Haaveena vauva 2020

Ihanaa, onnea kaikille plussanneille! :love:

Meillä mies tietää, että testailen ovista ja kerron hänelle tuloksia jos niissä on jotain kerrottavaa. Meillä oikeestaan peiton heiluttelut ajottuu hedelmällisiin päiviin, joten ei jää epäselväksi miehellekään, että nyt pitää ryhtyä taas hommiin. Meillä ei ole ollut seksiä usein/paljon ennen yrittämistä (kerran viikossa - kerran kuussa, riippuen kaudesta), joten välillä on vaikeeta jyystää menemään niin paljon :D raskaustestejä en oo tehnyt, odottelen aina menkkoihin ja ne kyllä kertoo sitten tilanteen :rolleyes:

Mulla löytyi papasta jotain lieviä muutoksia, vuosi sitten löytyi myös, joten oottelen kutsua lisätutkimuksiin. Stressaa vähän kun ei tiedä mikä juttu tuokin nyt sitten on... Onko kellään täällä ollut samanlaista?
 
Olipa ihanaa taas kun tuli plussia! Onnittelut @Ananas90 toivotaan kovasti, että pysyy mukana! Muita en nyt äkkiseltään muista joten tasapuolisesti muillekin plussanneille onnea!

Kierron loppua lähestytään, en ehtinyt tikuttaa ovista niin ei ole varmaa, koska menkat alkaa. Sitten olisi yk10 taputeltu. Oon yrittänyt käydä täällä vähän vähemmän ja keskittyä harrastuksiin. Aloitin taas liikuntaakin kunnonkohotus mielessä kun hankin 10 kerran uimakortin. En oo jotenkin jaksanut edes niitä Hei Baby! podcastin jaksoja kuunnella, vaikka ennen odotin aina maanantaita, että tulee uusi jakso. Jotenkin on usko mennyt tähän touhuun, mutta ei tässä onneksi ole enää kuin 2 kiertoa mitkä pitää yrittää ennen kuin saan hakeutua tutkimuksiin. Mies on tutkittu jo ja hänessä ei mitään suurempaa vikaa ollut eli mussa täytyy siis vika olla, kuten oon aina pelännytkin. No, aika näyttää. Tsemppaan itseäni jo valmiiksi kaikkia verikokeita sun muita pistoksia varten kun mulla on totta kai kauhea neulakammo :LOL:.
 
Täällä dpo8 ja nään jo painajaisia pms-kiukuista :confused: ehkä voisin nyt pari päivää pitää taukoa täältä..
Tehkää paljon lisää ihania plussia, niin tulen lukemaan ne sitten dpo11 kun pahin pettymys on käsitelty :love:
 
Huh huh.
Ovis kipuilut kärsitty ja työviikko voi alkaa. Aamulämpö 37.7, mulla heittoa ennen ja jälkeen oviksen siis 1,2 ast.:eek: Nyt sit jännätäänkin jääkö lämmöt päälle:barefoot:
Tänään dpo3 eli voiskohan jo su. Testata niinku @Ananas90 teki:p Tein juuri raskauskeijulta tilauksenkin, on taas millä testata:love:
Onneks on tulossa niin kiireinen viikko ettei paljoo oo luppoaikaa mietiskellä :rolleyes:
 
VAUVA 2020 :love:

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

10.2.2020

Nimi Kiertopäivä

Alinna86............................kp 57/28
Hipposka.......................kp 42/30
Nerthus..........................kp 40/28
Töppönen.......................kp 38/26-28
linneah........................... kp 37/26
Helmiii............................kp 33/29-40
Jjenn..............................kp 31/30-31
KukkaSosuli...................kp 31/33-65
Mmohini.........................kp 28/32
Hope91...........................kp 28/30-37
Keltasirkku-.................... kp 26/28-32
Ananas90.......................kp 24/25-26
piipaa93.........................kp 24/27-28
Lilmi89............................kp 23/28-30
Hypsy..............................kp 20/34
Koodikissa......................kp 20/24
Vauvameille....................kp 20/28-35
Mandariinilohko..............kp 19/xx
Kuumeilija23...................kp 18/25
Krippis..............................kp 18/22-24
taikinatonttu....................kp 17/28
Magnolia89.....................kp 17/26
Mirella92......................... kp 16/29
Kasikuus..........................kp 16/27-28
Ninnanen.........................kp 15/24-26
niinaj91...........................kp 15/26-28
Persikka123....................kp 13/32
Vaniljapulla.....................kp 13/30
Snanniska.......................kp 13/28
Amadecasa....................kp 10/34-55
Shibali............................kp 10/23-28
Janet88...........................kp 10/28-38
Ilona Eloisa.....................kp 9/xx
pehmis26........................kp 7/27-29
PumpuliNunpuli..............kp 7/25
Haavejuttu......................kp 6/29
Masu90..........................kp 6/27-30
Lina87............................kp 6/28
Napsunen.......................kp 4/35
minttuni..........................kp 4/23-32
Marrrsipaani...................kp 4/28
Zennuli............................kp 4/26-28

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:

Nerthus..........................dpo 26
Ninnunannu................... dpo 17
KukkaSosuli................... dpo 14
Lilmi89...........................dpo 11
Piipaa93..........................dpo 10
Ananas90........................dpo 10
Magnolia89.....................dpo 3
Krippis..............................dpo 3
Alinna86..........................dpo 3
Ninnanen.........................dpo 2
Hope91............................dpo 2
Kasikuus..........................dpo 0

★★★★★★★★★★★★★★★★
Multa on näemmä pudonnut pari päivää kyydistä pois, kun nyt on kp12 jo. Eipä sillä että se vakavaa olis :)

Noin muuten aloin jo vähän pohtimaan, että pitäiskö suosiolla yrittää vähän vähemmän raskautua pari kuukautta. Jos suunniteltu perhevapaauudistus toteutuu ensi vuoden alusta, niin sittenhän ois kovasti kiva saada vauva vasta silloin. Ja kun muutenkin aluksi toivoin ennemmin keväisempää vauvaa kuin ihan loppuvuoden... Oikeasti ei kyllä ole varaa jättää yhtään kiertoa yrittämättä, mutta jotain lohtua sentään jos ei vieläkään tärppäis.
 
@W.we voi kökkö jos se pms tekee tuloaan. :devil: Näin kans painajaisia viime yön, vähän helpompi olla sitten eilisen onneksi. Tein sen negatestinki tänä aamuna minkä lupasin :cool: 36.3 ollu lämmöt eilen ja tänään, vielä 5pv menkkoihin sit katse uuteen kiertoon ja joo, kevät vauva olis aivan ihana :love:
 
@Mirella92 monet täällä ymmärtävät ja jakavat tunteesi ❤ Mulla mieliala vaihtelee mut välillä oon myös tosi maassa tämän jutun kanssa. Meillä yk 13. Ensin kun on haaveillut monta vuotta ja vihdoin kun yritys alkaa, ei sitten onnistukaan. Pahinta on kun ei tiedä tuleeko onnistumaan vai ei. Tuntuu epäreilulta ettei nämä asiat ole omissa käsissä. Itse olen toisaalta aiemmin ollut onnekas, mut kyl ihan muidenkin yrittävien puolesta mietin että miksi toiset saa helposti lapsia ja toiset ei ainuttakaan :cry:

@Kasikuus tutkittinko sun mies jo? Muistan et aiemmin puhuit et mies ois tutkimuksiin menossa... Musta on nyt jo tehty kaikki oleeliset tutkimukset mut mun miehen siittiöitä ei ole tutkittu ollenkaan. Juttelin miehelle ja oltiin yhteisymmärryksessä et se on meijän seuraava etappi. Ei kannata laittaa rahaa kalliisiin pistoshoitoihin ennen kuin miehen simpat on tutkittu. Osaako joku kertoo miten toi siemennesteanalyysin vieminen käytännössä tapahtuu? Eli voiko näytteen ottaa kotona ja viedä vai miten? Mies ei nyt varsinaisesti riemusta kiljunut et joutuu ton viemään mut sanoi et mun takia on valmis siihen tottakai.
 
@Pampula3 No siis, mehän juteltiin miehen kanssa, että jos yk11 alkaa, niin hän vie näytteen. Sanoi vielä, että varataan yhdessä se aika, koska hän ei siihen yksin pysty. No kun yk11 alkoi ja menimme aikaa varaamaan, niin mies ei meinannut millään löytää paikkaa missä niitä tehdään. Aloin sit itse etsimään ja löysinkin nopeasti. Siihen mennessä mies oli jo ehtinyt mennä enemmän "paniikkiin" ja se menikin sit siihen, että saatiin riita aikaiseksi :unsure: Niin iso kynnys mennä sinne koppiin antaa näyte. Yritin selittää, että ei minustakaan ole kiva olla haarat levällään sängyllä ja antaa toisten ronkkia ja kaiken lisäksi olen sellaisessa tän yrityksen aikana ollut jo 3krt ja 2 niistä kerroista teki kipeää :( Sanoin, että mielummin olisin yksin siellä kopissa, kuin näyttelisin itteäni muille :censored: Seuraavana päivänä vasta saatiin puhuttua asiasta paremmalla onnella ja annoin periksi. Tokasin vain, että antaa nyt olla, et se on edessä sitten toukokuussa, kun vuosi on täynnä. Siihen asti sillä on aikaa kerätä "rohkeutta" mitä lie. Mut kyl mua ärsyttää, jos vikaa onkin, ni tässä on turhaan pettynyt joka kk ja päästäny monen monet itkut. Henkisesti ja fyysisesti ollut raskasta aikaa. Mut silti haluan itselleni uskotella, että 2 mahdollista kemiallista ollut oireiden perusteella ja sillonhan kaikki pitäis kai olla ok? :unsure:
Sit minulla tuo sama, että olen lapsesta haaveillut jo vuodesta 2015 asti ja vihdoinkin, kun mies oli valmis, niin tässä menee näin kauan ja olen moittinut omaa ikääni, että mitäs jos se onkin syy :cry:

Anteeksi pitkä vuodatus!
 
Viimeksi muokattu:
Olikos täällä joku, jolla oli kilppariarvojen kans ongelmaa vaan vähän ja sai silti lääkkeet? Mulla siis TSH 5,3 eli raja-arvon yli (pitäs olla alle 4) mutta koska t4 on vielä raja-arvojen sisällä (tosin siellä alapäässä eli huono, mut kuulemma sillä ei merkitystä), niin lääkäri oli hyvin nihkee määrään mulle lääkkeitä. Sit kun jankkasin tarpeeks siitä että eikös raskaana ja raskautta yrittäessäkin tuon tsh:n pitäs olla alle 2,5 niin sit se alkoi vähän myöntymään mutta sanoi että pitää konsultoida jotain kollegaa ennen kun uskaltaa määrätä mulle reseptiä. Ja nyt mä täällä pelkään mikä on tuomio. Pelkään etten saa lääkitystä ja taas yks asia pielessä raskaaks tulon ja erityisesti raskauden jatkumisen suhteen jos en sitä lääkitystä saa.. :( :cry: Huomenna tai keskiviikkona sen pitäs soittaa. Sentään rautakuurille se mut ihme kyllä määräs kun ferritiini on 35, vaikka se sentään on just raja-arvojen sisällä kun minimi on 30. Siitä se ihme kyllä sano et ois hyvä olla vähintään 50. Minkä takia tuo kilpparilääkityksen määrääminen on sit niin vaikeeta? Jos joku tietää täältä pääkaupunkiseudulta jonkun lääkärin joka ottais kilppariasiat vakavasti niin saa suositella. (n)

Muoks. Pian tän avautumisen jälkeen lääkäri soitti ja sain kuin sainkin lääkkeet! :love: Huh, mikä helpotus! :love: Heti tuli jotenkin uudenlaista toivoa tähän projektiin kun on jotain ns. konkreettista jota voi tehdä :rolleyes::love: Tuli olo että ehkä mä sittenkin voisin saada vielä joskus vauvan syliin asti :barefoot:
 
Viimeksi muokattu:
@Shibali hyvä että sait lääkkeet! Lapsettomuuslääkäri heti antoi mulle reseptin ja toki on myös vajiksen oireita, joten ihan tarpeeseen tuli. Viimeisin mittaus oli tsh 3.8 ja nostettiin annosta. Hoidot alkaa vasta sitten, kun kakkosen pinnassa tsh arvo. Vasta-ainekoe oli ok ja t4 myös jo viitearvoissa.

Tuskin meilläkään mies innoissaan näytettä antaa, mutta on jo nyt useamman kerran käynyt ja ihan ok mennyt :) Ja ymmärtää sen, että hänen ei tarvi muuta kuin saada tavara purkkiin ja minä olen se, joka on tutkimusten, piikitysten jne. kohteena. Ja jatkossa myös se, kenelle hoidot tehdään, vaikka olisikin niin, että minä saisin lopulta ite kaikesta ns. puhtaat paperit :geek:Toivottavasti tuo näkökulma auttaa miehiä ymmärtämään tilanteen, vaikka varmasti vaikea se suoritus tehdä jossain vieraassa ympäristössä kopperossa (n) (y)
 
Olipa vaikea työpäivä kun vauvajutut pyöri niin mielessä. Ahdistaa hirveesti kun en tiedä aikataulusta mitään. En tiedä yhtään miten nopeasti/hitaasti hommat etenee että tutkimukset saadaan alkuun puhumattakaan hoidoista itsestään .. Noh, yritetäämpä pysyä työkuntoisena :) tsemppiä kaikille!
 
En kestä enää itteeni. Oon tänään joka välissä ihmetelly tätä testiä käsissäni, pyöritelly sitä jos mitenkin päin ja jahkaillut näkyykö siinä esiesiäitienkaimojen ja ufojen plussan alku vai pelkkä testiviiva. :ROFLMAO: Epäilen vahvasti kuitenkin jälkimmäistä :barefoot: Jos laskin oikein tänään dpo10, kp 29/30 mut luulen kierron pitkittyvän vähän myöhemmän ovulaation vuoksi
IMG_20200210_204101.jpg
joka tapauksessa huomenna uutta testiä kehiin(y)
 
En kestä enää itteeni. Oon tänään joka välissä ihmetelly tätä testiä käsissäni, pyöritelly sitä jos mitenkin päin ja jahkaillut näkyykö siinä esiesiäitienkaimojen ja ufojen plussan alku vai pelkkä testiviiva. :ROFLMAO: Epäilen vahvasti kuitenkin jälkimmäistä :barefoot: Jos laskin oikein tänään dpo10, kp 29/30 mut luulen kierron pitkittyvän vähän myöhemmän ovulaation vuoksi
katso liitettä 9556
joka tapauksessa huomenna uutta testiä kehiin(y)
Kyllä toinen viiva näkyy(y) Toivotaan vahvistumista :love::love:
 
  • Tykkää
Reactions: fr11da
En kestä enää itteeni. Oon tänään joka välissä ihmetelly tätä testiä käsissäni, pyöritelly sitä jos mitenkin päin ja jahkaillut näkyykö siinä esiesiäitienkaimojen ja ufojen plussan alku vai pelkkä testiviiva. :ROFLMAO: Epäilen vahvasti kuitenkin jälkimmäistä :barefoot: Jos laskin oikein tänään dpo10, kp 29/30 mut luulen kierron pitkittyvän vähän myöhemmän ovulaation vuoksi
katso liitettä 9556
joka tapauksessa huomenna uutta testiä kehiin(y)
Raskauskeijun vastaaviin ( näyttää siis noilta samoilta) tulee mulla ainakin aina jonkun moinen väritön viiva. Mutta jos on vähänkin väriä niin eiköhän se sitä sit huomenna vahvistu (y) ;)
 
  • Tykkää
Reactions: fr11da
Raskauskeijun vastaaviin ( näyttää siis noilta samoilta) tulee mulla ainakin aina jonkun moinen väritön viiva. Mutta jos on vähänkin väriä niin eiköhän se sitä sit huomenna vahvistu (y) ;)
Joo raskauskeijun testejä nämäkin :) Olen jo onnessani siitä vaikka tämä vain hailuraiseksi jäisikin koska aiempiin en saanut edes tämänkään vertaa väriloistoa:rolleyes: olis varmaan vaan pitänyt heti ostaa edes vähän laadukkaampia testejä :geek:
 

Yhteistyössä