Haaveena vauva 2020

@Haavejuttu Pakko täältä taustalta huudella, että mä kans testasin alkuun pelkillä raskauskeijun one stepeillä ja luulin etten ole raskaana, sain jotain aiiiivan hailuja viivoja jotka kuivuessaan tuntuivat katoavan. Dpo13 näkyi testissä jo jotain vaaleanpunertavaa, ja kappas vaan niin pc:llä näkyi selkeä viiva :) Tein huvikseni one stepit loppuun niin ne näyttää niiiiin huonosti viivaa verrattuna vaikka pc. Olin siis raskaana. Toivon tosiaan että säkin olet, ja uskon niin <3 Tsemppiä testailuun, eiköhän sieltä jo kohta vahvempi viiva tule toisella testillä!

Ps. Terkkuja kaikille, täällä mennään rv 15 ja kaikki hyvin. Seurailen edelleen ketjua ja puhaltelen täältä plussatuulia :love::love::love:
 
@Miimero tässä mun samainen testi ja paikkaansa piti vaikka oireita raskaudesta ei ollu.. no ehkä nännien herkkyys mutta olis voinu merkata alkavia kuukautisia... nyt mennään jo rv 15+4:love: joten onnittelut:love: dpo on vaan suuntaa antava kun en ovista kiinni saanu..

Paljon onnea muillekin plussanneille. Haamuille vahvistumisia. Pahoittelut uusista kierroista:unsure: Kuumeileville paljon plussatuulia.
 

Attachments

Mä näköjään roikun vielä listoilla, mut voi napsia pois kun oon enempi nyt "taustalla"/tjottailukierrossa.

Moikkamoi pitkästä aikaa. Täällä ovis lähestyy ja miehen kanssa päätettiin tästä kierrosta taas yrittää rennolla menetelmällä. Mä kotiuduin hyvin uuteen työhön ja täällä taas vauvahaave molemmilla mielessä. Listalle en tule vielä kun katsellaan kierto kerrallaan nyt näitä juttuja ihan rennosti. :LOL: Ajattelin että maltankohan olla ilman ovistikkuja, kun aikahyvin tunnistan oviksen.

Plussatuulia kaikille, tsemppiä piinailijoilla ja onnea plussanneille, rupean lukemaan ketjua, vähän kestää kun selaa parin viikon kirjoitukset taas. (y):LOL:
 
Noniin, vihdoinkin alkoi uusi kierto! Flown mukaan 12 päivää keskivertoa myöhemmin :LOL: Pisin kierto kyllä vuosiin. Kävin juuri ostamassa folaattia ja greippimehua. Täällä oli aikaisemmin juttua kuinka ovulaation puoli vaikuttaa kierron pituuteen niin tämä kierto oli selkeästi oikean puolen vuoro ja tosiaan aina silloin tuntuu kierto olevan pitempi kuin jos ovuloin selkeästi vasemmalta. Epäilen myös että oikean puolen munasarja ei mahdollisesti toimi ihan yhtä hyvin kuin vasen. Nyt olen jo huomannut vasemman puolen heränneen eloon joten luotto on aika kova että tää kierto ei ainakaan venähdä pitkäksi. (y)Viime kierrossa mulla oli aika heikot limat muutenkin vaikka join greippimehua päivittäin.
 
  • Tykkää
Reactions: Hedvig
Moikka moi kaikille!

Nyt haluun hypätä mukaan kuumeilemaan kun tjot on pikkuhiljaa muuttunut kunnon yritykseksi/vauvakuumeeksi.
Viimeksi olin aktiivinen vuosina 2015-2016, kunnes tärppäsi ja 2017 syyskuussa syntyi neiti 4v yrityksen jälkeen.

Nyt kuumeillaan toista yhteistä ja mulle neljättä :love:

Yritys alkoi tjot meiningillä toukokuussa 2018, vielä tärppiä odotellaan.

Sairastan pco:ta, kilpirauhasen vajaatoimintaa sekä ferritiiniarvo on heikohko.
Kaikki nämä tekee tästä vaikeaa, ovuloin sillontällöin. Välillä ovuloin monta kiertoa putkeen kunnes tulee monen kierron paussi.

Tää kierto on taas etten saanut tikutettua ovista mutta kipuilut kertois muuta. Elän kipujen mukaan kuitenkin.

Haluan heti etusivulle ja kp-listaan mukaan :)

haaveilija31 / 34 / 4 / ya 5/18
Kp 21/33 dpo 1
 
Hei ja kiitos @Purrri ketjun aloittamisesta.

Täällä myös yksi lasta toivova pariskunta. Minulla on todettu PCOS ja kilpirauhasen vajaatoiminta 2011. Olemme lapsettomuuspolin asiakkaita, koska en ovuloi ollenkaan, eikä minulla siten myöskään tule kuukautisia ilman Terolut-lääkitystä. Rennolla mielellä kuitenkin eteenpäin. Painoa pudottelen, jotta päästään hoidoissa eteenpäin.

Hyvää viikonloppua ja tsemppiä kaikille kuumeiluun ja yritykseen.

Sennay/ 29v/ 1. lapsi/ ya 5/18

Muoks.
Kai tänne @Purrri saa liittyä, vaikka yritys onkin jo käynnissä?? :confused:
(y)
Tottakai saa liittyä
 
Omaa napaa. Piti lähteä työpisteeltä puolijuoksulla vessaan. Olin varma että menkat alkoi. Menkkamaista kipuilua ja juilintaa ollut ainakin tunnin ajan ja sitten tuli se tunne että nyt holahti jotain housuihin. Mutta se olikin onneksi vain valkovuotoa. Kn kokeilin kanssa samalla, yleensä kn seudulla on veristä valkovuotoa n. Päivää ennen kun vuoto alkaa. Kn oli kova ja ylhäällä, mutta hieman aukinaisen oloinen, vetisen valkovuodon peitossa. Eli ei ole menkat vielä alkamassa! Pian sitten testikauppaan kunhan vuoro loppuu (y)
 
Aamutesti nega vaikka olin näkeväni jotain kun testiä käänteli ja pitkään tuijotteli. Kameraan en kyllä saa mitään. Tänään todella vahva pahoinvointi ja väsymys että todella todella kumma jos ei raskautumisesta ole kyse, toivo elää vahvana:love: Huomenna uus testi.
 
Koittakaa kestää mun mokia tossa listassa :oops:
Jostain syystä kun puhelimella tekee, tulee välillä virheitä. Ja ajatusvirheitä (n)

Hienoa @Tiutiti että uusi kierto alkoi! Toivottavasti nyt olisi plussa kierto!

@Kiemura nauttikaa stressittömämmästä kierrosta!

Tervetuloa @haaveilija-31 Oliko sulla aiemmassa yrityksessä jotain apuja käytössä?

@Haavejuttu toivotaan et pc tulee selkeempi viiva!
Pcon hoidossa oli metformiinit, ei muita apuja. Kerettiin kyllä käydä lapsettomuuspolilla tutkimuksissa, vikana oli vaan mun pco eli ovuloimattomuus. Hoitoihin oltais päästy jos olisin saanut pudotettua painoa tietyn verran. Mutta onneksi raskauduin luomuna heti tuon poli käynnin jälkeen :giggle:

Nytkään ei voi hoitoihin yrittää edes lähteä, bmi liian korkea. Julkiselle ei ota meitä ja yksityisellä en tiedä onko niillä bmi rajaa ja rahat ei ehkäpä riitä siihen.
Painoa pitäis pudottaa semmoset 16kg et pääsis hoitoihin :unsure:
Tänä vuonna oon saanu pudotettua joku 5kg ja nyt uudella boostilla yritän sitä. Mutta ei se näillä sairauksilla ole kamalan helppoa :notworthy:

Turhauttaa kyllä kun ei hoitoihin pääse, ei ole tällä iällä vuostolkulla aikaa yrittää. Minä 35v tänä vuonna ja mies 47..
 
Toivotaan sinne sitä onnistumista ilman hoitoja!
BMI rajat kai vaihtelee, meillä on polilla 35, joissain kai ollut 31? Yksityisellä saattaa päästä vaikka olis enempikin! Hienoa että oot painoa saanut alas!
35 on meiän polilla bmi raja. Tammikuussa oikeastaan pudotin ton 5kg. Helmikuun alussa sairastuin keuhkokuumeeseen, mistä tervehdyin vasta nyt kokonaan. Se rajotti painonpudotusta tosi paljon. Ei oo jaksanu urheilla, syömisetki ollu taas mitä sattuu ku ei oo jaksanu miettiä..
Nyt taas saanu uuden alun tälle hommalle, syömiset hyvällä mallilla ja lenkillä pystyy käymään edes muutaman kerran viikossa.
 
Olipas tänne tullu uusia viestejä :)
Pahoittelut @Nyyyti ja @Hedvig keskenmenoista ja voimia :cry: ❤
Pahoittelut myös uusista kierroista :unsure:

Täällä Flo ennustaa,et ovikseen ois 6 päivää :unsure: :)
Aika paljon tässä ollu töitä jne .. pitää kattoo jos sais hyödynnettyä nyt ovista sit ku sattuu vapaita olemaan :)

Tsemppiä kaikille :love:
 
IMG_20190710_082030__01.jpg

Siinäpä olisi tämän aamun pc ja one step. Taidan lopettaa testailun ja jäädä odottamaan menkkoja. Viivanpaikkoja taisivat olla, en usko että nuo "haamut" vahvistuu kun ei ole nytkään vahvistunut ja on kuitenkin jo dpo 13.
 
@Haavejuttu mä oon tollasissa tilanteissa tehnyt yleensä sellaisen herkän digin ja jos se on nega niin suostun heittämään pyyhkeen kehään ja odottamaan vuotoa.. muuten niin vahvat viivalasit minulla ettei suostu uskomaan ettei ketään olisi matkassa :unsure:

@Tingeli oletko jollekin gynelle jo soittanut ?o_O
 
Kp 1
Alkoi heti kunnolla rytinällä. Ilman mitään päivön parin tuhruja/tiputteluja.
Oviksesta laskienkin ajallaan tulivat.

@Haavejuttu nuo haamuilut ja niiden ei vahvistuniset on niin inhottavia.
Antaa toivoa ekana, mut sit ei kuitenkaan. Se ollako vai eikö olla olo.
No, mutta voi kun sulla vielä plussaksi muuttuisi.
 
Viimeksi muokattu:
Todella outoa. Mulla tais alkaa juuri menkat, 5-6 päivää aiemmin kuin pitäisi. Seksin jälkeen alkoi tulla verta ja kyllä se ihan kuukautisvereltä näyttäis. Joko mun luteaalivaihe oli 7 päivää (vaikka mulla on kyllä aika lailla vakiintunut se 12 päivään) tai sitten oon ovuloinut jo kp 14 tienoilla. Tai sitten en oo ovuloinut ollenkaan, eikös silloinkin voi olla normaalia lyhyempi kierto? Mulla on ollut viime elokuussa yksi 27 päivän kierto, mutta muuten on aina ollut vähintään se 30 päivää.
 
Liityn kans mukaan haaveiluun toinen lapsi haaveissa, esikoinen aloittaa syksyllä koulun. Viime syksystä asti aloitettu "varovainen" yritys/haaveilu.

Nyt menossa kp3/28, sain viime kierrossa dpo9 ja 10 selvän haamuviivan herkkään testiin, mutta tais olla kemiallinen, tai jotain, kun menkat alkoi ihan ajallaan, mutta ihan hirveillä kivuilla, viime kuukautiset taas oli harvinaisen kivuttomat, joten en tiedä mitä mun kroppa yrittää kertoa.

Viime helmikuussa plussasin, mutta se meni kesken rv 6. Ja siitä asti oon kärsinyt kunnon vauvakuumeesta, ensimmäistä kertaa elämässä, esikoinenkin kun tuli aikoinaan ehkäisyn läpi :)

Meillä lähipiirissä syntyy kokoajan vauvoja tai joku ilmoittaa raskaudesta, ja sit on näitä kyselijöitä, että koskas te teette toisen lapsen.

Onko kukaan testaillut maca-jauhetta tai vehnänalkioöljyä? Otin viime kierrossa molemmat käyttöön, tai macaa käytän kierron ekat 3viikkoa 1 tl päivässä ja sit suositeltu viikon tauko. Greippimehua oon juonut maaliskuusta asti aina alkukierrossa, mutta nyt jätän sen pois tälle kierrolle.
 
Olipa viestejä luettavana kun oon ollu pois hetken:) mut se on hyvä että palsta elää.

@peanut_butter ihanaa kuulla susta, hienoa että kaikki hyvin :love:

Omaa: miehellä nyt tullut vikan kuukauden aikana kauhee vauva kuume;):love: hän puhuu koko ajan meidän vauvasta ja kuinka odottaa ens kuuta että tutkimukset alkaa. Aikasemmin hän on ollut sillee toppuuttelemassa mua kun ostan vauvan vaatteita:ROFLMAO: nyt on ääni muuttunut. Ihanaa se on:)

Hei nyt kysyn, että onko hyvä ajankohta lääkärille ja ultraan kun on ovis aika? Siis meillä on ensikäynti aika just kp15. Mä aattelen että ois just hyvä, kun näkis heti ultrassa että tapahtuuko ovulaatio ja miten hyvin(n)
Mä oon jotenkin oudolla tavalla unohtanut että se plussa joskus oikeasti voi tulla, tää yli vuoden yrittäminen vaan on saanut ajattelemaan niin että "tässä yritettään, mutta turhaan" uskon kyllä että vauva joskus on sylissä, mutta tuntuu niin kaukaiselta(n)
 

Yhteistyössä