Haaveena vauva 2020

Pahoittelut uusista kierroista ja negoista :(Täällä kp 28/28-32 .. pari päivää turvottanu ja maha ollu löysällä :unsure: :ROFLMAO:
Kivat valkovuodot ollu :eek:
Saapa nähdä miten käy .. niin kovasti toivoisin,et plussa tulis jo :love: Viimeksi esikoisesta plussasin ennen mun synttäripäivää ja ens viikolla just töitä synttäripäivänä ja vloppu sit vapaana ja mukava reissu tiedossa yhen mammakaverin kans vähän irtiottoa arjesta :) Jänniä päiviä ku Flo näyttää menkkoja huomiselle ..

Tsemppiä kaikille :love:
 
@Minic tsemppiä arkeen ja tilanteeseen!

@mimmik lupaavia oireita sielläkin! Toivottavasti tulisi se plussa! :love:(y)

Täällä onkin paljon piinailijoita. Tsemppiä kaikille ja tulispa nyt se plussa-aalto.:love: Täällä alkoi nyt taas kylmät väreilyt.(y) Mä oon kyl jotenkin aika toiveikas. Sit jos ei tärppää niin ei tärppää. Koitan nyt olla rennoin rantein, jotenkin luottavainen olo että olisikin tärppi käynyt.:barefoot::ROFLMAO: Varmaan mieli taas huomenna muuttuu mutta nautin nyt rauhasta sen mitä se kestää.:ROFLMAO:(y)
 
@Kiemura toivotaan plussat :love: (y)
Sullaki niin lupaavia oireita :)

Tipun kyllä taas niin korkealta jos ei tärppääkkää ja ku on jonkinlaisia oireilua ollu kuiteskii jne :confused: :) Mut yrittänyt olla stressaamatta ja keskittyy töihin ja muuhun elämään :)Ja jänniä unia oon nyt muutamana yönä nähny ja mahalla on ihme nippailuja ja välillä sattuu tuonne alas tai vihlasee :eek: :LOL:

Toivotaan kaikille plussatuulia nyt kovasti ❤ :love:
 
@kirpsakka Mua kiinnostais tuo inofolic?
Mullakin on todettu PCO, mutta kun yritystä on alle vuosi, käytössä on metformiini ja terolutit. Itse otin maca-jauheen käyttöön. Yksityiseltä olis mahdollista saada jotain muutakin
Ymmärtääkseni tuo inofolic-on ihan reseptivapaa, apteekista saa. Ajaa saman asian kuin metformiini, mutta noissa on mukana myös foolihappo. Söin kuukauden inofolicia ja sen jälkeen jatkoin hetken metformiinilla :)
 
Hei täältä taustalta! :whistle:

Käytättekö geele Royalea ihan jatkuvasti ympäri kierron? Kun ajattelin kesän nyt kokeilla sitä ja maca- jauhetta, koska tässä nyt taitaa tulla kolmen kuukauden tauko hoidoista. (Vikaa inssiä piinaillaan ja sitten keskustellaan jollei tärppää... Yritän luottaa et tärppää)
Osaako joku auttaa mua tuon geele Royalen kanssa?:)
 
Osaako joku auttaa mua tuon geele Royalen kanssa?:)
Mä oon yrittänyt selvitellä tätä, mutta en oo löytänyt varmaa tietoa mistään... Jostain vau.fi keskustelupalstalta luin, että jotkut olivat syönyt koko kierron, jotkut ovikseen asti. Faktatietoa mulla ei siis ole, mutta vaikuttaisi siltä, että ei oo haittaa jos syö koko kierron? Mä nyt tänäänkin otin sen kapselin vielä, vaikka ovis on oletetusti ollut eilen. Kovin suuria kipuja mulla ei kyllä ollut, niin en nyt sitten tiedä. Luin kyllä siitäkin, että joku oli saanut royal geleellä ovistikkuun plussaa ja ovis oli kuitenkin tullut vasta muutaman päivän päästä. Raskauskeijun tilaus tullee varmaan viimeistään keskiviikkona, niin testailen vielä sitten. Mulla on nyt ainakin tällä hetkellä ihan rauhallinen fiilis tämän kierron suhteen. Ei oo isot odotukset raskautumisen suhteen, mutta ei myöskään stressiä siitä.
 
Viimeksi muokattu:
Moi taas! Käyn aina pikaisesti lukemassa mitä täällä tapahtuu, mutta muuten yritän olla mahdollisimman rennosti näiden asioiden suhteen. Nyt kyllä alkoi kovasti kiinnostamaan inofolic ja gelee royale. Tähän kiertoon ei taida enää ehtiä avuksi, mutta jos ei ovulaatiota tässäkään kierrossa kuulu niin sitten täytyy kyllä ottaa jo kaikki keinot käyttöön. Tällä viikolla pitäisi siis Flon mukaan olla ovis, jos menee mun "normaalin" noin 35 päivän kierron mukaan. Yritän olla liikaa kuulostelematta oireita, mutta väkisinkin ajatukset pyörii oman navan ja navan alapuolen ympärillä...
 
Minä oletan että voisi olla tänään dpo 1 eli voi lisätä piinailijoihin. En tiedä oliko ovista edes, kun selkeitä merkkejä ei ollut mutta ne vähäisetkin on nyt hävinneet ja rinnat aavistuksen kipeytyneet. Mukavaa toukokuun vikaa viikkoa kaikille:)!
 
Ohhoh mikä viiva, jos et ole raskaana! Onko siinä väriä? Onko tuo Pregcheck? Oisko mitenkään mahdollista, että olisit raskautunut luomusti? Mulla on ollut käsitys, että pregcheck on luotettavia testejä.
 
Viimeksi muokattu:
@Wintersun nyt pidän kyllä kaikki sormet ja varpaat ja raajat ristissä, että se olisi plussa siellä oikeasti! Olisi kyllä ihan paras uutinen! Kaikki täällä odottaa varmasti oman navan lisäksi plussaa erityisen hartaasti sinulle!

ON: kun nyt kerran kirjoittelin niin sanonpa samalla, että mulla ei menkat ole vieläkään alkaneet. Hain sitten apteekista testejä ja lisää vitamiineja. Nyt meinaa ruveta miestäkin jo vähän jännittämään. Toki todennäköisintä on, että menkat alkaa sitten kun saa pissittyä negan tikkuun. Pitää miettiä että testaanko jo tänä iltana vai maltanko jotenkin huomiseen aamuun. Tuntuu jotenkin todella epäuskottavalta, että voisi raskaudesta olla kyse eikä vain menkkojen siirtymisestä jännityksen takia.
 
@Wintersun kuinka herkkiä ne sun testit on, 25 varmaan? Voi että, nyt sormet ja varpaat ristiin. Enempää en uskalla tässä kohtaa toivottaa ;)

Musta tuntuu et munkin pitää ostaa pc:n testejä, kun en tiedä luotanko noihin Davidin 10 herkkiin. Toki nyt odottelen täs terot-kuurin niitä menkkoja taas. Oon todennut että joudun tänä vuonna menemään bikiniostoksille koska - kiitos tämän hormonitoiminnan - mun rinnat on valtaosan ajasta niin turvoksissa etten mahdu viime vuonna ostettuihin :whistle::ROFLMAO: pitää lähteä rintsikkakaupoillekin että saa useammanväristä paitaa päälle :LOL:

Kiitos vastauksesta @kirpsakka . Sit mä pystynki näillä eväillä, kun syön iteki mamma-vitskuja lisäksi niin foolihappoa tulee niistä.

Peukkuja muuten myös kaikille piinaajille! Itsekin tässä alkaa taas uskoa parempaan

Vielä sen lisään et mä en ole saanut noista Davidin testeistä siis muuta kuin negoja, enkä ole muuta testannutkaan. Siitä jännä testi, että ei annan edes viivanpaikkoja
 
  • Tykkää
Reactions: kirpsakka
Minäkin kyllä olen näkevinäni @Wintersun väriä tossa. Oli pakko säädellä ton sun kuvan värikylläisyyttä vielä omalla puhelimella ja en mä tota ihan harmaaksikaan kyllä sanois. Omiin rehellisiin viivanpaikkoihini en ole väriä saanut vaikka miten olisin värejä muokkausohjelmalla säädellyt. Rfsu:n olen joskus nähnyt näyttäneen värillistä viivaa ilman raskautta täällä palstalla, mutta oon pitänyt pc:tä parempana kuin rfsua.
 

Attachments

Yhteistyössä