Haaveena vauva 2020

@Zennuli minä oon kans tässä vuoden aikana huomannut useammassakin kierrossa vaikka mitä "uusia" oireita, jotain minkä tulkitsisin raskaudeksi. Vaikka kuinka koitan olla kuulostelematta, niin monenlaista kolotusta löytyy, sellaisia mitä en aiemmin ole huomannut. Harmi kun negaa tänään näytti :(

@BonBon88 kuulostaa kyllä lupaavalta! :)
 
  • Surullinen
Reactions: Lilmi89
Hyi hitto kun tekee välillä ihan pahaa ja itkettää nämä omat ajatukset. Tosiaan kun täällä ollaan keskusteltu siitä, että onko jotain mielikuvia jo niistä lapsista ja muuta. Niin teen ihan samaa itse, kuvittelen kaupungilla lounaalla että miten lapseni istuisi mua vastapäätä, mietin miten perheenä mentäis puistossa jne. Toisaalta ihana haaveilla, mutta aina riipii sisältä.

Onneksi tänäänkin ollut vauhdikas päivä niin ei ole paljon ehtinyt miettiä asioita. Olin huomaavanani vaaleanpunaista vuotoa äsken vessassa. Muutama kierto on tässä vuoden aikana ollut sellainen, että olen ottanut uuden kierron alkamisen tosi raskaasti. Ja pahasti vaikuttaa, että jos tässä menkat alkaa, niin tulee olemaan aika rankkaa :( viime kierrossa ei ollut kyllä kovin voimakas pettymys. Mutta nyt ei ole siis toisaalta yhtään sellainen olo, että menkat alkais, mut toisaalta huomaan tuttuja menkkoja enteileviä oireita. Huoh.
 
@Zennuli mul oli nega kierroissa niin selkeet raskausoireet pahoinvointineen päivineen sekä väsymys ja närästys, että oisin voinu vannoa olevani raskaana mutta mieli teki tepposet.. monet plussanneet ovatkin sanoneet että oireiden vähyys alkoi epäilemään raskautta :D
Nyt yritän olla kuulostelematta jokaista ihmeen nippailua vaikka vaikeeta onkin:poop:
Ainoat mitä ei oikeen pysty feikkaa on tiheentynyt pissihätä ja valkovuoto, näitä kahta merkkiä jään siis odottelemaan omalla kohdalla(y):love:
Ja toivottavasti joku nyt pian sen plussan saa koska itsehän tartuin haasteeseen ja saan pissiä tikkuun vasta 20pv..ihan hirrrveen pitkä aika:ROFLMAO:
 
@Zennuli mul oli nega kierroissa niin selkeet raskausoireet pahoinvointineen päivineen sekä väsymys ja närästys, että oisin voinu vannoa olevani raskaana mutta mieli teki tepposet.. monet plussanneet ovatkin sanoneet että oireiden vähyys alkoi epäilemään raskautta
Nyt yritän olla kuulostelematta jokaista ihmeen nippailua vaikka vaikeeta onkin
Ainoat mitä ei oikeen pysty feikkaa on tiheentynyt pissihätä ja valkovuoto, näitä kahtakymmentä merkkiä jään siis odottelemaan omalla kohdalla
Ja toivottavasti joku nyt pian sen plussan saa koska itsehän tartuin haasteeseen ja saan pissiä tikkuun vasta 20pv..ihan hirrrveen pitkä aika
Niin no mulla toi pissahätä ja valkkari kuuluu ihan normi kiertoonkin mutta joo mä oon kyl satavarma et mulla osa näistä oireista johtuu siitä kun ei viel oo NS normikierto. Mutta joo oon ihan positiivisin mielin nyt tätiä kylään odotellut et kohtu nyt tyhjenis kunnolla ja voisin alotta normi kierron kaikkien Vippas konstejen kera
 
Veren määrä joo. Ensimmäisen raskauden jälkeen ihan järkyttävät olleet nuo menkkojen ekat päivät. Varsinkin aamulla herätessä saa juosta jalat ristissä vessaan ja silti kerkee sotkemaan. Heräänkin monesti jo yöllä siihen kun kuppi falskaa ja pitää kipittää tyhjentämään. Mistä lie johtuu tuommoinen muutos, ennen raskautta oli aivan järkevät menkat.
Sama mulla. Tai no runsaat on olleet aina, mutta ei tuollaiset, että aamulla tulee ihan verenpaisumus yli kupista. Menkat onneksi pysyi poissa 1,5 v synnytyksen jälkeen, vähän edes helpotusta. :sneaky:
 
@BonBon88 Aika lupaavia oireita:love:
Hyi hitto kun tekee välillä ihan pahaa ja itkettää nämä omat ajatukset. Tosiaan kun täällä ollaan keskusteltu siitä, että onko jotain mielikuvia jo niistä lapsista ja muuta. Niin teen ihan samaa itse, kuvittelen kaupungilla lounaalla että miten lapseni istuisi mua vastapäätä, mietin miten perheenä mentäis puistossa jne. Toisaalta ihana haaveilla, mutta aina riipii sisältä.

Onneksi tänäänkin ollut vauhdikas päivä niin ei ole paljon ehtinyt miettiä asioita. Olin huomaavanani vaaleanpunaista vuotoa äsken vessassa. Muutama kierto on tässä vuoden aikana ollut sellainen, että olen ottanut uuden kierron alkamisen tosi raskaasti. Ja pahasti vaikuttaa, että jos tässä menkat alkaa, niin tulee olemaan aika rankkaa viime kierrossa ei ollut kyllä kovin voimakas pettymys. Mutta nyt ei ole siis toisaalta yhtään sellainen olo, että menkat alkais, mut toisaalta huomaan tuttuja menkkoja enteileviä oireita. Huoh.
Se on kyl jotenkin niin raadollista jos vähänkään on sellaisia tuntemuksia et vois olla raskaana ja sit alkaakin ne menkat :sneaky:
Mul tulee ainakin vähä sellain hölmö olo et meninpä taas fiilistelee oireita ja sit ei kuitenkaa ollu aihetta ja se pettymyksen määrä on niin suuri, ei oo itkuilta vältytty.
Mikä päivä sul pitäis alkaa jos alkaa?
 
Äääh. Mä tajusin, että jos epäilemäni myöhäinen ovis pitääkin paikkansa ja jos mun kierto on tuon normaalin 28-29pv, niin luteaalivaihehan jää tosi lyhyeksi ja sitä myötä huonommat mahdollisuudet munasolun kiinnittymiseksi kohtuun. Luin, että imetys vaikuttaa ovulaatioon ja voi myöhentää sitä. Typy käy vielä kuutisen kertaa rinnalla päivisin.

Huomenna olis siis kp25/dpo9 tai dpo3... kannattaakohan sittenkään itseensä kiusata vielä testeillä. To aamusta olis varmaan eka mahis, jos testit tulee huomenna postista.. Oivoih, minnekkähän näppien ulottumattomiin ne saisi heivattua??

Plussataas hei nyt kaikki sitten marrasvaavit :love:
(Muoks: tai pienet joulutontut ❤)
 
Viimeksi muokattu:
@minttuni @Alinna86 niin toivon, ett jotain lupaisivat!:love:
Toi valkkari oli kyllä kans semmone hämmentävä, housut märkinä koko vkon oviksen jälkeen, nyt rauhoittunut!

Itsehön oon vauvasta haaveillut jo pienen iäisyyden, miehen vasta nyt saanut uskaltautumaan yritykseen. Monia vuosia pystyin oleen sen suuremmin asiaa ajattelematta, mutta oikeestaan vuoden sisällä siitä vauvahaaveesta on tullut ihan pakahduttava. Työskentelen vastasyntyneiden parissa ja tällä hetkellä on kyllä raastavaa ajoittain, kun sitä omaa pientä niin kovasti toivoo jo syliin.
Ja elän myös jo siinä maailmassa, missä vauva on. Pystyn hyvin hänet tänne kotiin kuvittelemaan ja millasia vaatteita on päällä ja voi miten me on jo kylvetty ja ulkoiltu ja miten ekat ryömimiset tossa olkkarin lattialla tapahtuu. Toive on niin kova❤
 
Jos mulla olis tuota valkkaria niin olisin varma raskaudesta, muttaei, kuivaa taas kuin aavikolla ja halut nollassa! Oivoi, nojoo, haaveet tammikuu vauvaan.:rolleyes: Ja @minttuni kyllä teille pitäisi se vauva saada keinolla millä hyvänsä!!!! Voin samaistua ennen esikoista se kuume ja kaipuu oli aivan kamala, kun suurin haave oli tulla äidiksi. Ja niin se vain tulee aina uudelleen ja uudelleen vaikka on jo yksi lapsi, nytki mietin että sisustanko tuon vierashuoneen jonku näköiseksi vai ootanko että tuleeko tyttö vai poika... :poop:Miehen kanssa juteltiin että sitä toista ei välttämättä tule, mutta haluaisin hoitoihin että saataisiin se toinen, en sitten enää saanu vastaustao_O
 
@BonBon88 Aika lupaavia oireita:love:

Se on kyl jotenkin niin raadollista jos vähänkään on sellaisia tuntemuksia et vois olla raskaana ja sit alkaakin ne menkat :sneaky:
Mul tulee ainakin vähä sellain hölmö olo et meninpä taas fiilistelee oireita ja sit ei kuitenkaa ollu aihetta ja se pettymyksen määrä on niin suuri, ei oo itkuilta vältytty.
Mikä päivä sul pitäis alkaa jos alkaa?
Jos luetaalivaihe on samanmittainen, kuin viime kierrossa, niin huomenna pitäisi alkaa. Mutta tosiaan ollut tässä yritysaikana kaikkea 23-32 vrk välillä kierto, joten en tiedä kannattaako vielä innostua. Dpo15 on sunnuntaina, silloin testaan ellei menkkoja näy. Toisaalta yritän olla iloinen jo siitäkin, jos luteaalivaihe olisi yli 10 vrk. Ja jos vuoto alkaa, pääsen varaamaan aukkariaikaa ja mies taas antamaan näytteen ja saadaan alkaa sopimaan aikatauluja jatkoon. Toki toivon, että olisi tärpännyt.
 
Oon näköjään listalla entisessä kierrossa vielä, huomenna kp 3 ja voi poistaa piinailijoista. Iso kiitos kaikille jotka ehtii päivittää

Siis mikä on tää veren määrä?!? Järkyttävää. 2-3h välein saa kuukuppia tyhjätä ja silti ehtii vuotaa yli. Kp2 illasta kyllä yleensä jo vähenee. Onko teillä miten runsasta vuoto? Mulla on ollut ekan raskauden jälkeen tällästä ihan älytöntä vuotoa pari ekaa päivää. Ei onneks mitään menkkakipuja oo, mut silti mietin onko tää nyt ihan normaalia..

Mäkin joskus mittailin lämpöjä, mut ei ne oikeen mulla toiminu kun heräilin aamulla ihan miten sattuu.. @minttuni käyrät näyttää lupaavalta
Mulla oli menkat esikoisen jälkeen melkein vuoden ihan JÄÄTÄVÄT. En ees nukkunu juurikaan niinä öinä, koska koko ajan sai vaihtaa suojaa ja näin unta, et kuin housuun. :D
Onneksi ovat tasoittuneet (nyt reilu 1,5v synnytyksestä).

@minttuni lupaavan näköistä! :love:

@Shibali toivon kovasti plussaa teille.:love:

On: nega testattu tänään. Kovasti tekisi mieli pysyä pois somesta hetkisen, mutta täältä en oikein halua, koska oon liian utelias. :D Ehkä pidän muualta sometauon (fb, ig), ku tuntuu oikein, että paskaa suorastaan hierotaan kasvoihin...
Yk7 odotan alkavaksi perjantaina. Ehkä meille tulee sitten jouluvauva. Tai sitten lapsi on iloinen, kun syntyy alkuvuodesta. Toivottavasti viimeistään silloin.

Edit. Ja todellakin pysyä pois somesta, koska selasin tossa yhtä ryhmää, nyt rinnassa puristaa ahdistus ja tekis mieli huutaa koko maailmalle ppaskat. Anteeksi ruma kielenkäyttö, en tiedä mihinkä muualle tätä kehtaisi sanoa.
 
Viimeksi muokattu:
VAUVA 2020

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

4.3.2020

Nimi Kiertopäivä

Nerthus..........................kp 63/28
linneah........................... kp 60/26
Nenskuli........................kp 45/28-33
Koodikissa......................kp 43/24
Vauvameille....................kp 43/28-35
Minttara.............................kp 43/26
Mandariinilohko..............kp 42/xx
taikinatonttu....................kp 40/28
Mirella92......................... kp 39/29
niinaj91.............................kp 38/26-28
Amadecasa....................kp 35/34-55
Tupsahus.........................kp 34/x
Masu90............................kp 29/27-30
Napsunen......................kp 27/35
minttuni...........................kp 27/23-32
Marrrsipaani..................kp 27/28
Zennuli.............................kp 27/26-28
BonBon88......................kp 27/30-32
Riama................................kp 25/28-29
lolu......................................kp 24/28
Piipaa93..........................kp 22/25-27
Keltasirkku-....................kp 20/28-32
Hipposka.........................kp 20/30
Lilmi89..............................kp 19/29
Jjenn..................................kp 19/30-31
W.we..................................kp 18/25
Nieve30...........................kp 18/29
Krippis..............................kp 17/22-24
Korallikala.....................kp 17/32-36
Magnolia89.....................kp 14/26
Helmiii............................kp 14/29-43
Alinna86.........................kp 12/28
Töppönen_..................kp 11/26-28
Futurmama......................kp 11/29-34
Vesinokkaeläin.............kp 10/28
Kasikuus..........................kp 10/27-28
Mmohini.........................kp 9/32-42
Snanniska.......................kp 9/28
Brunet82........................kp 7/26-28
Persikka123....................kp 5/32
Vaniljapulla.....................kp 4/30
Hypsy..............................kp 4/36
Ilona Eloisa....................kp 3/28
pehmis26........................kp 3/27-29
Shibali................................kp 2/23-28
Lina87...............................kp 2/28
Millimetrii.........................kp 1/27

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:

Nerthus..............................dpo 48
Ninnunannu...................dpo 39
Mandariinilohko............dpo 28
Tupsahus..........................dpo 17
Zennuli................................dpo 13
Marrrsipaani......................dpo 13
Minttuni................................dpo 11
BonBon88..........................dpo 10
Riama...................................dpo 9
Piipaa93................................dpo 8
Napsunen.............................dpo 7
w. we......................................dpo 6
Lilmi89..................................dpo 5
Magnolia89.........................dpo 2
Keltasirkku-.........................dpo 1

★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Brunet82 ja Shibali
@Lilmi89 mä oon jäässä, mut ei oo mulle erityistä kun oon sitä aina muutenkin mut nyt jotenkin enemmän ehkä ku normisti :ROFLMAO:
Nyt muuten tuli tai se dippi mistä eilen mainitsin ja eilinen jäätyminen ilmeisesti ennakoi tätä, eli ovulaatio ois ihan näppäimillä, flo ennustaa huomiseen. En siis edelleekää tikusta mutulla mennään:X3:
Ja @BonBon88 mul oli plussakierros se valkkarin määrä ihan järetön, silloin aattelin et onpas kummallista ku aina pöksyt märkinä:D ku yleensä se just vähenee oviksen jälkeen.
Yritän nyt tät mun lämpökäppyrää linkittää uudestaa, parin päivän SIS. Pitäs nousta takas jos ovis tapahtuu sekään ei oo niin varmaa enää "tässä iässä" :LOL:
[url=https://aijaa.com/2Zv9aF][/URL]
 
@marrrsipaani pahoittelut negasta❤

@BonBon88 Mun mies haluis myös sellasen i’m late efektin tapahtuvan ja siihen mä yritän mutta toooodella vaikeaa odotella :unsure::giggle:

Mun mielestä ollut ihana huomata kun mieskin on alkanut puhua asiasta lähes joka päivä ja selkeästi yksi yhteinen lapsi tuntuu hänestäkin hyvältä :love::love:
Hän on meistä se ketä aina miettii vähän kauemmin mutta nyt on se ”tekeminen” alkanut todenteolla ja sehän vasta hauskaa on:LOL::love:
Kp 7 vasta mutta olen jotenki yllättävän rauhallinen.... paljon rauhallisempi kuin viime kuussa:)
Kaksi aikaisempaa poikaani on tullut yllätyksenä aikanaan niin on mukavaa tehdä tää tällain että on suunniteltu :love:
 
@Alinna86 Muistan itselläni kuopusta odottaessani että se meni juuri niin ettei mitään oireita oikein ollut muuta kun valkovuoto ja sellainen olo oikeastaan tyhjästä että oonkohan raskaana....
Kuulostaa lupaavalta
Nythän mun limailut loppui ku tuhka tuuleen niin saas nähä tuleeko koko ovista :rolleyes:
Toikin on muuten jännä toi olo, jotenkin sen vaa tietää❤
 
  • Tykkää
Reactions: Brunet82

Yhteistyössä