Haaveena vauva 2020

Tuskinpa alkaa! Onnea :love:

Onko sulla ollut jotain oireita?
Sillon dpo4-5 oli ne alavatsa ja selkäkrampit, jotka aattrlin johtuvan kiinnittymisestä ja nyt tänään taas kramppailee. Semmosta terävämpää kuin menkkakipu. On tässä paleltanu kyllä joinakin iltoina jonkin verran. Ei oikeen mitään muita oireita:barefoot:Toivottavasti pysyy matkassa :love:

Muoks. Kiitos onnitteluista ❤
 
Hei kaikki! Tuolta joulukuisista tulin kyselemään, haluaako joku ovistestejä? :) Löytyi kaapista avaamaton paketti cb:n digitaalisia ovistestejä, joissa on päiväys 30.9. Vielä ehtis käyttää siis :) Jäi itellä toinen paketti käyttämättä, kun maaliskuussa tärppäsi. Mukaan tulis vielä neljä ylimäärästä testitikkua. Voisin lähettää nuo jollekulle halukkaalle postikulujen hinnalla, kun muuten menevät roskiin.
 
@Haavejuttu aukiolotutkimus tehdään ennen ovua, jotta nähdään ne rakkulat paremmin :)

Mäkin olen jo monta vuotta tutkinut rattaita ja pinnasänkyjä... :barefoot: vielä joskus :love:
Ahaa okei! Mä oon ihan pihalla mitä nyt ruvetaan tutkimaan ja tekemään ja kuka tekee mitäkin ja mitä tutkitaan missäkin :LOL: Kaikkea ei siis voida täällä pienellä paikkakunnalla tutkia vaan on mentävä sairaalalle viereiseen kaupunkiin.
Mutta eiköhän kaikki selviä siellä ensikäynnillä. Jännittää ja stressaa vaan niin kamalasti ja mitä jos löytyy jotain ja entä jos se ei ole hoidettavissa jajaja ääh. Pitäis osata vaan rauhottua. Onneksi on nyt paljon töitä niin ei ehkä ehdi niin paljoa miettimään turhia :D
 
Hei kaikki! Tuolta joulukuisista tulin kyselemään, haluaako joku ovistestejä? :) Löytyi kaapista avaamaton paketti cb:n digitaalisia ovistestejä, joissa on päiväys 30.9. Vielä ehtis käyttää siis :) Jäi itellä toinen paketti käyttämättä, kun maaliskuussa tärppäsi. Mukaan tulis vielä neljä ylimäärästä testitikkua. Voisin lähettää nuo jollekulle halukkaalle postikulujen hinnalla, kun muuten menevät roskiin.
@quinque Mä ottaisin mielelläni nämä jos vielä tarjolla :) Toinen kierto vasta menossa niin käyttöä olisi :)
 
Omaa napaa jälleen. Ollaan oltu aina alku- ja loppukuusta vähän laiskoja tallettelemaan. Oviksen aikaan sitten useamman kerran 1-2 päivän välein. Eilen nukkumaan mennessä mies totesi että kunhan mun menkat loppuu niin voitais tämä kierto talletella vaikka joka päivä, mutta vähintään joka toinen päivä :LOL: Hän kun on vähän sitä mieltä että talletellaan vaan väärään aikaan ja liian vähän, mutta itse olen sitä mieltä että jotain "vikaa" on kun en raskaana edelleenkään ole. Mutta eihän siitä 1-2pv välein tallettelusta haittaakaan ole, kunhan ei väsähdä just oviksen aikaan että eipä sitten jaksa talletella enää :LOL:
 
@Wintersun Tiedän tuon tunteen kun on oireita tai kuviteltuja oireita. Viime kierrossa kyttäsin varmaan vähän liikaa "oireita", olin niin varma siitä että olen raskaana ja sitten näkyi niitä viivan paikkoja testeissä. Itkuhan siinä pääsi kun menkat sitten taas alkoi. Mutta toivottavasti sulle vihdoin tulisi plussa, olettehan sitä jo kauan odottaneet :love:

Nyt mies sitten totesi että eiköhän yritetä vielä vuosi ja sitten mietitään tarvitaanko hoitoja :unsure: Sanoi myös että saan käydä siellä jo varatulla ajalla mutta hän ei ole sittenkääm varma tuleeko mukaan, hänestä tämä on liian hätiköityä ja kuulemma vaan pitäisi talletella enemmän. Voin vaan todeta että miehet. Niitä ei voi aina ymmärtää. Tai sitten miehet ei ymmärrä naisia. Mietin myös että miestä varmaan pelottaa jos hänen spermassaan onkin vikaa ja siksi ei nyt haluakkaan mukaan. En kyllä edes tiedä otetaanko ensikäynnillä mieheltä näytettä. Koitin selittää että itse ainakin haluan selvyyden miksen ole vieläkään raskaana, häntä en voi pakottaa käynnille mukaan mutta aion käydä papassa ja niissä verikokeissa. Jos jotain hoitoa vaativaa löytyy niin voi hoidot aloittaa heti. Vuoden päästä se voisi olla myöhäistä.
 
Täältä kyl putoo niin nopee ku ei muutamaan päivään käy :ROFLMAO:

Onnea plussanneille!

Hirveesti kaikkee mihin piti kommentoida.
Ensinnäkin poppakonsteista: aika nopee alkoi kokeilla niitä. Greippimehua käytössä ollu jo monta kuukautta, maca "kuureina" nyt kolmatta kiertoa ja vadelmanlehtitee myös. Katoin sitä ashwagandaa ja käyn tänää hakee senkin.
Macan oon piilottanut meidän aamusmoothieen. Mies ei huomaa mitään.;) eli hyvin häviää sinne sekaan se maku.
Oletettu ovis lähestyy (pe tai la) ja onneks miehellä on pitkät vapaat, helpottuu yrittäminen heti. Toivon et pääsen piinailee nyt, mullakin on pari vapaata tässä viikolla ja päästään nauttii yhteisestä ajasta KERRANKIN! Toivottavasti se riittää ja kroppa ja mieli rentoutuu sen verran et saa tärpin aikaan. Mulla on ollu kova kuntokuuri, mut nyt hellitä senkin suhteen tälle viikolle, alkaa raajat protestoimaan jo :LOL:
Mut mieli on virkeämpi ja painoa lähtenyt, niin tuntuu pitkästä aikaa näkyvän valoa tunnelin päässä. Loppukesälle on sit reissuja tiedossa, niin on jotain mitä odottaakki. Ei enää niin paljoa ahdista jos ei tärppääkkään:)

@W.we tsemppiä inssiin!
 
PS. Me ollaan kans käyty näitä keskusteluja ku mies ei todellakaan näe tässä mitään ihmeellistä, eikä hänellä oo kiire mihinkään asian suhteen. Ilmoitin jo, et mä oon nyt 34, enkä todellakaan aijo odotella tän kanssa enää yhtään. Olin jo kerran tehnyt sen päätöksen et lapsiluku on täynnä ja sit hän tuli mun elämään. Olis mun mielestä väärin vaatia mua nyt odottaa sit vielä vuosia kun oon tän päätökseni kerta hänen pyynnöstään pyörtänyt. Ja jos ei nyt tärppää toisen vuoden aikana edes mahdollisesti avustettuna, niin sit tää valitettavasti jää multa. Haluan sit keskittyä nauttimaan elämästä muilla tavoilla ja kehittää uraani. Nyt vielä voin jättää nää muut haaveet sivuun lasten takia, mut en enää 35+iässä.
Mun mies on siis nuorempi kun minä, vasta 29, eli ymmärrän miksi ei oo kiire, mut hän on valinnut mut elämäänsä ja sit pitää kyl ymmärtää että mun ikä on tässä se isompi ja vaikuttavampi tekijä. En haluu kuulostaa itsekkäältä mut valitettavasti näin on. Oon esikoisen tehnyt 21v, enkä kuvitellut ikinä olevani nyt enää tässä tilanteessa. On aika haastava yhtälö mun päälle...:confused:
 
  • Tykkää
Reactions: Helmiina1978
Voi paljon onnea plussannelle ja plussatuulia kaikille muille! Itse oon aikalailla vielä taustaillut kun meillä yritys ei ole vielä alkanut, mutta joka ilta kyllä luen kaikki uudet viestit täältä. Viime viikolla multa otettiin kuparikierukka pois, eli pikkuhiljaa pikkuhiljaa.. Ei millään malttaisi odottaa, että meidän yritys alkaisi ja pääsisin tänne kunnolla teidän kanssa piinailemaan. :love:

Ja sellasta kyselisin, että mistä olisi fiksuin tilata niitä halvempia ovistestejä? Ensin ajattelin, että en heti tikuttelisi ovista, mutta not gonna happen. :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Hedvig

Yhteistyössä