Haaveena vauva 2020

Omaa napaa: oon aika varma, että ovulaatio oli eilen. Kipuilua vasemmalla alavatsalla vaikkakin kalenteri ennustaa ovulaatiota täksi päiväksi. Ennen en oo ovulaatiota tuntenut, mutta nyt tuli vahvat oireet. Sänkypuuhia oli torstaina. Olisin itse eilenkin halunnut, mutta mies oli liian väsynyt.. piinailu ja oireiden kyttäily alkakoon :D tänään siis dpo 1.
Jes!! Mulla sama dpo!! Piinaillaan yhdessä :p mä oon ainakin ihan pähkinöinä jo :whistle::rolleyes::D
 
  • Tykkää
Reactions: Vaniljapulla
Mulla on kyllä vahvasti sellanen olo, että mennään kohti yk12. Vaikka onkin ollut noita repiviä kipuja ja viiltoja, ni niitä nyt on melkein joka kierrossa tarkoittamatta yhtään mitään :poop:
Viime yönä alko taas unet, ihan pimeet sellaiset. Olin menossa leikkaukseen tyttären kanssa (ei niin mitään hajua miksi) ja meitä pelotti kovasti ja halusimme nukutuksen, eikä paikallispuudutusta.
Mun leikkaus olikin sektio ja siellä mietittiin, et pysty vai vaakaviilto (n) Ei niin mitään hajua ees raskaudesta itelläni, eikä unikaan sellaiseen viitannut :ROFLMAO: Sit mä vaan muistan harmitelleeni, että pystyviilto on ruma, kun ennenstään on 3 vaakaviiltoa. Ja tyttären leikkauksesta ei mitään hajua, et mikähän se mahtoi olla :confused:
... Sit yöllä heräsin johonkin kipuun ja samaan aikaan mun kissa hyppäs mun viereen ja sen tuttuun tapaan ei puskenutkaan ensin mun naamaa, et hei mä oon tässä ja kellahtanutkaan suoraan kainaloon, vaan kellahti puoliksi mun mahan päälle ilman ennakkoilmoituksia o_O
Mielikuvitus alkaa täällä hei taas laukkaa! :mad:
 
Viimeksi muokattu:
@Kasikuus kiitos kun kysyit :love: alotettiin tuossa 3 päivää sitten tallettelu, eli kp 12, tänään sit taas ja vielä parin päivän välein jonkin aikaa. Mua vaan huolestuttaa kun ei oo ovislimoja vielä näkyvissä vaikka jo kp 15... Sen sijaan taas ihme tuntemuksia tuolla munasarjojen kohdalla välillä ollu jo useempi päivä. En tiä yrittääkö ovuloida muttei onnistu vai mikä nyt mättää... Greippimehua en oo tosin tässä kierrossa ihan alkukierrosta niin paljoo juonu, en tiedä voisko se vaikuttaa niin paljon sit limoihin... No, onneks meillä se lääkäri 24.2. niin saa tutkittua ainakin että onko kaikki kunnossa tuolla...

oi vitsit miten jänniä aikoja täällä taas. En enää muista kaikkia, mutta ainakin @W.we voi että kun jännää, mä niin toivon että saisit viimein sen kunnon oikean plussan :love::love: Ja @Alinna86 sulle kans peukut pystyssä että haamu meinaa oikeeta plussaa :love: Muillekin haluan toivottaa plussa-aaltoa ja tsemppiä kaikkiin vaiheisiin :love:

Itellä vähän vaikee viikonloppu... Eilen kuulin että mun lapsuuden aikanen luokkakaveri sai toisen lapsen jo, ja vaikka toki oon onnellinen heidän puolesta niin kyllä se veti mielen matalaks että miksei meillä... kun jos ei ois kkm:ää niin meillekin tänä vuonna se lapsi tulis... :( Ja huomenna sit sukuloimaan, jonne tulee 3-viikkoinen vauva kans vanhempineen, niin tiedän että siinäkin pitää sit pinnistellä että pystyy vaan hymyileen... sit sitä soimaa itteensä näistä tunteista kun pitäs pystyy oleen vaan onnellinen toisten puolesta mut just nyt se vaan on tosi vaikeeta...
 
Mulla kans unia ihme unia viime yöt, jos tästä käyrästä jotain ymmärtää niin ainakin että menkat alkaa kohta :sick: :ROFLMAO: Aika hauska kyllä. Eikä kyllä haittaa, eilen itkin silmät päästä kun tajusin että meidän typyllä on maitoallergia, ja ehkä muutakin allergiaa.. Harmi kun vasta 1,5v tulee iho-oireita joista näkee selvästi.

Ja missä tän aamun testit?!:rolleyes:
 

Attachments

Mun aamun testit ei taas piristänyt yhtään, mutta onneksi kohta pääsee töihin ja on muuta ajateltavaa ja osaa varautua siteen kanssa... kuulun vain tähän kategoriaan että ovistesti vahvistuu loppukiertoon varmaan o_O
IMG_20200215_090940.jpg

Mulla on vielä kaapissa tuo muutama kierto sitten ostettu cb:n digi, jota olen halunnut testata jo ikuisuuden ja kirjoittanut siihen ettei sitä saa käyttää ellei kierto veny dpo14 asti, mikä olisi huomenna :D
 
@W.we toivotaan nyt vielä plussaa!

Hei mites kun mulla mahdollisesti torstaina poistettais viisaudenhammas? Sillon ei varmaan vielä mahdollinen raskaus testissa näy. Voinko syödä kipuihin buranaa vai mitäs kieltoja siihen olikaan raskausaikana? Ihan niinku raskaana nyt välttämättä edes olisin (n):LOL:
 
@W.we Mulla selkeästi tietty ajanjakso kuukaudesta milloin noita ihme unia tulee o_O Ja tosiaan välillä, kun herää ni pitää oikeasti miettiä, et totta vai ei. Kerran näin niin todentuntuisen unen miehestä, et se petti mua, sit kun heräsin, ni meinasin vetää sitä turpaan :ROFLMAO: Mies ihmetteli, et miks ihmeessä on niin vihanen. Noo, sä petit mua :whistle:

@Shibali Samaistun tunteisiisi :unsure: Kyllä välillä on niin vaikeaa iloisena nähdä pieniä vauvoja tai aidosti onnitella jos vauva uutisia tulee. Ottaa oman aikansa, että niihin tottuu. Tosin yhteen vauva uutiseen en ole edelleenkään tottunut ja se syntyy maalis-huhtikuussa.

@Lilmi89 Onko sulla noin pitkä luteaalivaihe, vai voisko ovis olla ollut pikkuisen myöhemmin? (n)
 
@W.we toivotaan nyt vielä plussaa!

Hei mites kun mulla mahdollisesti torstaina poistettais viisaudenhammas? Sillon ei varmaan vielä mahdollinen raskaus testissa näy. Voinko syödä kipuihin buranaa vai mitäs kieltoja siihen olikaan raskausaikana? Ihan niinku raskaana nyt välttämättä edes olisin (n):LOL:
Buranaa ei tosiaan suositella raskaana ollessa, mutta pitäisi elää normaalisti kunnes plussa tulee testiin, sitten vasta se täytyy jättää pois (y) noista röntgenissä käynneistä en tiedä raskausepäilyjen yhteydessä.. tai oletan että viisauden hampaasta otetaan röntgen ennen repimistä.. :D
 
Moikka kaikki! :)
En tiedä kuinka hyvin muistatte minua, mutta pari viikkoa sitten tulin tänne keskusteluun mukaan ja olen se, joka on käynyt läpi rankat syöpähoidot. Lisäksi naistentautien pkl gyne sanoi, että spontaanin raskauden mahdollisuus on hyvin, hyvin pieni...

Noh, tässä sitä nyt ollaan. Lauantai aamu, menkat päivän myöhässä (eli tänään kp29/28). Tein ensin raskauskeijulta tilatun onestepin, ja muodostui siihen haalea viiva. En luottanut tulokseen, joten kaivoin kaapista rfsu:n ja siihen piirtyi heti myös toinen viiva, joka vielä vahvistui sen testiajan sisällä. Täällä minä itken, tärisen ja mietin, että oikeastiko tämä nyt jo tärppäsi? :love: (kyseessä siis yk3...)

Pikaisesti laskin laskurilla laskettua aikaa, ja näyttäisi sen aivan lokakuun loppuun. Luulen, että haen tänään vielä digitestin vakuutellakseni itseäni tästä. Pelkään niin paljon tämän olevan vain unta... Mihinkään en kuitenkaan uskalla vielä täältä keskustelusta poistua. :D

Toivottavasti tää lähettää myös plussatuulia teille muille! :rolleyes:
PSX_20200215_084831.jpg
 
  • Tykkää
Reactions: lolu
@Shibali Piti kommentoida vielä, että mulla alkoi ne ovistuntemukset jo kp9 ja silti sain plussan testiin vasta kp15. Ja tosiaan niitä lieviä ovistuntemuksia on ollut useana päivänä. Limoja alko vuotaa kp8 ja kesti tuonne kp16 asti ja sen jälkeen alko vv, joka on voidemaista ja sitä on tullut joka pvä. Kiitos kenties greippimehun. Uskaltaako sitä enää edes juoda, kun heti pidenti kiertoa, kun sen otti kokeiluun :ROFLMAO:
Sit mulla on alaselän polttelut ollut tuolta kp8 asti tänne kp21 asti joka päivä :censored: Ei mitään herkkua.
 
Moikka kaikki! :)
En tiedä kuinka hyvin muistatte minua, mutta pari viikkoa sitten tulin tänne keskusteluun mukaan ja olen se, joka on käynyt läpi rankat syöpähoidot. Lisäksi naistentautien pkl gyne sanoi, että spontaanin raskauden mahdollisuus on hyvin, hyvin pieni...

Noh, tässä sitä nyt ollaan. Lauantai aamu, menkat päivän myöhässä (eli tänään kp29/28). Tein ensin raskauskeijulta tilatun onestepin, ja muodostui siihen haalea viiva. En luottanut tulokseen, joten kaivoin kaapista rfsu:n ja siihen piirtyi heti myös toinen viiva, joka vielä vahvistui sen testiajan sisällä. Täällä minä itken, tärisen ja mietin, että oikeastiko tämä nyt jo tärppäsi? :love: (kyseessä siis yk3...)

Pikaisesti laskin laskurilla laskettua aikaa, ja näyttäisi sen aivan lokakuun loppuun. Luulen, että haen tänään vielä digitestin vakuutellakseni itseäni tästä. Pelkään niin paljon tämän olevan vain unta... Mihinkään en kuitenkaan uskalla vielä täältä keskustelusta poistua. :D

Toivottavasti tää lähettää myös plussatuulia teille muille! :rolleyes:
katso liitettä 9616
ihanaa!! Onnea :love:
 
@Alinna86 teitkö sä testiä tänään ? :)
Joo:giggle:
Samanlain ku eilen, mut tänää vast dpo8, miks pitääki olla niin ajois testailees kun vaa malttais ootella oikeesti sen muutaman päivän vielä :rolleyes:
Viimeks sain haamuista haamuimman dpo10 vasta :whistle:
Aamulämpö tänään 37.4
Viime yön unet, voi luoja, äitin autossa ei jarrut toimineet ja ajettiin sit suoraan jokeen..olipa ahistavaa herätä:unsure: muutenkin ihan friikki yö, pyörin ja heräilin kokoajan. Ja ravasin vessassa.
Ainii ja tää hiton hiiva vaivaa edelleen:confused::poop:
 
  • Tykkää
Reactions: Krippis

Yhteistyössä