Haaveena vauva 2020

Oi kuinka jännää @Helmiina1978 ! Kyllä siellä jotain jo näkyy:love:
Ja samoin @Kasikuus oireet kuulostaa lupaavalta(y)

@Snanniska joo meilläkin nyt kolmas odotuttaa, vaikka eihän nyt oo kun vasta yk4 meillä mut kuitenkin on mennyt jo puolet pidempään kun ekan kanssa ja ties kuinka kauan vielä menee.

Kävin tänään verikokeissa ja yht 8putkiloa otettiin. Vähän kyllä kauhistutti se määrä vaikken verikoetta pelkääkään. Ferritiini oli onneks myös mukana(y) aiemmin mietin, et olikohan sitä listalla.

Oon tässä lueskellut aikani kuluks esim kilpirauhasen vajaatoiminnasta ja mietiskellyt et voisko mulla ollakin sellanen. Jotkut jutut täsmäis omaan tilanteeseen. Mutta ehkä parempi vaan ootella kaikkia tuloksia rauhassa.

Välillä kyllä harmittaa kaikki raskausuutiset tutuilta, meillä on nytkin kevään aikana tulossa kolme vauvaa työkavereille. Ja meillä on pieni työporukka, niin miten voi ollakin niin monta raskautta just samaan aikaan. Salaa ihailen vauvamahoja ja toivon, että saisin vielä kerran sen kokea:)

@Helmiina1978 oooo nyt on jännää! :love:
Ja @Kasikuus kuulostaa lupaavalta!

@Hipppu mulla on kovat oviskivut yleensä ja kestää pitkään.

On:
Kävin gynellä tänään. Oli ihan huippu lääkäri ja selitti kaiken selkeesti.
Mulla on oikeassa munasarjassa 5cm kysta ja endometrioosikohtu (nämä selittävät paineen tunteen, alavatsakivut ja kovat yhdyntäkivut). Vasemmassa munasarjassa näky kaksi munarakkulaa, joita lääkäri epäili puhkeavaksi lähipäivinä. :) Limakalvo oli hyvä. Sanoi, että jos 3kk ei vauvaa kuulu, niin pitää mennä taas ja katsotaan mitä sille kystalle tehdään. Nyt suositteli, että jättäisin ruokavaliosta pois sokerin ja gluteenin.
Jänniä uutisia, mut toisaalta oon nyt toiveikkaampi ja toivon, että voin jotenkin asiaan ite vaikuttaa (ruokavalio). Seksiä suositteli oviksen tietämillä 3-4 päivän välein. Kohta pääsen piinailemaan! (y)

VAUVA 2020

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

23.1.2020

Nimi ★ Kiertopäivä ★

HMami............................kp 80/28
Elllla...............................kp 80/30
Tingeli............................kp 67/34-36
Nenskuli..........................kp 65/ ?
tupsahus.........................kp 56/30
Mustikka89.....................kp 39/25
hemuliina90....................kp 39/28
Alina86............................kp 37/28
Persikka123....................kp 37/32
Napsunen.......................kp 31/28-35
niinaj91...........................kp 30/26-28
Snanniska.......................kp 30/28
taikinatonttu....................kp 30/28
Mirella92........................kp 26/34
Kasikuus........................kp 25/28-31
Kuumeilija23...................kp 25/25/27
Helmiina1978.................kp 24/28
Amadecasa....................kp 24/34-55
Hipposka........................kp 24/30
Unimaa...........................kp 24/27
Ninnanen........................kp 24/24-26
Korallikala......................kp 23/32
Masu90..........................kp 23/27-30
Nerthus..........................kp 22/28
Shibali............................kp 21/23-28
Ilona Eloisa.....................kp 20/xx
linneah........................... kp 20/26
Töppönen.......................kp 20/26-28
Karvakorvat....................kp 19/28
Haavejuttu......................kp 17/29
Lina87............................kp 17/28
Jjenn..............................kp 15/30-31
KukkaSosuli...................kp 13/33-65
Marrrsipaani...................kp 13/28
mimmi92.........................kp 12/30
Minttuni...........................kp 12/23-32
Mmohini..........................kp 10/32
Pampula3.......................kp 10/22-27
Keltasirkku-.................... kp 8/28-32
Ananas90.......................kp 6/25-26
piipaa93.........................kp 6/27-28
Lilmi89............................kp 6/28-30
Mandariinilohko...............kp 3/xx
Hypsy..............................kp 2/34
Koodikissa......................kp 2/24
Vauvameille....................kp 2/28-35

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:

niinaj91..........................dpo 16-17
Mandariinilohko..............dpo 15
Mirella92.........................dpo 10
Ninnanen.......................dpo 10
Helmiina1978.................dpo 10
mincha...........................dpo 9
Nerthus..........................dpo 8
Korallikala......................dpo 5
Karvakorvat....................dpo 5
Amadecasa.....................dpo 4
Lina87............................dpo 3
Haavejuttu......................dpo 2
Pampula3.......................dpo 0

★★★★★★★★★★★★★★★★★

Viimeksi muokattu:
Onnea @Helmiina1978!!

Mä en uskalla vielä testata :unsure: putoan taas korkealta ja kovaa. Mies on puhellut isompien kanssa, et olisko kiva yks pikkusisarus vielä ja nehän innostu, molemmat isommat toivoisivat tyttöä kuulemma. Jännä lasten lukumäärästä muuten, mä ite oon kaks lapsisesta perheestä ja aina tuntenut et meit oli liian vähän :( naapurissa oli 16 lasta (lestadiolaisperhe), isä on kymmenes lapsi (lestadiolaisperhe) ja äidin perheessä oli viis lasta. Serkkujen perheissä oli kaks lapsisia perheitä ja sit enintään seitsemän lasta. Kadehdin niitä lapsena, kun oli monta. Ei mulla kyllä koskaan ollu tarkkaa lukumäärää, et pakko saada niin monta. Miehen mielestä olis pärjätty ilman lapsiaki ;) mut mä nautin isosta perheestä ja ihana nähdä, ku sisarukset pitävät yhtä (ja tappelevat :ROFLMAO:)

Oikein paljon onnea @Helmiina1978 :love::barefoot::love:

@mincha Mäkään en uskalla testata :( Nyt vasta dpo11 ja tuntuu, et välillä on oireita ja sit taas välillä ei mitään :mad: Aika matelee, varsinkin kun yrittää pitää päänsä ainakin sinne tiistaihin asti, kunnes menkat päivän myöhässä. Ja mä tiedän, et tuun kans tässä kierrossa sit putoamaan ja lujaa :cry:

Lapset lähtee tänään isälleen ja tulee vasta ma, ni osaiskohan sitä ottaa "rennosti", eli siis käytännössä pitää itsensä kiireisenä ja unohtaa, et ees on vauva toiveissa :LOL:

Työkaverit eilen töissä moneen kertaan "mikä sua vaivaa? Me halutaan pikkumyy takas. Toi känkkäränkkä ei oo yhtään kiva" Asiakkaalle soitteli, et tääl on sit tulossa sellanen känkkäränkkä käymään, ni asiakas sano "pitäkää se menninkäinen siellä vaan, voi kokeilla huomenna uudestaan, jos se ois taas se päivänsäde" :ROFLMAO: Asiakkailla on mulle ihme lempinimiä aina :D Ihania ihmisiä kaikki ja meillä on vähän omanlaatuinen huumori :whistle:
Mieskin ihmetteli eilen, et mikä mua oikein vaivaa. No taidan olla vähän vaan yliväsynyt vi**upää :p

Kp 30/26-28, ja nega. Ihan älytöntä tää rahan tuhlaus noihin testeihin :LOL: Nyt odottelen kyllä viikon ja jos ei menkkoja näy niin sitten vasta testiä taas!:oops:
Onko kovinkaan yleistä, että ovulaatio siirtyis reilulla viikollakin?

Kp 30/26-28, ja nega. Ihan älytöntä tää rahan tuhlaus noihin testeihin :LOL: Nyt odottelen kyllä viikon ja jos ei menkkoja näy niin sitten vasta testiä taas!:oops:
Onko kovinkaan yleistä, että ovulaatio siirtyis reilulla viikollakin?
Harmi että negaa.
Mut oikeessa olet. Vaikka itsellä oli eilen tunne että nyt vois olla tärpännyt. Ostin sen takia 35e:lla testejä.  :eek::D
Ja ihan samaan tulokseen ois päässyt noilla rsfu:n tavallisilla testeillä. Mulla ainakin toimineet hyvin, ja näyttää ajoissa. Ja maksaako se 2 paketti, mitä? 2,70e?

@niinaj91 Mulla tismalleen sama tilanne: kp 30/28 ja puhdas nega. Onneksi tulin tänne lukaisemaan taas uusimmat viestit ja huomasin sun idean testata viikon päästä kun ite ajattelin epätoivoisena, että jospa kuitenkin lähtisi tänään ostamaan toisen merkin testejä (ja jätin @Helmiina1978 esimerkistä aamupissan tonne säästöön varmuudeksi :ROFLMAO:)... Ei tosin oo yhtään tärppiolo.. :ninja:

Oi ihanaa, @Helmiina1978 onnea:love::love::love:

Pahoittelut negan saaneille:(

Omaa napaa...Mun kroppa on ilmeisesti ihan sekaisin, monta päivää ollu oireita et alkais menkat, eilen meni ihan kippurassa vatsakipujen kaa ja yhtäkkii autoa ajaessa viils munasarjoihin niin kovasti et melkee oli pakko pysähtyä :confused: Ja sit nipisteli kummallisesti navan alapuolelle(n)
Tein sit ovis testin aamul kun ne on viime päivin ollu hailukoita jo ni mitä mitä, pärähti punaiselle heti parin min. Jälkeeo_O jospa tää ois nyt se oikee ovis (?) onneks miehel alko tänään vapaat (y):D Ois kyl kiva päästä jo kärryille et mis mennään, huoh...

Ps. Ja siis en oottan ens viikkoo niinku piti vaa kävin illal hakee nipun testejä:whistle::X3:
Tässä tän päivän ovis testi, tuli tehtyy kyl aamupissistä:D
20200123 074629

Oliko täällä kuinka monella ongelmana lyhyet menkat?? Mulla näköjään yhen päivän runsasta ja tokapäivänä jo melkein olematonta... Jännä kun ennen kesti 5 päivää
@Lilmi89 Mulla ensimmäisenä päivänä tulee jonkinverran, toisena oikeastaan loppuvuoto ja kolmantena päivänä ihan pienesti, pikkuhousun suoja riittää. Lyhyet menkat siis, ei mitenkään runsaat.

Onnea @Helmiina1978 :) ihanaa!

Tänään taitaa olla dpo3 mulla, liittyisin piinalistalle jännittämään tätä viidettä yritystä :geek: Viluttaa ja jo tuli ekat finnit :unsure: migreeniäkin pukkaa ja tänään sopivasti neurologilla käynti vaikkei sielä todennäköisesti mitään muutoksia tehdä kun on raskaustoive.

en muista tuliko onniteltua jo @hemuliina90 mutta onnea vielä! :)