Haaveena vauva 2020

Heipä hei, meinasin jo keretä iloitsee et tulis tää palsta kokonaan skipattua kun ekasta kunnon yritys kierrosta tärppäs(y)Osoittautui nyt sit kuitenkin viime ti RV 6+6 varhaisultrassa tuulimunaks eli nyt sit tyhjennykset käynnissä ja nokka kohti uutta yritystä :whistle: Meillä siis yrityksessä toinen lapsi esikoinen syntynyt 2014 useamman vuoden ehkäisyttömyyden tuloksena( ei siis mitenkään aktiivisesti silloin yritetty ) Toista aloitettiin aktiivisesti yritetään joulukuussa mutta perjaatteessa kahdessa ed. Kierrossa oltiin jo ilman ehkäisyä. Plussa kierrossa mulla käytössä Royal geele, foolihappo, maca ja vehnänalkioöljy ja miehelle syötin kans tota macaa :sneaky: Näitä nyt jatkoin heti ekasta tyhjennys päivästä.

Sais lisää listalle eli nyt varmaan kp3. Yleensä kierto aika tasan 26-28 mutta nyt varmaan venyy... Mulla tosiaan itsellä ikää 28v ja yk on nyt varmaan sit virallisesti 2
 
Voi ei, pahoittelut @Zennuli :( Toivottavasti tärppäis pian uudestaan kun oot tyhjennyksestä selvinnyt ja saisit syliin asti :love::barefoot:

@Ninnanen kunpa sulla nyt tärppäis :love: Ja tuohon työhön liittyen, oon samaa mieltä @Kasikuus kanssa että ota ihmeessä työ vastaan :) Ja mun mielestä oot ihan oikeessa siinä että kyllä työnantajan kuuluu ymmärtää sua tuossa tilanteessa vaikka nyt sattuisitkin samaan aikaan tuleen raskaaks :love:
Mulla ollu kyllä myös mietteitä työhön ja raskauteen liittyen, kun oon parhaillaan ettimässä parempaa työpaikkaa ja miettinyt just sitä et mitä jos sitten tuliskin raskaaks joko heti kun on työn saanu tai jo ennen haastattelua. Et mitä sit tekis. Ymmärrän hyvin sua @Kasikuus kun sanoit et kertoisit tilanteesta, niin munkin tekis mieli tehdä. Mutta en kyllä varmaan uskaltais, koska pelkäisin että se kummiskin vaikuttais negatiivisesti työn saantiin vaikka ei saiskaan niin tehdä. Niin varmaan sit pitäs vaan painia oman syyllisyyden kanssa ja ottaa työ vastaan ja kertoa sit myöhemmin ja yrittää olla potematta asiasta huonoa omaa tuntoa tai miettiä mitä ne kaikki musta oikein ajattelee...
 
  • Tykkää
Reactions: Ninnanen
Teinkö mä just positiivisen raskaustestin? Pregcheckin testi olis kyseessä ja dpo 13 kp 30 taitaa olla menossa... olen hyvin epäuskoinen ja epäileväinen. Pitääköhän odottaa vielä hetki ja tehdä lisää testejä. Vai lopetanko metformiinit heti tänään ja soitan huomenna lapsettomuuspolille ja kaikkialle. Mitä ihmettä?! Mä oon ihan sekaisin
No KYLLÄ! Se on ihan selvä plussa :love:
Onnea!

Tässä kierrossa riemuitsit ekasta bongatusta oviksesta, muistanko oikein? :)
 
Onnea @KukkaSosuli :love: Hieno plussa sieltä tuli!

@Shibali No iteki varmaan jänistäisin viime metreillä kertomista. Toki jos tilanne olis se, että en ole varma raskaudesta, niin jättäisin kertomatta yrittämisestä, MUTTA jos olisi jo tieto, että on raskaana, niin ei mun omatunto kestäis valehdella :unsure:

OMG miten voi ihminen olla ilonen pelkästään siitä, että EKA KERTAA saa näin vahvan ovisplussan, joka piirty testiin heti kun nosti tikun kupista :ROFLMAO: Ei tarvinnu 10min odotella :sneaky: Anteeksi naiset! Nyt mä lopetan :whistle:
 

Attachments

Vau mikä plussa @KukkaSosuli ❤ Muistelin et teillä jo pidempää yritystä takana, aivan ihanaa kun tärppäs, tuo taas toivoa tännekin :love: Mitä apuja oli oviksen saamiseen, letrot vai jotain muuta?

Ja onnea ja vahvistumisia @Ananas90 :):love:
Tää oli yk 12 ja yritys alkoi 9/2018. Tää oli eka hoitokierto. Mulla oli käytössä metformiinit, d-vitamiini, foolihappo ja mammavitskut. Letrot söin kierron alussa ekaa kertaa. Mä olen ollut tässä melki kokonaan maidoton, taidan nyt jättää ne tuotteet vähemmälle. Mies totesi kierron alussa että on se kyllä hurjaa jos se on yhdestä pillereistä kiinni ja tässä sitä nyt ollaan :LOL::love:
 
Teinkö mä just positiivisen raskaustestin? Pregcheckin testi olis kyseessä ja dpo 13 kp 30 taitaa olla menossa... olen hyvin epäuskoinen ja epäileväinen. Pitääköhän odottaa vielä hetki ja tehdä lisää testejä. Vai lopetanko metformiinit heti tänään ja soitan huomenna lapsettomuuspolille ja kaikkialle. Mitä ihmettä?! Mä oon ihan sekaisin
Oi oon niin iloinen teidän puolesta! Onnea! :love: Kauan teillä olikaan yritystä?

Sori, lukikin jo ylempänä. :D
 
Wau mikä plussien päivä tänään! :love: Onnea @Ananas90 ja @KukkaSosuli :love:
@Kasikuus No nyt ei oo enää epäselvää (y) ja kysyit lämmöistä mul tulee lämmöntipahdus ennen ovista ja nousu sen jälkeen, ihan selkee ero, jopa yli asteen. Tässä kierrossa oli 36.5 ja nyt tänään 37.4.

Omaa napaa. Eka ovulaatio km jälkeen, ihan törkeen kivulias, alkoi yöllä ja vielä jatkuu..eka plussa testiin sit kivut, nyt näköjään alko muutaman päivän päästä..koko alavatsa tulessa ja välil tuntuu et joku tuikkis puukolla selkään ja munasarjoihin, auts:confused: tän päivän ohjelma onkin sikiöasento ja sohva, mut toivottavasti tää ois joku superovis sitten ja tois ihanan lopputuloksen:love:
Tää kierto on hyödynnetty, ovisplussasta heti päivittäin..liikakaan ei oo hyväks täs asias mut minkäs teet ku olo oli ku teininä ja mieskin intopinkeenä:ROFLMAO:
 

Yhteistyössä