Haaveena vauva 2020

Viestiketju alueella 'Vauvakuume' , aloittaja Purrri, 07.03.2019.

1. Hansuelina_

Hansuelina_ Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    11.09.2017
    Saadut tykkäykset:
    1
    Pahoittelut radiohiljaisuudesta. Haipakkaa pittää taas maatilalla. Vähän ON juttuja taas mut kp 26/30 dpo 9 jos appia uskoo. Testit näyttän negaa eilen ja toissa päivänä. :p

2. Hisulius

Hisulius Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    14.12.2018
    Saadut tykkäykset:
    17
    Apua, täällä jännätään vielä tätä kiertoa.. Nyt on kp 34/30 ja menkkoja ei näy. Tein testin kp 29/30 päiväpissasta ja se oli puhdas nega. Nyt en oo kerennyt tekemään uutta testiä. Mitään raskausoireita ei kyllä minusta kunnolla ole. Joka kierrossa yleensä aina ”raskausoireita” ja nyt ei mitään, joten mieskin vitsaili, että nyt varmaan sitten napannut :ROFLMAO:. Mahaa nippailee joka päivä ja nyt tänään hieman rinnat tulleet araksi, muuta oiretta ei kyllä oikeastaan ole. Ajattelin tehdä huomenna tai pe aamupissasta vielä testin, vaikka en kyllä jaksa uskoa, että olisin raskaana. Toivon tietenkin kovasti, että testi näyttäisi plussaa, mutta en halua innostua asiasta liikaa..

3. amadecasa

amadecasa Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    26.06.2015
    Saadut tykkäykset:
    141
    @Hansuelina_ ja @Hisulius toivotaan että "pääsette" tästä ryhmästä pois ennen kuin keskustelu edes kunnolla alkaa! Eikös tässä vielä muutamia viikkoja muutenkin ole aikaa raskautua niin, että vauva syntyisi tänä vuonna?

Kävin kyselemässä aiemmin pohtimaani pitkää kiertoa ihan lääkäriltä. Epäili syyksi sokeria, eli että insuliinin eritys estäisi munasoluja kehittymästä riittävästi ja irtoamasta, ja siksi ovulaatiot jäisivät välistä ja kierto venyisi. Hyvin mahdollista, olen aikamoinen sokerihiiri ollut, tosin nyt jo muutaman viikon ollut syömättä karkkia ja muuta suoraan sokerista. Ylipainoakin on, ja edellisessä raskaudessa sokerit kohoilivat. Eli lääkkeeksi määrättiin sokerilakkoa (jonka onneksi siis olinkin jo aloittanut), ja säännöllistä sekstailua. Muutamassa kierrossa pitäisi tilanteen normalisoitua. Toivotaan parasta!

• Tykkään Tykkään x 4
    • List
  4. Hipposka

Hipposka Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    10.10.2018
    Saadut tykkäykset:
    86
    Täällä terolutit tekee selkeästi jotakin! Mulla on siis ollut ongelmana marraskuusta asti se, että menkat ei kunnolla alkaneet eivätkä myöskään loppuneet, vaan kokoajan tihutti verta ja kierrot myös venyi yhtäkkiä yli 50 päivään. Nyt toinen terokierto aluillaan ja kierto lyheni ensimmäisestä kuurista jo 26 päivään ja menkatkin kesti vain 5 päivää. Oikein tervetullutta vaihtelua, vaikka kierto jäikin hieman lyhyeksi.

• Tykkään Tykkään x 4
    • List
  5. Haavejuttu

Haavejuttu Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    13.11.2017
    Saadut tykkäykset:
    560
    Täällä olis viikko menkkojen alkuun. Tuntuu että päivät matelee, saatan monta kertaa päivässä katsoa flo sovelluksesta että mikäs kp nyt on ja kauanko vielä pitää jaksaa odottaa että voi testata :LOL:

Itseäni vähän jännittää omien vanhempieni ja sisarusten reaktio sitten kun raskaudun. Olen toiseksi nuorin sisaruksista eikä kenelläkään muulla ole vielä lapsia, tosin minua vanhemmat sisarukseni on kyllä sanonutkin ettei omia lapsia aio hankkia vaikka lapsista pitävätkin.

Tuntuu että "kaikki" kaverit ja tuttavat saavat lapsia. Missäs mun positiivinen testi viipyy? (n) 2018 syntyi lähemmäs 10 vauvaa kavereille/tutuille/tutun tutun tutulle ja jatkuvasti ihmiset kertoo raskauksistaan somessa. Tottakai olen jokaisen puolesta iloinen, mutta välillä vähän ärsyttää katsoa muiden ultra- tai vauvakuvia kun en itse ole vieläkään raskaana :unsure:

Sori kauhee omanapailu, tsemppiä kaikille yritykseen :love:

6. Hipposka

Rekisteröitynyt:
    10.10.2018
    Saadut tykkäykset:
    86
    @Haavejuttu kuulostaa niin tutulta tuo Flon kyttääminen useasti päivässä! Ja joka kerta se vaan näyttää samaa lukemaa. :rolleyes: Niin turhauttavaa.

Mä uskon, että perheen reaktio olisi pieneen nyyttiin varsin positiivinen. Huolissaan varmaan olisivat, että miten pärjätään, kun minun tukiverkosto on niin kaukana ja mummi tiedustelisi kulmat kurtussa, että kai häät pidetään ennen kuin lapsi syntyy. :LOL: Kaverit olisivat ihmeissään ja miettisivät hiljaa päidensä sisällä, että oliko kyseessä vahinko vai ei. :cautious:

7. unelmienunelma

unelmienunelma Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    20.01.2019
    Saadut tykkäykset:
    5

Oikeestaan oon käyny vuosittain gynellä papassa niin pyysin silloin samalla, että josko voisi ultrata. En siis hakeutunut erikseen tutkimuksiin :) Nyt mulla tosiaan 3. Terolut-kuuri käytössä ja sen jälkeen lähdetään katsomaan omaa kiertoa. Omista tuntemuksista päätellen en oo kyllä ovuloinut kertaakaan, mutta en oo tikutellut.

8. Purrri

Purrri Jäsen

Rekisteröitynyt:
    07.03.2019
    Saadut tykkäykset:
    87
  9. Binky

Binky Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    19.02.2019
    Saadut tykkäykset:
    63
    Siis tää sun viesti on ihan ku mun kirjottama! :ROFLMAO: Mulla kanssa viikko menkkojen alkuun mikäli vanha kierto pitää yhtään paikkansa. Oon tehnyt jo monta puhdasta negaa mut toki on ollu liian aikasta ees haamulle. :whistle:

Mulla on nyt melkeen 2vk ollu paha/etova olo ja viikon verran tissit sillee sisältä ihan törkeen kipeet! Lisäksi pari päivää maistunut suussa raudalle:sick:

Tilasin perjantaina raskauskeijulta testejä niin toivotaan et ne tulis tän viikon aikana vielä ni pääsis taas testailee. :LOL:

Mua jännittää kanssa kauheesti muille kertominen. Serkku odottaa jo kovasti et koska meille tulee vauva mut muille kertominen pelottaa.

10. Mirkkuli26

Mirkkuli26 Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    05.03.2019
    Saadut tykkäykset:
    43
    Mirkkuli26/ 26v. / 1./ ya syksy-talvi 2019

Jee kiitoksia ihanan jännää vaikka yritys ei olekaan vielä alkanut!

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  11. Mirkkuli26

Mirkkuli26 Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    05.03.2019
    Saadut tykkäykset:
    43
    Sama homma täällä!! Odotan nii innolla et pääsee oikee kunnol piinailee ja laskeskelee ja testailee xD

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  12. Päppyrä

Päppyrä Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    17.01.2018
    Saadut tykkäykset:
    192
    Kp1 on todennäköisesti huomenna. Kamala migreeni aamusta asti ja punertavaa vv.. Hanat voi aueta jo tänään, mutta huomenna viimeistään. Kp27 siis nyt ja dpo 12. Lyhyehköksi jää luteaalivaihe taas. Ensi viikolla puhun tästä lääkärissä ja kysyn mahdollisuutta gynelle pääsyyn.
    Tällä viikolla oon saanut taas otettua itseäni niskasta kiinni ruokavalion suhteen ja liikuntaa lisäsin jo viime viikolla taas ja tällä viikollakin hyvin on tullut liikuttua. Tosin nyt loppu viikosta vähemmän, kun kummipoika tulee tänään hoitoon ja on sunnuntaihin asti. Mieheni lupasi kyllä, että salille pääsen silti lauantaina :)

Nää menkkaenteilyt on aina pettymys, negoja testasin parina päivänä niin ihan odotettavissa oli kyllä. Mielummin menkat kuin myöhäinen plussa, koska viimeksi se ei tarkoittanut mitään hyvää kun ensimmäisen haamun sain vasta dpo13...

• Tykkään Tykkään x 2
    • List
  13. Sarzu

Sarzu Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    08.03.2019
    Saadut tykkäykset:
    5
    Mulla sama homma! Justiin loppui eka tero kuuri ja kierto oli vaan 26 päivää.. nyt odottelen että menkat loppuisi ja pääsisi testailee tulisiko ovista nyt ensi kierrossa

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  14. Etikkainen

Etikkainen Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    04.01.2019
    Saadut tykkäykset:
    11
    Täällä olisi alle viikko menkkoihin. Tää kierto meni kyllä ihan harakoille flunssan takia, joten ensi kiertoon sitten korkeammat odotukset! Onpa muuten jännä, kun ihan oikeasti tietää, ettei sieltä voi plussaa tulla, niin sitten ei ole mitään oireita! Mutta sitten kun on ollut aktiivista yritystä niin omasta kropasta huomaa kaikki tuntemukset, ne olemattomatkin ;)

Flo muistutteli jo alkavasta kierrosta, joten lähtölaskenta uuteen yritykseen on alkamassa!

15. Hipposka

Rekisteröitynyt:
    10.10.2018
    Saadut tykkäykset:
    86
    Munkin on tarkoitus testailla huhtikuussa (testit on toisessa kodissa) ja olishan se kiva ovisplussa saada tikkuun! En nyt vaan ole ihan varma, että mille päiville tikuttaminen kannattaa ajoittaa, kun tuo keltarauhanen niin radikaalisti muutti kiertoa. :cautious: Noh katsellaa, liuskoja kyllä kotoa löytyy! :D

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  16. hamae

hamae Jäsen

Rekisteröitynyt:
    27.12.2018
    Saadut tykkäykset:
    31
    Ehkä mäkin vähän ennakoivasti hyppään tänne tuolta 2019 ryhmästä.;)
    Hamae/31v/1./ya 12/18

• Tykkään Tykkään x 3
    • List
  17. Hisulius

Hisulius Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    14.12.2018
    Saadut tykkäykset:
    17
    @Haavejuttu täällä samoja fiiliksiä, tuntuu että kaikki muut ilmoittavat vauvauutisia jatkuvasti ja lähes kaikilla läheisimmillä ystävillä on jo jälkikasvua..

Omaa napaa, tein raskaustestin aamulla ja negatiivinen sieltä tuli niin kuin osasinkin odottaa :unsure: nyt vaan menkkojen odottelu jatkuu että sais uuden kierron käyntiin. Ensi kierrosta kerkeäis vielä samaan luultavasti 2019 vauvan, mutta ajatukset on kyllä 2020 vauvassa:love:

• En tykkää En tykkää x 4
    • List
  18. Hipposka

Rekisteröitynyt:
    10.10.2018
    Saadut tykkäykset:
    86
    @Hisulius harmillista! Toivottavasti uusi kierto alkaisi nopeasti, niin pääsisitte taas tositoimiin. (y)

Ei ole todellista! Tänään alkoi taas tiputtelu. Kolme päivää tässä ehtikin jo iloita ns. puhtaasta kierrosta. :mad: Kävin eilen moikkaamassa kaveria, jolla on 1,5 vuotiaat kaksospojat. Oli aikamoinen vilske! :ROFLMAO:

19. Binky

Binky Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    19.02.2019
    Saadut tykkäykset:
    63
    @Hisulius onpa harmi! :( Onko mahdollista et sulla olis esim ovis ollut myöhässä vai olitko tikuttanut? Toivotaan että vuoto ei alkaiskaan ja plussa sieltä vielä tulisi!(y)

Mä tein kanssa aamulla testin ja edelleen puhdas nega, mun raskauskeijusta tilaamat testit ei oo vieläkään tullu ja jo viikko tilauksesta. :mad:
    En usko että oon raskautunut tästä kierrosta vaikka oireita onkin tullut ja mennyt...:whistle:

20. Hipposka

Rekisteröitynyt:
    10.10.2018
    Saadut tykkäykset:
    86
    @Binky Tämän kuun alussa Posti on muuttanut jakelukäytäntöjään niin, että ilman lisämaksua tavallinen kirjeposti (jota esim. Raskauskeiju käyttää) kulkee perille 2 päivän sijaan 4 arkipäivän aikana. Siksi lähetysten saapuminen luultavasti tulee kestämään pidempään kuin aikaisemmin. (n)

21. Hisulius

Hisulius Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    14.12.2018
    Saadut tykkäykset:
    17
    @Binky en tikuttanut ovista, yleensä on kyllä aika tarkka kierto, mut tässä kierrossa itse asiassa tais ovis olla vähän myöhemmin mut siitäkin olis jo pitänyt jotain näkyä testissä.. Tänään on kyllä semmoinen olo että menkat on alkamassa pian. Hyvä vain niin pääsee hyödyntämään ensi kiertoa (y)

22. Binky

Binky Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    19.02.2019
    Saadut tykkäykset:
    63
    @Hipposka Kiitos linkistä! Mulla on mennyt tommonen ihan ohi. (n) Jospa ne sitten tänään tulis niin pääsee viikonloppuna vielä testaamaan. (y)

@Hisulius Okei, no sitten toivotaan sitä vuotoa ja nopeesti.:D Hauskaa miten sitä toivookin jo menkkoja jos tietää ettei ole tärpännyt et pääsis taas yrittämään. :ROFLMAO:

• Tykkään Tykkään x 1
    • Hauska Hauska x 1
    • List
  23. Hisulius

Hisulius Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    14.12.2018
    Saadut tykkäykset:
    17
    @Binky sanoppa muuta, harvoin niiden alkua muuten odottaa :ROFLMAO: toivottavasti sulle vielä positiivinen testi napsahtaa jo tästä kierrosta :love:

24. Binky

Binky Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    19.02.2019
    Saadut tykkäykset:
    63
    @Hisulius mä latasin ton Flon kanssa ja se ennustaa menkkoja alkavaksi 4pv päästä ja testi aamupissasta negaa niin mä en usko että oon raskautunut joten odotan kanssa vaan niitä menkkoja. :ROFLMAO:

25. Hisulius

Hisulius Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    14.12.2018
    Saadut tykkäykset:
    17
    @Binky älä heitä kirvestä kaivoon vielä, tiiätkö mikä dpo sulla? Saattaahan se olla ettei vielä oo tarpeeksi hcg noussut näkymään testissä ;) tuo Flo on kyllä huippu sovellus, oon käyttänyt sitä jo melkein vuoden ihan menkkojen seurantaan että tietää milloin voi odottaa vuotavansa, hyvin on mulla melkein aina pitänyt paikkaansa :)

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri