Haaveena vauva 2020

Mulle voi päivittää huomiselle kp 1

Vessanpönttöön tippui klöntti. Ei kyllä vielä vuoda sen enempää, tosin pientä vuotoahan mulla on ollut koko viikon. Meditointi metsässä auttoi ja nyt olen ihan rauhallisella mielin menossa kohti seuraavaa kiertoa. Tuli sellainen oivallus että olin oikeastaan tiennyt jo seuraavana päivänä siitä haamutestistä että seuraavassa testissä ei tule olemaan viivaa.

Tää saattaa kuulostaa joidenkin mielestä oudolta, mutta kerronpa kuitenkin. Siis seuraavana yönä kun olin tehnyt sen testin, makasin sängyssä puoliunessa mutta en millään onnistunut rauhoittumaan kun mun silmissä vilisi valkoisia valopalloja silleen hektisesti. Yritin rentouttaa mun silmäluomia ja olla keskittymättä niihin että saisin nukahdettua kunnolla mutta ei siitä oikein tullut mitään. Sitten yksi etäisesti vauvanmuotoinen hahmo loittoni pois päin ja mielessä kävi heti että jotain tapahtuu. Oon siis ihan lapsesta asti ollu tosi herkkä kaikille "unihäiriöille" kuten unihalvauksille ja muutenkin mulla on vilkas mielikuvitus.

Vuoden vaihteessa mulla oli kemiallinen joka meni kesken neljännellä viikolla, silloin olin kyllä ihan hereillä mutta muistan tuon saman hektisen valosuhinan joka tuntui pörräävän mun näkökentässä riippumatta siitä oliko silmät auki vai kiinni. Toki olin ihan shokissa silloin koko tilanteesta mikä varmasti vaikutti asiaan.

Koskaan muuten en ole tuollaista kokenut joten epäilys alkoi kalvaa jo heti siitä hetkestä asti. Ja kun vielä olin nähnyt sen unen positiivisesta testi juuri ennen kun tein plussatestin niin jotenkin pistää ajattelemaan että mun keho taitaa alitajuisesti tietää mitä sille tapahtuu...

Huhhuh, onpas pitkä teksti. Mietin kyllä pitkään uskallanko jakaa tämän kun kuulostanut kuitenkin ihan höperöltä. :rolleyes:Mutta nyt mulla on rauha ja olen oppinut luottamaan omiin tunteisiin ja siihen kun tulee perustavanlaatuinen "gut feeling"

Siitä lähtien oonkin kärsinyt unettomuudesta ja ruokahaluttomuudesta. Jospa nyt tänä yönä saisi vihdoin nukuttua hyvin.
 
Ostin pcn kun ei kärsivällisyys enää riittänyt enkä raaskinut (onneks) käyttää clearblueta. Ja oli puhdas nega. Eli ainakin mulla raskauskeijun one stepit näyttää värillisiä viivanpaikkoja kuivuessaan, jos nyt jo uskois. :( No toivottavasti vuoto ny alkais parin päivän sisään niin olisi se vanha normi kierto 28. :poop:
 
@Kiemura mulla dpo3 ja mäkin haluan oireita!! :D Miten jaksaa vielä viikko ennen kuin voi testata? Oireita toivon jo aiemmin eli kyl siellä dpo6-7 pitäs jo ollakovasti raskaana.:ROFLMAO:
 
4D5541D1-9B7D-4DB2-B68A-49D4CBACC304.jpeg
Mulle voi päivittää huomiselle kp 1

Vessanpönttöön tippui klöntti. Ei kyllä vielä vuoda sen enempää, tosin pientä vuotoahan mulla on ollut koko viikon. Meditointi metsässä auttoi ja nyt olen ihan rauhallisella mielin menossa kohti seuraavaa kiertoa. Tuli sellainen oivallus että olin oikeastaan tiennyt jo seuraavana päivänä siitä haamutestistä että seuraavassa testissä ei tule olemaan viivaa.

Tää saattaa kuulostaa joidenkin mielestä oudolta, mutta kerronpa kuitenkin. Siis seuraavana yönä kun olin tehnyt sen testin, makasin sängyssä puoliunessa mutta en millään onnistunut rauhoittumaan kun mun silmissä vilisi valkoisia valopalloja silleen hektisesti. Yritin rentouttaa mun silmäluomia ja olla keskittymättä niihin että saisin nukahdettua kunnolla mutta ei siitä oikein tullut mitään. Sitten yksi etäisesti vauvanmuotoinen hahmo loittoni pois päin ja mielessä kävi heti että jotain tapahtuu. Oon siis ihan lapsesta asti ollu tosi herkkä kaikille "unihäiriöille" kuten unihalvauksille ja muutenkin mulla on vilkas mielikuvitus.

Vuoden vaihteessa mulla oli kemiallinen joka meni kesken neljännellä viikolla, silloin olin kyllä ihan hereillä mutta muistan tuon saman hektisen valosuhinan joka tuntui pörräävän mun näkökentässä riippumatta siitä oliko silmät auki vai kiinni. Toki olin ihan shokissa silloin koko tilanteesta mikä varmasti vaikutti asiaan.

Koskaan muuten en ole tuollaista kokenut joten epäilys alkoi kalvaa jo heti siitä hetkestä asti. Ja kun vielä olin nähnyt sen unen positiivisesta testi juuri ennen kun tein plussatestin niin jotenkin pistää ajattelemaan että mun keho taitaa alitajuisesti tietää mitä sille tapahtuu...

Huhhuh, onpas pitkä teksti. Mietin kyllä pitkään uskallanko jakaa tämän kun kuulostanut kuitenkin ihan höperöltä. :rolleyes:Mutta nyt mulla on rauha ja olen oppinut luottamaan omiin tunteisiin ja siihen kun tulee perustavanlaatuinen "gut feeling"

Siitä lähtien oonkin kärsinyt unettomuudesta ja ruokahaluttomuudesta. Jospa nyt tänä yönä saisi vihdoin nukuttua hyvin.
Mä ymmärrän sua oikein hyvin ja sun tuntemuksia! Mä oon myös oppinut luottamaan omiin fiiliksiihin ja oonkin aina jotenkin tiennyt että oon raskaana..oon myös tiennyt kun kaikki ei mee hyvin. viimeeksi kun oli se KU sanoin miehelle heti kun tein positiivisen testin et me ei tulla saamaan tätä vauvaa syliin asti, jotenkin vaan tiesin sen.

Pahoittelut kaikille uuteen kiertoon joutuneelle:(

Omaa napaa: mä luulen saaneeni positiivisen ovis testiin jo kp9( en tiedä onko mahdollista saada noin aikaseen) mut sain myös positiivisen myös kp 13 eli toinen on pakosti väärässä.. mutta aattelin huvikseni testata tänään ja en tiedä miks ostin tollasen rfsu:n herkän testin ku ne on kuitenkin aika huonoja..mut tältä se testi näytti.. eli siin näkyy joku haamu johon en kyllä usko kun niin monet on saanut valepositiivisiä..:mad:

Mutta siis voiko ovulaatio olla jo kp9??

Tulipa tuo kuva mielenkiintosesti tonne ylös o_O:D
 
Pistän tänne vähän päivitystä omasta tilanteesta. Vatsatuntemukset keskellä jatkuu, samoin selkäkipu mutta Davidin herkät testit on negaa ja nyt on kp 29. Eli huomenna alkaa sit terolut-kuuri ja menkat alkaa sit sopivasti reissuun :unsure:
 
Siis voiko gelee royalen 10 päivän käyttäminen muka aiheuttaa sen että ovulaatio aikaistuu, vai mitä ihmettä tää nyt on... :poop: Mulla on vasta kp 11 menossa ja tommoset viivat tuli laimeahkosta päiväpissasta, mulla pitäis olla ovis aikaisintaan viikon päästä ja flon ennustuksen mukaan vasta 10 päivän päästä. Eihän nuo tasavahvat viivat ole ja siinä mielessä ovis voi olla vielä vaikka kuinka kaukana, mutta tosi outoa. Toisaalta mulla tais kyllä parissa ovuloimattomassa kierrossakin tulla vahvoja viivoja koko kierron ajalta, eikä munasolu irronnut. Ehkä tää onkin taas semmonen kierto. Pitää varmaan varmuuden vuoksi kuitenkin yrittää illalla jaksaa talletella, mut jotain häikkää tässä kierrossa taitaa olla.

Edit. Otin vielä paremmassa valossa toisen kuvan jossa on mukana tän kierron aiemmat testit, ylin testi on muistaakseni kp 7 ja keskellä kp 9. :eek:
 

Attachments

Viimeksi muokattu:
Mitämitämitä?! Testasin ovulaatiotestillä ihan vaan testaamisen ilosta ja siihenhän tuli heti tasavahvat viivat o_O Ei kai ovulaatio voi enää nyt olla, on jo kp 25 ja oviksen bongasin kp 17, tai ainakin luulin bonganneeni. Jos ovis onkin nyt, niin sitten saa heittää roskiin tämän kierron plussahaaveet koska mies on nyt reissussa ja tuon kp 17 ympärille kyllä talleteltiin :unsure:

https://aijaa.com/GigwiG
 
Mitämitämitä?! Testasin ovulaatiotestillä ihan vaan testaamisen ilosta ja siihenhän tuli heti tasavahvat viivat o_O Ei kai ovulaatio voi enää nyt olla, on jo kp 25 ja oviksen bongasin kp 17, tai ainakin luulin bonganneeni. Jos ovis onkin nyt, niin sitten saa heittää roskiin tämän kierron plussahaaveet koska mies on nyt reissussa ja tuon kp 17 ympärille kyllä talleteltiin :unsure:

https://aijaa.com/GigwiG
Tikutitko myös silloin kp 17 ja oliko sulla oviskipuja? Voiskohan ovistesti näyttää raskauden jo dpo 8? Itselläni näytti raskaudessa ovistesti plussaa dpo 13. Onpa jännää! Toivottavasti testi reagoisi raskauteen! Oletko tehnyt raskaustestiä vielä?

Kiitos vastauksista omaan ovulaatioasiaani liittyen. Olin itsekin lukenut, että gelee royale voi aikaistaa ovista, mutta että näin paljon aikaistaisi, en olisi arvannut! (n) Menin miehellekin sanomaan tästä, niin toivottavasti ei tuu suorituspaineita että talletukset onnistuisivat. Muutoin ainut talletus tähän kiertoon ois dpo -5, ja se tuskin millään riittää. Mulla on vielä yks ovistesti jäljellä niin pitää se tehdä vielä huomenna ja katsoa mihin tilanne kehittyy. Ei mulla oo edes mitään limoja, heti kuukautisten jälkeen oli muutamana päivänä kyllä jonkin verran. Epäilen kyllä että en nyt ovuloi vaan kierrossa on jotain häiriötä ja nuo vahvat viivat johtuu mun pco- tyyppisestä munasarjasta.
 
Pco voi tosiaan tehdä plussaa pitkin kiertoa. Toivotaan kuitenin parasta ja plussaa tuon ovisplussan myötä!
Mulla tulee tosiaan eri vahvuisia viivoja pitkin kiertoa, mutta ns. turhia ovisplussia ei ole tullut aiemmin. Voihan se varmaan olla, että jos nyt ei ole kyse oviksesta, niin se pco-tyyppinen munasarja on nyt sitten vaan pahentunut. Pcos:aa mulla siis ei ole.
 
Tikutitko myös silloin kp 17 ja oliko sulla oviskipuja? Voiskohan ovistesti näyttää raskauden jo dpo 8? Itselläni näytti raskaudessa ovistesti plussaa dpo 13. Onpa jännää! Toivottavasti testi reagoisi raskauteen! Oletko tehnyt raskaustestiä vielä?

Kiitos vastauksista omaan ovulaatioasiaani liittyen. Olin itsekin lukenut, että gelee royale voi aikaistaa ovista, mutta että näin paljon aikaistaisi, en olisi arvannut! (n) Menin miehellekin sanomaan tästä, niin toivottavasti ei tuu suorituspaineita että talletukset onnistuisivat. Muutoin ainut talletus tähän kiertoon ois dpo -5, ja se tuskin millään riittää. Mulla on vielä yks ovistesti jäljellä niin pitää se tehdä vielä huomenna ja katsoa mihin tilanne kehittyy. Ei mulla oo edes mitään limoja, heti kuukautisten jälkeen oli muutamana päivänä kyllä jonkin verran. Epäilen kyllä että en nyt ovuloi vaan kierrossa on jotain häiriötä ja nuo vahvat viivat johtuu mun pco- tyyppisestä munasarjasta.
Mun eka raskaus alko 5-6 pv "vanhoilla" siittiöillä :ROFLMAO:
 
Onkos kellään ollut oviksen jälkeen tiputtelua? Tänään dpo 3 tai 4 ja pientä tiputtelua ja kauheat alaselkäkivut. Hemmetti sanon taas. Aloin jo pelkäämään, et olisko taas kohdunulkoinen, mutta parin tunnin pidätyksellä tein testin ja oli nega. (n) ihan sellainen olo, että menkat alkaa.. Mitä ihmettä tämä oikein taas on o_O
 
  • Tykkää
Reactions: Ajele
No siinä tapauksessa olisin sinuna jo aika toiveikas... :love: Toivottavasti olisi kyse raskaudesta!
Raskautta itsekkin toivoisin, mutta en tahdo silti vielä liikaa innostua :whistle: Pari päivää jos malttaisi odottaa niin dpo 10 saattaisi raskaustestissä jo jotain näkyä. Täytyy kyllä vielä ovistesti tehdä huomenna ja katsoa onko edelleen plussa, jos vaalenee niin sitten varmaan syystä x ovulaatio onkin vasta nyt ja kp 16 saatu plussa ei ollutkaan ihan plussa (n)
 
Ootko varma dpo:sta? Vielä ei kyllä testissä mitään näkyisi.
Mulla itsellä alkaa tiputtelu dpo 7.
Ei näykään, jos kierto on normaali. Lähinnä ajattelin, et jos aikaisempi toistuisi. Silloinkin tuli menkat ja siitä viikon päästä alkoi tiputtelu ja kivut, rtesti postiviinen ja olikin se kohdunulkoinen. (n) En tikuttanut alkukiertoa, tein maanantaina ovistestin illalla ja olikin yllärinä positiivinen. Ei tästä ota mitään selvää. Ehkäpä se tästä taas o_O
 
ON:
Siis täällä jomottelu jatkuu vieläkin!! Nyt toiveet kohoaa taas ihan liian ylös ja harmittaa, olinhan viimekierrossakin ajoittain varma raskaudesta. Nyt huomaa taas että viikonloppu kun on, niin on enemmän aikaa vatvoa. Kiva että on oiretta, mutta pettymisen pelossa vaikea nyt iloitakkaan, vaikka tämä jatkuva jomottelu onkin ihan oikeassa kohdassa alavatsaa. :eek::rolleyes:
 

Yhteistyössä