Haaveena vauva 2020

Täällä olis viikko menkkojen alkuun. Tuntuu että päivät matelee, saatan monta kertaa päivässä katsoa flo sovelluksesta että mikäs kp nyt on ja kauanko vielä pitää jaksaa odottaa että voi testata :LOL:

Itseäni vähän jännittää omien vanhempieni ja sisarusten reaktio sitten kun raskaudun. Olen toiseksi nuorin sisaruksista eikä kenelläkään muulla ole vielä lapsia, tosin minua vanhemmat sisarukseni on kyllä sanonutkin ettei omia lapsia aio hankkia vaikka lapsista pitävätkin.

Tuntuu että "kaikki" kaverit ja tuttavat saavat lapsia. Missäs mun positiivinen testi viipyy? (n) 2018 syntyi lähemmäs 10 vauvaa kavereille/tutuille/tutun tutun tutulle ja jatkuvasti ihmiset kertoo raskauksistaan somessa. Tottakai olen jokaisen puolesta iloinen, mutta välillä vähän ärsyttää katsoa muiden ultra- tai vauvakuvia kun en itse ole vieläkään raskaana :unsure:

Sori kauhee omanapailu, tsemppiä kaikille yritykseen :love:
 
@Haavejuttu kuulostaa niin tutulta tuo Flon kyttääminen useasti päivässä! Ja joka kerta se vaan näyttää samaa lukemaa. :rolleyes: Niin turhauttavaa.

Mä uskon, että perheen reaktio olisi pieneen nyyttiin varsin positiivinen. Huolissaan varmaan olisivat, että miten pärjätään, kun minun tukiverkosto on niin kaukana ja mummi tiedustelisi kulmat kurtussa, että kai häät pidetään ennen kuin lapsi syntyy. :LOL: Kaverit olisivat ihmeissään ja miettisivät hiljaa päidensä sisällä, että oliko kyseessä vahinko vai ei. :cautious:
 
Missä kohtaa hakeuduit tutkittavaksi?
Meillä myös pillerit lopetettu 9/18 ja alkaa kyllä turhuttaa kun ei mitään tapahdu :whistle: on kyllä usein mielessä nuo ovulaatio-ongelmat, kun en vielä kertaakaan ole sitä saanut tikutettua (n)

Oikeestaan oon käyny vuosittain gynellä papassa niin pyysin silloin samalla, että josko voisi ultrata. En siis hakeutunut erikseen tutkimuksiin :) Nyt mulla tosiaan 3. Terolut-kuuri käytössä ja sen jälkeen lähdetään katsomaan omaa kiertoa. Omista tuntemuksista päätellen en oo kyllä ovuloinut kertaakaan, mutta en oo tikutellut.
 
Täällä olis viikko menkkojen alkuun. Tuntuu että päivät matelee, saatan monta kertaa päivässä katsoa flo sovelluksesta että mikäs kp nyt on ja kauanko vielä pitää jaksaa odottaa että voi testata :LOL:

Itseäni vähän jännittää omien vanhempieni ja sisarusten reaktio sitten kun raskaudun. Olen toiseksi nuorin sisaruksista eikä kenelläkään muulla ole vielä lapsia, tosin minua vanhemmat sisarukseni on kyllä sanonutkin ettei omia lapsia aio hankkia vaikka lapsista pitävätkin.

Tuntuu että "kaikki" kaverit ja tuttavat saavat lapsia. Missäs mun positiivinen testi viipyy? (n) 2018 syntyi lähemmäs 10 vauvaa kavereille/tutuille/tutun tutun tutulle ja jatkuvasti ihmiset kertoo raskauksistaan somessa. Tottakai olen jokaisen puolesta iloinen, mutta välillä vähän ärsyttää katsoa muiden ultra- tai vauvakuvia kun en itse ole vieläkään raskaana :unsure:

Sori kauhee omanapailu, tsemppiä kaikille yritykseen :love:
Siis tää sun viesti on ihan ku mun kirjottama! :ROFLMAO: Mulla kanssa viikko menkkojen alkuun mikäli vanha kierto pitää yhtään paikkansa. Oon tehnyt jo monta puhdasta negaa mut toki on ollu liian aikasta ees haamulle. :whistle:

Mulla on nyt melkeen 2vk ollu paha/etova olo ja viikon verran tissit sillee sisältä ihan törkeen kipeet! Lisäksi pari päivää maistunut suussa raudalle:sick:

Tilasin perjantaina raskauskeijulta testejä niin toivotaan et ne tulis tän viikon aikana vielä ni pääsis taas testailee. :LOL:

Mua jännittää kanssa kauheesti muille kertominen. Serkku odottaa jo kovasti et koska meille tulee vauva mut muille kertominen pelottaa.
 
Kp1 on todennäköisesti huomenna. Kamala migreeni aamusta asti ja punertavaa vv.. Hanat voi aueta jo tänään, mutta huomenna viimeistään. Kp27 siis nyt ja dpo 12. Lyhyehköksi jää luteaalivaihe taas. Ensi viikolla puhun tästä lääkärissä ja kysyn mahdollisuutta gynelle pääsyyn.
Tällä viikolla oon saanut taas otettua itseäni niskasta kiinni ruokavalion suhteen ja liikuntaa lisäsin jo viime viikolla taas ja tällä viikollakin hyvin on tullut liikuttua. Tosin nyt loppu viikosta vähemmän, kun kummipoika tulee tänään hoitoon ja on sunnuntaihin asti. Mieheni lupasi kyllä, että salille pääsen silti lauantaina :)

Nää menkkaenteilyt on aina pettymys, negoja testasin parina päivänä niin ihan odotettavissa oli kyllä. Mielummin menkat kuin myöhäinen plussa, koska viimeksi se ei tarkoittanut mitään hyvää kun ensimmäisen haamun sain vasta dpo13...
 
Täällä terolutit tekee selkeästi jotakin! Mulla on siis ollut ongelmana marraskuusta asti se, että menkat ei kunnolla alkaneet eivätkä myöskään loppuneet, vaan kokoajan tihutti verta ja kierrot myös venyi yhtäkkiä yli 50 päivään. Nyt toinen terokierto aluillaan ja kierto lyheni ensimmäisestä kuurista jo 26 päivään ja menkatkin kesti vain 5 päivää. Oikein tervetullutta vaihtelua, vaikka kierto jäikin hieman lyhyeksi.
Mulla sama homma! Justiin loppui eka tero kuuri ja kierto oli vaan 26 päivää.. nyt odottelen että menkat loppuisi ja pääsisi testailee tulisiko ovista nyt ensi kierrossa
 
  • Tykkää
Reactions: Hipposka
Täällä olisi alle viikko menkkoihin. Tää kierto meni kyllä ihan harakoille flunssan takia, joten ensi kiertoon sitten korkeammat odotukset! Onpa muuten jännä, kun ihan oikeasti tietää, ettei sieltä voi plussaa tulla, niin sitten ei ole mitään oireita! Mutta sitten kun on ollut aktiivista yritystä niin omasta kropasta huomaa kaikki tuntemukset, ne olemattomatkin ;)

Flo muistutteli jo alkavasta kierrosta, joten lähtölaskenta uuteen yritykseen on alkamassa!
 
Mulla sama homma! Justiin loppui eka tero kuuri ja kierto oli vaan 26 päivää.. nyt odottelen että menkat loppuisi ja pääsisi testailee tulisiko ovista nyt ensi kierrossa
Munkin on tarkoitus testailla huhtikuussa (testit on toisessa kodissa) ja olishan se kiva ovisplussa saada tikkuun! En nyt vaan ole ihan varma, että mille päiville tikuttaminen kannattaa ajoittaa, kun tuo keltarauhanen niin radikaalisti muutti kiertoa. :cautious: Noh katsellaa, liuskoja kyllä kotoa löytyy! :D
 
  • Tykkää
Reactions: Sarzu
@Haavejuttu täällä samoja fiiliksiä, tuntuu että kaikki muut ilmoittavat vauvauutisia jatkuvasti ja lähes kaikilla läheisimmillä ystävillä on jo jälkikasvua..

Omaa napaa, tein raskaustestin aamulla ja negatiivinen sieltä tuli niin kuin osasinkin odottaa :unsure: nyt vaan menkkojen odottelu jatkuu että sais uuden kierron käyntiin. Ensi kierrosta kerkeäis vielä samaan luultavasti 2019 vauvan, mutta ajatukset on kyllä 2020 vauvassa:love:
 
@Hisulius harmillista! Toivottavasti uusi kierto alkaisi nopeasti, niin pääsisitte taas tositoimiin. (y)

Ei ole todellista! Tänään alkoi taas tiputtelu. Kolme päivää tässä ehtikin jo iloita ns. puhtaasta kierrosta. :mad: Kävin eilen moikkaamassa kaveria, jolla on 1,5 vuotiaat kaksospojat. Oli aikamoinen vilske! :ROFLMAO:
 
@Hisulius onpa harmi! :( Onko mahdollista et sulla olis esim ovis ollut myöhässä vai olitko tikuttanut? Toivotaan että vuoto ei alkaiskaan ja plussa sieltä vielä tulisi!(y)

Mä tein kanssa aamulla testin ja edelleen puhdas nega, mun raskauskeijusta tilaamat testit ei oo vieläkään tullu ja jo viikko tilauksesta. :mad:
En usko että oon raskautunut tästä kierrosta vaikka oireita onkin tullut ja mennyt...:whistle:
 
@Binky en tikuttanut ovista, yleensä on kyllä aika tarkka kierto, mut tässä kierrossa itse asiassa tais ovis olla vähän myöhemmin mut siitäkin olis jo pitänyt jotain näkyä testissä.. Tänään on kyllä semmoinen olo että menkat on alkamassa pian. Hyvä vain niin pääsee hyödyntämään ensi kiertoa (y)
 
@Binky älä heitä kirvestä kaivoon vielä, tiiätkö mikä dpo sulla? Saattaahan se olla ettei vielä oo tarpeeksi hcg noussut näkymään testissä ;) tuo Flo on kyllä huippu sovellus, oon käyttänyt sitä jo melkein vuoden ihan menkkojen seurantaan että tietää milloin voi odottaa vuotavansa, hyvin on mulla melkein aina pitänyt paikkaansa :)
 
Kurkkasin etusivulle, ja alkaa olla jo melkoisen pitkä lista nimiä! Peukut pystyyn, että lista myös tyhjenee ripeää tahtia pikapuoliin ;)

Mulla on myös tuo Flo käytössä, ollut jo jonkin aikaa. Kirjailen sinne oireita oletetun ovulaation tietämillä ja sitten ennen menkkoja. Näppärä kun voi sieltä tarkistaa, että onko jotain oiretta ollut ennen. Noista merkinnöistä huomasin myös migreenin liittyvän vahvasti ovulaatioon mun tapauksessa, aiemmin ihmettelin vaan kun migreeni tulee noin kerran kuussa satunnaisesti, mutta eipä ollutkaan niin satunnaista.
 
Mäkin voisin liittyä mukaan haaveilemaan ensi vuoden vauvasta, vaikka teoriassa tän vuoden loppuun ehtis vielä. :) Ekaa ollaan yritetty viime kesän loppupuolelta asti, nyt alkoi just yk 8. Mulla mukaan mahtuu muutamia kemiallisia raskauksia/varhaisia keskenmenoja joista viimeisin oli juuri päättyneessä kierrossa.

Listalle voi laittaa: peanut_butter / 25v. / 1. / ya 8/18
 
  • Tykkää
Reactions: mimmik ja Purrri
@Hisulius mä en tiiä mikä Dpo menossa kun vasta ekat luomumenkat pillereiden jälkeen... ja en tosiaan bongannut ovista et en tiedä olenko edes ovuloinut... (n) jotenki vaan luulis et ku menkat alkaa oletetusti ti/ke ni nyt näkyis jo edes haamu... :(

@peanut_butter tervetuloa mukaan! Mä seurasinkin sun tarinaa tuolla 2019 ryhmässä... :( toivotaan et teillä pian tärppäis onnistuneesti :love:
 

Yhteistyössä