Haaveena vauva 2020

Voi kun täällä on jännittäviä aikoja taas, toivotaan paljon päräyttäviä plussia kaikille. :love:

Mun on pakko vähän omanapailla, kun ahdistaa ja surettaa tää ilmeinen tuulimuna. Neuvolasta tuli viesti, että asia on välitetty lääkärille konsultoitavaksi, eli varmaan menee jonnekin ensi viikkoon, ennen kuin saan mitään infoa tai toimintaohjeita. Toki mikäs tässä on ollessa, oireettomana, mutta on vain niin olo, että oon ihan yksin ja epätietoinen tän kanssa. :(
 
@Alinna86 kuva :D
@W.we Joko ois aika pissiä? :whistle:
@Korallikala :unsure: Voimia kovasti. Harmi, jos joudut tänne palaamaan. Ja harmi, kun joudut ensi viikkoon odottamaan :(

.. Mä tein ovistestin ja edelleen toinen reuna viivasta on plussan puolella (n) Miksi se ei nyt muutu kokonaan negaksi.. Tänään oli koko alavatsan alueella kauhea repivä kipu. Päivät ne vaan matelee. 10pvä menkkoihin :unsure:
 
@Kasikuus negaa näytti (n) rfsu:ssa viivanpaikka josta normaalisti innostuisin ja herättelisin toiveita, mutta apteq täysin nega ja sen herkkyys 10...

Ehkä ovis tulee jo ja pitää kaataa äijä sänkyyn ? :D huomenna olen vasta virallisesti päivän myöhässä
 
Voi kun täällä on jännittäviä aikoja taas, toivotaan paljon päräyttäviä plussia kaikille. :love:

Mun on pakko vähän omanapailla, kun ahdistaa ja surettaa tää ilmeinen tuulimuna. Neuvolasta tuli viesti, että asia on välitetty lääkärille konsultoitavaksi, eli varmaan menee jonnekin ensi viikkoon, ennen kuin saan mitään infoa tai toimintaohjeita. Toki mikäs tässä on ollessa, oireettomana, mutta on vain niin olo, että oon ihan yksin ja epätietoinen tän kanssa. :(
Yritin etsiä ketjusta sun aiempia viestejä, mutta en onnistunut löytämään vastausta, onko sun oma epäily tuulimunasta vai mikä homma?

Tsemppiä odotteluun. ❤
 
@Kasikuus negaa näytti (n) rfsu:ssa viivanpaikka josta normaalisti innostuisin ja herättelisin toiveita, mutta apteq täysin nega ja sen herkkyys 10...

Ehkä ovis tulee jo ja pitää kaataa äijä sänkyyn ? :D huomenna olen vasta virallisesti päivän myöhässä

Saan vahvimman viivan ovistestiin just ennen menkkoja. Aina.
Edes oviksen aikaan en saa niin vahvaa.

Jospa sulla olisi kuitenkin raskaus aluillaan.
 
Saan vahvimman viivan ovistestiin just ennen menkkoja. Aina.
Edes oviksen aikaan en saa niin vahvaa.

Jospa sulla olisi kuitenkin raskaus aluillaan.
Ihanan tsemppaava viesti :love: en kyllä jaksa uskoa että luomuna näin reilu 4 vuoden jälkeen kun napilleen ajoitetut lääkärin inssitkään ei tuota tulosta :whistle:
Aina on vain ihana haaveilla jos joskus itsekin olisi äiti :love:
 
Yritin etsiä ketjusta sun aiempia viestejä, mutta en onnistunut löytämään vastausta, onko sun oma epäily tuulimunasta vai mikä homma?

Tsemppiä odotteluun. ❤
Alusta asti oireet on olleet vähäiset (mikä nyt ei sinänsä kerro mitään, onhan oireettomiakin raskauksia). Oon myös raskaustesteihin saanut tosi vaaleita viivoja koko ajan. Viikonloppuna rv 5+0 vähäisetkin oireet loppuivat kuin seinään ja tuli tunne, että enää ei kaikki oo ok. Rv 5+4 pyysin neuvolasta lähetteen ja kävin verikokeessa, p-hcg 146 U/l, kun sen tässä vaiheessa pitäisi olla jo tuhansia. Tuolla arvolla ei ole mun ymmärtääkseni mahdollista, että siellä mitään tuulimunaa kummempaa voisi olla. Nyt sitten odottelen neuvolasta jatko-ohjeita.
 
@Korallikala äääh, toivotaan silti parasta. :cry:

@haaveilija24 varovaisesti onnittelen. :love:


On: Oon mennyt ihan tavallisin mielin. Ei oo seksiä ollut melkeen kahteen viikkoon, ni mitähän siittiöille kuuluu edes. Ovista ennustaa ens to vai pe.
Yks kaveri oli just nt-ultrassa ja laitto ultra kuvan. Kertoi siis joskus marraskuun lopulla, et alkavat yrittää ja heti ekasta tärppi. Toki oon onnellinen häne puolestaan, mut ku se ultrakuva tuli, ni joku pieni katkeruuden puristus tuntui rinnassa. Mut näillä mennään.
Sit yks kaveri oli menny sanomaan mun kaverille, että kysyis multa miten vauva projekti etenee?? No miten se voi "edetä"? Ärsytti taas ja jos on asiaa, ni kysyis multa.
Muuttaaa, viikon päästä piinaillaa taas. :ROFLMAO:
 
Ihanan tsemppaava viesti :love: en kyllä jaksa uskoa että luomuna näin reilu 4 vuoden jälkeen kun napilleen ajoitetut lääkärin inssitkään ei tuota tulosta :whistle:
Aina on vain ihana haaveilla jos joskus itsekin olisi äiti :love:
❤ Jospa vielä jonain päivänä ❤

Meillä takana vuosia kestäneet, tuloksettomat ivf-hoidot. Ei edes yhtään kiinnittymisyritystä. Lopetettiin hoidot 1/2016, haudattiin haaveet pienestä ja keskityttiin nauttimaan kaikesta siitä hyvästä, mitä meillä elämässä on. Niin vain elämä yllätti 12 vuoden jälkeen ja meille syntyi 12/2018 luomuylläri.
 
@Kasikuus No nythän sie sit kommentin laitoit :barefoot:
Miten en ees ajatellut koko asiaa..
Voi kun oliskin :love::love::love:
laskelmien mukaan vois ollakin kun tässä vaiheessa kiinnittyminen tapahtuu jos niikseen kävis, ei oo kyl tuntemuksia mitään siihen suuntaan, ainakaan vielä(n)
Muoks.
@W.we voi höh:( jännä tilanne kuitenkin ton ovis testin kanssa..:eek: jospa sieltä vielä plussa kuitenkin yllättäisi:love:
 
@Alinna86 No tossa ajellessa asiakkaan luo vaan yht'äkkiä tuli mieleen, et sun lämpö oli alempi kuin eilen, ni tottakai mä tulin heti hämmentää sua :D:whistle: Ja tietysti laittamaan niitä ajatuksia päähän, vaikka täällä kai pitäis tsempata vähän toisella tavalla, eikä saada pilviin "turhaan" :love: Mut mut.. Koska mä muistelin et sun dpo on 7 luokkaa, ni eihän se voi olla ku yks yhteen ja :barefoot:
 
[url=https://aijaa.com/OqA9du][/URL]
Tuskin mitää sain näkyviin, näkyy vaan livenäkin kääntelemällä ja oikeassa valossa:whistle: ja nää one stepit vissii antaa herkästi jotain viivanpaikkojakin:cautious: Mut tuol yläreunas olin näkevinpä ihan vähä punastakin:geek:
Mies oli äsken viemäs jo sairaalaa ku sain hirveet krampit mahaan et kaatoi 10min. sänkyyn sikiöasentoon, kyl tuol jotain tapahtuu :eek: siitä syystä siis ois vieny eikä siitä että olisi taas yllättänyt mut testailemasta ja aatellu et nyt toi mamma joutaa jo kyl tarkistuksee:ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: mom_89
@Lilmi89 Vaikka meillä hässitään rutinoidusti, niin kyllä joskus joudun miestä viekoittelemaan ja lämmittelemään ennen aktia, eipä sitä itselläkään aina ole mieli niissä hommissa. Nytkin esim. himottaa taas vaikka eilen hässittiin, niin tekstasin miehelle juuri rivoja kuvia jotta ehtii orientoitua asiaan ennen suoraa toimintaa :D Nykyään yritän kuitenkin vähän taktikoida, ei esimerkiksi enää puuhailla saunan jälkeen kun kävi ilmi että saunomisen jälkeen on siittiöt heikossa hapessa.
 
@Korallikala Voi itku, harmin paikka! Mulla kävi syyskuussa just samalla tavalla todennäköisesti viikolla 5 (tulin hoitotauolla raskaaksi ilman arvaustakaan ovulaatiosta). Viiva ei testissä vahvistunut ja sitten alkoikin kivut ja vuoto. Raskaushormonin lasku kesti kuukauden.

Nykyään sitä omalla kohdalla ajatteleekin, että positiivinen raskaustesti olisi vasta se ensimmäinen onnistuminen, sen jälkeen jännitys vasta alkaisikin. Jos enää onnistun plussaa saamaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Korallikala
Ja nyt vasta @Disco Volante kerrot, et saunan jälkeen ei ois hyvä sekstailla :cautious: Meillä ne on aika useasti ajoittunut just sillain, et saunan jälkeen, KOSKA lapset. Ei mitenkään pysty ennen saunaa ja joka toinen vkl vaan mahis painaa menemään mihin klo aikaan tahansa, kun lapset isällään :ROFLMAO: Ja auta armias, jos meinaat et mentäis kahdestaan saunaan ja vois vähän hommailla kylppärissä ensin (iiihan hiljaa) niin eiköhän nää kaks pienintä halua ihan joka kerta meidän kanssa sinne o_O
 
Tuskin mitää sain näkyviin, näkyy vaan livenäkin kääntelemällä ja oikeassa valossa:whistle: ja nää one stepit vissii antaa herkästi jotain viivanpaikkojakin:cautious: Mut tuol yläreunas olin näkevinpä ihan vähä punastakin:geek:
Mies oli äsken viemäs jo sairaalaa ku sain hirveet krampit mahaan et kaatoi 10min. sänkyyn sikiöasentoon, kyl tuol jotain tapahtuu :eek: siitä syystä siis ois vieny eikä siitä että olisi taas yllättänyt mut testailemasta ja aatellu et nyt toi mamma joutaa jo kyl tarkistuksee:ROFLMAO:
@Alinna86 Mulla tää viimeisin kiinnittyminen aiheutti tosi kovan krampin et joutuu oikeesti hetken puuskutteleen. Tuli dpo 9 aamusta ja illalla jo toi herkkä step on näytti hailakkaa viivaa (y) Lupaavalta siis kuulostaa tommonen kipuilu. Aikaisemmin mulla ei tosiaan tollasta oo ollut kun vaan tän yhen kerran ku tärppäs.
 
Omaa napaa sen verta että just tulin kaavinnasta kotiin :) Aivan super iisi homma ja nyt on kohtu ultrattu tyhjäksi ja ei kuulemma tartte edes mitään testejä tehdä ennen ku saa jatkaa yritystä (y)(y) Nyt vaan odotellaan et vuoto loppuu ja sit paluu yrittelyyn :love: Pakko sanoa että enää en ikinä noihin lääkkeisiin edes suostu jos viel joskus eteen tulee :) Tää kaavinta on ihanan kerrasta poikki homma ja saa heti varmuuden et kohtu tyhjä
 
  • Tykkää
Reactions: Hope91 ja Alinna86

Yhteistyössä