Haaveena vauva 2020

Viestiketju alueella 'Vauvakuume' , aloittaja Purrri, 07.03.2019.

1. Hmk2020

Hmk2020 Jäsen

Rekisteröitynyt:
    02.04.2019
    Saadut tykkäykset:
    39
    Heippa !
    Täytyy tänne päivitellä, äsken reilun tunnin pidätyksestä malttamattomana työvuoron jälkeen kahdella eri testillä :love:

Liitetyt tiedostot:

• Ihana! Ihana! x 21
    • Tykkään Tykkään x 1
    • List
  2. Lapseton87

Lapseton87 Jäsen

Rekisteröitynyt:
    22.09.2014
    Saadut tykkäykset:
    40
  3. Apustaja

Apustaja Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    26.08.2018
    Saadut tykkäykset:
    110
    Onnea! ❤

4. Binky

Binky Jäsen

Rekisteröitynyt:
    19.02.2019
    Saadut tykkäykset:
    25
    Onnea @Hmk2020 :barefoot::love:

ON: dpo9 ja viivanpaikkaa :poop: https://aijaa.com/PbEtuE

Edit/ piti vielä lisätä että heräsin yöllä siihen että luulin menkkojen alkaneen 5pv etuajassa, mut se olikin valkkaria :LOL::ROFLMAO:

Viimeksi muokattu: 18.06.2019
  5. Karvakorvat

Karvakorvat Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    13.11.2016
    Saadut tykkäykset:
    155
    Mä seurailen täällä päivittäin ja jännitän teijän puolesta, oon vaan nyt vähän hissukseen. Mitään intoa ei oo ollu testaa, eipä oikeen mahkujakaan tosiaan ollu. Torstaina tai perjantaina testaan, jos ei oo menkkoja.

Ihania plussia :love:

6. Pepper87

Pepper87 Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    24.01.2019
    Saadut tykkäykset:
    12
    Heippa!

Täällä testailtiin one step 10miu dpo 9 ja eilen dpo 11. Ei mitään, aivan valkoisia.
    Ajattelin, että no seuraavaan kiertoon sitten..

Hetken päästä nousin sohvalta ja tunsin repäisykivun ja ajattelin, että ei hitto, en ole ikinä koskaan saanut repäisykipuja kun raskaana ollessa..
    Tein tänä aamuna one step 25miu ja sain siihen haalean punaisen viivan :love:
    Hitsit kun en osaa kuvaa laittaa :cautious:

• Ihana! Ihana! x 17
    • Tykkään Tykkään x 4
    • List
  7. satsuma13

satsuma13 Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    20.06.2015
    Saadut tykkäykset:
    78
    Paljon onnea plussanneille! :love:

Oon itsekin seuraillut keskusteluja päivittäin, ei vaan oo tullut nyt kirjoiteltua..

Tässä kierrossa en aio/jaksa tikutella ovista, en edes tilannut lisää ovistikkuja. Näillä päivillä sen kuitenkin olettaisin olevan, ja jos kipuilee niin kuin viime kierrossa niin tunnistan kyllä. Flo ennustaa huomiselle. Talletellaan nyt ahkerammin lähi päivinä :)

Tsemppiä jokaiselle!

Viimeksi muokattu: 18.06.2019
  8. Helmiina1978

Helmiina1978 Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    21.07.2016
    Saadut tykkäykset:
    147
    Mäkin olen seurannut vain sivusta. Ja meinaan näköjään seurata tätä omaa projektiakin vaan sivusta. o_O ei oo paljon peitot heiluneet kp14/29, mut sovellukset ennustaa ovista huomiselle /torstaille. Ennenkin ollut 15 tai 16. Eilen tuli venyvää ovislimaa ja sit talleteltiin ekan kerran tähän kiertoon. Oon ollu niin väsynyt uuden työn johdosta, ja kun lapset on lomalla niin valvoo aika myöhään enkä sen jälkeen enää itse jaksa. En oo edes tikuttanut ovista kunnolla vaan vähän huonoihin aikoihin ja paljon juoneena jne. Aamu lämmöt oon ottanut ja tänään tuli dippi alas päin. En tiä oonko vaan nukkunut suu auki vai joko se tänään tapahtuu. Oli varman huonot isännän veitikat ku pitkä tauko. Toivotaan että ovis ei olis nyt tänään... Vaan huomenna. :ninja: tai sit vaan tykitetään tänään vähän paremmat liikkeelle. :sneaky:

9. tofu_

tofu_ Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    08.04.2018
    Saadut tykkäykset:
    57
    Onnea plussanneille:love:

Aamun pc https://aijaa.com/HNiH3R tuli näkyviin vasta testiajan jälkeen, joten liekö vain viivanpaikka

• Tykkään Tykkään x 6
    • Ihana! Ihana! x 1
    • List
  10. Lapseton87

Lapseton87 Jäsen

Rekisteröitynyt:
    22.09.2014
    Saadut tykkäykset:
    40
    Se ois 2viikkoa inssistä! Tänään verikokeisiin kuhan poika heräilee. En oo testannu vielä kertaakaan, huomenna aamulla teen testin jos ei menkkoja kuulu! (y)

11. Lapseton87

Lapseton87 Jäsen

Rekisteröitynyt:
    22.09.2014
    Saadut tykkäykset:
    40
  12. vauvameille

vauvameille Jäsen

Rekisteröitynyt:
    17.08.2018
    Saadut tykkäykset:
    20
    Pakko tulla tänne avautumaan, kun surettaa taas niin paljon. Tasan 2 viikkoa sitten tehtiin eka inssi, joten toiveet oli aikas korkealla. Tänään dpo 14 ja aamulle testattu onestepille selkeä nega. Tää jatkuva pettyminen on niin kamalaa. :(

• En tykkää En tykkää x 9
    • List
  13. Päppyrä

Päppyrä Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    17.01.2018
    Saadut tykkäykset:
    156
    Ompa selkee jos on vaan viivanpaikka! Ootko testaillu muuhun aikaan päivästä kun aamulla? Toiset saa päivällä tai illalla ihan alussa selkeemmät viivat! :) Nyt vaan urakalla tikkuja uittaan sata kertas päivässä :D

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  14. Pioni80

Pioni80 Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    26.05.2011
    Saadut tykkäykset:
    6
    Tulenpas minäkin tänne keskusteluun mukaan. Ensimmäinen inssi tehtiin eilen ja nyt pitää jaksaa kaks viikkoa odottaa. Ikä on mulla vastaan (39v), mutta toivotaan parasta (y)

• Tykkään Tykkään x 6
    • List
  15. Binky

Binky Jäsen

Rekisteröitynyt:
    19.02.2019
    Saadut tykkäykset:
    25
    Blaah tiputteluvuoto alkoi eli loppuviikosta kp1 :(

• En tykkää En tykkää x 6
    • List
  16. tofu_

tofu_ Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    08.04.2018
    Saadut tykkäykset:
    57
    Tein nyt päiväpissasta uuden pc:n joka oli nega :( (4h pidätyksestä)

17. tofu_

tofu_ Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    08.04.2018
    Saadut tykkäykset:
    57
    Voi harmi, tsemppiä! Toivottavasti tulevasta kierrosta tärppäisi!

18. Tiutiti

Tiutiti Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    17.03.2019
    Saadut tykkäykset:
    114
    Tosi monella tuntuu tulevan nykyään aivan törkeitä viivanpaikkoja (n) Yritän nyt asennoitua niin etten oikeasti testaa kertaakaan ennen kuin menkat ovat reilusti myöhässä. Säästyy rahaa sekä toivottavasti mielenterveys. Hulluksihan siinä tulee jos joutuu joka kerta pohtimaan meinaako se viiva nyt yhtään mitään vai ei.. Saa nähdä kestääkö kantti :p

Näköjään en ole vielä tuossa piinalistassa niin tälle päivälle voi päivittää dpo 2

19. Purrri

Purrri Jäsen

Rekisteröitynyt:
    07.03.2019
    Saadut tykkäykset:
    42
    Oon nyt seurannu pitkää sivusta näitä teijän raskaustestejä. Kamalia mite selkeitä viivanpaikkoja noihin tulee.. :mad: Onks rfsun testi ainoo joka noita vp tekee? Ite tein esikoisesta aikanaan pc ja siitä ei tullu viivanpaikkoja kun oli nega.

20. Wintersun

Wintersun Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    10.02.2018
    Saadut tykkäykset:
    1 057

Rfsun testit näyttää melkein aina jonkin näköistä viivanpaikkaa testiajalla.

Mut ite oon tullut siihen tulokseen et pc:n liuskat on ihan luotettavia (mulla yritys aikana tullut niihin 2 kertaa viiva, toinen oli ns. Värikertymä ja toinen joku muu virheellinen). Niitä oon käyttänyt kymmeniä ja siihen nähden 2 on aika vähän.

Rfsu tulee aina viivaa, niitä en suosittele kellekään. Pc puikkoon, apteekin ultraan ja predictor early + first responseen kuivuttuaan selkeitä viivanpaikkoja. Eli jos testaa niin testiajan jälkeen roskiin ja pois näkyviltä.

21. KukkaSosuli

KukkaSosuli Jäsen

Rekisteröitynyt:
    26.04.2019
    Saadut tykkäykset:
    64
    Onko muilla oviksen jälkeen kipua muniksissa ja kohdun alueella useamman päivän ajan? Mä en bongannut kovin montaa ovisoiretta tässä kierrossa, etten yhtään tiedä olikokaan sitä. Mut sitten taas en tiedä voiko olla näitä tällaisia oviksen jälkeisiä oloja ilman ovista? :ROFLMAO: Kokemuksia?

22. Lapseton87

Lapseton87 Jäsen

Rekisteröitynyt:
    22.09.2014
    Saadut tykkäykset:
    40
    Mulla kestää oviskivut 2-3päivää.. että en tiiä mitä siellä alakerrassa tapahtuu, mut ei mee tosiaan tunnissa tai kahessa ohi :)

23. tofu_

tofu_ Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    08.04.2018
    Saadut tykkäykset:
    57
    Joskus on ja joskus ei. Mä en omaa ovista oikeen muutoin tunnista kuin tietynlaisesta valkovuodosta. Synnytyksen jälkeen kun kierto käynnisty, niin sillon oli oviskipuja ja ne oli tosi kovia. Enää ei ole.

Niitä erilaisia kipuiluja ja nippailuja on niin paljon kierron eri vaiheissa, eträ ei niistä ota kovin hyvin selkoa :ROFLMAO:

24. KukkaSosuli

KukkaSosuli Jäsen

Rekisteröitynyt:
    26.04.2019
    Saadut tykkäykset:
    64
    @Lapseton87 @tofu_
    Niin te meinaatte että nää on oviskipuja? No voihan sekin tietty olla. Nyt on kipua neljättä päivää ja oon ajatellu että ovis olis ollut jo. Luulen että metformiini vaikuttaa paljolti näihin oloihin, kun ei tämmöistä ole ennen lääkitystä ollut. Pohdin vain että onko tämä sitä normaalia toimintaa mitä kehossa pitäis olla. Näinä päivinä myös rinnat alkaa aristaa ja turvota, on ruokahaluttomuutta ja huonoa oloa/pahoinvointia

25. Lapseton87

Lapseton87 Jäsen

Rekisteröitynyt:
    22.09.2014
    Saadut tykkäykset:
    40
    Voi ne toki olla jotain muutakin.. ite pidän niitä aina oviskipuina.. :)

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi
Koululainen
Ruoka.fi