Haaveena vauva 2020

VAUVA 2020

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

5.3.2020

Nimi Kiertopäivä

Nerthus..........................kp 64/28
linneah........................... kp 61/26
Nenskuli........................kp 46/28-33
Koodikissa......................kp 44/24
Vauvameille....................kp 44/28-35
Minttara.............................kp 44/26
Mandariinilohko..............kp 43/xx
taikinatonttu....................kp 41/28
Mirella92......................... kp 40/29
niinaj91.............................kp 39/26-28
Amadecasa....................kp 36/34-55
Tupsahus.........................kp 35/x
Masu90............................kp 30/27-30
Napsunen......................kp 28/35
Marrrsipaani..................kp 28/28
Zennuli.............................kp 28/26-28
BonBon88......................kp 28/30-32
Riama................................kp 26/28-29
lolu......................................kp 25/28
Piipaa93..........................kp 23/25-27
Keltasirkku-....................kp 21/28-32
Hipposka.........................kp 21/30
Lilmi89..............................kp 20/29
Jjenn..................................kp 20/30-31
W.we..................................kp 19/25
Nieve30...........................kp 19/29
Krippis..............................kp 18/22-24
Korallikala.....................kp 18/32-36
Magnolia89.....................kp 15/26
Helmiii............................kp 15/29-43
Alinna86.........................kp 13/28
Töppönen_..................kp 12/26-28
Futurmama......................kp 10/29-34
Vesinokkaeläin.............kp 11/28
Kasikuus..........................kp 11/27-28
Mmohini.........................kp 10/32-42
Snanniska.......................kp 10/28
Brunet82........................kp 8/26-28
Persikka123....................kp 6/32
Vaniljapulla.....................kp 5/30
Hypsy..............................kp 5/36
Ilona Eloisa....................kp 4/28
pehmis26........................kp 4/27-29
Shibali................................kp 3/23-28
Lina87...............................kp 3/28
Millimetrii.........................kp 2/27
minttuni...........................kp 1/26

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:

Nerthus..............................dpo 49
Ninnunannu...................dpo 40
Mandariinilohko............dpo 29
Tupsahus..........................dpo 18
Zennuli................................dpo 14
Marrrsipaani......................dpo 14
BonBon88..........................dpo 11
Riama...................................dpo 10
Piipaa93................................dpo 9
Napsunen.............................dpo 8
w. we......................................dpo 7
Lilmi89..................................dpo 6
Magnolia89.........................dpo 3
Keltasirkku-.........................dpo 2
Töppönen_..........................dpo 1
Alinna86.................................dpo 0

★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
Testit tuli ja mukana pari ylimääräistä 10mlU/ml tikkua, houkutus oli liikaa Muita en kyllä tänään uita. Elikkä nyt ne vahvimmat viivalasit päähän ja tiiraamaan näkyykö tässä mitään? Ihan kun olis olevinaan jotain mut liekö kaunis viivanpaikka vaan?
https://aijaa.com/3JDg6n
Onhan siinä, mutta niissä on aina :mad: (n)
Itse sain myös ovistestien mukana noita ja kp4 oli pakko uittaa (koska olin kuullut näistä ilmaisnäytteistä niin paljan pahaa) ja vaaleanpunainen testiviivahan siihen piirtyi :eek: :D

Suosittelen siis että uitat huomenna "oikean" testin, koska en halua ettäet alat toivomaan liikoja tuon perusteella :(

Toivottavasti huomenna tavalliseen testiin piirtyy samalainen tai vahvempi ❤
 
  • Tykkää
  • Vau!
Reactions: Lilmi89 ja Riama
Testit tuli ja mukana pari ylimääräistä 10mlU/ml tikkua, houkutus oli liikaa Muita en kyllä tänään uita. Elikkä nyt ne vahvimmat viivalasit päähän ja tiiraamaan näkyykö tässä mitään? Ihan kun olis olevinaan jotain mut liekö kaunis viivanpaikka vaan?
https://aijaa.com/3JDg6n
Mulle tuli kans näitä tilauksen mukana, jos siis ovat one stepin. Minä en ikinä nää niissä testeissä mitään, mutta onkin vähän huono näkö. Myöhemmin vain uutta testiä :) peukut pystyssä (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Riama
Lämmöt lähti nousuun eli mut vois laittaa piinailijoihin dpo0
Tää on nyt flo:n mukaan joka arvioi oviksen tälle päivälle.
"Enää" 15päivää testaukseen, kyl tulee erityisen pitkät piinapäivät
Tsemppiä piinailuun!
Minä tartuin myös dpo15-haasteeseen. Sunnuntaina olisi :D pitkiä on päivät! Eilen oli ihan super pitkä päivä, koska ensimmäinen päivä, kun menkat "myöhässä". Toisaalta omasta kierrosta ei ole varmuutta, vaihtelee, ja vasta toinen ovistesteillä bongattu toivottavasti oikeastikin ovuloiva kierto menossa.
 
Mulla myös lämmöt nousussa, joten tulen piinalistalle. Ovis ollut mitä luultavimmin eilen, eli olisko nyt sitten dpo1? Ihanan jännää kun on oikeesti jotain jännättävää <3 Yhdynnät sattui just oikeille päiville!

Yleensä bongaan oviksen limojen ja lämpöjen perusteella, mutta tässä kierrossa oli tosi hankala seurata limoja kun koko ajan tuntui olevan vaan miehen tavaraa sisällä :O Tiiättehän semmosta ihan vetistä. Se vaan jäi sinne jemmaan, eikä valu ulos? Eikä me siis hommailtu kun kerran päivässä.
Mullakin joissakin kierroissa ollut vaikea bongata limoja. Varsinkin niissä, joissa seksiä päivittäin. Nyt ollaan menty joka toinen tai joka kolmas päivä, niin siinä välissä ehtii huomata vuodossa muutoksia.
 
Saako kysyä, että missä lääkärifirmassa sun mies kävi testeissä? Mun mies on ehdottanut, että josko hän kävisi testauttamassa siittiöidensä laadun. Hänelle on tehty yksi leikkaus kivesten alueelle ja siinä on pieni mahdollisuus, että se saattaa vaikuttaa siittiöiden laatuun.

Ja teillehän sitten tulee tästä kierrosta vauva!
Anteeksi etten ehtinyt nopeammin vastaamaan, mutta kaivelin nyt tiedon! Mehän ollaan tamperelaisia niin taysissa fimlabin kautta kävi, tässä vielä osoite mistä katselin ajanvaraukset ja muut: https://www.tays.fi/fi-FI/Toimipaikat/Fimlab_Laboratoriot/Naytteenottoyksikot/Hedelmoityshoitolaboratorio

@minttuni teillähän onkin sitten jännät paikat! Olispa jo sunnuntai, että pääsisit testaamaan :love:

@Riama mä en nähnyt mitään näissä, mutta ei mullakaan näkö oo ihan priimaa kuten joku muukin totesi. Jään odottelemaan seuraavien testien tuloksia siis, toivottavasti viivat vahvistuu!

@W.we ihanaa kun teillä asiat edistyy ja hoidot etenee toivottavasti kohti toivottua lopputulosta <3

@Alinna86 tsemppiä sinnekin piinailuun! Tulee pitkät kaksi viikkoa kun odottelee testaamaan pääsyä, mutta ompahan jännitettävää!
 
@Riama Mä näen kyllä. Tee tosiaan vielä muunkin merkkistä testiä? :)

Mä en taho luottaa ees apteekin testilöihin :D Kun viimeks apteq 10miu ei näyttäny mitään kun taas PC näytti. Sitten PC on mun mielestä huono niinku siihen, jos haluu nähä miten viiva vahvistuu. Siihen paras taas mulla oli rfsu.
Sit rfsu testeistäki sanotaan et liian varhain näyttää viivanpaikkoja. Eli nyt en tiiä millä alotan testaamaan sit jos jossain vaiheessa alan.
Teidän muiden testisuosituksia hätähousun testailuun, jos testaa ennen kuin menkat myöhässä?

7 päivää menkkoihin... periaatteessa vois jo... :D
 
@W.we Joo, en leijaillut vielä pilvilinnoihin mutta onhan se kivempi tämmöisiä tihrustaa kuin todeta, että testi on kyllä täys blankko :geek: Mulla toimi nämä one stepit esikoista yrittäessä tosi hyvin, eivät ikinä antaneet edes tällaista tulosta negakierroista. Mutta sit taas nyt vuodenvaihteessa (kun oli vähän epämääräsiä tuntemuksia ja mietin voisiko raskaudesta johtua, vaikka mahis ehkä 1%) tein näitä muutaman ja niistä ekaan tuli selkeä punertava viiva, kun loput oli ihan tyhjiä :cautious: Että ei tosiaan ole luotettavuus ylimmillään näissä..
 
Kiitos muillekin tulkinnoista, jääkäämme jännään onko tulos :poop: vai :love:

Kaapissa odottelisi cb:n early detection ja pari digiä, sekä näitä tulkinnanvaraisia one steppejä. Jos pariin one stepiin saisin selvästi punertavan viivan, niin uskaltaisi varmaan kokeilla noita muita.

Kuvittelin eilen ehkäpä kiinnittymiseen liittyviä tuntemuksia kohdun tienoilla, hetken selvempää tuikintaa ja loppu illasta paineen tunnetta. Tunne olisi jatkuvinaan tänään.. :unsure:
 
Tsemppiä muillekin piinailijoille!✌

Täällä päätettiin testailla huomenna, vaikkakin tuntemukset jotenkin koko aika vähenee:cautious: Tissikipu hävinnyt lähes kokonaan, menkkajomottelutkin vähäisempiä. Ainoastaan epämäärästä turvotusta oon tuntevinani alavatsalla ja pientä jomottelua ja vihlaisuja välillä. Mieli heittelee miten sattuu, millon tuntuu ett ois tärpännyt ja sit tuleekin se, ett miten ihmeessä yhtäkkiä voinkin olla raskaana. No huominen kertoo! Osaa sit paremmin valmistautua siihen, ett menkat alkaa, jos sieltä blanco tikku tulee:unsure:
 
Kiitos muillekin tulkinnoista, jääkäämme jännään onko tulos vai

Kaapissa odottelisi cb:n early detection ja pari digiä, sekä näitä tulkinnanvaraisia one steppejä. Jos pariin one stepiin saisin selvästi punertavan viivan, niin uskaltaisi varmaan kokeilla noita muita.

Kuvittelin eilen ehkäpä kiinnittymiseen liittyviä tuntemuksia kohdun tienoilla, hetken selvempää tuikintaa ja loppu illasta paineen tunnetta. Tunne olisi jatkuvinaan tänään..
Jännittävä tilanne sielläkin ❤ muistatko, mikä dpo plussasit esikoisesta?

Mullakin jotain tuntemuksia on, mutta toisaalta muissakin kierroissa ollut. En tosiaan ole ollut koskaan raskaana, niin vaikea tietää mistään mitään. Mutta joo, hitaasti menee aika. Siis että ei ole edes 12 kello ja tämäkin päivä kestänyt jo iäisyyden.
 
Tsemppiä muillekin piinailijoille!

Täällä päätettiin testailla huomenna, vaikkakin tuntemukset jotenkin koko aika vähenee Tissikipu hävinnyt lähes kokonaan, menkkajomottelutkin vähäisempiä. Ainoastaan epämäärästä turvotusta oon tuntevinani alavatsalla ja pientä jomottelua ja vihlaisuja välillä. Mieli heittelee miten sattuu, millon tuntuu ett ois tärpännyt ja sit tuleekin se, ett miten ihmeessä yhtäkkiä voinkin olla raskaana. No huominen kertoo! Osaa sit paremmin valmistautua siihen, ett menkat alkaa, jos sieltä blanco tikku tulee
Ja siellä myös jänniä aikoja! Nämä päivät on todellakin piinapäiviä! Toivotaan parasta huomiselle ❤
 
  • Tykkää
Reactions: BonBon88
Nuo sofin testit kyllä iha surkeit,viivanpaikka tulee hirmu selkeesti. Taidan tehdä niin että testaan vasta kuukauden päästä jollei oikeat menkat ala ennen sitä. Ja testinä clearblue,se on musta kaikkein luotettavin..nyt tuhlaan nuo surkeet sofit vaan harjoitteluun ja totesin etten kyllä ala ovista tikuttaa,hulluks tulee vaan tuo viivojen tuijottelu
 
Tsemppiä muillekin piinailijoille!

Täällä päätettiin testailla huomenna, vaikkakin tuntemukset jotenkin koko aika vähenee Tissikipu hävinnyt lähes kokonaan, menkkajomottelutkin vähäisempiä. Ainoastaan epämäärästä turvotusta oon tuntevinani alavatsalla ja pientä jomottelua ja vihlaisuja välillä. Mieli heittelee miten sattuu, millon tuntuu ett ois tärpännyt ja sit tuleekin se, ett miten ihmeessä yhtäkkiä voinkin olla raskaana. No huominen kertoo! Osaa sit paremmin valmistautua siihen, ett menkat alkaa, jos sieltä blanco tikku tulee
Tsemppiä testaamiseen! Ja eihän tuo oireiden vaihtelu oo mitenkään ihmeellistä, jos miettii miten vähän sitä hormonia vielä ihan alussa on kropassa :) Tänne sit raporttia vaan!
 
  • Tykkää
Reactions: BonBon88
Mua masentaa nousta kiertopäivälistalla aina niin korkealle. Katsoin huvikseni raskauslaskurilla päiviä, ja menkkojen mukaanhan oisin jo viikon verran myöhässä, 28 päivä kierrolla. Omalla kierrolla vasta muutaman päivän. Mut ilmeisesti ovulaatio oli viime viikonloppuna, ja vielä ois yli viikko odoteltavaa. Koita tässä nyt keskittyä työhommiin (jotka ois tietty kiva saada alta pois ennen kuin raskausväsymys alkaa ;) ).
 
@minttuni on kyllä todellisia piinapäiviä! Ja voin kertoo, ett tää lomalla oleminen ei sinänsä helpota tätä piinailua, kun ei töihin pääse ees aikaa kuluttamaan:LOL:

@amadecasa kiitti tsempeistä:love: niin kai se on, jotenkin sitä vaan odottaa niitä ääriselkeitä raskausoireita, vaikka toisaalta tiedostaa, ett paljonhan tässä on ollut semmosia oireita mitä ei omasta mielestä normikiertoon kuitenkaan kuulu itellä:)

toiv. Huomenna jännäily sit loppuisi tän kierron osalta!❤
 
Ja vielä omanapailua. On varmaan iha hölmöä ajatella näin mut mulla on jotenki niin sellainen olo että raskaudun tässä heti tuon kierukan poisoton jälkeen on jotenkin sen suhteen niin levollinen,varma olo,en panikoi etukäteen. Ehkä luottamus omaan kroppaan on tullut sen myötä kun on kuitenkin kolme lasta maailmaan saanut synnytettyä. Ennen ekaa raskautta jännitin hulluna sitä jos en raskaudukaan nopeasti-ja niinhän siinä kävikin. Aina ennen ku on alettu raskautta yrittää oon jännittänyt kierrot pilalle.. eka synnytykseen asti päättynyt raskaus alkoikin vasta siinä kuussa(yk 9),kun pidin sairaslomaa ja olin poissa kotoa ennemmän ja tein muuta kivaa,(ennen tätä oli yksi km yk3). Ja ehkä pari krt siinä kuussa oli talletuksia,joten stressittömyys riitti toka sai alkunsa vähä nopeammin,ehkä yk 3,en muista tarkkaan. Kolmas sai alkunsa keskenmenon jälkeen yk 7.
 
Taas vähän taukoa täältä tullut pidettyä kun niin minimaalinen toivo tästä kierrosta. Clear bluen digitestit vilkutti sen 9 pv putkeen ja lopetin oviksen testaamisen. En tehnyt ees niitä liuskojakaan kun oli jotenkin niin masisfiilis jostain syystä. Talleteltua saatiin kp14, millon viime kierrossa oli ollut ilmeisesti ovis. Ehkä se riittää, ehkä ei, mutta en yhtään laske sen varaan. Luin yhdestä toisesta mediasta, että yhdellä henkilöllä oli tullut myös 9 pv putkeen vilkkuvia hymiöitä, mutta ovulaatio oli silti todistetusti tapahtunut, verikokeesta selvisi. Eli enää ei voi siihenkään enää luottaa?!?! En tiedä jaksanko enää tikutella, kun ovuloida voi, vaikka tulisi negaa vaan ja vaikka tulis plussaa niin silti ei tarkota, että ovuloisi. Ehkä pidän nyt hetken taukoa tikuttamisista.

Mulla on myös ensi kierto vähän niin ja näin kun mulla on oviksen aikaan koploskopia, ja sen jälkeen ei saisi 2-3 pv muistaakseni harrastella. Täytynee ehkä sillon koploskopian aamuna vielä hommailla ja toivoa, että riittäisi.

Viime kierrossa sain ihka ekan ovisplussan testiin ja olin jotenkin niin kierroksilla ja tiesin päivittäin mikä kp ja dpo tänään ja kuulostelin myös kaikkia oireita ja luin tota piinailijoiden oireketjua, googlettelin kaikkea ja kuuntelin podcasteja ym. Luoja miten sitä olikin ihan kierroksilla koko jutusta. Nyt ei ole mitään hajua edes kp:sta. Mieskin kysyi eilen, että millon pitäs menkat alkaa ja en osannut vastata, piti äpistä varmistaa :D

Täällä oli muistaakseni jotkut tuolla ketolla, ketähän he mahtoi olla? :) Mä olen tässä nyt kans suht vhh/ketosti syönyt jo toista viikkoa ja olo on kyllä hyvä! Painoa pudonnut about 1,5 kg, mutta ei se nyt ole se pääasia. Hyvinvointi on se mihin tähdätään, painin pudotus on sitten plussaa! Toki ylipainoa on, joten raskautumiseen varmasti voisi positiivisesti vaikuttaa painon putoominenkin.

Kovasti tsemppiä kaikille ja toivotaan paljon plussia :love:
 
Jännittävä tilanne sielläkin muistatko, mikä dpo plussasit esikoisesta?

Mullakin jotain tuntemuksia on, mutta toisaalta muissakin kierroissa ollut. En tosiaan ole ollut koskaan raskaana, niin vaikea tietää mistään mitään. Mutta joo, hitaasti menee aika. Siis että ei ole edes 12 kello ja tämäkin päivä kestänyt jo iäisyyden.
Dpo 12 "vasta" hailuraiset viivat esikoisesta. Muutamaa päivää ennen tein täysin negan testin ja siitä vi*tuuntuneena ja seuraavista menkoista varmana tämä himotestaaja jätti otollisia testauspäiviä välistä :p Kovasti toivon sinullekin tuplaviivoja viikonlopun testailuun! Oikein lupaavia juttuja oot kirjoitellut :giggle: ❤
 
  • Rakkaus
Reactions: Lilmi89 ja minttuni
Ompas täällä monella just alkanut piinapäivät ☺ Toivotaan et olis kans parin viikon päästä kunnon plussa aalto ♥

Hämmentävää kyllä taidan itsekkin aloittaa piinailuni uudestaan... Ilmeisesti 2vk sit oleet ovis krampit liittyi johonkin muuhun ( ehkä vasemmassa muniksessa ollut kysta puhkesi tms) mutta bongasin eilen uudestaan oviksen( aikalailla tasan 2vk vuodon loppumisesta) ja ekaa kertaa jopa kunnon limojen kera ☺ Pitkä kierto siis ilmeisesti tää km jälkeinen mitä vähän arvelinkin.... Kerettiin onneks talletella just sopivasti Ed päivänä et jospa niitä menkkoja ei sit tuliskaan, mutta saa nähdä jääkö täs kierrossa luteaali liian lyhyeksi tms ku on kroppa sen verta sekasin ☺
 
Ei tarvinut jännittää kauaa, sieltähän ne menkat tuli. Ehkä tähän kiertoon oli epärealistisen toiveikkaat ajatukset. Mihinkäs se tilanne olisi muuttunut. Luulen, että ens kierrossa tikutan oviksen jos se on tutkimusten kannalta oleellinen. Mutta aamulämmön seuraaminen saa nyt jäädä, innosti nyt kun lämmönlasku ja tiputteluvuoto viime lauantailta sattuivat samalle päivälle.

Te joille oli tehty munatorvien aukiolotutkimus, missä vaiheessa kiertoa se tehdään? :) Selviää toki huomenna, jos saan jonkun kiinni. Mietin vaan voinko jo etukäteen henkisesti valmistautua, jos se pitää olla just sillä viikolla kun olen toisella puolen Suomea. Huhtikuu olis mahdollinen eka hoitokierto jos yksityisellä halutaan pysyä, mutta siinä mun oviksen aikoihin mies on työmatkalla kaksi viikkoa.

minttuni 29+34/ya 2/19/yk 14/1./hoidot alkamassa
 
Ei tarvinut jännittää kauaa, sieltähän ne menkat tuli. Ehkä tähän kiertoon oli epärealistisen toiveikkaat ajatukset. Mihinkäs se tilanne olisi muuttunut. Luulen, että ens kierrossa tikutan oviksen jos se on tutkimusten kannalta oleellinen. Mutta aamulämmön seuraaminen saa nyt jäädä, innosti nyt kun lämmönlasku ja tiputteluvuoto viime lauantailta sattuivat samalle päivälle.

Te joille oli tehty munatorvien aukiolotutkimus, missä vaiheessa kiertoa se tehdään? Selviää toki huomenna, jos saan jonkun kiinni. Mietin vaan voinko jo etukäteen henkisesti valmistautua, jos se pitää olla just sillä viikolla kun olen toisella puolen Suomea. Huhtikuu olis mahdollinen eka hoitokierto jos yksityisellä halutaan pysyä, mutta siinä mun oviksen aikoihin mies on työmatkalla kaksi viikkoa.

minttuni 29+34/ya 2/19/yk 14/1./hoidot alkamassa
Voi kurja, pahoittelut! En nyt oikein tiedä edes mitä sanoa, turhan kliseisiä kaikki "ehkä seuraava kierto" ja "vielä teidän vuoro tulee". Eli ehkä vaan tsemppaan jaksamaan sen ketutuksen yli.

Mulla on lähete tuohon aukiolotutkimukseen, se pitäisi tehdä alkukierrosta, ennen kp 10-12 ja vasta vuodon loppumisen jälkeen. Tässä kierrossa ei sit osunut aikataulut yksiin, eli ens kierrossa uus yritys (jos sellainen tulee).
 

Yhteistyössä