Haaveena vauva 2020

Laitetaan mulle huomiselle kuitenkin se dpo 0. Tutkailin useampia mun vanhojen kiertojen ovistestikuvia ja kyllä tuon tämänpäiväisen testin voi varmaan plussaksi laskea. Mulle on kyllä tulossa tosi lyhyt kierto, jos huomenna ovuloin, koska mun luteaali on 11-12 päivää. Jos tää on vaan jotain pco-sekoilua ja ovulaatiosta ei oo vielä tietoakaan, niin ilmoittelen sitten että mut voi poistaa piinailulistalta tai ilmoitan uuden dpo:n.

Pitääkö greippimehun ja gelee royalen käyttö lopettaa tähän päivään vai saako niitä käyttää läpi kierron?
 
Viimeksi muokattu:
@Apustaja kyllä se luteaali voi olla ihan normaali, mikä yleensäkin eli kiertoon tulee vaan sitten pituutta. Vai mitä en ymmärtänyt? 12pv luteaali on ihan hyvä
 
Ompas täällä taas ollut jänniä juttuja. Pidetään peukkuja, että enteilee positiivista.

Oma tilanne tällä hetkellä tasaantunut. Tissit ei enää arista ja mitään vuotoa ei ole enää tullut. Tein pari päivää sitten negatiivisen testin, malttamaton kun olen :D Flo ennustaa menkkoja viiden päivän päähän, joten odotellaan...
 
@Apustaja kyllä se luteaali voi olla ihan normaali, mikä yleensäkin eli kiertoon tulee vaan sitten pituutta. Vai mitä en ymmärtänyt? 12pv luteaali on ihan hyvä
Siis kun mulla tuli ovis+ tänään kp 11, joten jos ovis on kp 12 ja luteaali on 11-12 päivää niin tämä kierto on mulla joku 25 päivää, mikä on mulle historiallisen lyhyt kierto. Yleensä mulla on ovis paljon myöhemmin ja sen myötä kierto on yleensä 30-35 päivää.
 
  • Tykkää
Reactions: Helmiina1978
Kylläpäs nyt jännittää. Tein äsken uuden ovistestin ja tulos on taas selvä plussa.

https://aijaa.com/ra3nQ5
Ylin kuva: Heti dippauksen jälkeen
Toinen kuva: 1min
Kolmas kuva: Alempi aamuinen testi vertailun vuoksi, ylempi testi 2min dippauksesta.
Neljäs kuva: Ylempi aamuinen testi, alempi 4min dippauksesta.

Nyt 10min testin teon jälkeen on testiviivan toinen reuna jo kontrolliviivaa tummempi kun aiemmin oli tasavahvuiset o_O https://aijaa.com/5w5Ggg
 
Kylläpäs nyt jännittää. Tein äsken uuden ovistestin ja tulos on taas selvä plussa.

https://aijaa.com/ra3nQ5
Ylin kuva: Heti dippauksen jälkeen
Toinen kuva: 1min
Kolmas kuva: Alempi aamuinen testi vertailun vuoksi, ylempi testi 2min dippauksesta.
Neljäs kuva: Ylempi aamuinen testi, alempi 4min dippauksesta.

Nyt 10min testin teon jälkeen on testiviivan toinen reuna jo kontrolliviivaa tummempi kun aiemmin oli tasavahvuiset o_O https://aijaa.com/5w5Ggg
Silloin kun itse olin raskaana niin ovistestin testiviiva alkoi piirtyä tikkuun heti.... :whistle: ja silloin kun en ole ollut raskaana ja on ollut ovis + niin testiviiva on alkanut hiljakseen muodostua paljon myöhemmin. Mä en kyllä malttais olla tekemättä raskaustestejä sun tilanteessa (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Haavejuttu
@Wintersun On kyllä kun tuli noiden ovistestien mukana pari :LOL: Hulluahan se olisi olla huomenna jo testaamatta, tai sitten se on juurikin hullua testata jo dpo 9 :whistle::LOL: Mutta aion aamulla uhrata yhden raskaustestin!

https://aijaa.com/bXXzk1
Tuossa kuva vielä kuivuneena, nyt näkyy hyvin kuvassakin että on toisesta reunasta tummempi kuin kontrolliviiva.
@Haavejuttu
Jännitän ihan hirveesti sun puolesta! Pidetään peukkuja että plussa tulee ❤
 
@Haavejuttu ai että miten jännää! Paljonhan tuosta on kuullut että ovisplussa voi ennakoida raskautta ennen raskaustestiä. :love: Peukut pystyssä!

Täällä mun lupaavat jomottelut loppui yön aikana. Taas oon toivoni menettäneenä. :ninja: Pitää itekkin käydä kaupasta hakemassa ovistestiä ens viikolla. Sain varastot kulutettua oviksen metsästyksessä, ja ajattelin et niitä ei enää tartte jos plussa tulee. Mutta kaikki keinot sallittuja. :giggle: Tai sitten testaan vasta jos menkat myöhässä. :coffee:
 
Mun menkat alkoikin kunnolla vasta lauantaina joten listalla saa ottaa yhden päivän takapakkia ja huomenna kp3.

Onneksi pääsin pahimmasta menkkapettymyksestä äkkiä yli, kun olin saanut fiiliksiä heti aamusta tuulettaa mm tänne. Saatiin vietettyä kivaa lapsivapaata aikaa miehen kanssa. Menkkakivut taas on tässä kierrossa näemmä voimakkaampaa luokkaa, ja edelleen ajoittain tuntuu myös siellä oikeassa munasarjassa jota niin toiveikkaasti raskausoireeksikin ehdin kuvitella.

Tekis mieli alkaa tehostaa tätä touhua jotenkin. No ensin nyt pitää saada noi muksun flunssan aikana lipsuneet tiheämmät imetykset + aamuyön imetys pois. Mun hormonit on selkeästi tosi imetysriippuvaisia, en usko että yöaikaisten imetysten aikaan mulla on mitään tärppimahiksia. :unsure:
Oon myös kuullut hyviä kokemuksia myo-inositolin käytöstä. Tosin tuossa ilmeisen yleisesti käytössä olevassa Donafertyssa on ollut jo pidempään toimituskatkos. Onko teille jollekin tuttu aine?
 
Mun menkat alkoikin kunnolla vasta lauantaina joten listalla saa ottaa yhden päivän takapakkia ja huomenna kp3.

Onneksi pääsin pahimmasta menkkapettymyksestä äkkiä yli, kun olin saanut fiiliksiä heti aamusta tuulettaa mm tänne. Saatiin vietettyä kivaa lapsivapaata aikaa miehen kanssa. Menkkakivut taas on tässä kierrossa näemmä voimakkaampaa luokkaa, ja edelleen ajoittain tuntuu myös siellä oikeassa munasarjassa jota niin toiveikkaasti raskausoireeksikin ehdin kuvitella.

Tekis mieli alkaa tehostaa tätä touhua jotenkin. No ensin nyt pitää saada noi muksun flunssan aikana lipsuneet tiheämmät imetykset + aamuyön imetys pois. Mun hormonit on selkeästi tosi imetysriippuvaisia, en usko että yöaikaisten imetysten aikaan mulla on mitään tärppimahiksia. :unsure:
Oon myös kuullut hyviä kokemuksia myo-inositolin käytöstä. Tosin tuossa ilmeisen yleisesti käytössä olevassa Donafertyssa on ollut jo pidempään toimituskatkos. Onko teille jollekin tuttu aine?
Tuun täältä taustalta sen verran huutelemaan että mulla oli inofolic kuukauden käytössä, pitäisi olla hyödyksi meille pcos ihmisille, jotain hyyötyä siitä varmasti oli. Tärppikierrossa oli käytössä ainoastaan letrot enkä ole koskaan ovuloinut pelkillä letroilla muuten. Olipas selkeä sepustus
 
Musta tuntuu et mut voi poistaa listalta nyt toistaiseksi.
Tarvii oikeesti nyt kasata ittensä. Meillä on töiden ja kaiken muun takia aikataulut ihan perseellään ja se alkaa vaikuttaa nyt ihan tosissaan meidän parisuhteeseen ja varsinkin mun pääkoppaan. Turhauttaa niin paljon ettei päästä hyödyntää ovulaatioita, en just nyt oikeesti jaksa enää ajatella edestä tätä. Pistän koko yrityksen jäihin kokonaan. Ehkä tää päätös selventää ajatuksia.

Jos tuun takasin jossain vaiheessa, toivon etten enää näe teitä muita täällä. Varsinkin @Wintersun sulle toivon erityisen kovasti plussaa. Onnea kaikille yritykseen.
 
  • Tykkää
Reactions: Purrri
Hei täältä taustalta! :whistle:

Käytättekö geele Royalea ihan jatkuvasti ympäri kierron? Kun ajattelin kesän nyt kokeilla sitä ja maca- jauhetta, koska tässä nyt taitaa tulla kolmen kuukauden tauko hoidoista. (Vikaa inssiä piinaillaan ja sitten keskustellaan jollei tärppää... Yritän luottaa et tärppää)
 
Testasin aamulla, unohtui vaan tulla kertomaan. Eli raskaustesti on nega, ja ovulaatiotesti on hieman vaaleampi kuin kontrolliviiva (n) Toivon todella ettei ovulaatio ollut vasta nyt, kierto pitenisi 10 päivää ja ovulaatio jäi sitten hyödyntämättä :cry:

Edit// Mitähän ihmettä mun kropassa tosiaan tapahtuu. Ällövaroitus! Äsken vessassa käydessä valkovuotoa tuli iso klöntti ja se oli paksua ja venyvää ja valkoista o_O Ovulaatiolimahan on kirkasta, mutta tämä oli suurimmaksi osaksi valkoista, ihan vähän oli kirkasta seassa ja tuli tosiaan semnoinen yksi klöntti ja sen jälkeen vv oli normaalia (n)
 
Viimeksi muokattu:
Tsemppiä sulle @Minic ja aurinkoista kesää! ❤

Voi harmi @Haavejuttu! Mä odotin jo haamua sulta kun ovistestit oli noin vahvoja. Ehkä se ovulaatio ei sillä ekalla kerralla onnistunutkaan ja munasolu irtosi/irtoaa vasta nyt. :unsure: Toivotaan kuitenkin että se plussa vielä tulisi!
 
En vielä ole ehtinyt lukea uusia viestejä mutta mun menkat alkoivatkin vasta tänään eli nyt on vasta kp1!

Tämä kierto oli 30 päivää ja luteaalivaihe sen 11 päivää.. tosin tiputtelua oli epämääräisesti koko viikon. Toivottavasti yk 6 ois nyt vihdoinkin se meidän kierto!
 
Kiemura sulla kyllä lupaavia oireita, kunpa saisit plussan. Ja Haavejutun oireiden ja ovisplussien osalta kuulosti kyllä että voisi olla kyse raskaudesta. Kunpa se plussa kuitenkin tulisi :love:.

Voimia teille joilla on ylimääräistä huolta ja pettymystä mukana tässä vauvan yrittämisestä ❤.

ON: epäilen, että ovulaatiota joko ei ole ollenkaan tai se on myöhässä. Yleensä kierron puolivälin tuntumassa rinnat kipeytyy ja olen ajatellut että se tapahtuu munasolun irtoamisen jälkeen. Vieläkään tätä ei ole tullut ja ilmaisuus jatkuu. Talletteluja on ollut paristi tällä viikolla - ei kuitenkaan joka toinen päivä kuten ”suositellaan”. Onko täällä muita joilla rinnat on reagoineet ovulaatioon kipeytymällä?
 
  • Tykkää
Reactions: Kiemura
ON: Ihan kauheaa tämä odottelu, ramppaan koko ajan vessassa tarkistamassa, että joko nyt ne menkat alkaisi kun kerran tänään pitäisi alkaa! Alan ymmärtää aikaisessa vaiheessa testailevia ihan eri tavalla x). Huomenna töiden jälkeen apteekkiin, jos edelleen loistavat poissaolollaan ja tiistain aamupissasta sitten se nega mitä epäilen. Haluaisin jo lopettaa piinailun, joka ikinen tuntemus aiheuttaa "entäs jos olenkin raskaana?!" ajatusketjun XD. Tissikivut alkoivat odotettua myöhemmin niin olen varmaan vaan jännäillyt viivästystä kiertoon.

Mutta kyllähän täälläkin on kuukausittain plussia nähty, eli jonkun meistä täytyy tulla tästä kierrosta raskaaksi!

@mursutin jospa se ovis sieltä pian tulisi!

@Tiutiti tsemppiä uuteen kiertoon!

@Haavejuttu jospa se olisikin vaikka raskausoire! Toivotaan ainakin.

@Minic Tsemppiä ja jaksamisia sinne kiireiseen elämäntilanteeseen!

@satsuma13 Jospa se enteilisi plussaa sinne! Nyt vaan sormet ja varpaat ristissä odotellaan haamuja ja positiivisia testejä sinne!
 

Yhteistyössä