Haaveena vauva 2020

Piti muuten kysyä, että onko kellään ollut sellaista kipua, että sattuu ensin jomman kumman puolen munasarjan kohdalle ja sit vetää niin kuin suonta peräsuoleen? Jos sen noin voi kuvailla.
Eilen illalla tuntu vasemmalla puolen oletettavasti munasarjan kohdalla jämäkkä kipu, joka säteili kovasti kai peräsuoleen Kesti max. 5sek ajan. Oikein älähdin sillon, ku sattu niin kovasti ja mies käänty kysyy, et mikä toi oli. "Ei mikään, mä vaan tunsin jotain "
On! Ei nykyään oo ollut pitkään aikaan, ennenku pari viikkoa sitte. Ja sattuu ihan helkutisti. Ennen esikoista oli paljonkin.
 
  • Tykkää
Reactions: Hepaliina
Pitäis asentaa sellainen esto puhelimeen, että dpo0 jälkeen EI pysty käyttää googlea
Tämä!
Täällä myös taas kaikki mahdolliset ja mahdottomat oireet. Pohjekramppi, huulten rohtuminen, näppyläiset nännit... ja hengästyn portaissa! Ihan varmasti raskaana!
Mut vois laittaa johonkin internetkieltoon loppukierroksi. o_O
 
@HMami
@Elllla
@Tingeli
@nenskuli
@tupsahus

Teillä pitkät kierrot, ootteko vielä kuulolla vai jääny vain listalle ?
Hei! Ja anteeks. Mä vähän niiku jäin yllättäen hiljaseks, kun rupes pistää niin kauheeta ahdistusta päälle sen keskeytyneen keskenmenon jälkeen, etteb pystyny tännekkään palata, enkä enää ees tienny mitä haluan. Tuntuu et lähti ihan maa jalkojen alta.
Mulla on ollu parit menkat nyt välissä, eka kierto kkm (tyhjennys oli rv14+0) jälkeen oli 28 päivää ja toka kierto oli 33 päivää. varsinki eka kierto oli aikamoinen pettymys, kun tärppi ei käynyt heti. Nyt mennään kolmatta kiertoa, kp 30.
Nää kuukaudet on ollu aika raskaita. Ajatukset on ollu ihan sekasin kaikesta. En oo ollu varma, onko musta enään raskautumaan, mut silti ei olla käytetty ehkäsyä.
Nyt on menkkamaista jomotusta alamahalla ja selässä, turvotusta ja nännit ollu arat. Lievää pahoinvointia myös satunnaisesti. Heti tulee mieleen, että kuvittelenko vaan kaikki oireet.

Nenskuli kp 30/ 28-33
 
Piti muuten kysyä, että onko kellään ollut sellaista kipua, että sattuu ensin jomman kumman puolen munasarjan kohdalle ja sit vetää niin kuin suonta peräsuoleen? Jos sen noin voi kuvailla.
Eilen illalla tuntu vasemmalla puolen oletettavasti munasarjan kohdalla jämäkkä kipu, joka säteili kovasti kai peräsuoleen Kesti max. 5sek ajan. Oikein älähdin sillon, ku sattu niin kovasti ja mies käänty kysyy, et mikä toi oli. "Ei mikään, mä vaan tunsin jotain "
Mulla tulee joskus ilman munispistosta! Se et tuntuu ku suolesta vetäis suonta ni johtuu kuulemma lantionpohjan lihasten jumista. Vinhan tuntusta, mäki oon oikeen hypähtäny pari kertaa ku oikee kunnolla kiskasee:ROFLMAO:
 
Ja @Lilmi89 tuo suonenveto perseeseen nyt oli joku puolikuntoisen höpötys Oon aivan pihalla, tää olo ei oo mikään parhaimmasta päästä Saapahan muut naurut ja minä siinä samalla ku lukee omia höpötyksiä jälkikäteen
MÄ TIEDÄN MISTÄ SÄ PUHUT! Mulla on ollut kans jotain tollasia nyt näiden inssien aikaan, veikkaan et itellä ne liittyy Terolutiin jota syön 10 päivän kuurin lyhyen luteaalivaiheen takia.
 
Mulla tulee joskus ilman munispistosta! Se et tuntuu ku suolesta vetäis suonta ni johtuu kuulemma lantionpohjan lihasten jumista. Vinhan tuntusta, mäki oon oikeen hypähtäny pari kertaa ku oikee kunnolla kiskasee
OOoo, kiva kuulla, et sille on joku selitys. :D


Mulla tänäänkin vähän juilinut mahaa ja tuntunut painetta. En silti aio testata ovista, mut silti arvon, et oisko jo. Voi kumpa ois, koska mies on niin väsynyt, etten usko, et se jaksaa mitään tällä viikolla. Voi kun ne ei aina tajua, et se on vaa se pari päivää kuusta, kun voi onnistua. :D
 
  • Vihainen
Reactions: Lilmi89
Mulla sellaista kipua, että oik. munasarjan kohdalla voimakas yhtäkkinen kipu ja säteilee oik. nivuseen. Mutta ei ehkä peräaukkoon. Helkkari kun en saa noita hymiöitä laitettua, oisin halunnut jonkun hauskan :D

Pitäisikö vaihtaa johonkin muuhun väriin "jos haluat listalle väri". Mulla meinaan nyt hukkuu punaiset tekstit. Mikähän olisi hyvä? Oho tämä ei ehkä näy. Onko enää saatavilla esim. sinistä? Ei näy listassa. Ehkä silmä tosiaan oppii punaisen etsimään.
 
Koitin lukea vanhempia viestejä, mutta nopeammin selviää jos kysyn: oliko inseminaatio vaihtoehtona vai jotain esteenä sille? Meille aluksi puhuttiin, että ivf on ainoa vaihtoehto, mutta tilanne kohentunut ja kysyttiin, halutaanko kokeilla eka insseillä. Siksi pohdin ja kiinnostaa aina miten muilla menee nämä hoitojutut.
Mulle on tehty nyt kolme inssiä ja niitä en enää kokeile, vaan siirryn IVF-jonoon julkiselle puolelle. Suoraan sanottuna en kyllä olis ikinä arvannut, että ei tää homma onnistukaan sormia napsauttamalla. Mulla ei oo tutkimuksissa todettu mitään esteitä raskaudelle, joten kyllähän se kurjalta alkaa tuntua kun raskautuminen ei tärppää. Ja hurjia rahoja on nuo, mitä hoitoihin yksityisellä menee. Jos olis tehnyt tosi suunnitelmallisesti tän homman, niin ehkä ois kokeillut vain yhden inssin ja siirtynyt sit heti IVF:ään, jossa kumminkin merkittävästi paremmat onnistumismahdollisuudet. Oma luotto ja suosittelu inssiin menetelmänä ei oo kovin korkea näistä omista kokemuksista johtuen, mutta onhan se toki joillain muilla saattanut toimia hyvinkin ja jopa heti kerrasta. Kyllä tää välillä tuntuu vaan kalliilta arpapeliltä...
 
Palsta uusiutunut, samoin puhelin itellä uus nii miten tässä osaa nyt enää kirjoittaa! :unsure:

Nyt menossa dpo 10 ja kävin tänään ostaa rfsu herkän testin, ajattelin huomenna tai torstaina viimeistään testata.. Torstaille flo ennustaa menkkoja. Olo on ollut tänään ihan ok, eilen illalla nukkumaan alkaessa tuntui kovasti pistosmaisia kipuja. Ihmettelin aamulla, että näinpä todella outoa unta.. Nippailua ollut nyt illalla. Vv tuntuu "lorahtelevan" , ruokahalu on kasvanut ja tämän viikon ryhmäliikunta tunnilla ei meinannu treeni luistaa yhtä helposti.. Mitähän vielä :ROFLMAO:nii lämpöjä en oo hirveänä seuraillu mutta joskus oon mitannu lämpöä ja nyt mittasin töiden jälkeen lämmön joka olikin 37.14! Olin aivan ihmeissään kun ei olo kuiteskaa tuntunut siltä että lämpöä olisi yli 37, normaalisti mulla on lämpö jotain 36. Kyllä se vain taas mietityttää, joko olisi meidän vuoro?:love:
 
vierailija
Siis apua, palsta on ihan muuttunut. Mä oon ollut aiemmin koko ajan kirjautuneena tänne, eikä muistissa ole mitään salasanoja jne., joten nyt en pääse omalla nimimerkilläni enää kirjautumaan. Ihmettelinkin äsken miksen pysty tykkäämään mistään jne. Voihan p. Eli pitää ilmeisesti luoda uusi nimimerkki jos haluan jatkaa keskusteluissa. Voi, miks tätä nyt piti muuttaa...Kovin hankalakäyttöiseltä vaikuttaa ainakin mun puhelimessa.
T. Pampula3 (jos siis näkyy vierailija)
 
Eikä, mitä tälle palstalle on tapahtunut! :'( En tykkää yhtään. Hymiöitä en saa pysymään, hetken näkyy tässä viestikentässä ja sitten häviää... Edellinen oli paljon selkeämpi, ja käyttäjäkuvia jää kyllä ikävä, ne muistan paremmin kuin nimimerkit. Mulla ovislimat loppui yhtäkkiä eilen, vv kuitenkin runsasta, mutta ei semmoista venyvää. Toissapäivänä sain lähes tasavahvat viivat ovistestiin, sen jälkeen vain haaleita, joten olikohan ovulaatio sitten kp 13 eli eilen. Mut voi lisätä piinailijoihin, huomiselle vaikka se dpo 2, ovis ollut eilen tai tänään.
 
  • Tykkää
Reactions: Lilmi89
@Mirkkuli26 kiitos, jospa se kipu olisi ollut sit juurikin jumista johtuvaa

@Pampula3 Saatko tilattua uuden salasanan s.postiin? <3

.. luoja mikä yö. Ei taas meinaa jaksaa! Lämpökin noussut taas pikkuisen. Oli tossa pari pvä 36.7 ja nyt taas 36.9.
Täällä kans herätty vähän ennen kolmee noin 4h unien jälkeen... menee muutenkin aika tarpeeks hitaasti ni ei jaksais tällasta, että herää keskellä yötä eikä väsytä yhtään. No nyt väsyttää:sleep::D
 
  • Surullinen
Reactions: W.we
Mulle on tehty nyt kolme inssiä ja niitä en enää kokeile, vaan siirryn IVF-jonoon julkiselle puolelle. Suoraan sanottuna en kyllä olis ikinä arvannut, että ei tää homma onnistukaan sormia napsauttamalla. Mulla ei oo tutkimuksissa todettu mitään esteitä raskaudelle, joten kyllähän se kurjalta alkaa tuntua kun raskautuminen ei tärppää. Ja hurjia rahoja on nuo, mitä hoitoihin yksityisellä menee. Jos olis tehnyt tosi suunnitelmallisesti tän homman, niin ehkä ois kokeillut vain yhden inssin ja siirtynyt sit heti IVF:ään, jossa kumminkin merkittävästi paremmat onnistumismahdollisuudet. Oma luotto ja suosittelu inssiin menetelmänä ei oo kovin korkea näistä omista kokemuksista johtuen, mutta onhan se toki joillain muilla saattanut toimia hyvinkin ja jopa heti kerrasta. Kyllä tää välillä tuntuu vaan kalliilta arpapeliltä...
Kiitos kommentista. Harmi, että insseistä ei tärpännyt. Joko olette jonossa ivf julkiselle ja kuinka pitkät jonot on? sitä olisi niin toivonut helppoa ja nopeaa onnistumista, mutta koitetaan pitää toivoa yllä. Tsemppiä!
 
Siis apua, palsta on ihan muuttunut. Mä oon ollut aiemmin koko ajan kirjautuneena tänne, eikä muistissa ole mitään salasanoja jne., joten nyt en pääse omalla nimimerkilläni enää kirjautumaan. Ihmettelinkin äsken miksen pysty tykkäämään mistään jne. Voihan p. Eli pitää ilmeisesti luoda uusi nimimerkki jos haluan jatkaa keskusteluissa. Voi, miks tätä nyt piti muuttaa...Kovin hankalakäyttöiseltä vaikuttaa ainakin mun puhelimessa.
T. Pampula3 (jos siis näkyy vierailija)
Minunkin piti pyytää sähköpostiin salasanan uusiminen ja pari kertaa kirjautua, nyt on näemmä pysynyt kirjautuneena.
 
VAUVA 2020

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

19.2.2020

Nimi ★ Kiertopäivä ★

Alinna86.........................kp 66/28
Hipposka.......................kp 51/30
Nerthus..........................kp 49/28
Töppönen.......................kp 47/26-28
linneah........................... kp 46/26
Helmiii............................kp 42/29-40
Mmohini.........................kp 37/32
Hope91...........................kp 37/30-37
Nenskuli........................kp 31/28-33
Hypsy..............................kp 29/34
Koodikissa......................kp 29/24
Vauvameille....................kp 29/28-35
Minttara.............................kp 29/26
Mandariinilohko..............kp 28/xx
taikinatonttu....................kp 26/28
Magnolia89.....................kp 26/26
Futurmama......................kp 26/29-34
Mirella92......................... kp 25/29
Kasikuus..........................kp 25/27-28
Ninnanen.........................kp 24/24-26
niinaj91...........................kp 24/26-28
Persikka123....................kp 22/32
Vaniljapulla.....................kp 22/30
Snanniska.......................kp 22/28
Amadecasa....................kp 21/34-55
Tupsahus.........................kp 20/x
Shibali............................kp 19/23-28
Janet88...........................kp 19/28-38
Ilona Eloisa.....................kp 18/xx
pehmis26........................kp 16/27-29
PumpuliNunpuli..............kp 16/26
Haavejuttu......................kp 15/29
Masu90..........................kp 15/27-30
Lina87............................kp 15/28
Napsunen.......................kp 13/35
minttuni..........................kp 13/23-32
Marrrsipaani...................kp 13/28
Zennuli............................kp 13/26-28
lolu..................................kp 10/28
Piipaa93..........................kp 8/25-27
Keltasirkku-.................... kp 9/28-32
Lilmi89............................kp 5/29
Jjenn..............................kp 5/30-31
W.we...............................kp 4/25
Nieve30..........................kp 4/29
Krippis..............................kp 3/22-24

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:

Nerthus..........................dpo 35
Ninnunannu................... dpo 26
Mandariinilohko..............dpo 14
Magnolia89.....................dpo 12
Alinna86..........................dpo 12
Ninnanen.........................dpo 11
Hope91............................dpo 11
Kasikuus..........................dpo 9
Hypsy...............................dpo 7
Snanniska.........................dpo 7
Mirkkuli26.........................dpo 5
Vaniljapulla.......................dpo 5
Tupsahus..........................dpo 3
PumpuliNumpuli...............dpo 3
Pehmis26................................dpo 3
Haavejuttu......... .................dpo 2
Lina87.......................................dpo 0

★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
Dpo 12, kp 66, ja pc nega :cry:
Aamulämpö 37.2, flo ennustaa menkkoja 7 päivän päähän vasta (?)
Mut siis mistäs sitä tietää kun ei oo muutenkaa parii kk tullu:rolleyes:
Oon kyl vähä sanaton tän mun kropan kaa, ja pistää mielen matalaksi:poop:
Pitäskö soittaa tästä taas polille, luin että jollaa lääkkeil ne menkat sais alotettuu:unsure:
Oli kyl ihan kökkö yö, heräilin koko aika ihan hiestä märkänä ja näin painajaisia ja seksi unia ja en saanu kunnol unta, nyt väsyttää!
Jos jotain positiivista nois mun negoissa niin päästää ens viikol sinne tutkimuksiin..mut olisinhan mä mielellää ottaen sen plussan..
 

Yhteistyössä