Haaveena vauva 2020

Ovis tunnettu ja saatu tikkuun alkuviikolla,aiemmin kuin mitä oletin. Pieniä tuntemuksiakin siitä. Kroppa on nyt jo keksinyt oireita:D
Vatsaa turvottaa,nivusia jomottaa,hajuaisti herkistynyt,tai tietyt hajut on nyt voimakkaampia ku ennen. Ja tän hajuaistijutunkin tajusin vasta tänään,sitä ihmetelly jo aiemminkin. Mut heh,ehkä nämä ei ny iha raskauteen viel liity,olis kyl iha tosi aikaisin:D
Mut toivossa on hyvä elää
 
Omaa napaa :censored: Oletettu dpo10 eilisillasta on närästänyt voimakkaasti (muuten ei koskaan) ja tänään on taas hajuaistikin herkistynyt. Kasvoiltakin puuttuu epäpuhtaudet, joita tässä kohdin kyllä pitäisi jo olla. Kylläpä sitä kehitteleekin itselle kaikkia oireita nyt... Pitäisi yrittää vaan sulkea koko asia mielestä ja odottaa vuoron alkua, kai se sieltä taas kuitenkin tulee.
 
@Päärynä5 raskauskeijun testit tulee ainakin kirjepostina postilaatikkoon ja se kulkee normaalisti/ei ole ruuhkautunut. Tuli jopa postilakon aikana varsin nopeasti! Itsekin tilaan aina netistä, koska tämäkin kylä on varsin pieni/kaikki tuntuvat tuntevan kaikki ainakin jotenkin. :)
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
@Titi-Love itelläkin mietityttää, miten käy jos joskus onnistuu raskaaksi tulemaan. Mutta jo tämän lapsettomuudenkin olen osannut käsitellä yllättävän hyvin. Apua kyllä varmasti saa, jos tulee haasteita. Tsemppiä sinne ❤

Rintojen pateista. Mulla joitakin tutkittu, mutta hyvälaatuisia. Pitää vaan seurata ite, kasvaako. Koko tissit patteja täynnä, niin en osaa oikein ajatella onko ne samanlaisia kuin esim 10 v sitten.. että tämmöistä tämä itsestä huolenpito on :D

Tänne viestit päivittyy jotenkin oudosti ja järjestys muuttuu. Toivottavasti huomasin nyt kaikkien viestit. Ei anneta tämän koronan estää haaveilua. Elämä jatkuu, vaikka haasteita tämä tilanne aiheuttaakin.
 
Huh huh pakko tulla vielä tänne avautumaan..... siis niiiiiiiin kipeet tissit ettei mitään järkeä ....... ihan särkevät ja nännit niin arat että ku mies tossa jotain yritti ni teki mieli lyödä kun sattui niihin niin paljon. Tällainen kipu ei minun normikiertoon kyllä kuulu ollenkaan. Muutenkin olen maannu vaan koko päivän kun väsyttää aivan helkkaristi ja särkee joka paikkaan yläkroppaan ...... toivottavasti ei tuu koronaa tähän perheeseen.... toinen pojistani on diabeetikko. Kuumetta ei ole vaikka tuntuu siltä että olisi. Oon siis niiiiiin poikki.
Tulis nyt äkkii se keskiviikko et sais testata....
 
ApteQ raskaustesti!

Onko kokemuksia? Kyseessä siis tämä testi: https://apteq.fi/tuotteet/mittarit-ja-testit/raskaustesti/

Mulla tänää kp 29/27 . Menkkoja ei kuulu. Tuolla Apteq testillä sain 3h pidätyksellä niin negan ku olla voi. Ei mitään näkyvissä. Ja olin aika varma et paksuna oon.. :(

@Brunet82 mulla oli esikoisen raskaudesta nii kipeet tissit heti alussa, et en voinu nukkuakkaan kylellään :(
 
@Brunet82 onpa jännittävää, enteilisipäs plussaa! Minulla on joissain kierroissa kuvaamiasi kipuja, mutta jos niitä aiemmin ei ole sinulla ollut, niin voisi varmasti olla merkki raskaudesta :)

@RUSKA82 en oo testannut, mutta eiköhän joltain löydy tietoa (y) mutta eikös se voi olla vielä tässä vaiheessa, että ei vain näy testissä, toivotaan parasta :)
 
@RUSKA82 Oletko varma ovispäivästä? Jos vaikka olisikin ollut myöhemmin? :)

@Brunet82 ja @Korallikala Olisipa plussakierto kyseessä ❤

.. ai kauhee kuinka on jo monta tuntia polttanut alaselkää :( Melkein toivois, et ne menkat alkais, et helpottais. Tuskanhiki ja sen myötä tulee oksettava olo, ku oon vähän ennakkoon mättänyt herkkuja lievittää surua ja mun kroppa ei koskaan kestä, jos liikaa vetelee :ROFLMAO:
Viimeks menkat alko tänä dpo päivänä klo 20 samanlaisilla kivuilla.
 
ApteQ raskaustesti!

Onko kokemuksia? Kyseessä siis tämä testi: https://apteq.fi/tuotteet/mittarit-ja-testit/raskaustesti/

Mulla tänää kp 29/27 . Menkkoja ei kuulu. Tuolla Apteq testillä sain 3h pidätyksellä niin negan ku olla voi. Ei mitään näkyvissä. Ja olin aika varma et paksuna oon..

@Brunet82 mulla oli esikoisen raskaudesta nii kipeet tissit heti alussa, et en voinu nukkuakkaan kylellään
Pahoittelut negasta. ❤
Mä tein noilla apteq-testeillä viime kierrossa aikaisilla päivillä haamuja eli toimii kyllä, mutta raskautta niistä ei syntynyt.
 
@Kasikuus ilmottelehan miten kävi! Hassua jos näin illalla alkaa menkat, mulla itellä alkaa onneksi aina aamulla tai aamupäivällä, ois kyllä hurjaa koko päivä odottaa ja jännätä.

Ai että ihanaaa mies kotiutu reissusta ja oli kyllä halut ja fiilikset niin katossa, jännä että näitä haluja on vaan näin aikasin kierrossa, kp9 nyt. Sit oviksen aikaan ei enään oikeastaan oo :unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: Kasikuus
VAUVA 2020 ❤

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

22.3.2020

Nimi Kiertopäivä

Nenskuli........................kp 63/28-33
Koodikissa..................kp 61/24
Vauvameille..............kp 61/28-35
Minttara........................kp 61/26
taikinatonttu.............kp 58/28
Mirella92..................... kp 57/29
Tupsahus......................kp 52/x
Zennuli...........................kp 45/26-28
lolu.....................................kp 42/28
Hipposka......................kp 38/30
Jjenn................................kp 37/30-31
Korallikala....................kp 35/32-36
Helmiii..............................kp 32/29-43
Futurmama.................kp 29/29-34
Vesinokkaeläin.........kp 28/28
Kasikuus........................kp 28/27-28
Mmohini.........................kp 27/32-42
Snanniska....................kp 27/28
Brunet82.......................kp 25/26-28
Persikka123.................kp 23/32
Vaniljapulla.................kp 22/30
Hypsy...............................kp 22/29
Ilona Eloisa...................kp 21/28
pehmis26.......................kp 21/27-29
Shibali...............................kp 20/23-28
Mandariinilohko.......kp 20/xx
Millimetrii........................kp 19/27
minttuni...........................kp 18/26
Marrrsipaani...............kp 18/27-28
Masu90............................kp 18/27-30
Lina87...............................kp 17/28
Riama...............................kp 16/27-29
mimmi92........................kp 16/26
Krippis..............................kp 15/22-24
BonBon88.....................kp 14/30-32
Piipaa93..........................kp 14/26
Amadecasa.................kp 12/34-55
Lilmi89..............................kp 10/29
Keltasirkku-.................kp 8/28-32
Nieve30..........................kp 6/29
Alinna86.........................kp 3/28

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:

Kasikuus...............................dpo 14
Vesinokkaeläin................dpo 12
Korallikala...........................dpo 11
Brunet82...............................dpo 11
Snanniska............................dpo 9
Hypsy......................................dpo 7
Marrrsipaani......................dpo 4
Vaniljapulla.........................dpo 4
Helmiii......................................dpo 4
Zennuli....................................dpo 3
minttuni..................................dpo 2
Lina87......................................dpo 2

★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
Ärsyttävää, kun tuo tykkäysnappi ei toimi taas ollenkaan! :poop:

@Kasikuus Miten kävi? :)

Mulla edelleen välillä jomottelee, uutena häpyluuhun tai syvemmälle ulottuvia vihlaisuja ja valkkaria, mutta sitä ei läheskään niin paljon kuin viime kierrossa. Tissien arkuus on vähän helpottanut ja nyt alkaa olemaan fiilis, että tuskinpa on edelleenkään tärpännyt. :rolleyes:
 
@Hypsy & @Lilmi89 Ei alkanut illalla vuoto, eikä yöllä, vaikka varuiksi laitoin suojan, kun valahti vv. Aika monessa kierrossa valahtanut vv ja seuraavaksi onkin tullut jo verta. Niin ja @Lilmi89 mainitsi, että outoa, kun alkaisi illalla menkat. No joo kieltämättä inhottavaa. Mulla yleensä alkanut aika tarkasti klo 12 päivällä, mut nyt viimeiset 3 vai 4 kiertoa on alkanut välillä 19-04. Lämmöt 0.2 astetta alemmat kuin eilen (n) Alkaa kyllä jo ärsyttää, kun ei voi tärpätä :(

@Hypsy Elä vielä menetä toivoa. Onhan täällä ollut porukkaa, jolla oireet kadonnut ja silti tullut plussa :) ❤
 
@Kasikuus ompa sulla jännät paikat siellä! Toivoa on ❤❤
@Hypsy vielä hyvin oireet voivat palata❤
@Lilmi89 joo siis todella voimakkaasti tuntuu siltä että että tärpännyt olisi..... toisaalta sellainen oli myös että menkat alkaa tyyliin huomenna....
Edelleenkään en saa tuota kahvikuppia tyhjäksi vaikka miten yritän ja tissit särkee ihan nänneistä kainaloihin asti ja painaa tonnin kappale ja voisin nukkua koko ajan..... mutta en pelottaa että pettymys tulee taas.
Se menkkaraivo ei ole kyllä tullut ollenkaan mikä on aina kaikkein ärsyttävintä kun kaikki ympärillä kärsii myös sitte..... :rolleyes:
nyt ei ole kipeä olo ainakaan vielä mut eilen olin koko päivän kuin vedenalla.
Tänään dpo n. 11
 
Minä en noilla oireilla malttaisi @Brunet82 odottaa dpo15 asti :D❤ Mulla aika varmasti raskauden merkki olisi, että rinnat kipeät, koska ne on muutenkin herkät kaikelle. Rintatulehduksen sain joka kerta, kun imetti ja rinnat kasvoi tosi paljon muutenkin raskauden aikana.
Yks ainut kierto ollut yrityksen aikana, jolloin rinnat pikkuisen turposi ja tuntui painavilta parin pvä ajan. Liekö oli jotain yritystä tärpätä. Oon aika 100% varma, että menkat alkaa. Flon mukaan huomenna ja flon mukaan mulla olisi tänään vasta dpo13, kun oman arvion mukaan dpo14.
 
Niin kauan, kun menkat ei ole alkanut, on vielä toivoa! :) Mutta ymmärrän täysin, eipä tuo ajattelu ainakaan itsellä ole aina auttanut. Vaikka totta onkin. Viime kierron päättyminen oli tähän mennessä suurin pettymys. Ja tässä kierrossa tieto hoitojen lykkääntymisestä. Eilen lenkillä yritin ajatella, "ei varmaan enää kuin 9 "samanlaista" päivää, pidä tämä fiilis ja päivät menee nopeasti". Ei auta, ei mene :D
 
@minttuni Olet niin oikeassa, toivoa on niin kauan kunnes menkat alkaa.
Olen yrittänyt tota samaa ajattelutapaa ja ei, ne päivät vaan matelee :D
Eilen käytiin 5km lenkillä ja vaikka kuinka yritti miehen kanssa jutella kaikkea, ni silti ajatukset harhaili kun alavatsalla tuntui paine. Koko ajan pelkäsin, että millon valahtaa.
Nytkin polttaa alaselkää/tuntuu sellainen viiltävä tuikkiminen.. Onpas hankala selittää!
 
  • Rakkaus
Reactions: Shibali ja minttuni
Voi vitsi @Kasikuus, kumpa olisi plussaa nyt!! Samoin @Brunet82! Ja kaikki muut piinailijat :)

Täällä myös piinailija, dpo 11 tänään. Menkat pitäis alkaa viimeistään ti, koska dpo 11-13 aina alkaa. Oireita täälläkin, jotka voivat enteillä yhtä hyvin menkkoja kuin raskautta. Rinnat tosi arat, yleensä arkuus loppuu kun menkat alkamassa, mut vielä ainakin on kipeät. Kaikissa kierrossa ei kipeydy ollenkaan. Menkkamaista juilintaa aina välillä n. dpo 5 alkaen, tänään kyllä ollut sellainen olo et menkathan ne sieltä kyllä oikeasti tekee tuloaan. Palelua koko ajan. Mut sitäkin ollu aiemminkin negakierroissa. Ainoat oireet jotka kuitenkin nyt vähän meinaa toivoa herätellä on tiettyjen pms oireiden puuttuminen, eli päänsärky, joka alkaa yleensä noin dpo 7 kun hormonitasot lähtee laskuun. Tosin joskus yrityksen alkuaikoina pääkipu alko vasta päivää tai paria ennen menkkoja joten ehtii sekin vielä tulla! Ja toinen puuttuuva oire on kipeä/tosi kova kohdunnapukka, eli ei siis yleensäkään mitenkään särje, mut seksiä harrastaessa tuntuu hiukan epämukavalta, kuin ois seinä vastassa. Mieskin tuntee tämän selvästi aina ja pystyy hyvin siitä ennustamaan menkkojen alkamisen lähipäiville. Mut vielä eilen seksiä harrastaessa sitä ei tuntunut. Mut ehtii sekin vielä tulla.

Tällä hetkellä kuitenkin ihan olo et menkat alkamassa pian. Varmasti tulen pettymään kyllä kovasti, mut toisaalta tässä koronatilanteessa voisi olla edes hieman huolettomampi jos ei olisi raskaana. Suurella todennäköisyydellä tulen töistä tuon koronan jossain vaiheessa saamaan, niin olis tietty hyvä jos koronan voisi sairastaa (toivottavasti lievänä) pois, ja sitten sen jälkeen raskautuminen olisi ehkäpä turvallisempaa. Toisaalta pistoshoidot tulee varmasti siirtymään usealla kuukaudella joten alkaa olla jo aika toivoton olo tämän raskautumisen kanssa jos ja kun yk 15 nyt alkaa. Ja kun eihän tämä elämä ole kellään aiemminkaan täysin omissa käsissä ollut, niin turha kai tuota koronaa on pelätä. Sori pitkä avautuminen taas... Kumpa mahdollisimman moni vielä sais plussan tälle vuodelle kuitenkin ❤
 

Yhteistyössä