Haaveena vauva 2020

@Hypsy hui miten voi olla nuin kipeät tissit, onko normaalia sulle???

Missä on tän porukan plussat

Oon tullu vähän siihen tulokseen että oireiden kyttääminen on kyllä viiminen virhe ennen kun menkat on myöhässä, kun ei ne tunnu mitään merkkaavan

Mitä @Kasikuus lämmöt näyttää??
Oli mulla viime kierrossakin koko ovis-menkat-välin. Mutta nyt kun asia tuli puheeksi, niin nythän ne ei enää niin kipeät olekaan ja se on kyllä erikoista. :unsure::ROFLMAO:

Oon samaa mieltä tuosta oireiden kyttäämisestä. Joko ne tarkoittaa jotain tai sitten ei tarkoita, mahikset fifty-fifty. :p
 
@Hypsy Eikös viime kierrossa ollut kemiallinen? Et onko muissa kierroissa ollut kipua rinnoissa kuin edellisessä ja tässä, vai merkkaako se nyt sitä plussaa ;) ❤

@Lilmi89 Plussa-aalto jossain hukassa nyt selkeästi :(
Mulla lämmöt tällaiset ja ne laskee yleensä vuotopäivänä alemmas.
Ei tässä auta kuin odotella mitä tuleman pitää. Ei oo kyl raskaana oleva olo ollenkaan, ni kyl tässä menkkoja kohti ollaan taas menossa :)
Kunpa vielä joskus saisi raskauden kokea ❤
 
  • Surullinen
Reactions: Lilmi89
@Hypsy Eikös viime kierrossa ollut kemiallinen? Et onko muissa kierroissa ollut kipua rinnoissa kuin edellisessä ja tässä, vai merkkaako se nyt sitä plussaa

@Lilmi89 Plussa-aalto jossain hukassa nyt selkeästi
Mulla lämmöt tällaiset ja ne laskee yleensä vuotopäivänä alemmas.
Ei tässä auta kuin odotella mitä tuleman pitää. Ei oo kyl raskaana oleva olo ollenkaan, ni kyl tässä menkkoja kohti ollaan taas menossa
Kunpa vielä joskus saisi raskauden kokea
Mulla ei ole luultavasti ole ollut pariin vuoteen ovulaatiota ennen nyt edellistä kiertoa. Silloin aiemmin tais olla nännit kipeät. Kemialliseksihan sitä edellistä kiertoa vois kuvitella, kun niitä haamuja tuli ja luteaalivaihekin venyi, mutta saapa nähdä. :sneaky:

Eikös se voi myös olla hyvä merkki, ettei tuntemuksia ole.;) ❤
 
Mulla ei ole luultavasti ole ollut pariin vuoteen ovulaatiota ennen nyt edellistä kiertoa. Silloin aiemmin tais olla nännit kipeät. Kemialliseksihan sitä edellistä kiertoa vois kuvitella, kun niitä haamuja tuli ja luteaalivaihekin venyi, mutta saapa nähdä.

Eikös se voi myös olla hyvä merkki, ettei tuntemuksia ole.
Onhan se joillakin hyvä merkki, mut viime kierrossa oli samat tuntemukset ja menkat alko dpo13, kun alko polttelee ihan sikana. Tänään siis alkoi tutut polttelut ja aika varma oon, et viim. Su alkaa menkat :)

Jos sieltä nyt tulis kunnon plussa, eikä kemiallista ❤
 
  • Surullinen
Reactions: Lilmi89
Onhan se joillakin hyvä merkki, mut viime kierrossa oli samat tuntemukset ja menkat alko dpo13, kun alko polttelee ihan sikana. Tänään siis alkoi tutut polttelut ja aika varma oon, et viim. Su alkaa menkat

Jos sieltä nyt tulis kunnon plussa, eikä kemiallista
No hitto... Kaikesta huolimatta toivottavasti tärppäis. ❤ Kyllä sitä toivois itsellekin...
 
Kiitos listan päivittämisestä. @Kasikuus

Nyt sitten yhtä matkaa piinapäiviä talsimaan yks kerrallaan läpi :'D ootteko dpo15 testihaasteessa mukana? @Vaniljapulla ja @marrrsipaani mä yritän malttaa dpo14 tässä kierrossa.
Kiva, kun monilla samat piinapäivät. :) Aattelin testata aprillipäivänä, eli päivä ennen menkkoja. Jos jaa kun jotai oireita taas kuvittelen, ni sit iha varmaan sorrun aiemmin. Katotaan nyt. :D
 
VAUVA 2020 ❤

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

20.3.2020

Nimi Kiertopäivä

Nenskuli........................kp 61/28-33
Koodikissa..................kp 59/24
Vauvameille..............kp 59/28-35
Minttara........................kp 59/26
Mandariinilohko.....kp 58/xx
taikinatonttu.............kp 56/28
Mirella92..................... kp 55/29
Tupsahus......................kp 50/x
Zennuli...........................kp 43/26-28
lolu.....................................kp 40/28
Hipposka......................kp 36/30
Jjenn................................kp 35/30-31
Korallikala....................kp 33/32-36
Helmiii..............................kp 30/29-43
Alinna86.........................kp 28/28
Futurmama.................kp 27/29-34
Vesinokkaeläin.........kp 26/28
Kasikuus........................kp 26/27-28
Mmohini.........................kp 25/32-42
Snanniska....................kp 25/28
Brunet82.......................kp 23/26-28
Persikka123.................kp 21/32
Vaniljapulla.................kp 20/30
Hypsy...............................kp 20/36
Ilona Eloisa...................kp 19/28
pehmis26.......................kp 19/27-29
Shibali...............................kp 18/23-28
Millimetrii........................kp 17/27
minttuni...........................kp 16/26
Marrrsipaani...............kp 16/27-28
Masu90............................kp 16/27-30
Lina87...............................kp 15/28
Riama...............................kp 14/27-29
mimmi92........................kp 14/26
Krippis..............................kp 13/22-24
BonBon88.....................kp 12/30-32
Piipaa93..........................kp 12/26
Amadecasa.................kp 10/34-55
Lilmi89..............................kp 8/29
Keltasirkku-.................kp 6/28-32
Nieve30..........................kp 4/29

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:

Alinna86................................dpo 15
Kasikuus...............................dpo 12
Vesinokkaeläin................dpo 10
Korallikala...........................dpo 9
Brunet82...............................dpo 9
Snanniska............................dpo 7
Hypsy......................................dpo 5
Marrrsipaani......................dpo 2
Vaniljapulla.........................dpo 2
Helmiii......................................dpo 2
Zennuli....................................dpo 1
minttuni..................................dpo 0
Lina87......................................dpo 0

★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Ihanaa alkavaa viikonloppua :) Vielä tämä yksi työpäivä olisi jaksettava ja sitten pieni huili, joka menee varmaan kipuillessa, mut minkäs teet. Nyt alkaa jo vähän mieli painua alas, kun tietää, ettei taaskaan tärpännyt ja taaaaaas saa aloittaa alusta :( Viime kierrossa oli sentään positiivinen asenne sinne asti, kunnes vuoto alkoi. Mut kiitollinen saan kyllä olla, kun selvisin näissä piinapäivissä paljon helpommalla ilman ylimääräisiä nippailuja ja muita oireita :)
(Pieni toivonkipinä takaraivossa silti)
 
Ihanaa onnea @Töppönen_ ja @Linneah ❤❤
Itsellä täällä vissii dpo 9 ja kyllä sitä vaan omaa kroppaa on kuunnellut kauhean tarkkaan vaikka miten yrittäisi ettei kuuntelis...
Oireita on erittäin vähän viime kuuhun verrattuna....mäki olen siinä dpo 15 haasteessa mukana enkä pysty takaamaan kestänkö siihen saakka.... jos menkat tulee niin uskon tulevan jo ennen dpo 14.
Viime kuussa raivosin kaikille tähän aikaan mutta nyt on tyynen rauhallinen olo onneksi. Pääsee helpommalla kun ei niin vahvasti oireile jos ne menkat sieltä on tulossa.
Yk 2 on siis tämä kierto että onhan tässä aikaa❤
Plussaonnea jokaiselle❤❤❤❤
 
Oi, onnea @Töppönen. Ja @Linneah!!! :) mahtava juttu <3

Ja @marrrsipaani mulla sama testipäivä. En ollut huomannut että se on aprillipäivä. Voi että, olispa niin ihana sanoa sillon miehelle että on raskaana. Vaikkakin mun mies pelkää koronan vaikutuksia sikiöön, joten mieluummin jättäisi yrittämisen nyt tauolle.. Mut ei oo silti päätetty jättää, keskusteltu kyllä aiheesta ja tokihan se mietityttää meitä kaikkia.
 
@Töppönen_ @Linneah onnea ❤

Itselläkin kyllä aina tulee raskausuutisista ilon lisäksi suru omasta tilanteesta. Mutta täytyy luottaa, että jonain päivänä onnistuu. Kuten @Kasikuus sanoi, odottaminen on tuskaista ja kun ei tiedä, kuinka pitkään vielä menee. Että edes hoidot päästään aloittamaan.

@Brunet82 ihanaa, kun tyyni olo ❤ toivottavasti se enteilee hyvää tai ainakin auttaa käsittelemään, jos pettymys tulee. Mutta toivotaan parasta ❤
 
On
kp 14 tyhjennyksestä ja raskaus testissä enää ihan haalea haamu, sellainen dpo 10 vastaava mitä itselle tullut. Uskon että ylihuomenna olisi jo täysin nega, joten testaaminen saa loppua tähän. Miten voikaan olla nega testistä näin iloinen!
Ovisoireita ei nyt kyllä taas ole ollut, mutta ehkä se tulee vähän myöhemmin tässä kierrossa, jos tulee. Muutenkin ruokavalio ollut huono koko kuukauden ja silloin yleensä ovuloinut vasta kp 18. Seuraavaan kiertoon ehkä tilaan taas ovis testejä, tietysti sitä vähän toivoo ettei seuraavaa kiertoa tule.
 
Onnea @Töppönen_ @Linneah ❤ Mulla ei taas toimi ollenkaan muut reagoinnit kuin tykkäys, niin ei saa laitettua sydämiä viesteihin.
Toivotaan myös @Kasikuus että oot aivan tosi väärässä aavistusten kanssa ja menkkojen sijaan ilmestyykin plussa. ❤

Täällä dpo9 menossa ja kah, huomennahan voisi jo testata. Mutta ei, kai mä pidän tästä dpo15-haasteesta kiinni. Oon kyllä lähes oireeton ja muutenkin alkaa vähän olla se fiilis, että oon ehkä vaan kuvitellut oviksen ja kaikki. Toivotaan että siinä tapauksessa vuoto alkaa pian... Mutta saa nähdä, voihan olla että tälleen km jälkeen sitä saa odotella viikkotolkulla. Tässä tilanteessa tuskin neuvolastakaan tulee mitään apua kierron palauttamiseen, vaan ihan saa luomuna odotella.
 
On
kp 14 tyhjennyksestä ja raskaus testissä enää ihan haalea haamu, sellainen dpo 10 vastaava mitä itselle tullut. Uskon että ylihuomenna olisi jo täysin nega, joten testaaminen saa loppua tähän. Miten voikaan olla nega testistä näin iloinen!
Ovisoireita ei nyt kyllä taas ole ollut, mutta ehkä se tulee vähän myöhemmin tässä kierrossa, jos tulee. Muutenkin ruokavalio ollut huono koko kuukauden ja silloin yleensä ovuloinut vasta kp 18. Seuraavaan kiertoon ehkä tilaan taas ovis testejä, tietysti sitä vähän toivoo ettei seuraavaa kiertoa tule.
Mulla ainaki haamuili viikon verran ja ovis tuli nyt mulla sit 15 päivä nega testistä ilmeisessti

Onnea plussanneille♥

Itellä aivan hirveät polttelut mahalla tänään( dpo1).. Muutenkin ihan hirveen kivulias ovis ollut nyt useamman päivän ennakkoon vihlo nivusta tolta ilmeiseltä ovis puolelta ja munista vihlo ja jomottelua myös. Nyt kans viel turvotusta aika paljon et tulee kyl varmaan melko myllerrys loppu kierrostakin. On kyl semmonen olo että ei varmasti oo tärpännyt vaikka tallettelut onnistuukin dpo-2 ja dpo0 illalle.
 
  • Vihainen
Reactions: Lilmi89
Hemmetti mikä pvä. Madellut ihan sairaan hitaasti. Fiiliksetki mennyt tätä rataa: Ei raskaana, raskaana, ei raskaana, raskaana. Vuotaa, ei vuoda, vuotaa, ei vuoda. Polttaa selkää, ei polta, polttaa selkää, ei polta o_O
Tänään kyl raahaan (ei sitä kyl tarvii raahata) ukon lenkille ja sen jälkeen käperryn kainaloon kattoo leffoja ja ihan varmasti vedän levyn suklaata, vaikka siitä huono omatunto tuleekin :LOL::love:
 

Yhteistyössä