Haaveena vauva 2020

Pahoittelut @Mammakatri uudesta kierrosta!

@Apustaja yleensähän luteaalivaihe on sama kokoajan! Ellei sit ole esim. Jonkun hormonijutun kanssa ongelmia. Mulla kierron pituus on vaihdellut 22-40 ja 2 40pvän kiertoa oli ainoat ovuloimattomat. Lyhyimmässä kierrossa ovis oli vaan tosi aikaisin.
Mun oviksen ois pitäny olla jo kp 13 tossa tapauksessa. Se olis mulle kyllä todella aikaisin. Mulla tulee yleensä kellertävää valkovuotoa dpo 4 lähtien ja tässä kierrossa sitä tuli vasta muutama päivä sitten, joka viittaisi siihen että ovulaatio olisi ollut viikko sitten jolloin oli niitä kipujakin. Näköjään kroppa osaa yllättää.
 
Toivotaan ettei ala! Oliko sun dpo:t varmat? Enkä nyt muista oliko teil jo aika tulossa tutkimuksiin?
On varmat, sain tikutettua oviksen. Ei olla vielä hakeuduttu mihinkään tutkimuksiin mutta jos menkat taas alkaa niin aion kyllä soittaa gynelle aikaa että katsottais aluks että onko mulla kaikki ok tuolla alakerrassa ja sitten jos on niin sitten haluan saada selvyyden missä mättää.
 
Hei mikähän olikaan joku i:llä alkava vitamiini/luontaistuote, jota voisi käyttää kun yrittää raskautua? Muistaakseni täällä siitä ollut puhetta, mutta en nyt millään löydä vaikka kuinka selaan Tulee mieleen vaan isola tai isotra, mutta ei ole sellainen. Kiitos paljon, jos joku keksii!❤
 
Hei mikähän olikaan joku i:llä alkava vitamiini/luontaistuote, jota voisi käyttää kun yrittää raskautua? Muistaakseni täällä siitä ollut puhetta, mutta en nyt millään löydä vaikka kuinka selaan Tulee mieleen vaan isola tai isotra, mutta ei ole sellainen. Kiitos paljon, jos joku keksii!❤
Mahdatko tarkoittaa Inositoli. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Helmiina1978
Tässä kyllä tulee aina luulotautiseksi ja kuvittelee kaikenmaailman oireita kun on kierron loppupuolella. Mua muka vähän kokoajan kuvottaa ja tissit on kipeät. Kipeet ne on aina, mutta yleensä vasta n. viikkoa ennen menkkoja, nyt kipeyty heti oviksen jälkeen. Mulla kp 20/28 ja dpo4, jossain kohtaa pompannut listalla päivän edelle. :)

Missäs kohtaa te ootte aloittanut testaamaan?:rolleyes: Mulla on nyt ihan optimistinen olo, kun testillä varmistui että suurin piirtein oikeisiin aikoihin ollaan talleteltu.
 
Nyt en tiedäkään olenko ovuloinut vai en o_O kipuja alavatsassa ja halut heränny henkiin, ovistestissä tummahko viiva mutta ei plussa. Ehkäpä ovuloinkin vasta lähiaikoina. Päivitellään tilannetta kun selkenee jos on tarvetta.
Aiemmin ei tässä kierrossa viivat tummunu, ois ihana jos tummuis ja sais varmemmat viitteet ovulaatiosta :rolleyes:
 
Liityn kans mukaan haaveiluun toinen lapsi haaveissa, esikoinen aloittaa syksyllä koulun. Viime syksystä asti aloitettu "varovainen" yritys/haaveilu.

Nyt menossa kp3/28, sain viime kierrossa dpo9 ja 10 selvän haamuviivan herkkään testiin, mutta tais olla kemiallinen, tai jotain, kun menkat alkoi ihan ajallaan, mutta ihan hirveillä kivuilla, viime kuukautiset taas oli harvinaisen kivuttomat, joten en tiedä mitä mun kroppa yrittää kertoa.

Viime helmikuussa plussasin, mutta se meni kesken rv 6. Ja siitä asti oon kärsinyt kunnon vauvakuumeesta, ensimmäistä kertaa elämässä, esikoinenkin kun tuli aikoinaan ehkäisyn läpi :)

Meillä lähipiirissä syntyy kokoajan vauvoja tai joku ilmoittaa raskaudesta, ja sit on näitä kyselijöitä, että koskas te teette toisen lapsen.

Onko kukaan testaillut maca-jauhetta tai vehnänalkioöljyä? Otin viime kierrossa molemmat käyttöön, tai macaa käytän kierron ekat 3viikkoa 1 tl päivässä ja sit suositeltu viikon tauko. Greippimehua oon juonut maaliskuusta asti aina alkukierrossa, mutta nyt jätän sen pois tälle kierrolle.
Tervetuloa mukaan! Lisäsin sut etusivulle haaveilijalistalle, haluatko vielä ilmoittaa ikäsi?
 
Tässä kyllä tulee aina luulotautiseksi ja kuvittelee kaikenmaailman oireita kun on kierron loppupuolella. Mua muka vähän kokoajan kuvottaa ja tissit on kipeät. Kipeet ne on aina, mutta yleensä vasta n. viikkoa ennen menkkoja, nyt kipeyty heti oviksen jälkeen. Mulla kp 20/28 ja dpo4, jossain kohtaa pompannut listalla päivän edelle. :)

Missäs kohtaa te ootte aloittanut testaamaan?:rolleyes: Mulla on nyt ihan optimistinen olo, kun testillä varmistui että suurin piirtein oikeisiin aikoihin ollaan talleteltu.
Täällä on kans noita luulo-oireita kun alkaa olla kierron loppuvaihe menossa. Tisseihi sattuu, mahassa tuntuu erilaiselle, iltaisin etova olo (esikoisen aikaan mulla oli iltapahoinvointia) yms. :whistle: Haluan jo testaamaan :unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: Hellu__
Pahoittelut! :cry:

Mulla on nyt jo menkkamaisen tyyppisiä jomotuksia. Jippii.. Ja vasta dpo 2. Ei siis koko ajan onneksi mut välillä kiinnittää huomiota. :unsure:
Mulla tossa vajaa 4 vuotta sitten jomotti alavatsaa ihan kunnolla ovulaation aikoihin ja jomottelu jatkui vielä kolmisen päivää sen jälkeen. Ei oo aikaisemmin särkenyt noin pitkään. En tiiä johtuiko siitä että oli eka ovis pariin vuoteen vai siitä että tärppäs vai molemmista.
 
  • Tykkää
Reactions: Wintersun
  • Tykkää
Reactions: Kiemura
Tärppionnea! Mä oon miettinyt Preseedin tilaamista myös mutta hinnan takia jättänyt tilaamatta, mutta tuolla näkyi olevan jotain Conceive Plus-voidettakin vähän isomman näköisessä purkissa, ehkä kokeilen sitä tässä kierrossa. :)
Se oli kyllä tosi kallis ja pienen näkönen puteli.. Mutta testiin menee, oviksen tienoilla ei kyllä olla liukkaria tarvittu mutta ompa nyt yks "työkalu" lisää pakissa. :LOL:

@Helmiina1978 meidän kaupoista ei ainakaan ole löytynyt, olen kaikki lähiruokakauppojen intiimihyllyt kolunnut läpi. :LOL: Apteekkia en muutes ole tajunnut katsoa.
 
  • Tykkää
Reactions: Helmiina1978
Olen juuri ja juuri ehtinyt käydä lukemassa kaikkien kuulumiset lähes päivittäin, että pysyn mukana, mutta kirjoittelemaan en ole ehtinyt.

ON: me päätettiinkin tikutella ovista jo tässä kierrossa kun miehelle meinaa pientä ikäkriisin poikasta iskeä kun täytti juuri 38. Halutaan nyt varmistaa, ettei mee taas ihan vääriin aikoihin tallettelut kuten edellisissä kierroissa. Ajattelin tänään illalla pissiä ekan kerran tikkuun kun ilmeisesti aamupissa ei oo siihen paras? Ja mä en töissä voi missään nimessä tämmöstä tehdä niin pitää hoitaa kun pääsee kotiin. Ostin pari pakettia pregcheckin ovulaatiotikkuja kun niitä oli taidettu tässäkin ketjussa kehua. Jänskää, saa nähdä missä vaiheessa kiertoa mulla oikeasti on ovulaatio! Ollu viime kierrot kuitenkin pidempiä kuin pitkiin aikoihin niin nyt saadaan asiaan selkoa.
 
Meinasin tänään soitella gynelle. Tosi huonosti on viikolla vapaita ja työpäivät on semmoseen aikaan etten pääse ennen tai jälkeen käymään. Katoin tossa kalenteria ja huomasin että mulla on viikkovapaat oletetusti dpo 2 ja dpo 4. Olisi myös ennen ovulaatiota yksi vapaa, mutta eikös olisi hyvä kokeilla varata aikaa ovulaation jälkeen niin jos gyne näkisi onko ovulaatio tapahtunut? Aion kyllä myös tikuttaa ovulaatiota, mutta haluaisin varmistuksen että se ovulaatio tosiaan tapahtuu. Mulla on muutama vuosi sitten ollut klamydia ja vaikka se hoidettiin pois niin takaraivossa kummittelee että entä jos tämä kaikki johtuu siitä (n) Google kertoo vaan että hoitamaton klamydia voi aiheuttaa lapsettomuutta, ilmeisesti voi tukkia munajohtimet. Mutta en ole löytänyt vastausta siihen että jos klamydia ne munajohtomet tukkii niin saako ne jotenkin auki tai aukeaako ne kun klamydia on hoidettu. No, turha kyllä miettiä liikaa asioita etukäteen, täytyy soitella gynelle ja koittaa saada aika niin eiköhän sitten asiat lähde selviämään :)
 
  • Tykkää
Reactions: Wintersun

Yhteistyössä