihanaa että pääset viimein tutkimuksiin.

Ja @Snanniska sulle myös peukkuja että lupaavat oireet meinaa tulevaa plussaa (y):love:

Täällä olo että tuskin tärppäs/tärppää tässä kierrossa kun on niin outo tuo alavatsa, edelleen jotain kipristelyjä ja ovistesti vaan nega vaikka jo kp 18. Joten oottelen nyt sit menkkoja ja parempaa onnee seuraavalla kerralla. Vaikka toki pieni toivonhiven onkin että jospa ois väärässä ja tärppäiskin. Ainakin on ollu jo pitkään semmoset limat että luulis ainakin tyyppien pääsevän helposti perille. Jatketaan varmaan talletteluja kunnes menkat alkaa kun ei nyt sit oo tietoo tai luottoo oviksesta enää. :ROFLMAO:

• Tykkää
Reactions: Lilmi89
Helmiii
@Helmiii olit kysynyt jo aikoja sitten, onko mun kierrot pitkiä mutta en ollut nyt lueskellut viestejä, joten anteeksi vastauksen viiveestä! :ROFLMAO: Mulla on siis PCOS, joten kierrot voi oikeestaan olla mitä vain.

Toissapäivänä ja eilen pyyhkiessä paperiin jäi ruskeaa limansekaista (anteeksi kuvailut :LOL:) mutta edelleenkään ei menkkoja. Täytyy varmaan testata uudestaan vielä raskaustestillä, mutta yhtään mitään oireita ei mihinkään suuntaan oikein ole. PAITSI ihan kamala kiukku! Olen tosi räjähdysherkkä ollut pari päivää, en tiedä oisko se sitten kuitenkin PMS oire ennemmin :ROFLMAO:
Juu ymmärrän! Täällä on niin paljon viestejä aina. Mulla kans pcos mahdollisesti, ja kierrot vaihtelee 29-40 päivän välillä. Niin välillä tuntuu tuskallisen ja epäreilun piinaavalta, kun tosiaan mahdollinen ovulaatio voi osua johonkin kahden viikon aika ikkunalla ja piinapäivät on paljon pidemmät ja piinaavammat kuin tavan kierrossa, koska epävarmuustekijöitä on niin paljon .....

Peukut yhä pystyssä siis

Lina87
Tänään on digitestissä ovulaatioplussa. Eli jos huomena ois ovulaatiopäivä niin tässä kierrossa osuu dpo -5, -2 ja -1 ja 0 toivottavasti :) mulla on kyllä jo tänään tärinäarkuutta vas munasarjan kohdalla. Ja eilen oli minusta siinä ja siinä oliko jo testi plussa. Ei ollut siis digi, laitoin kuvankin eilen. Noh oli miten oli. Kävin ostamassa tänään vehnänalkioöljykapseleita ja gelee royalia, ne testiin! On kyllä monella jännät paikat nyt :)

Karvakorvat
Mulla kanssa kierron ärsyttävin ja hankalin vaihe on joku dpo 5-10, kun testiin et mitään voi saada ja kaikkia oireita tunnustelet.

Toisaalta myös kamalinta on se, kun tulee plussa ja tiedät, että joudut oottaa 2-3vko, että tiiät onko siellä tälläkään kertaa ketään o_O

Mirella92
@Kasikuus on sullakin mahottomasti oireita:eek: toivottavasti olis nyt enteilyä:love: Mutta tunnistan kans ton masentuneisuuden ja itkuisuuden. Toivois vaan että uus kierto alkaa ku tulee se inhottava fiilis ettei tästä taas tullu mitää ja oottelet vaa että menkat alkais:cautious::(

@Helmiina1978 oon samaa mieltä tosta, että melkein pahin on tää dpo 6-8:eek: Toivoa vielä on, mut silti kaikki epätoivo, turhautuminen, kiukku, ärtyneisyys iskee.. En tiiä onko sitten pms juttuja vai mitä. Tätä ennen on aika toiveikas olo ja sit se muuttuu jostai syystä, vaikka mikään oire ei välttämättä kerro suuntaan tai toiseen miten käyo_O Ihan pieniä hetkiä tulee sellasia, et nyt oon satavarmasti raskaana ja sit se muuttuu taaas hetkessä:cautious:

Millonkas muut piinailijat ajattelitte testailla? :sneaky::love: Houkuttelis kyllä testailla jo, mut ihan turhaa ku ei siel näkyis vielä mitää:ROFLMAO: tänää dpo 7, ajattelin torstaina dpo 10 testata:)(n) Täällä jo muutamalla onkin ihan lupaavia testejä, oireita ym, tsemppiä vielä kaikille erivaiheisiin:love:

Alinna86
@hemuliina90 onnea plussasta!

@Alinna86 onko elohiirikin hormonitoimintaan liittyvä oire? Jestas, mulla oli yhdes kohtaa sitä jatkuvasti tässä yrityksen aikana
Mulla on ainaki ollut :ROFLMAO:
Kemiallisessa oli niin että varpaisiin,mahaan ja etureiteen tuli elohiiri, tässä edellisessä raskaudessa (Mikä keskeyty vk12) oli sit taas elohiiri ja jumit takareidessä. Esikoisen raskaudessa muistan että mahassa oli elohiiri:D

Vierailija#
Muutaman päivän olen lukenut teidän juttuja ja ihanan aktiivista porukka tuntuu olevan. En ole vielä ehtinyt tutustua rekisteröintiin, joten vieraana kirjoitan vielä.

Useampia kuukausia yritystä takana ja ikä alkaa vaikuttaa jo kiertoihin. Tutkimukset on vasta aluillaan. Tikkutesteillä on ollut vaikea saada ovista kiinni ja seuraavaksi kokeilen digitestiä. Tikkutestissä on usein oviksen aikoihin kaksi haaleaa viivaa (useana päivänä), tumma ylhäällä ja vaaleampi alhaalla, mutta viivat näin päin on ohjeen mukaan negatiivinen. Kokeilin myös täysin mahdottomana aikana ja silloin tuli vain yksi viiva ja se oli tosi selvä nega. Ainoastaan kerran sain vahvan ”alaviivan” ja se oli selkeä plussa. Onko teillä ollut tulkintavaikeuksia pelkkien tikkujen kanssa? Miten digitestien kanssa sujuu?

Helmiina1978
Mua ärsyttää nää oireet "nyt tuntui pieni vihlaisu jossain kohdun kohdalla" "nyt taisi valahtaa jotain housuun - paljon valkovuotoa!" jospa sittenkin.
Mut ei sittenkään.
Näitä fiiliksiä tänään dpo7.

Kasikuus
@Mirella92 Oireita kyllä on, on ollut monessa kierrossa vaikka muille jakaa :ROFLMAO: Mutta eipä ne ole yksikään raskautta merkinnyt :cautious: Mulla on vaan kaikki mahdollinen mikä pms-oireisiin liittyy.
Minä testaan luultavasta vasta, kun menkat myöhässä päivän kaks, eli ens viikon ti tai ke.

@Helmiina1978 Tiedän niin ton tunteen. Mä jo kuvittelin, et mun rinnat paino vähän enemmän, kun nyt illasta rintsikat riisui pois :whistle: Ja tietty heti, et mitäs jos kuitenkin ois raskaana :D:ROFLMAO:
Melkein hymyilyttää, et kyl pitää ihmisen olla tyhmä ja tehdä itelleen tahalteen kiusaa :sneaky:

Onko kellään koskaan ollut hengästymistä raskaana ollessa? Mulla alko eilen sellainen, hengästyn todella nopeasti ja sit kun koittaa hengittää syvään ja rauhallisesti, ni alkaa huulet puutua o_O Mielenkiintoista!